Dat hoop jequote:Op zondag 23 april 2006 18:51 schreef MacMauser het volgende:
Nog een uurtje en dan pullen! Het hattrickmoment van de dag![]()
![]()
Zal wel niet.. je weet hoe vaak je een kutpull hebt... ik ben toch wel zenuwachtig, terwijl ik eigenlijk weet dat het toch weer flut wordquote:
Ik ben de 1equote:Jac Hekelaar (112859435 flink nummer btw) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Matches
Players
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
aardige pull JD... ik durf niet te pullenquote:
quote:Mart Mullenders (112860433)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 50
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:34 schreef Yankee_One het volgende:
IK GA MORGEN EEN SUPERPULL DOEN!!!!
als middenvelder neem ik aan. 100-150k denk ik. ligt ook aan zijn loon/tsiquote:Op zondag 23 april 2006 20:02 schreef Grumpey het volgende:
17 jaar, powerful
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: passable Passing: weak
Winger: weak Defending: poor
Scoring: passable Set Pieces: wretched
Volgens onze joralf 500k, maar ik gok eerder 100k....
Gok allen mee naar de uiteindelijke winst, er staat een gratis pull bier op bij de meet voor de winnaar!
quote:Op zondag 23 april 2006 20:10 schreef One_conundrum het volgende:
Bagger Pull
quote:Emiliano Bocco (111056065)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 2 000
Loon: 1 104 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mangekyo
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Waardeloze pull!quote:Noah van Reemst
TSI = 20 , 18 years, passable form
Has disastrous experience and passable leadership abilities [Quick]
Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: wretched Passing: poor
Winger: poor Defending: poor
Scoring: weak Set pieces: solid
Wat kan ik hiervoor vragen?quote:Luuk Joosen (112871057) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 860
Loon: 780 ¤/week
Eigenaar: Flevo Rangers
Matches
Players
Last 5 IPs
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
mwoah. Ik had er vd week een gekocht met zelfde loon, alleen omgekeerd (goed verdedigen/redelijk passen). Volgens mij telt passen zwaarder mee qua tsi enzo, dus beetje vertekenend om te kijken hoe hoog die zit.quote:
Dat verklaart niet echt de sponsergeldafname van 15-20% bij de meeste..quote:Op zondag 23 april 2006 21:12 schreef MyImmortal het volgende:
sponsormood is sowieso teruggezet naar content
Ikj vertrouw je wel maar je moet gewoon meteen 5k bieden zoals je belooft hebt!!!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Je hebt geen vertrouwen in me he!Groot gelijkdat kost je 4k , 5k-4k=1k
![]()
het gaat hier om een monster talent neem ik aan?quote:Op zondag 23 april 2006 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ikj vertrouw je wel maar je moet gewoon meteen 5k bieden zoals je belooft hebt!!!!Dan heb ik zekerheid en iedereen die m wil hebben kan dan altijd nog meer bieden!!!
Jij had beloofd minimaal 5k doe dat dan ook!!!!!!!
![]()
Jawel, want sponsortevredenheid is rechtstreeks gekoppeld aan sponsorgeldquote:Op zondag 23 april 2006 21:16 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat verklaart niet echt de sponsergeldafname van 15-20% bij de meeste..
Ontzettend irritante conversatie tussen de 2 vrindenquote:Op zondag 23 april 2006 21:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
het gaat hier om een monster talent neem ik aan?![]()
over en speler van 5kquote:Op zondag 23 april 2006 21:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ontzettend irritante conversatie tussen de 2 vrinden
Dat niet stefmans maar all1 een belofte die foetre me heeft gemaakt dan moet ie m ook waarmaken!!!quote:Op zondag 23 april 2006 21:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
het gaat hier om een monster talent neem ik aan?![]()
Sorry ruudt 5k is niet veel dat weet ik ook maar tis maar ff dat jullie weten dat foetre soms een hoop belooft en niet doet.quote:Op zondag 23 april 2006 21:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ontzettend irritante conversatie tussen de 2 vrinden
dat ben ik met je eens als je iets beloofd moet je het ook doen, maar dat deze discussie en beetje doelloos is op dit forum moet je toch met mij eens zijnquote:Op zondag 23 april 2006 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat niet stefmans maar all1 een belofte die foetre me heeft gemaakt dan moet ie m ook waarmaken!!!![]()
![]()
en niet zo lang laten duren!
![]()
![]()
KRENT! Het exacte bedrag raad je nooit precies goed.quote:Op zondag 23 april 2006 20:02 schreef Grumpey het volgende:
Gok allen mee naar de uiteindelijke winst, er staat een gratis pull bier op bij de meet voor de winnaar!
dat klopt is all1 bedoelt van mij uit om te zien dat foetre soms niet helemaal fair speelt.quote:Op zondag 23 april 2006 21:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens als je iets beloofd moet je het ook doen, maar dat deze discussie en beetje doelloos is op dit forum moet je toch met mij eens zijn![]()
maar vecht het dan de volgende keer even op msn uitquote:Op zondag 23 april 2006 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dat klopt is all1 bedoelt van mij uit om te zien dat foetre soms niet helemaal fair speelt.en dus een waarschuwing voor jullie!
![]()
![]()
Moet echt elke scheet die je laat op het forum? Het komt de leesbaarheid niet ten goedequote:Op zondag 23 april 2006 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry ruudt 5k is niet veel dat weet ik ook maar tis maar ff dat jullie weten dat foetre soms een hoop belooft en niet doet.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
maar vecht het dan de volgende keer even op msn uit![]()
Is niet logies op msn hij ging net naar huis!quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
maar vecht het dan de volgende keer even op msn uit![]()
loop met een knuppel naar zijn huis en begin ruiten in te slaan tot hij die 2k meer heeft gebodenquote:Op zondag 23 april 2006 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Is niet logies op msn hij ging net naar huis!Maar hij wil niet luisteren naar mij!
mischien wel naar jullie!
![]()
quote:Bastiaan Ivens
TSI = 0, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
sorry ben net nieuw wat houdt dit in?quote:Op zondag 23 april 2006 21:45 schreef maniack28 het volgende:
foetre is niet voor niks genomineerd voor de Berlusconi award
BTW. Ga die awards eens invullen, jullie hebben nog tot woensdag!!!!
[Hattrick] Fok!Hattrick Awards! - Seizoen 17
lolquote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
loop met een knuppel naar zijn huis en begin ruiten in te slaan tot hij die 2k meer heeft geboden![]()
en film het
Stemmen voor de mensen die die bepaalde award verdienen. Staat bij wat ze inhouden.quote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
sorry ben net nieuw wat houdt dit in?![]()
Zie ook OP, ieder seizoen reiken we een aantal awards uit en daar kan je nu voor stemmen. Jij kent misschien nog niemand en kan daarom niet echt stemmen, maar een hoop anderen nog wel..quote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
sorry ben net nieuw wat houdt dit in?![]()
Lijkt me spannend!!quote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
loop met een knuppel naar zijn huis en begin ruiten in te slaan tot hij die 2k meer heeft geboden![]()
en film het
Je bent er al hartstikke lang bijquote:Op zondag 23 april 2006 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Stemmen voor de mensen die die bepaalde award verdienen. Staat bij wat ze inhouden.
Weet zelf te weinig over alle FOK!Hattrickers om daadwerkelijk te stemmen. Doe ik bij de volgende award wel
nee zijken en beloven is wat anders foetre!!!quote:Op zondag 23 april 2006 21:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Lijkt me spannend!!
Ohja hou is op over dit gezeik! Hoe ik een speler koop is mijn zaak of ik nou nu of straks 5000 biedt maak ik zelf uit.![]()
![]()
hij wel maar ik niet en onthoud mezelf van een stem! sorryquote:
Natuurlijk nietquote:Op zondag 23 april 2006 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn pul van vandaag! :
Wybo Nanninga (112879980)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Verkoopbaar als iemand spitsen trained????
Pas vanaf redelijkquote:Op zondag 23 april 2006 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn pul van vandaag! :
Verkoopbaar als iemand spitsen trained????
Eindelijk!!!quote:Op zondag 23 april 2006 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee zijken en beloven is wat anders foetre!!!![]()
betalen moet je!!!!!!
![]()
(maar om iedereen gerust te stellen hou ik er nu over op!
![]()
![]()
[..]
hij wel maar ik niet en onthoud mezelf van een stem! sorry
makkelijk, mijn comp is en lachertjequote:Op zondag 23 april 2006 22:04 schreef maniack28 het volgende:
Nou ist genoeg.. peuters
Ga maar vast bedenken hoe je volgende week gaat winnen
Nee dit wel! :quote:Op zondag 23 april 2006 22:02 schreef Ruudt het volgende:
Hier hou je toch ook niet op?
Geboortedatum: 1976-07-27
Je zou het niet zeggen![]()
Bedenk dan maar hoe ik volgende week ga winnen tegen deze counterhoer:quote:Op zondag 23 april 2006 22:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
makkelijk, mijn comp is en lachertje![]()
Zal ik lager middenveld gaan halen (piccen) en gokken dat ie weer (zoals de afgelopen 7x ofzo) de linkeraanval pakt? Dan hou ik zijn kansen aan die kant tegen en krijgt hij geen counters.. ik scoor wel uit mn events.quote:phoenix rezel
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: uitstekend (laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (zeer hoog)
Linkerverdediging: formidabel (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: redelijk (heel laag)
leuk woordgrapjequote:Op zondag 23 april 2006 20:02 schreef Grumpey het volgende:
17 jaar, powerful
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: passable Passing: weak
Winger: weak Defending: poor
Scoring: passable Set Pieces: wretched
Volgens onze joralf 500k, maar ik gok eerder 100k....
edit:
loon 660 euro
TSI: 1020
uiteraard ga ik niet publiekelijk geheimen verspreiden over hoe je een counterhoer moet verslaanquote:Op zondag 23 april 2006 22:55 schreef maniack28 het volgende:
Jullie laten meteen fok! crashen met jullie gezeik
[..]
Bedenk dan maar hoe ik volgende week ga winnen tegen deze counterhoer:
[..]
Zal ik lager middenveld gaan halen (piccen) en gokken dat ie weer (zoals de afgelopen 7x ofzo) de linkeraanval pakt? Dan hou ik zijn kansen aan die kant tegen en krijgt hij geen counters.. ik scoor wel uit mn events.
Of zal ik max middenveld halen en niet piccen en een goeie hele verdedigingslinie neerzetten en dan hopen op een goal?
Of zal ik vasthouden aan mn 3-4-3 met aanvallend voetbal (al dan niet in de richting van zijn zwakke flank).
Zeg het maar![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is uitstekend, al een heel tijdje. Twee weken terug had ik wel een nuttige, met slecht positiespel en goed passen. Die heb ik zelf gehouden, aangezien ik positiespel train.quote:Op maandag 24 april 2006 01:38 schreef Daemon19 het volgende:
Outpost, tis maar 5k, als niemand hem koopt of houden of ontslaan, maar op een gegeven moment wordt het vervelend.
Het is ook vrij nutteloos om spelers te pullen als je jeugdopleiding lager dan matig is.
wie het er dichtst bij zit dus...quote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
KRENT! Het exacte bedrag raad je nooit precies goed.
quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 01:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
uiteraard ga ik niet publiekelijk geheimen verspreiden over hoe je een counterhoer moet verslaan
VK: Wat bedoel je met hun sterkste kant pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal goed(laag) aanval ofzo, dat heeft vrij weinig zin tegen een uitmuntend (hoog) verdedigingsrating
Dus ik kan hem niet heel erg overpoweren.
Hij heeft een goeie counterrating, dus ik wilde eigenlijk misschien wel een lager middenveld gaan halen. 70%-30% is voor hem wss ideaal, maar 52%-48% is dat een stuk minder.. Ik ga dan wel voor het dichtgooien van mn eigen verdediging, maar dat moet wel lukken. Kan verder ook nog kiezen om creatief te spelen, maar vorige keer kreeg ik daar tegen een counterhufter ook geen extra kansen door...Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Dat wordt een lange dagquote:Hattrick is down for planned maintenance until 13:00 (HT-time).
uhhh....ik hoop dat je bedoelt 48% - 52%, want anders heeft ie nog CA mogelijkheden EN veel balbezit. Ik zou zelf overigens gewoon gaan voor dominatie op middenveld en vleugelaanval. maar goed, moet je wel vleugels hebben.quote:Op maandag 24 april 2006 09:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
VK: Wat bedoel je met hun sterkste kant pakkenIk haal goed(laag) aanval ofzo, dat heeft vrij weinig zin tegen een uitmuntend (hoog) verdedigingsrating
Dus ik kan hem niet heel erg overpoweren.
Hij heeft een goeie counterrating, dus ik wilde eigenlijk misschien wel een lager middenveld gaan halen. 70%-30% is voor hem wss ideaal, maar 52%-48% is dat een stuk minder.. Ik ga dan wel voor het dichtgooien van mn eigen verdediging, maar dat moet wel lukken. Kan verder ook nog kiezen om creatief te spelen, maar vorige keer kreeg ik daar tegen een counterhufter ook geen extra kansen door...
Ik heb helaas niet een echte winger.. alleen maar een 37 jarige ervaringspopper. Woensdag speel ik 1 kant met een goeie wingaanval, dus even kijken wat ik dan kan halen.quote:Op maandag 24 april 2006 11:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
uhhh....ik hoop dat je bedoelt 48% - 52%, want anders heeft ie nog CA mogelijkheden EN veel balbezit. Ik zou zelf overigens gewoon gaan voor dominatie op middenveld en vleugelaanval. maar goed, moet je wel vleugels hebben.
Exactly...quote:Op maandag 24 april 2006 11:30 schreef Grumpey het volgende:
ik niet, vormbehoud is heilig.
quote:
Hangt af van waar hij de beste aanvalsratings heeft. Als hij alleen maar centrale heeft zou ik het eerste doen, is het verspreid over de linie, dan zou ik het tweede doenquote:Op maandag 24 april 2006 11:58 schreef foetre het volgende:
[..]
Thnx,
Zit alleen nog te twijfelen over de opstelling van de achterhoede.
Ik kan nu niet zien wat hij haald in de aanvalratings(ht down) maar dat was ni hoger als zwak.
Ik haal nu volgens Ht ratings LV Goed + CV wonderbaarlijk - RV goed -
Maar als ik de CV's naar de vleugel zet haal ik LV uitstekend + CV uitmuntend - RV uitstekend -
Waar zou de keuze bij jullie van af hangen?
Waarom moet hattrick er nou nu uitleggen had juist vandaag tijd gemaakt om me helemaal in de tegenstander te verdiepen!![]()
Gemiddeld haald hijquote:Op maandag 24 april 2006 12:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hangt af van waar hij de beste aanvalsratings heeft. Als hij alleen maar centrale heeft zou ik het eerste doen, is het verspreid over de linie, dan zou ik het tweede doen
Same here.quote:Op maandag 24 april 2006 11:30 schreef Grumpey het volgende:
ik niet, vormbehoud is heilig.
Ik weet t was gister een beetje dronken sorry mensen!quote:Op maandag 24 april 2006 01:38 schreef Daemon19 het volgende:
Outpost, tis maar 5k, als niemand hem koopt of houden of ontslaan, maar op een gegeven moment wordt het vervelend.
Het is ook vrij nutteloos om spelers te pullen als je jeugdopleiding lager dan matig is.
quote:Simeon Alderlieste (112989298)
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is calm and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 760
Wage: 680 ¤/week
Owner: Zandpol Trappers
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: poor Defending: solid
Scoring: poor Set Pieces: poor
Career Goals: 0
Career Hattricks: 0