Ok, maakt ook niet uit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:04 schreef The_Hives het volgende:
volgende week worden ze een jaar ouder. Dus als je begint met trainen zijn ze 18-jaar.
redelijk (laag/hoog)quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:06 schreef komrad het volgende:
Hives, wat voor MF rating denk je dat ik kan halen:
1. 3 IM 2x WC/slecht/slecht XP en 1x briljant/slecht/zwak XP
2. 3 IM (zie 1) + aanvallende def briljant/zwak/waardeloos XP
3. zie 3 en WTM met uitmuntend PM
uitgangspunt is bedaard TS
alles goed verder?
Twi ik heb naar de GM's geschreven het is opgelost!quote:
Dat doet af aan de mytische status die ik op aan het bouwen benquote:
dat kan ik wel gevoegelijk vergeten met een tegenstander die een formi MF haalt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:43 schreef Verbal_Kint het volgende:
komrad:team, daar moet je zeker kampioen mee kunnen worden in VI
shit, je hebt ook nog gekeken ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
ach, niet zo bescheiden, met een passable middenveld er tegenover verlies je niet zo heel veel, en kun je aardig compenseren met je aanval, plus zijn aanval is drie keer nix en die ene keer formidable middenveld was zeeer waarschijnlijk met MOTS
mwah, ff een tegenstandertje checken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:56 schreef Daemon19 het volgende:
Ja, VK lult niet zomaar uit zn nek!
Alles wordt onderbouwd en uigezocht!
zoals VK al zei, loon is een veel betere indicator. een uitstekende met goed conditie en loon 720 is pas gestegen. het is jammer voor de koper, maar ik denk dat het nog even duurtquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:19 schreef Bonobo11 het volgende:
@ Halleekes Ik denk dat hij idd tegen formidabel aanzit, dacht dat bij defs de conditite niet in de tsi zat, someone correct me if i'm wrong, en hij is matig in vorm wat de tsi iets naar beneden trekt, verder is tie redelijk kaal dus idd zeer hoog uitstekend , ik denk max 2 weken.
268 is natuurlijk te veel voor een kale uitstekend, maar deze is m.i. hoog dus goede aankoop.
Met deze feedback verwachten we natuurlijk wel op de hoogte gehoudebn te worden, maar mijn sheetje geeft je gelijk
edit: kan zijn dat conditie bij defs wel in Tsi zit, dan is tie wat lager, maar vanwege matig vorm dan nog aardig hoog hoor
Conditie zit er gewoon bij hoor bij verdedigers. Ik hou alleen loon in de gaten, de rest zegt me weinig (en het liefst YP's). Daarnaast is hij al 18... Ik kocht paar weken terug een 17 jarige met absurd hoog loon (goed) en die ging gelijk naar uitstekend. Kost je ook 2 ton en is een jaar jongerquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:19 schreef Bonobo11 het volgende:
@ Halleekes Ik denk dat hij idd tegen formidabel aanzit, dacht dat bij defs de conditite niet in de tsi zat, someone correct me if i'm wrong, en hij is matig in vorm wat de tsi iets naar beneden trekt, verder is tie redelijk kaal dus idd zeer hoog uitstekend , ik denk max 2 weken.
268 is natuurlijk te veel voor een kale uitstekend, maar deze is m.i. hoog dus goede aankoop.
Met deze feedback verwachten we natuurlijk wel op de hoogte gehoudebn te worden, maar mijn sheetje geeft je gelijk
edit: kan zijn dat conditie bij defs wel in Tsi zit, dan is tie wat lager, maar vanwege matig vorm dan nog aardig hoog hoor
Ik heb 2 weken geleden een kale formidabel def verkocht:quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zoals VK al zei, loon is een veel betere indicator. een uitstekende met goed conditie en loon 720 is pas gestegen. het is jammer voor de koper, maar ik denk dat het nog even duurt
Die had wel zwak of matig conditie,quote:Ragnvald Fagerli (77587698)18 jaar Nationaliteit: flag Norge
Total Skill Index (TSI): 1 710
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
beetje winst gemaakt?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:30 schreef Lennox het volgende:
[..]
Conditie zit er gewoon bij hoor bij verdedigers. Ik hou alleen loon in de gaten, de rest zegt me weinig (en het liefst YP's). Daarnaast is hij al 18... Ik kocht paar weken terug een 17 jarige met absurd hoog loon (goed) en die ging gelijk naar uitstekend. Kost je ook 2 ton en is een jaar jonger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |