dan moet je die oudjes ook weg doenquote:Op maandag 24 april 2006 16:58 schreef truStie het volgende:
Er is gewoon een speler van mij in een skill gezakt.. hoe durft ieOp maandag nog wel
Same here..quote:Op maandag 24 april 2006 16:58 schreef truStie het volgende:
Er is gewoon een speler van mij in een skill gezakt.. hoe durft ieOp maandag nog wel
Hij staat al sinds zaterdag in de verkoop..quote:Op maandag 24 april 2006 17:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
dan moet je die oudjes ook weg doen![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 17:15 schreef Yankee_One het volgende:
Ehm daemon
Een 34-jarige speler die zegt:
PM: +12! I'm almost good PM!! And I have passable experience and good passing!
Misschien dat Foetre hier in trapt...
Mijn gemiddelde leeftijd is 25quote:Op maandag 24 april 2006 17:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
dan moet je die oudjes ook weg doen![]()
Dat probleem heb ik ook....draai goed verlies op tweewekelijkse basis. En ik investeer niet eens in de jeugd.quote:Op maandag 24 april 2006 18:50 schreef maniack28 het volgende:
+/- 34k stijging van mn hoofdspelers, daarbij opgeteld kom ik totaal ongeveer op 45k stijging dus idd 110k per week. Hopelijk stijgt mijn sponsorgeld volgende week weer, want ik maak momenteel slechts 20k winst per 2 weken en dat wordt met de loonstijging dus 60k verlies per 2 weken (denk ik even zo snel gerekend)
Hehe... ik heb denk ik een te klein stadion straks.. slechts 30k terwijl anderen op mijn niveau al op 40k zitten. Daardoor maak je op 2 wekelijkse basis minder verlies (maar moet je wel eerst investeren). Ik zie straks wel hoe het met 30k gaat en of ik nog 800k ga investeren in een 40k stadionnetje..quote:Op maandag 24 april 2006 18:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook....draai goed verlies op tweewekelijkse basis. En ik investeer niet eens in de jeugd.
quote:
Ik weet t was gister een beetje dronken sorry mensen!quote:Op maandag 24 april 2006 01:38 schreef Daemon19 het volgende:
Outpost, tis maar 5k, als niemand hem koopt of houden of ontslaan, maar op een gegeven moment wordt het vervelend.
Het is ook vrij nutteloos om spelers te pullen als je jeugdopleiding lager dan matig is.
Ja ach he, je moet toch wat..quote:Op maandag 24 april 2006 17:15 schreef Yankee_One het volgende:
Ehm daemon
Een 34-jarige speler die zegt:
PM: +12! I'm almost good PM!! And I have passable experience and good passing!
Misschien dat Foetre hier in trapt...
ik wil graag even kijken voor je maar wat onderaan pagina 4 is hangt af van je instellingenquote:Op maandag 24 april 2006 21:13 schreef stefmans het volgende:
heeft iemand een idee hoe dat ik mijn bekertegenstander kan pakken zie pagina 4 helemaal onderaan![]()
Zal bij de meeste pagina 8 zijn..quote:Op maandag 24 april 2006 21:13 schreef stefmans het volgende:
heeft iemand een idee hoe dat ik mijn bekertegenstander kan pakken zie pagina 4 helemaal onderaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |