Ik weet t was gister een beetje dronken sorry mensen!quote:Op maandag 24 april 2006 01:38 schreef Daemon19 het volgende:
Outpost, tis maar 5k, als niemand hem koopt of houden of ontslaan, maar op een gegeven moment wordt het vervelend.
Het is ook vrij nutteloos om spelers te pullen als je jeugdopleiding lager dan matig is.
quote:Simeon Alderlieste (112989298)
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is calm and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 760
Wage: 680 ¤/week
Owner: Zandpol Trappers
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: poor Defending: solid
Scoring: poor Set Pieces: poor
Career Goals: 0
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
wat grumpey zegt, je bedoelt 48% voor jou. das trouwens link met inschatten hoor, plus dat t balbezit nooit precies is tijdens een wedstrijd en t dus kan schommelen naar onder de 50% voor hem en m toch counterkansen oplevert.quote:Op maandag 24 april 2006 09:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
VK: Wat bedoel je met hun sterkste kant pakkenIk haal goed(laag) aanval ofzo, dat heeft vrij weinig zin tegen een uitmuntend (hoog) verdedigingsrating
Dus ik kan hem niet heel erg overpoweren.
Hij heeft een goeie counterrating, dus ik wilde eigenlijk misschien wel een lager middenveld gaan halen. 70%-30% is voor hem wss ideaal, maar 52%-48% is dat een stuk minder.. Ik ga dan wel voor het dichtgooien van mn eigen verdediging, maar dat moet wel lukken. Kan verder ook nog kiezen om creatief te spelen, maar vorige keer kreeg ik daar tegen een counterhufter ook geen extra kansen door...
als je een pull doet zoals Superweber hierboven kun je wel even teren op die inkomsten, ik wou dat ik zo'n pull hadquote:Op maandag 24 april 2006 14:50 schreef halleekes het volgende:
ik had al beredeneerd dat enkel de nummer 1 in divisie 8 zou promoveren gezien het aantal teams in de 8e klasse en in de 7e klasse. Verder doe ik niet aan YP's, ik heb niet het gevoel dat dat geld opleverd op de LT....correct me if I'm wrong!
neequote:Op maandag 24 april 2006 15:01 schreef halleekes het volgende:
zouden jullie, als je nu nog 0 hebt geinvesteerd in de jeugdopleiding, zou je er dan in gaan investeren?
neequote:Op maandag 24 april 2006 15:01 schreef halleekes het volgende:
zouden jullie, als je nu nog 0 hebt geinvesteerd in de jeugdopleiding, zou je er dan in gaan investeren?
het is leuk voor erbij, die spanningquote:Op maandag 24 april 2006 15:23 schreef halleekes het volgende:
het idee dat het niet echt wat oplevert had ik al wel, maar wordt nu dus bevestigd! Ik houd het lekker op trainingopbrengsten!
quote:José van der Doel (112998920)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 200
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: FC Paaaniek
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Wat is dit?quote:24-04-2006 De club zag helaas 1 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
Je fanclub heeft er 5 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 150 ¤ op voor de clubkas.quote:Op maandag 24 april 2006 15:28 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wat is dit?
Eerst resetten ze je supportersmood ed en vervolgens halen ze daarmee een supporter weg terwijl ze altijd in de wolken zijn
Hèhèhèhèhèquote:Op maandag 24 april 2006 15:28 schreef SuperWeber het volgende:
ff voor Grump en die andere Fluitketel...
Ik wil het er niet over hebben ja!
die team-naam lijkt wel heel veel op die van jouquote:Op maandag 24 april 2006 15:25 schreef halleekes het volgende:
aanschouw de jeugdpull van een goede vriend van me.......wat kan ie hiervoor vangen?
[..]
Ach.. wie het laatst lacht lacht het bestquote:Op maandag 24 april 2006 15:32 schreef -J-D- het volgende:
Spijtig dat de arrogantie van NL van Feyenoord won, idd
En op dit moment zijn wij degene die lachenquote:Op maandag 24 april 2006 15:34 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ach.. wie het laatst lacht lacht het best
klopt...we spelen samen in een zaalvoetbal team dat we fc paniek noemen.....en hij was eerder bezig met HT....maar ik wist dat niet en had dus een jaar later ongeveer dezelfde naam gekozen zonder dat ik op de hoogte was van fc paaaaaniek.quote:Op maandag 24 april 2006 15:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
die team-naam lijkt wel heel veel op die van jou![]()
mooie speler hij zit volgens mij wel heel laag, en jammer van zijn conditie maar die is veel eurie waard jaquote:Op maandag 24 april 2006 15:39 schreef halleekes het volgende:
maar wat vinden jullie van de trainee die ik net gepost had....10 berichten geleden?
een YP kan niet hoog zitten in uitstekend (althans dat is mij ooit verteld)quote:Op maandag 24 april 2006 15:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
mooie speler hij zit volgens mij wel heel laag, en jammer van zijn conditie maar die is veel eurie waard ja![]()
of hoog scoren hequote:Op maandag 24 april 2006 15:42 schreef halleekes het volgende:
[..]
een YP kan niet hoog zitten in uitstekend (althans dat is mij ooit verteld)
Klopt, maximaal +1 geloof ikquote:Op maandag 24 april 2006 15:42 schreef halleekes het volgende:
[..]
een YP kan niet hoog zitten in uitstekend (althans dat is mij ooit verteld)
edit:/ Ik hoor net +3 dan zal dat wel kloppen.quote:
dan moet je die oudjes ook weg doenquote:Op maandag 24 april 2006 16:58 schreef truStie het volgende:
Er is gewoon een speler van mij in een skill gezakt.. hoe durft ieOp maandag nog wel
Same here..quote:Op maandag 24 april 2006 16:58 schreef truStie het volgende:
Er is gewoon een speler van mij in een skill gezakt.. hoe durft ieOp maandag nog wel
Hij staat al sinds zaterdag in de verkoop..quote:Op maandag 24 april 2006 17:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
dan moet je die oudjes ook weg doen![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 17:15 schreef Yankee_One het volgende:
Ehm daemon
Een 34-jarige speler die zegt:
PM: +12! I'm almost good PM!! And I have passable experience and good passing!
Misschien dat Foetre hier in trapt...
Mijn gemiddelde leeftijd is 25quote:Op maandag 24 april 2006 17:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
dan moet je die oudjes ook weg doen![]()
Dat probleem heb ik ook....draai goed verlies op tweewekelijkse basis. En ik investeer niet eens in de jeugd.quote:Op maandag 24 april 2006 18:50 schreef maniack28 het volgende:
+/- 34k stijging van mn hoofdspelers, daarbij opgeteld kom ik totaal ongeveer op 45k stijging dus idd 110k per week. Hopelijk stijgt mijn sponsorgeld volgende week weer, want ik maak momenteel slechts 20k winst per 2 weken en dat wordt met de loonstijging dus 60k verlies per 2 weken (denk ik even zo snel gerekend)
Hehe... ik heb denk ik een te klein stadion straks.. slechts 30k terwijl anderen op mijn niveau al op 40k zitten. Daardoor maak je op 2 wekelijkse basis minder verlies (maar moet je wel eerst investeren). Ik zie straks wel hoe het met 30k gaat en of ik nog 800k ga investeren in een 40k stadionnetje..quote:Op maandag 24 april 2006 18:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook....draai goed verlies op tweewekelijkse basis. En ik investeer niet eens in de jeugd.
quote:
Ik weet t was gister een beetje dronken sorry mensen!quote:Op maandag 24 april 2006 01:38 schreef Daemon19 het volgende:
Outpost, tis maar 5k, als niemand hem koopt of houden of ontslaan, maar op een gegeven moment wordt het vervelend.
Het is ook vrij nutteloos om spelers te pullen als je jeugdopleiding lager dan matig is.
Ja ach he, je moet toch wat..quote:Op maandag 24 april 2006 17:15 schreef Yankee_One het volgende:
Ehm daemon
Een 34-jarige speler die zegt:
PM: +12! I'm almost good PM!! And I have passable experience and good passing!
Misschien dat Foetre hier in trapt...
ik wil graag even kijken voor je maar wat onderaan pagina 4 is hangt af van je instellingenquote:Op maandag 24 april 2006 21:13 schreef stefmans het volgende:
heeft iemand een idee hoe dat ik mijn bekertegenstander kan pakken zie pagina 4 helemaal onderaan![]()
Zal bij de meeste pagina 8 zijn..quote:Op maandag 24 april 2006 21:13 schreef stefmans het volgende:
heeft iemand een idee hoe dat ik mijn bekertegenstander kan pakken zie pagina 4 helemaal onderaan![]()
quote:Ratings van mijn tegenstander in de beker:
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
Mijn ratings: ( maar er zitten veel wijzingen tussen 2 uitstekend aanvallers en goed keeper en 1 uitstekend winger)
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
moeilijk![]()
Edit: Mijn middenveld is woensdag veel hoger als ik met 3 centrale middenvelders speel. Ik gok dat ik dan op slecht hoog zit![]()
dat is hem jaquote:
ik speel normaal 3-5-2 ja, maar ik kan dus gewoon mijn 2 wingers TM zetten, ik weet wel zeker dat ik dan een hoger middenveld haalquote:Op maandag 24 april 2006 21:18 schreef komrad het volgende:
en nu het antwoord:
ik weet niet welk systeem je speelt maar uitgaande van een 442?? met 3 inners (dus slecht hoog MF) ben je nog steeds de underdog. Ik durf echter zo geen % aan te geven of hoe je dit op kan lossen, daar ken ik je team te weinig voor. Het lijkt me dat 352 met wingers TM een optie kan zien om het MF te winnen, iets wat je een grote kans op de wisnt zou geven. Je moet echter dan wel zeker weten dat je het MF wint want anders gaat het hard fout
ik ga de beker proberen, na 3x de 1ste ronden tegen veel betere teams eruit te hebben gelegen moet ik deze keer tegen een makkelijkere tegenstander maar eens in ronde 2 komenquote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef komrad het volgende:
dan zijn afwegingen die je zelf moet maken is maar net wat je zelf het meest belangrijk vindt
Ah ben dus niet de enigequote:
meld zich, eveneens een tegenstander van 2 divisies hogerquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:05 schreef macondo het volgende:
hmmm nog meer kansloze cupfighters hier woensdag? Ik mag tegen twee divisies hoger, dus PIC en 5-4-1 op de counter.. Maar trainen, ik las dat iemand op passen ging trainen voor een weekje voor alle verdedigers. Werkt dat een beetje, is een weekje niet gewoon volkomen zinloos?
*ook* 5-3-2 counter. Moet wel hele leuke verdediging opbrengen die zijn aanval tegenhoudt. Middenveld ga ik er dik aan en mijn aanval kan ook geen potten breken. Daarom maar een redelijk leider + ervaring erin en hopen dat hij net omhoog gaat met die 2 beker punten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:12 schreef AirRaid het volgende:
[..]
meld zich, eveneens een tegenstander van 2 divisies hoger
Ik ga voor een 0-0 door via penalties,ik haal waardeloos ++ tegen een matig ++ middenveldquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:12 schreef AirRaid het volgende:
[..]
meld zich, eveneens een tegenstander van 2 divisies hoger
Hopen op (zoals je zelf al zei) 0-0 en dan winnen met penalties!!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik ga voor een 0-0 door via penalties,ik haal waardeloos ++ tegen een matig ++ middenveld
Maar zijn aanval (zwak++) kan mijn verdediging (wonderbaarlijk--) nooit aan.
dat hoop ik dan
tamelijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:05 schreef macondo het volgende:
hmmm nog meer kansloze cupfighters hier woensdag? Ik mag tegen twee divisies hoger, dus PIC en 5-4-1 op de counter.. Maar trainen, ik las dat iemand op passen ging trainen voor een weekje voor alle verdedigers. Werkt dat een beetje, is een weekje niet gewoon volkomen zinloos?
Nee dan verlies je de training in die week....quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:18 schreef macondo het volgende:
Hmmm die paar def trainingen opofferen is me wel wat gortig... En nog een kort vraagje tussendoor.. een 5-5-0 opstelling, gaat dat geaccepteerd worden en werkt het een beetje?
dus puur voor de training kan het welquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:04 schreef maniack28 het volgende:
5-5-0 kan wel...
maar dan wel max 3 inner defs en 3 inner mids, dus wel met wingers en wingbacks. Het enige wat je niet krijgt is ervaring met die opstelling dus je organisatie zal dalen en je middenveldrating dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |