Ik had het gisteren gezien ja.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:07 schreef Frey het volgende:
Kenneth Herdigein in RTL Boulevard
Er zit ook al een beetje van hem in GTST tussen
Volgende week dus te zien.
Tja, de leader wordt ook niet bij elke verandering aangepastquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:41 schreef Cheesecake het volgende:
Tip voor de familiefoto's in de OP: Charlie hoort inmiddels bij de familie Sanders (al zal Ludo het daar niet mee eens zijn).
Moet ik steeds gaan veranderenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Tja, de leader wordt ook niet bij elke verandering aangepast
Ik bedoelde daarmee de echte leaderquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet ik steeds gaan veranderen
Eerst maar wachten op de terugkeer van Anita en de nieuwe gehandicapte personage... dan pas ik de OP weer aan
Nee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:11 schreef Terreros85 het volgende:
is die Florien nou echt zwanger. Ik heb al een week niet gekeken ofzo
Inderdaad. Hoewel Florien er vandaag ergquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
Bing als janksmoel, veel saaier moeten deze verhaallijnen toch niet worden zeg. Bijna elke kijker weet dat ze niet zwanger is, en dus is het verhaallijntje niet bijster interessant.
In GTST doen ze dat altijd zo nep, niemand die ook maar iets zegt over het nieuwe kapselquote:
blijkt nog een gecompliceerde breuk te zijn, neem dat van mij aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:21 schreef pberends het volgende:
Oe, Dennis heeft een groot probleem. Verschil is wel dat Nina maar een paar schaafwonden had en Charlie heel lang in een rolstoel moest zitten.
Ga gewoon afkicken en het probleem is opgelost.
Oh oh.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:22 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
blijkt nog een gecompliceerde breuk te zijn, neem dat van mij aan![]()
Inderdaad, tis gewoon irrelevant omdat Florien niet zwanger is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef BVO het volgende:
Sjors en Bing zijn saai en vermoeiend.
wat een gezanikquote:
Je hebt pech. Hij blijftquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat een gezanik
ik irriteer me laatste tijd steeds meer aan die ludo. waarom is die man nou nooit eens kapot te krijgen, hij is wel erg snel hersteld van hersenvliesontstkeking. en dan altijd de machtigste man spelen. BAH !!!
Tijd voor een nieuwe slechterik, van mij mag ludo oprotten .
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat een gezanik
ik irriteer me laatste tijd steeds meer aan die ludo. waarom is die man nou nooit eens kapot te krijgen, hij is wel erg snel hersteld van hersenvliesontstkeking. en dan altijd de machtigste man spelen. BAH !!!
Tijd voor een nieuwe slechterik, van mij mag ludo oprotten .
Net als bij Ludo en Janine.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:54 schreef Canisfire het volgende:
Bing en sjors dan ?
Bij elkaar uit elkaar bij elkaar uit elkaar bij elkaar uit elkaar. Word je toch schijtziek van.
En Laura en Robert, dat heeft ook jaren geduurd voordat hun knipperlicht relatie echt voorbij was.quote:
Ohja idd.quote:Op zaterdag 15 april 2006 08:28 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
En Laura en Robert, dat heeft ook jaren geduurd voordat hun knipperlicht relatie echt voorbij was.
I wonder why !quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef Terreros85 het volgende:
ik ben ook vrijgezel Sjors
Eenschquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef BVO het volgende:
Sjors en Bing zijn saai en vermoeiend.
Dennis reed Nina aan, en voor de rest was het alleen maar gezeur over het wel of niet vertellen van zwangerschappen.quote:Op maandag 17 april 2006 17:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
* Heer_van_Bartolhoven is weer teruggekeerd
Waren de afgelopen twee weken een beetje spannend? Ik ga zo dadelijk alles bekijken.
Ik zie de oorzaak ook niet zo. Maar nu moet ik ook toegeven dat de hoogtijdagen van het personage Anita al over waren voor ik GTST dagelijks ging kijken. De periode dat het aan/uit was met Rik, ze AIDS kreeg enzovoort heb ik nog wel gezien, maar van de tijd daarvoor weet ik weinig.quote:Op maandag 17 april 2006 18:25 schreef Shirley het volgende:
En toch vraag ik me af waarom ze nou zonodig Anita moesten terughalen. Had die niet gewoon in de rimboe langzaam kunnen verteren als aidslijkje?
Juist die periode heb ik niet gezien. Ik heb een jaar of 3 geen GTST gevolgd, en begon weer met kijken toen ze met die Mickey zou gaan trouwen. Maar dan nog vind ik d'r zinloos, ik vond het een vrij irritant personage, en dan wil ze straks semi interessant op die school van Nina gaan werken...quote:Op maandag 17 april 2006 19:11 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik zie de oorzaak ook niet zo. Maar nu moet ik ook toegeven dat de hoogtijdagen van het personage Anita al over waren voor ik GTST dagelijks ging kijken. De periode dat het aan/uit was met Rik, ze AIDS kreeg enzovoort heb ik nog wel gezien, maar van de tijd daarvoor weet ik weinig.
Klinkt als een slap aftreksel van een ander verhaallijntjequote:Op maandag 17 april 2006 17:47 schreef Canisfire het volgende:
Dennis heeft vertelt aan Nina dat hij haar aangereden heeft.
dat, en Florien heeft aan Fos vertelt dat ze niet zwanger is, en Sjors heeft tegen Bing gezegd dat ze geen relatie meer met hem wil vanwege Florien haar fake-zwangerschap.quote:Op maandag 17 april 2006 17:47 schreef Canisfire het volgende:
Dennis heeft vertelt aan Nina dat hij haar aangereden heeft.
"M'n stomme vader gaf het verkeerde voorbeeld, daar heb ik in m'n jeugd een trauma aan overgehoudenquote:Op maandag 17 april 2006 20:13 schreef Cheesecake het volgende:
En jullie blijken mijn ouders te zijnInderdaad verzachtende omstandigheden, moet ik toegeven.
Ludo neemt wraak op een minder orthodoxe wijze, voorspel ik je.quote:Op maandag 17 april 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Vreemd dat Janine zo wraakzuchtig is, dat zou je eerder van Ludo verwachten.
Hij geeft een van z'n mannetjes de opdracht om Dennis om te leggen en laat Morris er voor opdraaien... twee vliegen in één klap!quote:Op maandag 17 april 2006 20:16 schreef Cheesecake het volgende:
Ludo neemt wraak op een minder orthodoxe wijze, voorspel ik je.
Dan zal het idd dus of morgen of overmorgen zijnquote:Op maandag 17 april 2006 21:06 schreef Alieda-HS het volgende:
Op verschillende sites werd vermeld dat Anita vandaag terug zou keren. Maar dat is niet gebeurd.
Wanneer zal ze wel echt weer te zien zijn? Ik denk zelf woensdag omdat op gtst.nl bij de vooruitzichten van woensdag wel iets over haar staat.
Hey, nog ijs buiten, das simpel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:16 schreef Canisfire het volgende:
Waarom gaat Nick nou plots als een gek rond rennen![]()
Nu gaat Nick het goedmaken met een weekendje Spanje. Of was het Portugal?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:17 schreef Canisfire het volgende:
Ja hoor natuurlijk komt hij Sjors weer tegen![]()
Italië, kan-ie meteen bij don Philip Morris op bezoek.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu gaat Nick het goedmaken met een weekendje Spanje. Of was het Portugal?
Tough mofo's doen dat niet jeweet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Waarom lacht Bing nooit?
Ze had meteen moeten roepen om een DNA-test, dan was alles beter afgelopen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:37 schreef Cheesecake het volgende:
Toch fijn voor Charlie dat ze weet dat manlief haar zo vertrouwt.
Een woord: Sjorsquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Waarom lacht Bing nooit?
Ja, of all people, hoe toevallig!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:17 schreef Canisfire het volgende:
Ja hoor natuurlijk komt hij Sjors weer tegen![]()
Ik vind het ook stom dat Rik en Anita uit elkaar zijn, die twee hebben echt een heel mooie exit gekregen.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:20 schreef Beaudien het volgende:
Misschien wordt het nog wel lachen met die ex van Doortje..........NOEM ME GEEN DOORTJE!
Ik vond Anita altijd wel leuk, hoor. Vind het ook best leuk dat ze terugkomt. Alleen wel raar dat je je kind achterlaat in de rimboe.....![]()
zo kan ik ook een gtst aflevering maken, gewoon 5 min. archiefbeeldenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:59 schreef fleur22 het volgende:
Was vanavond een herhaling?![]()
( beetje doorgeslagen met de flashback's van Nick..Was vast een lang rondje rennen van hem...)
Beetje teveel van het goede ja. Vond het op zich wel leuk om Nick zijn (naar nu blijkt mislukte) castratie nog eens terug te zien maar de miskraam en het geruzie over wiens schuld dat nu was had van mij ook niet gehoeven.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:45 schreef suus21 het volgende:
[..]
zo kan ik ook een gtst aflevering maken, gewoon 5 min. archiefbeelden![]()
oh bah, kijk uit zeg, breng die schrijvers nou niet op ideeen.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom dat Rik en Anita uit elkaar zijn, die twee hebben echt een heel mooie exit gekregen.
Hadden ze niet kunnen doen alsof ze een lange afstand relatie hebben ofzo.
Straks komt die Mickey Lammers ook weer terug, die altijd opduikt wanneer Rik wegvalt.
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:54 schreef suus21 het volgende:
wat is dat nou met anita in de rimboe? En ik wist niet eens dat ze een kind kregen/hadden, wanneer is dit gebeurd? In Nieuw Zeeland...
Een tijd terug toen Isabella wit haar had, zei Stefano er wat vanquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
In GTST doen ze dat altijd zo nep, niemand die ook maar iets zegt over het nieuwe kapsel.
Does eens normaal zeg, gadverquote:Op woensdag 19 april 2006 17:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Straks komt die Mickey Lammers ook weer terug, die altijd opduikt wanneer Rik wegvalt.
Dat wat ook het enigequote:Op woensdag 19 april 2006 19:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een tijd terug toen Isabella wit haar had, zei Stefano er wat van
Ja, breng scenarioschrijver Martin van Steijn (Mickey) nou niet op ideeën.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:50 schreef digispeed het volgende:
oh bah, kijk uit zeg, breng die schrijvers nou niet op ideeen.
Doe zelf normaal en lees wat ik postte eens in de juiste context, ik wil ook niet dat hij terugkomt.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Does eens normaal zeg, gadverMickey
![]()
:R
Dat lijkt me ook geen prettig vooruitzichtquote:Op woensdag 19 april 2006 19:56 schreef Canisfire het volgende:
En Ray word genoemt in de vooruit zichten....
Ja die knapperds hebben ze op Urk niet hequote:
nee, zulke hebben we nietquote:Op woensdag 19 april 2006 20:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja die knapperds hebben ze op Urk niet he
Hehe heb der een in me klas zitten van Urk zou er me hond nog niet op los laten![]()
Zwolle. Landstedequote:Op woensdag 19 april 2006 20:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
nee, zulke hebben we niet. Waar zit je op school dan?
Dat hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Jack, scheer je eens, en ga naar de kapper!
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:16 schreef Canisfire het volgende:
Jack runt Scala maar voelt zich te goed om er zelf te wonen?
Zo doe ik het ook altijdquote:Op woensdag 19 april 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Hoe die Anita gaat versieren, helemaal Tim-style.
Nee Rickie is veel ouderquote:Op woensdag 19 april 2006 20:18 schreef digispeed het volgende:
rickie komt vast naar NL.
is leuk een speelkameraadje voor Sil, ze zijn van dezelfde leeftijd.
Wat een onzin. Wat ik al zei: knip en scheerbeurt en alles zit weer op z'n plek.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:18 schreef digispeed het volgende:
jack is lelijk geworden. BAGGER
Valt toch wel meequote:Op woensdag 19 april 2006 20:28 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat een slecht acteur zeg.
dat zie ik nu al
ja daar zeg je ook watquote:Op woensdag 19 april 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wat ik al zei: knip en scheerbeurt en alles zit weer op z'n plek.
Weinig over te zeggen... z'n grappen zijn geniaal.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:28 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat zie ik nu al
jij staat wel heel snel te buigen voor iemand die 2 woorden heeft gezegdquote:
Ja dat is die Frey he die buigt graag voor een negerquote:Op woensdag 19 april 2006 20:37 schreef digispeed het volgende:
[..]
jij staat wel heel snel te buigen voor iemand die 2 woorden heeft gezegd
Misschien een baggerrol, maar zeker geen slecht acteur.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:28 schreef digispeed het volgende:
dat zie ik nu al
Rikki is er met een spuitje ingespotenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:52 schreef suus21 het volgende:
ik snap die anita/rik lijn niet hoor. Moet Rik geen hiv hebben als ze samen een kind verwekt hebben?? EN wanneer moet dat kind zijn geboren? Ik kan me er werkelijk nix meer van herinneren waarschijnlijk te slaapverwekkend voor woorden geweest...
LOL, maar het is wel waar. Rikki is geboren (in oktober 2002) doordat haar vader zijn goedje beschikbaar stelde. Juist omdat Anita seropositief is.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rikki is er met een spuitje ingespoten![]()
Om precies te zijn op woensdag 30-10-2002 (afl. 2393). Rikki werd anderhalve maand te vroeg geboren.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:55 schreef Jumping-Skippy het volgende:
LOL, maar het is wel waar. Rikki is geboren (in oktober 2002) doordat haar vader zijn goedje beschikbaar stelde. Juist omdat Anita seropositief is.
Denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 21:10 schreef pberends het volgende:
Als die Ferri S maar niet terugkomt, we hebben al genoeg moraalridders in GTST.
Nou toch komt ie terugquote:Op woensdag 19 april 2006 21:10 schreef pberends het volgende:
Als die Ferri S maar niet terugkomt, we hebben al genoeg moraalridders in GTST.
Kut Bingquote:Op woensdag 19 april 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Luister dan stomme mongool.
Typisch soaps.
Tis gewoon te erg, zelfs voor een cliché soap als GTST. Ze wilde het al meerdere keren vertellen, zei zelfs dat het heel belangrijk was en toch lult die Bing erdoorheenquote:
Het heeft inderdaad al lang genoeg geduurd.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:39 schreef suus21 het volgende:
die verhaallijn van florien en bing irriteert ook enorm
Alleen als baby en toen ze wat groter was op een familiefoto tijdens de kerstaflevering (toen waren Rik en Anita even 'over' uit Nieuw-Zeeland).quote:Op woensdag 19 april 2006 22:35 schreef suus21 het volgende:
hebben we ooit die Rikkie gezien dan?
Tis voor mij een totale black out die verhaallijn terwijl ik toen wel al keek.
Rikkie werd geboren terwijl Anita dacht dat Rik dood was.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:35 schreef suus21 het volgende:
hebben we ooit die Rikkie gezien dan?
Tis voor mij een totale black out die verhaallijn terwijl ik toen wel al keek.
Uhh nou ik lag wel half te slapen toen hij bij Jensen was maar toch dacht ik dat ze het erover hadden...quote:
Ik heb wel begrepen dat ie heeft gezegd dat ie het maar voor 1 dagje ofzo zou willen doen, als dat personage weer in de serie moet.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:48 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Uhh nou ik lag wel half te slapen toen hij bij Jensen was maar toch dacht ik dat ze het erover hadden...
Beter Nina in mn bed dan Stanleyquote:Op donderdag 20 april 2006 01:04 schreef Omnifacer het volgende:
Vinden jullie die Nina ook zo'n verschrikkelijke kakhoer? Ahh wat scheit ik op dat mens zeg... Afmaken die hap, echt...
Heet jij toevallig Fos?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:09 schreef Omnifacer het volgende:
Nou als ik toch mag kiezen, doe mij dan uber-MILF Janine maar... Wat een pareltje is dat, op die leeftijd...
Had zo een verhaallijn van Bold and Beautiful kunnen zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 22:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rikkie werd geboren terwijl Anita dacht dat Rik dood was.
Maar Rik zat toen dus in een thaise gevangenis voor drugs smokkel( Hij moest drugs smokkelen omdat Job ontvoert was en het was een eis van de ontvoerder om drugs te smokkelen).
Maar goed er brak dus brand uit in die gevangenis en Rik zijn cel genoot kwam om het leven.
Rik die het zielig vond voor Anita dat ze altijd op hem zou blijven wachten deed dus net overkomen alsof hij was overleden. Vlak daarna kwam Micky terug naar Meerdijk en vormde weer een koppeltje met Anita. Tot hij in een krantje Rik zag staan. Vervolges ging hij naar Thailand en daar ondekte hij dat Rik nog leefde maar vertelde dit niet aan Anita. Dat leek einde Rik tot dat Micky en Anita gingen trouwen. Toen kwam Rik plots binnen lopen![]()
Anita is dan wel vet pedo, ik kan me nog herrineren dat ze in seizoen 2 de slaapkamer binnen kwam sluipen van Peter Kelder die inwoonde bij Jan Henk Gerritse(Jacks oom) en Trix Gerritse (Jacks moeder).quote:Op donderdag 20 april 2006 12:25 schreef Vivi het volgende:
Ja hoor..Jack![]()
valt op Anita
![]()
![]()
En Nina heerst.![]()
Ja, alleen is Jack nu dus iets van 27 en Anita 33quote:Op donderdag 20 april 2006 14:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Anita is dan wel vet pedo, ik kan me nog herrineren dat ze in seizoen 2 de slaapkamer binnen kwam sluipen van Peter Kelder die inwoonde bij Jan Henk Gerritse(Jacks oom) en Trix Gerritse (Jacks moeder).
Anita was toen al een jaar of 18 en Jack zou later dat seizoen geboren worden![]()
Nietus, hij is juist SUPER lekker, ongeschoren en met zn haar lekker wild, hmmmquote:Op woensdag 19 april 2006 20:18 schreef digispeed het volgende:
jack is lelijk geworden. BAGGER
Ja, als je weet dat Jack DAAROP valt heb je toch het gemiste kans gevoel. Dan had ie mij ZEKER willen hebben... had ik het maar geweten hehheh. Is ongeveer als erachter komen dat ze gisteren gratis geldquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen prettig vooruitzicht![]()
Wat is er mis met haar leeftijd!!quote:Op donderdag 20 april 2006 01:09 schreef Omnifacer het volgende:
Nou als ik toch mag kiezen, doe mij dan uber-MILF Janine maar... Wat een pareltje is dat, op die leeftijd...
Zit die nog steeds in die kartonnen doos onder die brug in LA?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:32 schreef Canisfire het volgende:
Rik komt voor een scene terug uit Amerika!![]()
Waar is die schaar van Mark de Waal?!quote:Op donderdag 20 april 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
Dat haar van Morris. Oh wacht, dat heb ik al gezegd.
het ziet er écht niet uitquote:Op donderdag 20 april 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
Dat haar van Morris. Oh wacht, dat heb ik al gezegd.
Misschien kan ze nog 1700 keer vertellen dat ze Engels geeft.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:25 schreef heaven7 het volgende:
Zit Anita er nou voorgoed inIk vind het walgelijk
Die opmerking kan ik dus vanaf nu niet meer maken.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Stanley zit goed op z'n plek in GTST: "Vrouwen je kan beter kippen houden".
Die uitspraak heeft een langere baard dan die van sinterklaas.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Stanley zit goed op z'n plek in GTST: "Vrouwen je kan beter kippen houden".
Alleen die van Daantje is langer.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die uitspraak heeft een langere baard dan die van sinterklaas.![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ze met een ervaringsdeskundige voor Morris en zijn mislukte schaamhaartransplantatie komen, dan haak ik af hoor!![]()
Er is niks mis met een roze poloquote:Op donderdag 20 april 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Morris is meer van het sportieve type met z'n roze polo en natte pruikhaar.
Veel gaan echt nergens over, bij Florien's zwangerschap weet de kijker al dat het nep is, en dus is het niet boeiend. Dat Nina verhaallijntje is erg voorspelbaar en wordt flink uitgemolken, net zoals Charlie's zwangerschap en de reactie van Nick. Sjors die elke keer hetzelfde loopt te mekkeren. Jack die gaat achter Anita aan, maar moet er wat moeite voor doen, nou boeiend zeg. Oh wacht, de redder in nood is natuurijk het huwelijk tussen Dorothea en Jef.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef digispeed het volgende:
wat is de serie toch bagger momenteel
wat een domme verhaallijnen, je wordt als kijker gewoon niet serieus genomen, te stompzinnig voor woorden. ik mis GTST van vroeger. Sinds GTST nieuwe stijl vind ik er geen bal meer aan
Al deze verhaallijnen bij elkaar zijn nog minder boeiend dan het verhaallijn van Augusta en de schatquote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Veel gaan echt nergens over, bij Florien's zwangerschap weet de kijker al dat het nep is, en dus is het niet boeiend. Dat Nina verhaallijntje is erg voorspelbaar en wordt flink uitgemolken, net zoals Charlie's zwangerschap en de reactie van Nick. Sjors die elke keer hetzelfde loopt te mekkeren. Jack die gaat achter Anita aan, maar moet er wat moeite voor doen, nou boeiend zeg. Oh wacht, de redder in nood is natuurijk het huwelijk tussen Dorothea en Jef.
ik hoop stiekem nog dat mijn grote vriendin Martine weer terug keert. maar ach... met de huidige personages heeft ook zij niet veel van doenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Al deze verhaallijnen bij elkaar zijn nog minder boeiend dan het verhaallijn van Augusta en de schat.
Vaste rol. Ik vond d'r nu al een stuk beter dan het meeste dat erin zat bij elkaar.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef Dizer het volgende:
Is Anita terug voor een vaste rol of tijdelijk?
Als ze Ludo maar met rust laat heb ik er niks op tegen, net zoals Dian nu doet.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:04 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik hoop stiekem nog dat mijn grote vriendin Martine weer terug keert. maar ach... met de huidige personages heeft ook zij niet veel van doen
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond opent Jack z'n nieuwe club, die ook een nieuwe naam krijgt. De pagina met het artikel in het Spectrum op de GTST site heet "openingteluma.xml"... ja zo heeft het natuurlijk geen zin om mysterieus te doen over de naam. Teluma, wat een baggernaam trouwens!(BTW: Teluma = Amulet)
Hadden ze niks beters kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond opent Jack z'n nieuwe club, die ook een nieuwe naam krijgt. De pagina met het artikel in het Spectrum op de GTST site heet "openingteluma.xml"... ja zo heeft het natuurlijk geen zin om mysterieus te doen over de naam. Teluma, wat een baggernaam trouwens!(BTW: Teluma = Amulet)
who cares what he does, the guy is hot!quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef pberends het volgende:
Jack is wel een aapje geworden hoor, hij zit vol cliché's opeens... die naam van die club alleen al. En bonbons, bloemen, picknick en nog iets om Anita te versieren
.
En dat heeft dan bij de commando's gezeten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef pberends het volgende:
Jack is wel een aapje geworden hoor, hij zit vol cliché's opeens... die naam van die club alleen al. En bonbons, bloemen, picknick en nog iets om Anita te versieren
.
Zou je 'n dagje met 'm uitwillen, ook al laat ie elke minuut een vieze scheet?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:11 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
who cares what he does, the guy is hot!
Komt bij mij werkelijk met ALLES weg, die Jack....
(leuk: In snowfever aardig aan het einde bij dat bal, let op Mark als ze dansen DAMNEN uit de maat EN het lijkt nergens op
, maar t blijft een lekker stuk...)
Omdat het zo isquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens waarom kijkt Fos eigenlijk altijd alsof hij in zijn broek gepoept heeft en er mee blijft rondlopen?
Dat weet jij wel goed dan.quote:
Ik heb vorige week een paar afleveringen gemist, maar hebben ze het nu verteld aan Ludo? En waarom heeft hij Morris nog niet omgebracht?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
Hoe Morris zich inlikt bij z'n schoonvader![]()
.
morris heeft opnames van dennis, vieze kwalquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een paar afleveringen gemist, maar hebben ze het nu verteld aan Ludo? En waarom heeft hij Morris nog niet omgebracht?
Ik bedoel meer of Ludo nu weet dat Nina 'het met een homo doet' ((c) Ludo Sanders)quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:19 schreef xericax het volgende:
[..]
morris heeft opnames van dennis, vieze kwal
Omdat ie een hielenlikker is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een paar afleveringen gemist, maar hebben ze het nu verteld aan Ludo? En waarom heeft hij Morris nog niet omgebracht?
ja dat weet ie maar nina is aangereden door dennis en morris hheft een geluidsopname van robbert die zegt dat ie teveel op heeft en ludo wil die opname hebben...maar morris pakt ie heus nog wel hoor...alleen moet ie nu nog rekening houden met ninaquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of Ludo nu weet dat Nina 'het met een homo doet' ((c) Ludo Sanders)
Goh, boeiend zeg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:37 schreef Frey het volgende:
Jef en Dorothea willen trouwen in juni, in juni is de zomercliff weer en Stanley wil Dorothea terug. Ik ben benieuwd
Ik vind hem wel iets weg hebben van een vogelverschrikker, zeker als hij die hoed op heeft, maar dat is ook niet zo gek als je vrouw ook nog eens Doortje heet. Is dit soms sluikreclame voor The Wiz?!quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat haar van Moris (of is dat met 2 x r?) is echt vreselijk
Waarom zou Dennis nou eigenlijk in z'n recht staan vraag ik me steeds afquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:42 schreef Cheesecake het volgende:
Nou nou wat een cliff vanavondIk kan echt niet wachten om te zien hoe dat in godsnaam afloopt
![]()
Ludo was welDennis: ik sta in m'n recht. Ludo: maar niet in mijn wereld. Ik ben benieuwd wat meneer Sanders voor Dennis in petto heeft.
Hij zei toch half nederland, jij zit bij de hele die niet uitgenodig wasquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jack had half Nederland uitgenodigd zei hij, waarom was ik er dan niet bij![]()
![]()
![]()
Ja dat bedoel ik, waarom zit ik niet bij die helft.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:53 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Hij zei toch half nederland, jij zit bij de hele die niet uitgenodig was![]()
Misschien heeft ie mensenkennisquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, waarom zit ik niet bij die helft.![]()
Ik ben best lief hoor.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:53 schreef Iwan1976 het volgende:
GTST moet eens ophouden met al die ervaringsdeskundigen... brandwonden, open ruggetjes, herstelde testikels... What's next? Als ze met een ervaringsdeskundige voor Morris en zijn mislukte schaamhaartransplantatie komen, dan haak ik af hoor!![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Donderdag 27-04-2006
Dennis heeft een indrukwekkende ontmoeting met een verkeersslachtoffer.
Dat komt allemaal van Tim.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef pberends het volgende:
.
Da's best irritant ja.quote:
Alphen aan de Rijn heeft een bedrijf en daar staat in het rood heel groot SWA op het gebouw.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:31 schreef BVO het volgende:
Swa ia Antilliaans hoor.
Dat is zeker afschuwelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat haar van Moris (of is dat met 2 x r?) is echt vreselijk
Ow dat wist ik niet, dacht dat ik het Raymann ook wel had horen gebruiken.. zal dan wel tegen Antillianen zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:31 schreef BVO het volgende:
Swa ia Antilliaans hoor.
Ja dat snap ik dan nog net wel, maar waarom in godsnaam 'stange' ..quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Perico het volgende:
Stange is de bijnaam die Bing geeft aan zijn vader, Stanley....
Die logica ontgaat mij ook even.quote:Op zondag 23 april 2006 00:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan nog net wel, maar waarom in godsnaam 'stange' ..
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Alphen aan de Rijn heeft een bedrijf en daar staat in het rood heel groot SWA op het gebouw.
De persoon die Bing speelt is in iedergeval een Antiliaanquote:Op zondag 23 april 2006 11:01 schreef MIster911 het volgende:
swa betekend in het surinaams "zuur"
maar nu weet ik niet of bing Surinaams of Antiliaans is.
Surinaams.quote:Op zondag 23 april 2006 11:01 schreef MIster911 het volgende:
swa betekend in het surinaams "zuur"
maar nu weet ik niet of bing Surinaams of Antiliaans is.
quote:Op zondag 23 april 2006 16:03 schreef Shoplifter14 het volgende:
[afbeelding]
Wat me opviel, zoek de gelijkenissen tussen Nina en haar tante Marieke...
Alphen!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Alphen aan de Rijn heeft een bedrijf en daar staat in het rood heel groot SWA op het gebouw.
Die walleen van Nina zijn inderdaad lelijk.quote:Op zondag 23 april 2006 16:56 schreef Canisfire het volgende:
De wallen
Marieke Vollaards was een of ander wicht dat misbruikt werd door haar stiefvader en daarna ontdekte Janine dat het haar zusje was.quote:
Oja die ging dood toen ie over een stoepkrijtje van Guusje, kind van Susan, viel bovenop een parkeergarage toch? Stond ie met Daniel bovenop het dak.quote:Op maandag 24 april 2006 01:23 schreef Shirley het volgende:
Onno P. Wassenaar toch?
Mag ik even corrigeren? Onno P. Wassenaar was een cliënt van Suzanne, geen pooier.quote:Op zondag 23 april 2006 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
De huiskamervraag luidt: wie was haar pooier?
Inderdaad! Onno P. Wassenaar was ene van de coolste badguys! Dat was trouwens de enige leuke verhaallijn waarin Suzanne zich bevondquote:Op maandag 24 april 2006 10:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Mag ik even corrigeren? Onno P. Wassenaar was een cliënt van Suzanne, geen pooier.![]()
Hell yea, zeker weten!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou je 'n dagje met 'm uitwillen, ook al laat ie elke minuut een vieze scheet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |