Goh, boeiend zeg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:37 schreef Frey het volgende:
Jef en Dorothea willen trouwen in juni, in juni is de zomercliff weer en Stanley wil Dorothea terug. Ik ben benieuwd
Ik vind hem wel iets weg hebben van een vogelverschrikker, zeker als hij die hoed op heeft, maar dat is ook niet zo gek als je vrouw ook nog eens Doortje heet. Is dit soms sluikreclame voor The Wiz?!quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat haar van Moris (of is dat met 2 x r?) is echt vreselijk
Waarom zou Dennis nou eigenlijk in z'n recht staan vraag ik me steeds afquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:42 schreef Cheesecake het volgende:
Nou nou wat een cliff vanavondIk kan echt niet wachten om te zien hoe dat in godsnaam afloopt
![]()
Ludo was welDennis: ik sta in m'n recht. Ludo: maar niet in mijn wereld. Ik ben benieuwd wat meneer Sanders voor Dennis in petto heeft.
Hij zei toch half nederland, jij zit bij de hele die niet uitgenodig wasquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jack had half Nederland uitgenodigd zei hij, waarom was ik er dan niet bij![]()
![]()
![]()
Ja dat bedoel ik, waarom zit ik niet bij die helft.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:53 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Hij zei toch half nederland, jij zit bij de hele die niet uitgenodig was![]()
Misschien heeft ie mensenkennisquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, waarom zit ik niet bij die helft.![]()
Ik ben best lief hoor.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:53 schreef Iwan1976 het volgende:
GTST moet eens ophouden met al die ervaringsdeskundigen... brandwonden, open ruggetjes, herstelde testikels... What's next? Als ze met een ervaringsdeskundige voor Morris en zijn mislukte schaamhaartransplantatie komen, dan haak ik af hoor!![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Donderdag 27-04-2006
Dennis heeft een indrukwekkende ontmoeting met een verkeersslachtoffer.
Dat komt allemaal van Tim.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef pberends het volgende:
Jack is wel een aapje geworden hoor, hij zit vol cliché's opeens... die naam van die club alleen al. En bonbons, bloemen, picknick en nog iets om Anita te versieren
.
Da's best irritant ja.quote:
Alphen aan de Rijn heeft een bedrijf en daar staat in het rood heel groot SWA op het gebouw.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:31 schreef BVO het volgende:
Swa ia Antilliaans hoor.
Dat is zeker afschuwelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat haar van Moris (of is dat met 2 x r?) is echt vreselijk
Ow dat wist ik niet, dacht dat ik het Raymann ook wel had horen gebruiken.. zal dan wel tegen Antillianen zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:31 schreef BVO het volgende:
Swa ia Antilliaans hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |