het ziet er écht niet uitquote:Op donderdag 20 april 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
Dat haar van Morris. Oh wacht, dat heb ik al gezegd.
Misschien kan ze nog 1700 keer vertellen dat ze Engels geeft.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:25 schreef heaven7 het volgende:
Zit Anita er nou voorgoed inIk vind het walgelijk
Die opmerking kan ik dus vanaf nu niet meer maken.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Stanley zit goed op z'n plek in GTST: "Vrouwen je kan beter kippen houden".
Die uitspraak heeft een langere baard dan die van sinterklaas.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Stanley zit goed op z'n plek in GTST: "Vrouwen je kan beter kippen houden".
Alleen die van Daantje is langer.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die uitspraak heeft een langere baard dan die van sinterklaas.![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ze met een ervaringsdeskundige voor Morris en zijn mislukte schaamhaartransplantatie komen, dan haak ik af hoor!![]()
Er is niks mis met een roze poloquote:Op donderdag 20 april 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Morris is meer van het sportieve type met z'n roze polo en natte pruikhaar.
Veel gaan echt nergens over, bij Florien's zwangerschap weet de kijker al dat het nep is, en dus is het niet boeiend. Dat Nina verhaallijntje is erg voorspelbaar en wordt flink uitgemolken, net zoals Charlie's zwangerschap en de reactie van Nick. Sjors die elke keer hetzelfde loopt te mekkeren. Jack die gaat achter Anita aan, maar moet er wat moeite voor doen, nou boeiend zeg. Oh wacht, de redder in nood is natuurijk het huwelijk tussen Dorothea en Jef.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef digispeed het volgende:
wat is de serie toch bagger momenteel
wat een domme verhaallijnen, je wordt als kijker gewoon niet serieus genomen, te stompzinnig voor woorden. ik mis GTST van vroeger. Sinds GTST nieuwe stijl vind ik er geen bal meer aan
Al deze verhaallijnen bij elkaar zijn nog minder boeiend dan het verhaallijn van Augusta en de schatquote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Veel gaan echt nergens over, bij Florien's zwangerschap weet de kijker al dat het nep is, en dus is het niet boeiend. Dat Nina verhaallijntje is erg voorspelbaar en wordt flink uitgemolken, net zoals Charlie's zwangerschap en de reactie van Nick. Sjors die elke keer hetzelfde loopt te mekkeren. Jack die gaat achter Anita aan, maar moet er wat moeite voor doen, nou boeiend zeg. Oh wacht, de redder in nood is natuurijk het huwelijk tussen Dorothea en Jef.
ik hoop stiekem nog dat mijn grote vriendin Martine weer terug keert. maar ach... met de huidige personages heeft ook zij niet veel van doenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Al deze verhaallijnen bij elkaar zijn nog minder boeiend dan het verhaallijn van Augusta en de schat.
Vaste rol. Ik vond d'r nu al een stuk beter dan het meeste dat erin zat bij elkaar.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef Dizer het volgende:
Is Anita terug voor een vaste rol of tijdelijk?
Als ze Ludo maar met rust laat heb ik er niks op tegen, net zoals Dian nu doet.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:04 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik hoop stiekem nog dat mijn grote vriendin Martine weer terug keert. maar ach... met de huidige personages heeft ook zij niet veel van doen
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond opent Jack z'n nieuwe club, die ook een nieuwe naam krijgt. De pagina met het artikel in het Spectrum op de GTST site heet "openingteluma.xml"... ja zo heeft het natuurlijk geen zin om mysterieus te doen over de naam. Teluma, wat een baggernaam trouwens!(BTW: Teluma = Amulet)
Hadden ze niks beters kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond opent Jack z'n nieuwe club, die ook een nieuwe naam krijgt. De pagina met het artikel in het Spectrum op de GTST site heet "openingteluma.xml"... ja zo heeft het natuurlijk geen zin om mysterieus te doen over de naam. Teluma, wat een baggernaam trouwens!(BTW: Teluma = Amulet)
who cares what he does, the guy is hot!quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef pberends het volgende:
Jack is wel een aapje geworden hoor, hij zit vol cliché's opeens... die naam van die club alleen al. En bonbons, bloemen, picknick en nog iets om Anita te versieren
.
En dat heeft dan bij de commando's gezeten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef pberends het volgende:
Jack is wel een aapje geworden hoor, hij zit vol cliché's opeens... die naam van die club alleen al. En bonbons, bloemen, picknick en nog iets om Anita te versieren
.
Zou je 'n dagje met 'm uitwillen, ook al laat ie elke minuut een vieze scheet?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:11 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
who cares what he does, the guy is hot!
Komt bij mij werkelijk met ALLES weg, die Jack....
(leuk: In snowfever aardig aan het einde bij dat bal, let op Mark als ze dansen DAMNEN uit de maat EN het lijkt nergens op
, maar t blijft een lekker stuk...)
Omdat het zo isquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens waarom kijkt Fos eigenlijk altijd alsof hij in zijn broek gepoept heeft en er mee blijft rondlopen?
Dat weet jij wel goed dan.quote:
Ik heb vorige week een paar afleveringen gemist, maar hebben ze het nu verteld aan Ludo? En waarom heeft hij Morris nog niet omgebracht?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
Hoe Morris zich inlikt bij z'n schoonvader![]()
.
morris heeft opnames van dennis, vieze kwalquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een paar afleveringen gemist, maar hebben ze het nu verteld aan Ludo? En waarom heeft hij Morris nog niet omgebracht?
Ik bedoel meer of Ludo nu weet dat Nina 'het met een homo doet' ((c) Ludo Sanders)quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:19 schreef xericax het volgende:
[..]
morris heeft opnames van dennis, vieze kwal
Omdat ie een hielenlikker is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een paar afleveringen gemist, maar hebben ze het nu verteld aan Ludo? En waarom heeft hij Morris nog niet omgebracht?
ja dat weet ie maar nina is aangereden door dennis en morris hheft een geluidsopname van robbert die zegt dat ie teveel op heeft en ludo wil die opname hebben...maar morris pakt ie heus nog wel hoor...alleen moet ie nu nog rekening houden met ninaquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of Ludo nu weet dat Nina 'het met een homo doet' ((c) Ludo Sanders)
Goh, boeiend zeg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:37 schreef Frey het volgende:
Jef en Dorothea willen trouwen in juni, in juni is de zomercliff weer en Stanley wil Dorothea terug. Ik ben benieuwd
Ik vind hem wel iets weg hebben van een vogelverschrikker, zeker als hij die hoed op heeft, maar dat is ook niet zo gek als je vrouw ook nog eens Doortje heet. Is dit soms sluikreclame voor The Wiz?!quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat haar van Moris (of is dat met 2 x r?) is echt vreselijk
Waarom zou Dennis nou eigenlijk in z'n recht staan vraag ik me steeds afquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:42 schreef Cheesecake het volgende:
Nou nou wat een cliff vanavondIk kan echt niet wachten om te zien hoe dat in godsnaam afloopt
![]()
Ludo was welDennis: ik sta in m'n recht. Ludo: maar niet in mijn wereld. Ik ben benieuwd wat meneer Sanders voor Dennis in petto heeft.
Hij zei toch half nederland, jij zit bij de hele die niet uitgenodig wasquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jack had half Nederland uitgenodigd zei hij, waarom was ik er dan niet bij![]()
![]()
![]()
Ja dat bedoel ik, waarom zit ik niet bij die helft.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:53 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Hij zei toch half nederland, jij zit bij de hele die niet uitgenodig was![]()
Misschien heeft ie mensenkennisquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, waarom zit ik niet bij die helft.![]()
Ik ben best lief hoor.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:53 schreef Iwan1976 het volgende:
GTST moet eens ophouden met al die ervaringsdeskundigen... brandwonden, open ruggetjes, herstelde testikels... What's next? Als ze met een ervaringsdeskundige voor Morris en zijn mislukte schaamhaartransplantatie komen, dan haak ik af hoor!![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Donderdag 27-04-2006
Dennis heeft een indrukwekkende ontmoeting met een verkeersslachtoffer.
Dat komt allemaal van Tim.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef pberends het volgende:
.
Da's best irritant ja.quote:
Alphen aan de Rijn heeft een bedrijf en daar staat in het rood heel groot SWA op het gebouw.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:31 schreef BVO het volgende:
Swa ia Antilliaans hoor.
Dat is zeker afschuwelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat haar van Moris (of is dat met 2 x r?) is echt vreselijk
Ow dat wist ik niet, dacht dat ik het Raymann ook wel had horen gebruiken.. zal dan wel tegen Antillianen zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:31 schreef BVO het volgende:
Swa ia Antilliaans hoor.
Ja dat snap ik dan nog net wel, maar waarom in godsnaam 'stange' ..quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Perico het volgende:
Stange is de bijnaam die Bing geeft aan zijn vader, Stanley....
Die logica ontgaat mij ook even.quote:Op zondag 23 april 2006 00:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan nog net wel, maar waarom in godsnaam 'stange' ..
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Alphen aan de Rijn heeft een bedrijf en daar staat in het rood heel groot SWA op het gebouw.
De persoon die Bing speelt is in iedergeval een Antiliaanquote:Op zondag 23 april 2006 11:01 schreef MIster911 het volgende:
swa betekend in het surinaams "zuur"
maar nu weet ik niet of bing Surinaams of Antiliaans is.
Surinaams.quote:Op zondag 23 april 2006 11:01 schreef MIster911 het volgende:
swa betekend in het surinaams "zuur"
maar nu weet ik niet of bing Surinaams of Antiliaans is.
quote:Op zondag 23 april 2006 16:03 schreef Shoplifter14 het volgende:
[afbeelding]
Wat me opviel, zoek de gelijkenissen tussen Nina en haar tante Marieke...
Alphen!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Alphen aan de Rijn heeft een bedrijf en daar staat in het rood heel groot SWA op het gebouw.
Die walleen van Nina zijn inderdaad lelijk.quote:Op zondag 23 april 2006 16:56 schreef Canisfire het volgende:
De wallen
Marieke Vollaards was een of ander wicht dat misbruikt werd door haar stiefvader en daarna ontdekte Janine dat het haar zusje was.quote:
Oja die ging dood toen ie over een stoepkrijtje van Guusje, kind van Susan, viel bovenop een parkeergarage toch? Stond ie met Daniel bovenop het dak.quote:Op maandag 24 april 2006 01:23 schreef Shirley het volgende:
Onno P. Wassenaar toch?
Mag ik even corrigeren? Onno P. Wassenaar was een cliënt van Suzanne, geen pooier.quote:Op zondag 23 april 2006 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
De huiskamervraag luidt: wie was haar pooier?
Inderdaad! Onno P. Wassenaar was ene van de coolste badguys! Dat was trouwens de enige leuke verhaallijn waarin Suzanne zich bevondquote:Op maandag 24 april 2006 10:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Mag ik even corrigeren? Onno P. Wassenaar was een cliënt van Suzanne, geen pooier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |