Ja dat snap ik dan nog net wel, maar waarom in godsnaam 'stange' ..quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Perico het volgende:
Stange is de bijnaam die Bing geeft aan zijn vader, Stanley....
Die logica ontgaat mij ook even.quote:Op zondag 23 april 2006 00:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan nog net wel, maar waarom in godsnaam 'stange' ..
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Alphen aan de Rijn heeft een bedrijf en daar staat in het rood heel groot SWA op het gebouw.
De persoon die Bing speelt is in iedergeval een Antiliaanquote:Op zondag 23 april 2006 11:01 schreef MIster911 het volgende:
swa betekend in het surinaams "zuur"
maar nu weet ik niet of bing Surinaams of Antiliaans is.
Surinaams.quote:Op zondag 23 april 2006 11:01 schreef MIster911 het volgende:
swa betekend in het surinaams "zuur"
maar nu weet ik niet of bing Surinaams of Antiliaans is.
quote:Op zondag 23 april 2006 16:03 schreef Shoplifter14 het volgende:
[afbeelding]
Wat me opviel, zoek de gelijkenissen tussen Nina en haar tante Marieke...
Alphen!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Alphen aan de Rijn heeft een bedrijf en daar staat in het rood heel groot SWA op het gebouw.
Die walleen van Nina zijn inderdaad lelijk.quote:Op zondag 23 april 2006 16:56 schreef Canisfire het volgende:
De wallen
Marieke Vollaards was een of ander wicht dat misbruikt werd door haar stiefvader en daarna ontdekte Janine dat het haar zusje was.quote:
Oja die ging dood toen ie over een stoepkrijtje van Guusje, kind van Susan, viel bovenop een parkeergarage toch? Stond ie met Daniel bovenop het dak.quote:Op maandag 24 april 2006 01:23 schreef Shirley het volgende:
Onno P. Wassenaar toch?
Mag ik even corrigeren? Onno P. Wassenaar was een cliënt van Suzanne, geen pooier.quote:Op zondag 23 april 2006 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
De huiskamervraag luidt: wie was haar pooier?
Inderdaad! Onno P. Wassenaar was ene van de coolste badguys! Dat was trouwens de enige leuke verhaallijn waarin Suzanne zich bevondquote:Op maandag 24 april 2006 10:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Mag ik even corrigeren? Onno P. Wassenaar was een cliënt van Suzanne, geen pooier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |