Ja, of all people, hoe toevallig!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:17 schreef Canisfire het volgende:
Ja hoor natuurlijk komt hij Sjors weer tegen![]()
Ik vind het ook stom dat Rik en Anita uit elkaar zijn, die twee hebben echt een heel mooie exit gekregen.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:20 schreef Beaudien het volgende:
Misschien wordt het nog wel lachen met die ex van Doortje..........NOEM ME GEEN DOORTJE!
Ik vond Anita altijd wel leuk, hoor. Vind het ook best leuk dat ze terugkomt. Alleen wel raar dat je je kind achterlaat in de rimboe.....![]()
zo kan ik ook een gtst aflevering maken, gewoon 5 min. archiefbeeldenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:59 schreef fleur22 het volgende:
Was vanavond een herhaling?![]()
( beetje doorgeslagen met de flashback's van Nick..Was vast een lang rondje rennen van hem...)
Beetje teveel van het goede ja. Vond het op zich wel leuk om Nick zijn (naar nu blijkt mislukte) castratie nog eens terug te zien maar de miskraam en het geruzie over wiens schuld dat nu was had van mij ook niet gehoeven.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:45 schreef suus21 het volgende:
[..]
zo kan ik ook een gtst aflevering maken, gewoon 5 min. archiefbeelden![]()
oh bah, kijk uit zeg, breng die schrijvers nou niet op ideeen.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom dat Rik en Anita uit elkaar zijn, die twee hebben echt een heel mooie exit gekregen.
Hadden ze niet kunnen doen alsof ze een lange afstand relatie hebben ofzo.
Straks komt die Mickey Lammers ook weer terug, die altijd opduikt wanneer Rik wegvalt.
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:54 schreef suus21 het volgende:
wat is dat nou met anita in de rimboe? En ik wist niet eens dat ze een kind kregen/hadden, wanneer is dit gebeurd? In Nieuw Zeeland...
Een tijd terug toen Isabella wit haar had, zei Stefano er wat vanquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
In GTST doen ze dat altijd zo nep, niemand die ook maar iets zegt over het nieuwe kapsel.
Does eens normaal zeg, gadverquote:Op woensdag 19 april 2006 17:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Straks komt die Mickey Lammers ook weer terug, die altijd opduikt wanneer Rik wegvalt.
Dat wat ook het enigequote:Op woensdag 19 april 2006 19:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een tijd terug toen Isabella wit haar had, zei Stefano er wat van
Ja, breng scenarioschrijver Martin van Steijn (Mickey) nou niet op ideeën.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:50 schreef digispeed het volgende:
oh bah, kijk uit zeg, breng die schrijvers nou niet op ideeen.
Doe zelf normaal en lees wat ik postte eens in de juiste context, ik wil ook niet dat hij terugkomt.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Does eens normaal zeg, gadverMickey
![]()
:R
Dat lijkt me ook geen prettig vooruitzichtquote:Op woensdag 19 april 2006 19:56 schreef Canisfire het volgende:
En Ray word genoemt in de vooruit zichten....
Ja die knapperds hebben ze op Urk niet hequote:
nee, zulke hebben we nietquote:Op woensdag 19 april 2006 20:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja die knapperds hebben ze op Urk niet he
Hehe heb der een in me klas zitten van Urk zou er me hond nog niet op los laten![]()
Zwolle. Landstedequote:Op woensdag 19 april 2006 20:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
nee, zulke hebben we niet. Waar zit je op school dan?
Dat hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Jack, scheer je eens, en ga naar de kapper!
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:16 schreef Canisfire het volgende:
Jack runt Scala maar voelt zich te goed om er zelf te wonen?
Zo doe ik het ook altijdquote:Op woensdag 19 april 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Hoe die Anita gaat versieren, helemaal Tim-style.
Nee Rickie is veel ouderquote:Op woensdag 19 april 2006 20:18 schreef digispeed het volgende:
rickie komt vast naar NL.
is leuk een speelkameraadje voor Sil, ze zijn van dezelfde leeftijd.
Wat een onzin. Wat ik al zei: knip en scheerbeurt en alles zit weer op z'n plek.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:18 schreef digispeed het volgende:
jack is lelijk geworden. BAGGER
Valt toch wel meequote:Op woensdag 19 april 2006 20:28 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat een slecht acteur zeg.
dat zie ik nu al
ja daar zeg je ook watquote:Op woensdag 19 april 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wat ik al zei: knip en scheerbeurt en alles zit weer op z'n plek.
Weinig over te zeggen... z'n grappen zijn geniaal.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:28 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat zie ik nu al
jij staat wel heel snel te buigen voor iemand die 2 woorden heeft gezegdquote:
Ja dat is die Frey he die buigt graag voor een negerquote:Op woensdag 19 april 2006 20:37 schreef digispeed het volgende:
[..]
jij staat wel heel snel te buigen voor iemand die 2 woorden heeft gezegd
Misschien een baggerrol, maar zeker geen slecht acteur.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:28 schreef digispeed het volgende:
dat zie ik nu al
Rikki is er met een spuitje ingespotenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:52 schreef suus21 het volgende:
ik snap die anita/rik lijn niet hoor. Moet Rik geen hiv hebben als ze samen een kind verwekt hebben?? EN wanneer moet dat kind zijn geboren? Ik kan me er werkelijk nix meer van herinneren waarschijnlijk te slaapverwekkend voor woorden geweest...
LOL, maar het is wel waar. Rikki is geboren (in oktober 2002) doordat haar vader zijn goedje beschikbaar stelde. Juist omdat Anita seropositief is.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rikki is er met een spuitje ingespoten![]()
Om precies te zijn op woensdag 30-10-2002 (afl. 2393). Rikki werd anderhalve maand te vroeg geboren.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:55 schreef Jumping-Skippy het volgende:
LOL, maar het is wel waar. Rikki is geboren (in oktober 2002) doordat haar vader zijn goedje beschikbaar stelde. Juist omdat Anita seropositief is.
Denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 21:10 schreef pberends het volgende:
Als die Ferri S maar niet terugkomt, we hebben al genoeg moraalridders in GTST.
Nou toch komt ie terugquote:Op woensdag 19 april 2006 21:10 schreef pberends het volgende:
Als die Ferri S maar niet terugkomt, we hebben al genoeg moraalridders in GTST.
Kut Bingquote:Op woensdag 19 april 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Luister dan stomme mongool.
Typisch soaps.
Tis gewoon te erg, zelfs voor een cliché soap als GTST. Ze wilde het al meerdere keren vertellen, zei zelfs dat het heel belangrijk was en toch lult die Bing erdoorheenquote:
Het heeft inderdaad al lang genoeg geduurd.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:39 schreef suus21 het volgende:
die verhaallijn van florien en bing irriteert ook enorm
Alleen als baby en toen ze wat groter was op een familiefoto tijdens de kerstaflevering (toen waren Rik en Anita even 'over' uit Nieuw-Zeeland).quote:Op woensdag 19 april 2006 22:35 schreef suus21 het volgende:
hebben we ooit die Rikkie gezien dan?
Tis voor mij een totale black out die verhaallijn terwijl ik toen wel al keek.
Rikkie werd geboren terwijl Anita dacht dat Rik dood was.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:35 schreef suus21 het volgende:
hebben we ooit die Rikkie gezien dan?
Tis voor mij een totale black out die verhaallijn terwijl ik toen wel al keek.
Uhh nou ik lag wel half te slapen toen hij bij Jensen was maar toch dacht ik dat ze het erover hadden...quote:
Ik heb wel begrepen dat ie heeft gezegd dat ie het maar voor 1 dagje ofzo zou willen doen, als dat personage weer in de serie moet.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:48 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Uhh nou ik lag wel half te slapen toen hij bij Jensen was maar toch dacht ik dat ze het erover hadden...
Beter Nina in mn bed dan Stanleyquote:Op donderdag 20 april 2006 01:04 schreef Omnifacer het volgende:
Vinden jullie die Nina ook zo'n verschrikkelijke kakhoer? Ahh wat scheit ik op dat mens zeg... Afmaken die hap, echt...
Heet jij toevallig Fos?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:09 schreef Omnifacer het volgende:
Nou als ik toch mag kiezen, doe mij dan uber-MILF Janine maar... Wat een pareltje is dat, op die leeftijd...
Had zo een verhaallijn van Bold and Beautiful kunnen zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 22:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rikkie werd geboren terwijl Anita dacht dat Rik dood was.
Maar Rik zat toen dus in een thaise gevangenis voor drugs smokkel( Hij moest drugs smokkelen omdat Job ontvoert was en het was een eis van de ontvoerder om drugs te smokkelen).
Maar goed er brak dus brand uit in die gevangenis en Rik zijn cel genoot kwam om het leven.
Rik die het zielig vond voor Anita dat ze altijd op hem zou blijven wachten deed dus net overkomen alsof hij was overleden. Vlak daarna kwam Micky terug naar Meerdijk en vormde weer een koppeltje met Anita. Tot hij in een krantje Rik zag staan. Vervolges ging hij naar Thailand en daar ondekte hij dat Rik nog leefde maar vertelde dit niet aan Anita. Dat leek einde Rik tot dat Micky en Anita gingen trouwen. Toen kwam Rik plots binnen lopen![]()
Anita is dan wel vet pedo, ik kan me nog herrineren dat ze in seizoen 2 de slaapkamer binnen kwam sluipen van Peter Kelder die inwoonde bij Jan Henk Gerritse(Jacks oom) en Trix Gerritse (Jacks moeder).quote:Op donderdag 20 april 2006 12:25 schreef Vivi het volgende:
Ja hoor..Jack![]()
valt op Anita
![]()
![]()
En Nina heerst.![]()
Ja, alleen is Jack nu dus iets van 27 en Anita 33quote:Op donderdag 20 april 2006 14:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Anita is dan wel vet pedo, ik kan me nog herrineren dat ze in seizoen 2 de slaapkamer binnen kwam sluipen van Peter Kelder die inwoonde bij Jan Henk Gerritse(Jacks oom) en Trix Gerritse (Jacks moeder).
Anita was toen al een jaar of 18 en Jack zou later dat seizoen geboren worden![]()
Nietus, hij is juist SUPER lekker, ongeschoren en met zn haar lekker wild, hmmmquote:Op woensdag 19 april 2006 20:18 schreef digispeed het volgende:
jack is lelijk geworden. BAGGER
Ja, als je weet dat Jack DAAROP valt heb je toch het gemiste kans gevoel. Dan had ie mij ZEKER willen hebben... had ik het maar geweten hehheh. Is ongeveer als erachter komen dat ze gisteren gratis geldquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen prettig vooruitzicht![]()
Wat is er mis met haar leeftijd!!quote:Op donderdag 20 april 2006 01:09 schreef Omnifacer het volgende:
Nou als ik toch mag kiezen, doe mij dan uber-MILF Janine maar... Wat een pareltje is dat, op die leeftijd...
Zit die nog steeds in die kartonnen doos onder die brug in LA?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:32 schreef Canisfire het volgende:
Rik komt voor een scene terug uit Amerika!![]()
Waar is die schaar van Mark de Waal?!quote:Op donderdag 20 april 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
Dat haar van Morris. Oh wacht, dat heb ik al gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |