Ik zie de oorzaak ook niet zo. Maar nu moet ik ook toegeven dat de hoogtijdagen van het personage Anita al over waren voor ik GTST dagelijks ging kijken. De periode dat het aan/uit was met Rik, ze AIDS kreeg enzovoort heb ik nog wel gezien, maar van de tijd daarvoor weet ik weinig.quote:Op maandag 17 april 2006 18:25 schreef Shirley het volgende:
En toch vraag ik me af waarom ze nou zonodig Anita moesten terughalen. Had die niet gewoon in de rimboe langzaam kunnen verteren als aidslijkje?
Juist die periode heb ik niet gezien. Ik heb een jaar of 3 geen GTST gevolgd, en begon weer met kijken toen ze met die Mickey zou gaan trouwen. Maar dan nog vind ik d'r zinloos, ik vond het een vrij irritant personage, en dan wil ze straks semi interessant op die school van Nina gaan werken...quote:Op maandag 17 april 2006 19:11 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik zie de oorzaak ook niet zo. Maar nu moet ik ook toegeven dat de hoogtijdagen van het personage Anita al over waren voor ik GTST dagelijks ging kijken. De periode dat het aan/uit was met Rik, ze AIDS kreeg enzovoort heb ik nog wel gezien, maar van de tijd daarvoor weet ik weinig.
Klinkt als een slap aftreksel van een ander verhaallijntjequote:Op maandag 17 april 2006 17:47 schreef Canisfire het volgende:
Dennis heeft vertelt aan Nina dat hij haar aangereden heeft.
dat, en Florien heeft aan Fos vertelt dat ze niet zwanger is, en Sjors heeft tegen Bing gezegd dat ze geen relatie meer met hem wil vanwege Florien haar fake-zwangerschap.quote:Op maandag 17 april 2006 17:47 schreef Canisfire het volgende:
Dennis heeft vertelt aan Nina dat hij haar aangereden heeft.
"M'n stomme vader gaf het verkeerde voorbeeld, daar heb ik in m'n jeugd een trauma aan overgehoudenquote:Op maandag 17 april 2006 20:13 schreef Cheesecake het volgende:
En jullie blijken mijn ouders te zijnInderdaad verzachtende omstandigheden, moet ik toegeven.
Ludo neemt wraak op een minder orthodoxe wijze, voorspel ik je.quote:Op maandag 17 april 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Vreemd dat Janine zo wraakzuchtig is, dat zou je eerder van Ludo verwachten.
Hij geeft een van z'n mannetjes de opdracht om Dennis om te leggen en laat Morris er voor opdraaien... twee vliegen in één klap!quote:Op maandag 17 april 2006 20:16 schreef Cheesecake het volgende:
Ludo neemt wraak op een minder orthodoxe wijze, voorspel ik je.
Dan zal het idd dus of morgen of overmorgen zijnquote:Op maandag 17 april 2006 21:06 schreef Alieda-HS het volgende:
Op verschillende sites werd vermeld dat Anita vandaag terug zou keren. Maar dat is niet gebeurd.
Wanneer zal ze wel echt weer te zien zijn? Ik denk zelf woensdag omdat op gtst.nl bij de vooruitzichten van woensdag wel iets over haar staat.
Hey, nog ijs buiten, das simpel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:16 schreef Canisfire het volgende:
Waarom gaat Nick nou plots als een gek rond rennen![]()
Nu gaat Nick het goedmaken met een weekendje Spanje. Of was het Portugal?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:17 schreef Canisfire het volgende:
Ja hoor natuurlijk komt hij Sjors weer tegen![]()
Italië, kan-ie meteen bij don Philip Morris op bezoek.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu gaat Nick het goedmaken met een weekendje Spanje. Of was het Portugal?
Tough mofo's doen dat niet jeweet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Waarom lacht Bing nooit?
Ze had meteen moeten roepen om een DNA-test, dan was alles beter afgelopen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:37 schreef Cheesecake het volgende:
Toch fijn voor Charlie dat ze weet dat manlief haar zo vertrouwt.
Een woord: Sjorsquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Waarom lacht Bing nooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |