Dan zal het idd dus of morgen of overmorgen zijnquote:Op maandag 17 april 2006 21:06 schreef Alieda-HS het volgende:
Op verschillende sites werd vermeld dat Anita vandaag terug zou keren. Maar dat is niet gebeurd.
Wanneer zal ze wel echt weer te zien zijn? Ik denk zelf woensdag omdat op gtst.nl bij de vooruitzichten van woensdag wel iets over haar staat.
Hey, nog ijs buiten, das simpel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:16 schreef Canisfire het volgende:
Waarom gaat Nick nou plots als een gek rond rennen![]()
Nu gaat Nick het goedmaken met een weekendje Spanje. Of was het Portugal?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:17 schreef Canisfire het volgende:
Ja hoor natuurlijk komt hij Sjors weer tegen![]()
Italië, kan-ie meteen bij don Philip Morris op bezoek.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu gaat Nick het goedmaken met een weekendje Spanje. Of was het Portugal?
Tough mofo's doen dat niet jeweet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Waarom lacht Bing nooit?
Ze had meteen moeten roepen om een DNA-test, dan was alles beter afgelopen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:37 schreef Cheesecake het volgende:
Toch fijn voor Charlie dat ze weet dat manlief haar zo vertrouwt.
Een woord: Sjorsquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Waarom lacht Bing nooit?
Ja, of all people, hoe toevallig!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:17 schreef Canisfire het volgende:
Ja hoor natuurlijk komt hij Sjors weer tegen![]()
Ik vind het ook stom dat Rik en Anita uit elkaar zijn, die twee hebben echt een heel mooie exit gekregen.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:20 schreef Beaudien het volgende:
Misschien wordt het nog wel lachen met die ex van Doortje..........NOEM ME GEEN DOORTJE!
Ik vond Anita altijd wel leuk, hoor. Vind het ook best leuk dat ze terugkomt. Alleen wel raar dat je je kind achterlaat in de rimboe.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |