jij staat wel heel snel te buigen voor iemand die 2 woorden heeft gezegdquote:
Ja dat is die Frey he die buigt graag voor een negerquote:Op woensdag 19 april 2006 20:37 schreef digispeed het volgende:
[..]
jij staat wel heel snel te buigen voor iemand die 2 woorden heeft gezegd
Misschien een baggerrol, maar zeker geen slecht acteur.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:28 schreef digispeed het volgende:
wat een slecht acteur zeg.
dat zie ik nu al
Rikki is er met een spuitje ingespotenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:52 schreef suus21 het volgende:
ik snap die anita/rik lijn niet hoor. Moet Rik geen hiv hebben als ze samen een kind verwekt hebben?? EN wanneer moet dat kind zijn geboren? Ik kan me er werkelijk nix meer van herinneren waarschijnlijk te slaapverwekkend voor woorden geweest...
LOL, maar het is wel waar. Rikki is geboren (in oktober 2002) doordat haar vader zijn goedje beschikbaar stelde. Juist omdat Anita seropositief is.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rikki is er met een spuitje ingespoten![]()
Om precies te zijn op woensdag 30-10-2002 (afl. 2393). Rikki werd anderhalve maand te vroeg geboren.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:55 schreef Jumping-Skippy het volgende:
LOL, maar het is wel waar. Rikki is geboren (in oktober 2002) doordat haar vader zijn goedje beschikbaar stelde. Juist omdat Anita seropositief is.
Denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 21:10 schreef pberends het volgende:
Als die Ferri S maar niet terugkomt, we hebben al genoeg moraalridders in GTST.
Nou toch komt ie terugquote:Op woensdag 19 april 2006 21:10 schreef pberends het volgende:
Als die Ferri S maar niet terugkomt, we hebben al genoeg moraalridders in GTST.
Kut Bingquote:Op woensdag 19 april 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Luister dan stomme mongool.
Typisch soaps.
Tis gewoon te erg, zelfs voor een cliché soap als GTST. Ze wilde het al meerdere keren vertellen, zei zelfs dat het heel belangrijk was en toch lult die Bing erdoorheenquote:
Het heeft inderdaad al lang genoeg geduurd.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:39 schreef suus21 het volgende:
die verhaallijn van florien en bing irriteert ook enorm
Alleen als baby en toen ze wat groter was op een familiefoto tijdens de kerstaflevering (toen waren Rik en Anita even 'over' uit Nieuw-Zeeland).quote:Op woensdag 19 april 2006 22:35 schreef suus21 het volgende:
hebben we ooit die Rikkie gezien dan?
Tis voor mij een totale black out die verhaallijn terwijl ik toen wel al keek.
Rikkie werd geboren terwijl Anita dacht dat Rik dood was.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:35 schreef suus21 het volgende:
hebben we ooit die Rikkie gezien dan?
Tis voor mij een totale black out die verhaallijn terwijl ik toen wel al keek.
Uhh nou ik lag wel half te slapen toen hij bij Jensen was maar toch dacht ik dat ze het erover hadden...quote:
Ik heb wel begrepen dat ie heeft gezegd dat ie het maar voor 1 dagje ofzo zou willen doen, als dat personage weer in de serie moet.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:48 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Uhh nou ik lag wel half te slapen toen hij bij Jensen was maar toch dacht ik dat ze het erover hadden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |