quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond opent Jack z'n nieuwe club, die ook een nieuwe naam krijgt. De pagina met het artikel in het Spectrum op de GTST site heet "openingteluma.xml"... ja zo heeft het natuurlijk geen zin om mysterieus te doen over de naam. Teluma, wat een baggernaam trouwens!(BTW: Teluma = Amulet)
Hadden ze niks beters kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond opent Jack z'n nieuwe club, die ook een nieuwe naam krijgt. De pagina met het artikel in het Spectrum op de GTST site heet "openingteluma.xml"... ja zo heeft het natuurlijk geen zin om mysterieus te doen over de naam. Teluma, wat een baggernaam trouwens!(BTW: Teluma = Amulet)
who cares what he does, the guy is hot!quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef pberends het volgende:
Jack is wel een aapje geworden hoor, hij zit vol cliché's opeens... die naam van die club alleen al. En bonbons, bloemen, picknick en nog iets om Anita te versieren
.
En dat heeft dan bij de commando's gezeten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef pberends het volgende:
Jack is wel een aapje geworden hoor, hij zit vol cliché's opeens... die naam van die club alleen al. En bonbons, bloemen, picknick en nog iets om Anita te versieren
.
Zou je 'n dagje met 'm uitwillen, ook al laat ie elke minuut een vieze scheet?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:11 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
who cares what he does, the guy is hot!
Komt bij mij werkelijk met ALLES weg, die Jack....
(leuk: In snowfever aardig aan het einde bij dat bal, let op Mark als ze dansen DAMNEN uit de maat EN het lijkt nergens op
, maar t blijft een lekker stuk...)
Omdat het zo isquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens waarom kijkt Fos eigenlijk altijd alsof hij in zijn broek gepoept heeft en er mee blijft rondlopen?
Dat weet jij wel goed dan.quote:
Ik heb vorige week een paar afleveringen gemist, maar hebben ze het nu verteld aan Ludo? En waarom heeft hij Morris nog niet omgebracht?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
Hoe Morris zich inlikt bij z'n schoonvader![]()
.
morris heeft opnames van dennis, vieze kwalquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een paar afleveringen gemist, maar hebben ze het nu verteld aan Ludo? En waarom heeft hij Morris nog niet omgebracht?
Ik bedoel meer of Ludo nu weet dat Nina 'het met een homo doet' ((c) Ludo Sanders)quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:19 schreef xericax het volgende:
[..]
morris heeft opnames van dennis, vieze kwal
Omdat ie een hielenlikker is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een paar afleveringen gemist, maar hebben ze het nu verteld aan Ludo? En waarom heeft hij Morris nog niet omgebracht?
ja dat weet ie maar nina is aangereden door dennis en morris hheft een geluidsopname van robbert die zegt dat ie teveel op heeft en ludo wil die opname hebben...maar morris pakt ie heus nog wel hoor...alleen moet ie nu nog rekening houden met ninaquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of Ludo nu weet dat Nina 'het met een homo doet' ((c) Ludo Sanders)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |