Inderdaad, tis gewoon irrelevant omdat Florien niet zwanger is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef BVO het volgende:
Sjors en Bing zijn saai en vermoeiend.
wat een gezanikquote:
Je hebt pech. Hij blijftquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat een gezanik
ik irriteer me laatste tijd steeds meer aan die ludo. waarom is die man nou nooit eens kapot te krijgen, hij is wel erg snel hersteld van hersenvliesontstkeking. en dan altijd de machtigste man spelen. BAH !!!
Tijd voor een nieuwe slechterik, van mij mag ludo oprotten .
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat een gezanik
ik irriteer me laatste tijd steeds meer aan die ludo. waarom is die man nou nooit eens kapot te krijgen, hij is wel erg snel hersteld van hersenvliesontstkeking. en dan altijd de machtigste man spelen. BAH !!!
Tijd voor een nieuwe slechterik, van mij mag ludo oprotten .
Net als bij Ludo en Janine.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:54 schreef Canisfire het volgende:
Bing en sjors dan ?
Bij elkaar uit elkaar bij elkaar uit elkaar bij elkaar uit elkaar. Word je toch schijtziek van.
En Laura en Robert, dat heeft ook jaren geduurd voordat hun knipperlicht relatie echt voorbij was.quote:
Ohja idd.quote:Op zaterdag 15 april 2006 08:28 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
En Laura en Robert, dat heeft ook jaren geduurd voordat hun knipperlicht relatie echt voorbij was.
I wonder why !quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef Terreros85 het volgende:
ik ben ook vrijgezel Sjors
Eenschquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef BVO het volgende:
Sjors en Bing zijn saai en vermoeiend.
Dennis reed Nina aan, en voor de rest was het alleen maar gezeur over het wel of niet vertellen van zwangerschappen.quote:Op maandag 17 april 2006 17:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
* Heer_van_Bartolhoven is weer teruggekeerd
Waren de afgelopen twee weken een beetje spannend? Ik ga zo dadelijk alles bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |