Het is first person slaan/casten, maar schade gaat wel via een RPG systeem.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef pmponer het volgende:
Hoe ziet dat fightingsysteem voor oblivion eruit is het net als bij WOW of totaal anders?
Bij mij mogen er alleen pinata kippen inquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:59 schreef kepler het volgende:
dat Pinata spel lijkt wel grappig, ziet er vooral mooi uit
De eerste test heb je alvast gehaald.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Aangezien ik het voor XBM heb geschreven en evt. als uiteindelijke review gebruikt gaat worden, lijkt dit me momenteel niet erg verstandig.
Totaal anders..... meer ala Condemned ! First Person slaan en blokken !quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef pmponer het volgende:
Hoe ziet dat fightingsysteem voor oblivion eruit is het net als bij WOW of totaal anders?
Die game moet ik ook nog gaan halenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:03 schreef Fillipe het volgende:
Burnout & Ghost Recon![]()
Burnout net gespeeld wat een heerlijke game zeg.
Ik gok een maand of 3 na release.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef pmponer het volgende:
okay maar komt er nog een demo voor oblivion
Dat is een beetje lastig als je kijkt naar het type spel. Het is 1 grote wereld waar je overal naartoe kan en van alles kan doen. Als je bij een demo dan een klein gebied zou gaan afbakenen komt totaal niet het juiste gevoel over.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef pmponer het volgende:
okay maar komt er nog een demo voor oblivion
ik vond het bij morrowind alleen sucken...weet niet hoe het bij oblivion isquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Totaal anders..... meer ala Condemned ! First Person slaan en blokken !
Een grote verbetering... In Morrowind had je geen impact gevoel en was het op basis van statistieken. Tevens kon je niet handmatig blocken. Kan allemaal nuquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond het bij morrowind alleen sucken...weet niet hoe het bij oblivion is
Core versie is goed te verkrijgen, premium versie moet je wat beter voor zoeken echter.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:43 schreef knater het volgende:
Is de 360 al redelijk verkrijgbaar of nog steeds overal uitverkocht?
Bart smit, heeft ze op voorraad, heb hem daar ook vandaan..quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:43 schreef knater het volgende:
Is de 360 al redelijk verkrijgbaar of nog steeds overal uitverkocht?
lijkt me toch veel van het zelfde, heb de vorige delen allemaal al gedaan..quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:52 schreef Fillipe het volgende:
Koop allemaal even Burnout, gaan we vanavond elkaar de vangrail indrukken.O en waar is kabouter, deze game is ideaal voor hem.
quote:It is now totally irrelevant when the patch, or "live Update", is released. There are no longer any problems connecting to a game server and people with low bandwidth or poor QoS, (quality of Service), realise that they should never host a game.
More and more people are now playing the very excellent GRAW. Some of my friends are addicted to it and think it's the bee’s knees. Personally, I don't think it's as good as COD2, but when you see how easy it is to connect to a COD2 server now you quickly realise that all the punters have gone elsewhere.
The delay in releasing the patch has done nothing to ease our bad feelings against Infinity Ward and Activision and, without doubt, it has seriously tarnished the reputation of the Xbox 360 and Microsoft. Releasing the patch now will go unnoticed by a large number of people who have moved on to other games, along with their bad opinions of IW/Activision. COD2 is no longer the new kid on the block and it will always be remembered for its terrible online experience and it's second rate online customizable features, (or lack thereof).
The best that we can hope for in the future is that other game houses will have learned from this experience and think twice before releasing unfinished and unacceptably flawed games. And maybe game reviewers will fully examine games before releasing their final verdicts. COD2 was given gleaming reviews, without a mention of its huge flaws, by many magazines and game sights. Droves of gamers headed for their local gamer shops on release day, pulses racing in anticipation, only to be thoroughly let down by dismal online experience.
Don't forget that Infinity Ward originally blamed Microsoft for the lack of online custom settings, including no viable "friends" options. Other games and their own "patch promise" statement have shown this to be a total lie. Infinity Ward told me personally that it was Microsoft’s fault, that they had to work within restraints that they had nothing to do with it, limitations created by Microsoft.
IW should never have concentrated on a single cure-all-ills patch. They should have tackled one problem at a time, on a regular structured basis, while keeping us informed on an on-going testing. I am confident that IW will never do the same thing again. Their reputation is really at stake now. If they get it wrong again they will never recover from it.
goede vraag, volgens mij ergens in maartquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar blijft dat gratis gokspel trouwens?
Voeg me maar toe: Morthillquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:52 schreef Fillipe het volgende:
Koop allemaal even Burnout, gaan we vanavond elkaar de vangrail indrukken.O en waar is kabouter, deze game is ideaal voor hem.
de mediamarkt in utrecht had er genoegquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:30 schreef H.Flick het volgende:
Wat gaan deze topics weer snel!!
Ik heb vandaag Burnout proberen te kopen in de lunchpauze, maar niet kunnen vinden. Morgen nog een poging wagen.
Tja, bij die FRS hebben ze drie-en-een-halve game, gemiddeld. Drie daarvan zijn PDZ en/of Kameo/PGR3.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar gekeken bij de FRS op het station in Rotterdam. Morgen ga ik wel wat verder de stad in.
Ach, ze hadden GR:AW ook redelijk vroeg en ik kom er elke dag langs. Anders ga ik morgen in mn lunchpauze wel even naar Futurezone, die zal hem wel sowieso wel hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tja, bij die FRS hebben ze drie-en-een-halve game, gemiddeld. Drie daarvan zijn PDZ en/of Kameo/PGR3.
Dit wordt zeker een game om in de gaten te houdenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:17 schreef Wessiej het volgende:
Nog een screen van Viva Piñata:
http://www.rareware.com/g(...)hots/pinata_02hi.jpg
Ziet er super vet uit.
Gast, wat waren dat voor rare berichten op Live? 3 messages.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lijkt me toch veel van het zelfde, heb de vorige delen allemaal al gedaan..
en graw is tof, jammer dat vanavond moet werkenen uit eten
Vrouwen die Viva Piñata spelen!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:31 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]
Mensen die Viva Piñata spelen.
Dat is wel heel fijn! Bij Morrowind speelde ik nooit met een character dat veel moest vechten omdat het gewoon niet leuk was.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een grote verbetering... In Morrowind had je geen impact gevoel en was het op basis van statistieken. Tevens kon je niet handmatig blocken. Kan allemaal nu
zijn er filmpjes waarbij je dat impact gevoel zeg maar ziet of hoort?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een grote verbetering... In Morrowind had je geen impact gevoel en was het op basis van statistieken. Tevens kon je niet handmatig blocken. Kan allemaal nu
Dat lijkt me wel. Maar dan kan je nog wel duidelijk laten zien of je wel of niet iemand raakt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:07 schreef pkwarts het volgende:
Het blijft toch nog wel allemaal op basis van statistieken?
Ow wacht, daar is het spel. Zat ff naar andere dingen te kijkenquote:
Been there, done that.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:46 schreef twi het volgende:
Op X drukken.
Welk spelquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:34 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Ow wacht, daar is het spel. Zat ff naar andere dingen te kijken![]()
![]()
invite me maarquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:53 schreef Fillipe het volgende:
Over halfuurtje wat mensen optrommelen voor 'n live potje GR:AW ?
Wat voor soort spel is dat? Waar kun je het mee vergelijken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:17 schreef Wessiej het volgende:
Nog een screen van Viva Piñata:
http://www.rareware.com/g(...)hots/pinata_02hi.jpg
Ziet er super vet uit.
rofl !quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:45 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Gast, wat waren dat voor rare berichten op Live? 3 messages.
1. een voice message waarvan ik alleen "blabla niks van" kon verstaan.
2. Geen headset
3. yo
Wat moet ik hier mee?
Ja invite me maar..kom over 10 min onlinequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:53 schreef Fillipe het volgende:
Over halfuurtje wat mensen optrommelen voor 'n live potje GR:AW ?
Soort van Animal Crossing.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:33 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Wat voor soort spel is dat? Waar kun je het mee vergelijken?
Dit is één game tegen over één bedrijf, HEEL grofweg en ongenuanceerd gezegd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw God... Nu komt er een kleurig kinderspelleke op de Xbox en vindt iedereen het ineens leukEn maar zeuren over kiddy consoles van Nintendo!
!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dit is één game tegen over één bedrijf, HEEL grofweg en ongenuanceerd gezegd.
Heh heh, tegen de tijd dat je het filmpje kan downloaden ligt de full game al in de winkel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:20 schreef peristilius het volgende:
Waarom kan ik dat filmpje van Oblivion niet normaal downen?
Betaalde mirror, geflipte mirror en een volle wachtrij.
[PC/360][RPG] The Elder Scrolls: Oblivion (TES4) #2quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:20 schreef peristilius het volgende:
Waarom kan ik dat filmpje van Oblivion niet normaal downen?
Betaalde mirror, geflipte mirror en een volle wachtrij.
Ty.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[PC/360][RPG] The Elder Scrolls: Oblivion (TES4) #2
Ik zat ook te klote met al die stomme mirrors toen ik ineens de post zag in het andere topic.
Ja, heb ik hiervoor nou al die moeite gedaan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:27 schreef MrX1982 het volgende:
Het zijn wel de meest nietszeggende teasers ooit en toch wil ik ze zien.
Ik ben benieuwd wat we de komende week nog kunnen verwachten aan nietszeggende teasers.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:30 schreef peristilius het volgende:
Ja, heb ik hiervoor nou al die moeite gedaan.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:33 schreef DooD het volgende:
Jullie kunnen mij ook toevoegen aan je friendslist als je wilt. Xbox live account DooD84. Kunnen we van het weekend een keertje GRAW doen. Lijkt me geweldig om met Nederlanders te knallen online. Heb net even een beetje Ctf gedaan ging redelijk goed als zeg ik het zelf.![]()
Ik heb jullie stiekem toegevoegd aan de Xbox Live! gamercards lijst.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:01 schreef DJJoris het volgende:
Mocht iemand interesse in hebben, mijn gamertag is: SpacedMirror ;-) invite me of voeg me toe aan je friendslist, ik ben altijd wel in om even online te gamen.
dj joris vind ik er toch nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
[..]
Ik heb jullie stiekem toegevoegd aan de Xbox Live! gamercards lijst.
Zijn jullie er dadelijk nog??quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:51 schreef Fillipe het volgende:
Ja mn Xbox bleef hangen midden in een gevecht, controller bleef trillen, erg vaag. Kwam paar minuten later gelijk weer online, en ben nu nog aan het knallen met o.a Sjotime. Erg lachen, als er nog mensen zijn, join even.
Eigenlijk mag dat nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:02 schreef kepler het volgende:
ik zag vanmiddag iemand in de Makro lopen met ongeveer 15 Xbox 360-premium bundels in zijn karretje![]()
raar dat ze steeds uitverkocht zijn
Ze zijn prima, nog geen Lag gezienquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
Hoe is Burnout online?
Zijn de servers stabiel?
En blijf je wel in je lobby zitten, want met deel 3 werd je er steeds eruit geknikkerd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze zijn prima, nog geen Lag gezien
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En blijf je wel in je lobby zitten, want met deel 3 werd je er steeds eruit geknikkerd.
De 2 keer dat in online speelde disconnecte ik, dus ik weet het niet (probeer nog steeds mijn internet goed te krijgen, zat gisteren weer te kloten).quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Na een game kwam je vaak niet meer terug in de lobby.
Was flink irritant.
Je zal herinnerd worden als een groots persoon.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:27 schreef pmponer het volgende:
.... ik heb het gedaan....
oblivion besteld...
Op zich heb je een prima punt, maar dan moet er echt wel een een prijsverlaging komen en een bundel, want anders denken families ook van, laat maar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je zal herinnerd worden als een groots persoon.
Anyways, ik heb dat Feeding Frenzy even gedownload, en het is best guitig. Tussen alle kid-friendly zooi met Pinatas kan dat er ook nog wel bij.
Heb ik trouwens al gezegd dat dat Pinata gebeuren een briljante move is in potentie? Alles staat of valt met het succes van de cartoon, maar 4Kids entertainment is erg goed in kinderen hypen voor waardeloze zooi. De kwaliteit van de game doet er niet zo toe eigenlijk.
Maar goed, PS3 in November, deze game + (misschien) succesvolle cartoon + merchandise ook rond die tijd. Hoor ik daar iemand 'prijsverlaging' en 'bundel' zeggen?
De beste manier om de PS3 schade toe te brengen is niet om de hardcore gamers weg te kapen, die kopen ze toch allemaal (zoals ik waarschijnlijk) maar de beste zet om te maken is om de mensen die 1 console kopen weg te kapen. Dat zijn families. Dit kan dus mooi kassa zijn voor MS. Maar ja, moet je wel voor een aardige cartoon zorgen dus.
Het lijkt me heel sterk als dat niet gebeurt...Een prijsverlaging sowieso, Microsoft wil zoveel mogelijk mensen een 360 in plaats van een PS3 laten overwegen. Als ze dat goed combineren met deze game (zeker als ze er echt een 'hot item' van kunnen maken) dan is dat natuurlijk goud waard.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op zich heb je een prima punt, maar dan moet er echt wel een een prijsverlaging komen en een bundel, want anders denken families ook van, laat maar.
Ik ben echt nog zo niet klaar met GRAW, moet nog beginnen naar mijn gevoelquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
Ik heb zo het idee dat het eind Maart behoorlijk leeg is op live
Ja ik deel je gevoel inderdaad.. heb die MP nog zo weinig gespeeld.. ken de maps niet.. de tactieken niet etc etc.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ben echt nog zo niet klaar met GRAW, moet nog beginnen naar mijn gevoel
Heeerlijk !quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:27 schreef pmponer het volgende:
.... ik heb het gedaan....
oblivion besteld...
-edit-quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
[..]
Bron: Xbox Forums, overgetikt (ouderwets!!) uit de Game Informer van deze maand.quote:Highlights
* Halo 3 isn't currently called Halo 3. In fact, it doesn't even have halo in the name - it is called Forerunner
* It will include HUGE environments.
* It will be somewhat open - i.e. A mission where you have to go invade/destroy an armory will determine how much weaponry you have for the next mission and how much the opposing forces will have.
* Will have a definite mission structure - but still be somewhat open.
* 4 Player Co-Op
* A gameinformer source (not named) HAS SEEN THE GAME IN ACTION. He also explains that the reason Bungie says there is no Halo 3 is because it will most likely be called "Forerunner"
The Article
"Is it true that there will be no Halo 3? If you ask bungie or Microsoft the current answer will be, "Yes." In fact, at the time of this writing, both companies have flat-out denied that Halo 3 even exists. And yet the game has not only been the constant subject of talk and rumors by both fans and the industry itself online retailers have thrown up bogus release dates from time to time to stir up the masses. How can a game that supposedly doe snot even exist be speculated about so much? We know that Bungie is working on various projects, and despite employment advertisements asking that applicatants love "combat on the high seas," Game Informer has learned through its network of industry spy pirates that Bungie's next release will be a Halo Xbox 360 project. However, as of now, it's not even called Halo 3.
The relentless confusion over Halo 3 starts with the powers that be at Bungie. Shortly after the release of Halo 2, the company's studio manager Pete Parsons told the BBC, "After Halo 2 we are planning to do something different. We will do something else and we have a few ideas." This led the public to the logical conclusion that the next project wouldn't be Halo-related. None other than Microsoft's Bill Gates himself put down the gauntlet on Halo 3 and seemingly confirmed the game's existence in the spring of 2005 when he told Time that he game would release alongisde and compete with Sony's Playstation 3. Gates would later recant this ex act release date of the game but didn't deny the project existed. That job has instead been left to others such as Microsoft Game Studios head Shane Kim who dubbed the game "the mythical Halo 3" in a February update of the website Next Generation. And, of course, all the while Bungie has held the course that Halo 3 does not exist.
In its customarily clever way, Bungie is not telling a lie - it's just not telling you the whole truth. A well-connected Game Informer source has seen this game up and running and tells us that the project is dubbed Forerunner (and no, this is not an April Fool's joke). At this time the game is not being called Halo 3, which is perhaps how Bungie has been able to deny the existence of a title that literally bears the name "Halo 3." Of course, when all is said in done, the game could be officially dubbed Halo 3: Forerunner or some variation thereof. It is very common for a game in development to be tagged with a temporary codename. For the time being, however, our source tells us that it's being referred to simply as Forerunner. We contacted Microsoft about the game, but it would not comment on "rumor or speculation."
The game is being designed around huge persistent worlds that will be created with what we're being told as a modified Halo 2 engine. "Big" is the operative word, and many aspects of the title will be affected by the large scale of the game. For instance, Forerunner will showcase four player co-op in a move away from a strict linear single-player experience. Make no mistake about it , though, Master Chief is the game, and gamers will play as him to drive along the story. however, the world itself and the events that draw from it will be more malleable to the player and any co-op friends that join in on the action.
If you are charged to capture a weapons depot, for instance, you might not choose to do it, or may fail trying. Although our source says the game still has a definite mission structure, your failure at this particular task will mean that wh atever extra firepower may have been yours for the taking had you caputred the depot will instead strengthen your enemies from then on. This cause/effect concept applies to the game's destructible environments as well. Of course, the philosophy is nothing new in video games, but it clearly embraces Bungie's love of multiplayer and the lessons learned from the series' success online. We imagine that these tidbits are surely only the tip of an iceberg that hopefully includes plans to merge the offline and online worlds together to great effect.
We're told t he game's storyline will delve into the origins of the Forerunners, the long-absent, technologically advanced civilization that inspired the Covenant's Great Journy. Up to this point, the Forerunners are a mysterious element within the Halo story that has yet to be fully explained. However, the pots of Halo and Halo 2 imly taht humans, the Master Chief, and the Forerunners are linked, but with as little we know about the actual plot of this upcoming project, we don't know how everything is going to fit together. Although our source has seen the Chief in action, even his presence could only be half the truth. After all, this is from the company that surprised everyone with the introduction of the Arbiter as a playable character in Halo 2.
Bungie's denials that Hlo 3 exists have led fans to surmise that he compnay says so simply because the next Halo project doesn't involve an actual halo, unlike the first two titles. That would make sense, given what our source has told us regarding the game's focus on the Forerunners. However, that does not preclude the title from picking up where Halo 2 tantalizingly ended - with the M aster Chief returning to Earth with a mandate to kick some ***.
The project could also be aligned with the Halo movie s cheduled for release in the summer of 2007, which has Peter Jackson at the helm as executive producer. Our source tells us that he film will be based on the book Halo: THe Fall of Reach, chronicling a time leading up to the first game. If the mysterious Forerunner project is in fact related to the movie, then perhaps the video game's title could not only refer to the civilization, but to the game being a prequel set during the early part of humanity's war with the Covenant.
Clearly there are more questions remaining than have been answered with the information we've brought to light. Does this Forerunner project actually mean there won't be a legitimate Halo 3? Could there be a game called Forerunner and an entirely other project entitled Halo 3? What if Forerunner is simply a side project meant to explorer storyline t angentswithin the Halo universe? If "Forrunner" is indeed the actual name of the game our source has seen, and not simply a temporary codename, we can't imagine a Halo product leaving Bungie's doors without a Microsoft marketing executive slapping the word "Halo" somewhere on the box for maximum effect.
As alawys in the development process, there are myriad aspects that can change at any moment. But for the time being, our source has assured as that the tantalizing snippets that have come our way are indeed true. Whether or not they point to the whole truth is something we won't know until Microsoft pulls back the curtain on the project at E3. Bungie clearly delights in winding up the public, so we wouldn't at all be surprised if what we know now are merely isolated pieces of a larger puzzle that Bungie has cleverly constructed. Regardless, any project from the developer is a big deal and one that's guaranteed to get fans e xcited, regardless of what it's finally called."
Het schijnt dat die Forerunners iets met de storyline van Halo van doen hebben. Nu heb ik nooit Halo gespeeld, behalve dan bij vrienden omdat ik geen Xbox had, dus dat kan ik niet bevestigen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:48 schreef Morthill het volgende:
Of het gaat helemaal niet om de opvolger van Halo 2, maar om een volledig nieuwe game
Inderdaad, er word ook flink Japans in gevloekt als je het zo bekijktquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:14 schreef Sjotime het volgende:
Dat Dead Rising ofzo is toch wel wat meer dan alleen maar overleven in een mall hoor. Misschien we de core gameplay maar aan deze scan te zien gebeurt er meer
[afbeelding]
Ik zie tieten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:14 schreef Sjotime het volgende:
Dat Dead Rising ofzo is toch wel wat meer dan alleen maar overleven in een mall hoor. Misschien we de core gameplay maar aan deze scan te zien gebeurt er meer
[afbeelding]
Idd,..... kan me echter niet voorstellen wat ik moet doen met het spel. Hou niet zo van die sim achtige dingen !quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vind de poppetjes er ook heel apart en leuk uitzien
BELIEVE!!!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Idd,..... kan me echter niet voorstellen wat ik moet doen met het spel. Hou niet zo van die sim achtige dingen !
Ik geloof momenteel alleen in Oblivion, Tombraider en FFXIIquote:
ja is die FFXII al uit?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik geloof momenteel alleen in Oblivion, Tombraider en FFXII
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja is die FFXII al uit?
want zag een gast op xbox live, die hem aant spelen was![]()
Ik heb een persoonlijke digitale foto gebruikt !quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:35 schreef linuxje het volgende:
ik het gebruik gratis topspin 2 thema, ik vind dat er niet veel mooie bij zitten maar heb ook niet veel zin om weer te betalen voor die dingen, ik wil wel eerst weten wat ik koop, straks koop ik 8 lelijke themas ofzo.
Welke xbox dashboards thema's gebruiken jullie? En is het ook mogelijk om een thema op een andere manier dan via marketplace op je xbox te krijgen?
Nergens voor nodig... gewoon zelf voor PC of 360 halen !quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef TC03 het volgende:
Ik word wel een beetje jaloers als ik die Oblivion screenshots zie.
Ik een gears of war screenshotquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb een persoonlijke digitale foto gebruikt !
Waar heb je een lcd tv voor nodig?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:42 schreef TC03 het volgende:
Ik had misschien wel een 360 gekocht als ik al een LCD TV had, anders is het een beetje nuttelos. Ik speel hem wel gewoon op de PC.
Het beeld wordt wel mooier, hogere resolutie. Op een normale TV is de 360 grafisch niet erg bijzonder vind ik. Mooier dan de Xbox, maar echt schokkend... Nee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:10 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Waar heb je een lcd tv voor nodig?
Ziet er mooi uit aan de muur maar de graphics worden er niet beter op hoor.
Je weet zeker dat je niet HD TV bedoeld ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het beeld wordt wel mooier, hogere resolutie. Op een normale TV is de 360 grafisch niet erg bijzonder vind ik. Mooier dan de Xbox, maar echt schokkend... Nee.
LCD TV's hebben (nagenoeg) altijd een hoge resolutie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:29 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet HD TV bedoeld ?
Daar moet je dus heel erg mee oppassen. Heel veel LCD-TV's zijn helemaal niet HDready en hebben soms nog een lagere resolutie dan een gewone SDTV.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
LCD TV's hebben (nagenoeg) altijd een hoge resolutie.
Als ik mn 360 terug hebt wordt er hier ook volop Burnout, GRAW en Oblivion gespeeld. Wat krijg ik het druk, heb er nu al zin inquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb vandaag trouwens Burnout 4 gekocht, net even gespeeld en het ziet er wel prachtig uit. Gameplay lijkt me ook nog steeds redelijk in orde, maar daar moet ik hem eigenlijk langer voor spelen.
Super en tof om te zien hoeveel mensen op dit forum een accountje hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:39 schreef DaMSWer het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,
Wil ik net verder gamen, start game, controller begint te trillen scherm gaat op zwart. Kloink
einde 3603 rode segmentjes
![]()
Ja echt minder. Heb MS inmiddels gebeld. Gast die me hielp heel vriendelijk en vond het ook een verademing dat ik verder vriendelijk bleefquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:42 schreef GokuSFE het volgende:
Dat had ik ookDood dus, net als bij mij. Af en toe wil die dan nog wel opstarten enzo, maar het wordt alleen maar erger met de freezes, trust me. MS bellen en afhandelen. Kun je over 2 weken weer gamen
Que? Bij mij stond gewoon de volgende dag een UPS busje voor, om een lege doos te brengen. Xbox erin, UPS bellen en smiddags kwamen ze m ophalenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Heb nu al emailtje met de bonnen, morgen even uitprinten op me werk en dan kan ie maandag de deur uit. En dan maar hopen dat hij snel terug is.
Yep alles behalve de kabels en de controller. Dus savegames zullen het wel niet overlevenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:00 schreef Ash het volgende:
Moeten jullie ook naast de console, ook de HD en Brick terug sturen? dat werd tegen mij tenminste wel verteld.
Hmmm, heb bonnen die ik op doos moet plakken en dan komt ups hem halen, of je brengt em naar ups zelf. Moet dus zelf morgen ff ergens doos vandaan zien te halen met juiste maat.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:57 schreef GokuSFE het volgende:
Que? Bij mij stond gewoon de volgende dag een UPS busje voor, om een lege doos te brengen. Xbox erin, UPS bellen en smiddags kwamen ze m ophalen
Maar idd topservice![]()
Houd eens opquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:23 schreef gijsje79 het volgende:
Voor de liefhebbers.
Oblivion: Elder Scrolls IV Special Edition
[afbeelding]
[afbeelding]
¤ 69.99
Ik hoefde alleen xbox + hd op te sturen. Kreeg idd een doos geadresseerd aan mezelf, en een sticker erbij om over de bestaande adressering te plakken. Ging uiteraard richting Duitslandquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:02 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Yep alles behalve de kabels en de controller. Dus savegames zullen het wel niet overleven
62,50 incl. verzendkosten @ gcshop. Ergens nog goedkoper?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:23 schreef gijsje79 het volgende:
Voor de liefhebbers.
Oblivion: Elder Scrolls IV Special Edition
[afbeelding]
[afbeelding]
¤ 69.99
Sixteen ftwquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:17 schreef Mister_T het volgende:
Tyfus twi, ik heb die faceplats maar opgegeven!
Na het rijden in london met die sixteen krijg ik zelfmoord neigingen, wat een hoere bak!!!
Voeding moest ook mee werd mij verteld. Is misschien veranderd in die paar dagen tijdquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef GokuSFE het volgende:
Ik hoefde alleen xbox + hd op te sturen. Kreeg idd een doos geadresseerd aan mezelf, en een sticker erbij om over de bestaande adressering te plakken. Ging uiteraard richting DuitslandMaar ik kon mn voeding enzo dus thuis laten.
Verschilt denk ik per geval. Ik belde specifiek op om te vragen of de voeding mee moest, omdat dat nooit in die doos zou passen. Werd dus gemeld dat ik het niet hoefde mee te sturen. Terwijl een andere gast van MS de dag ervoor zei dat de voeding ook mee moest. Klaarblijkelijk vonden ze dat niet nodig bij mij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:26 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Voeding moest ook mee werd mij verteld. Is misschien veranderd in die paar dagen tijdbox gaat idd naar duitsland zie ik op de ups sticker, das is dus nog wel hetzelfde. Morgen op me werk ook maar ff van dat bubbeltjes plastic schoepen dan maar
Als dit ingame was dan ging ik nu direct naar Redmond om Microsoft te aanbiddenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
weer een zooi
vast en zeker niet ingame
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo is het maar net! En fokkers hebben toch voorrangquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:47 schreef GokuSFE het volgende:
Verschilt denk ik per geval. Ik belde specifiek op om te vragen of de voeding mee moest, omdat dat nooit in die doos zou passen. Werd dus gemeld dat ik het niet hoefde mee te sturen. Terwijl een andere gast van MS de dag ervoor zei dat de voeding ook mee moest. Klaarblijkelijk vonden ze dat niet nodig bij mij.
Zolang we allebei onze gerepareerde/nieuwe xbox maar terugkrijgen, vind ik alles best
Dit ziet er volgensmij toch wel behoorlijk ingame uit hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
weer een zooi
vast en zeker niet ingame
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik gok op het laatstequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:46 schreef xFriendx het volgende:
Op xboxworld en hier lees ik nog wel eens verhalen over xbox360 machines die het begeven. Zit ik verkeerd als ik de indruk krijg dat het vooral bij de premium versie is? Of is dat wellicht alleen maar zo omdat het overgrote deel de premium versie heeft ipv de core?
Het enige verschil tussen de 2 is de dvd-lade dus ik denk ook het laatste.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:46 schreef xFriendx het volgende:
Op xboxworld en hier lees ik nog wel eens verhalen over xbox360 machines die het begeven. Zit ik verkeerd als ik de indruk krijg dat het vooral bij de premium versie is? Of is dat wellicht alleen maar zo omdat het overgrote deel de premium versie heeft ipv de core?
niet xbox360 ingamequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dit ziet er volgensmij toch wel behoorlijk ingame uit hoor.
Er zit geen uitleg bij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:13 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Zo is het maar net! En fokkers hebben toch voorrangBen ook wel benieuwd wat ze er aan repareren. Misschien zit er nog een uitleg bij
Fight Night, maar daar is echt niks aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:17 schreef Hellrazor het volgende:
wat is op dit moment de mooiste x360(gfx) game die uit is ?
Niks aan? Ik vind het echt een geweldig spel. Ik heb speel 'm op dit moment zelfs vaker dan Ghost Recon.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Fight Night, maar daar is echt niks aanZou dus voor nr 2, Ghost Recon: Advanced Warfighter, gaan. Ziet er prachtig uit EN een dijk van een spel.
Had wel geprobeerd met die voeding, paste wel, maar na bellen zei de medewerkster van de MS dat de voeding in mijn geval niet mee hoefde. Dus heb me daar netjes aan gehouden, kan er ook weinig gebeuren. En even logisch gezien, die vakken leken me meer ter bescherming, opvangen van klappen enzo. Dat de voeding erin past, leuk, maar daar lijken ze me niet voor bedoeldquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:09 schreef HuHu het volgende:
De voeding past wel in de doos die je krijgt toegestuurd. Je moet hem in 1 van die vierkante vakken stoppen die links en rechts in de doos zitten.
Daarin stopt Microsoft de voeding zelf ook als ze je een nieuwe/gerepareerde XboX terug sturen.
Ik heb helaas ervaring daar mee
Iemand die daar me vraag kan beantwoorden??quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef kepler het volgende:
Screens Test Drive: Unlimited
ziet er goed uit
Moest ik even over nadenken, dacht marktplaats.nl ... het is nog vroegquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
op marktplaats nu een videoclip van natascha beddinfield-unwritten
Nintendogs sloeg hier ook aan, dus waarom niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:05 schreef lizardtattoo het volgende:
Viva Piñata gaat hier ook wel aanslaan denk ik, ik vind Animal Crossing en Harvest Moon en dergelijke ook leuk om te spelen.
Maar eerst volgende week (en de komende maanden) Oblivion! We hebben Champions of Norrath (PS2) nu vermoedelijk bijna uitgespeeld dus we zijn er bijna klaar voor.
GRAW SP ! en volgende week waarschijnlijk Oblivion !quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:17 schreef Hellrazor het volgende:
wat is op dit moment de mooiste x360(gfx) game die uit is ?
waarschijnlijk? tenzij de game niet volgende week komt of zoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
GRAW SP ! en volgende week waarschijnlijk Oblivion !
Waarschijnlijk als in nog niet zelf in actie gezienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
waarschijnlijk? tenzij de game niet volgende week komt of zo
Kijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als in nog niet zelf in actie gezien
Ik bedoelde met "hier" eigenlijk "bij mij thuis" en niet "in Europa" of "in Nederland", maar ik denk idd dat dat ook wel goed zal komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nintendogs sloeg hier ook aan, dus waarom niet.
ja misschien ook wel deden ze eigenlijk ook op de pc, jammer dat het zolaat komt, seizoen is alweer voorbij maar opzich je speelt toch door tot 2010 ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:15 schreef devv05 het volgende:
Hoop dat ze wel zo slim zijn om updates uit te brengen, lijkt me toch van wel eigenlijk. Denk wel dat ik 'm ga halen wat hij lijkt me erg vet.
Nou nog in het PSP topicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:09 schreef Fliepke het volgende:
Wie had dat ooit gedacht, Lizardtattoo die hier opeens actief komt posten![]()
14.gif
Er zijn al wel RPG's voor dat ding hoor, en Loco Roco zal waarschijnlijk de druppel zijn voor jequote:
Dat eerste shot is wel heel erg teleurstellend slecht...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:35 schreef Tain het volgende:
Rumble Roses
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer...
CoD2 en Condemned zijn de grootste must-haves.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
net fifa tegen gast uit frankrijk gedaan
1-0 verloren, breng vanmiddag fifa toch terug, krijg hem volgende week toch
dus nu weet ik niet welke, cod2 of een andere..
heb geen zin in pgr, vind racen niet alles, en als dan race game koop, dan wel die testdrive..
Condemned is zeker een vette game ja, een aanradertjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
CoD2 en Condemned zijn de grootste must-haves.
Mja, ziet er wel geinig uit, maar dat lettertype... wtf?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef kepler het volgende:
Vlieg mee met de trailer van Blazing Angels
ik denk (hoop) dat dat gewoon een vervanging is voor de stemmen die nog ingesproken moeten wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Mja, ziet er wel geinig uit, maar dat lettertype... wtf?![]()
![]()
Maar als je dan iets van subtitles aan hebt staan, hoop ik niet dat ze zo'n lettertype gebruikenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:39 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk (hoop) dat dat gewoon een vervanging is voor de stemmen die nog ingesproken moeten worden
Niet eensch, CoD2 is niet zo fantastisch, tis tof, maar een must-have, zeker niet. Maar das natuurlijk persoonlijk. Ik vind DoA4 de grootste must have samen met GR:AWquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Al gevond stond op m'n garantie bon (denk ik, iig de Xbox Live site pakte hemquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waar kan ik het serie nummer vinden?
Op de doos zit ergens een lipje waar je aan moet trekken om je serienummer te kunnen zien.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Al gevond stond op m'n garantie bon (denk ik, iig de Xbox Live site pakte hem). Maar waar staat ie op de Xbox??
Die had ik al gevonden maar zit dus niksquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:43 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Op de doos zit ergens een lipje waar je aan moet trekken om je serienummer te kunnen zien.
Tja en ik vind DoA4 veruit de grootste kutgame op 360, dus dat is idd persoonlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet eensch, CoD2 is niet zo fantastisch, tis tof, maar een must-have, zeker niet. Maar das natuurlijk persoonlijk. Ik vind DoA4 de grootste must have samen met GR:AW
www.insidegamer.nlquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Iemand die meer weet over het uitstel van The Outfit?
Is bij Dimplus al uit hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
www.insidegamer.nl
is verlaat tot 24 mrt
Toch wel erg praat hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef kepler het volgende:
Vlieg mee met de trailer van Blazing Angels
GOTYquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:35 schreef Tain het volgende:
Rumble Roses
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer...
hehe, heb CoD2 gepakt, vanwege dat ie evenduur was als fifa,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan zul je nog wel even moeten wachtenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:15 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeveel is condemned tegenwoordig dan
moet die nog halen in de uitverkoop
Nigga, please!quote:
ik vond het er ook erg vet uitzien 14.gifquote:
Burnwhat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:04 schreef Morthill het volgende:
Komen er nog mensen online vanavond voor Burnout?
Misschien dat ik hem morgen haal.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:04 schreef Morthill het volgende:
Komen er nog mensen online vanavond voor Burnout?
Je kan hem overnemen van me voor 30 euro exclusief verzendkosten. Als je geinteresseerd bent mail dan maar om dit topic voor de rest schoon te houden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:15 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeveel is condemned tegenwoordig dan
moet die nog halen in de uitverkoop
Waarom grom je zo? Je kunt Burnout niet uitspreken? Ben je neanderthaler of zoquote:
ik ook, ik wil een vette tennisgame voor de 360, maar Top Spin was een teleurstelling, maar het is nog niet zeker dat Virtua Tennis ook naar de 360 komt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef jorienvdherik het volgende:
op xboxwolrd een mooie preview van topspin 2
ik twijfel nog
Ik vind het er niet zo heel mooi uitzien eigenlijk. Durf bijna zover te gaan door te zeggen dat dit ook wel mogelijk is op de oude Xbox.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef jorienvdherik het volgende:
op xboxwolrd een mooie preview van topspin 2
ik twijfel nog
Dat idee heb ik meerdere malen gehad met games, maar ik ben nu zover om te zeggen dat dat soort opmerkingen gewoon totale bullshit zijn. Als je die game eenmaal speelt merk je dat absoluut.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind het er niet zo heel mooi uitzien eigenlijk. Durf bijna zover te gaan door te zeggen dat dit ook wel mogelijk is op de oude Xbox.
Niet elke game heeft bloedmooie graphics op het hoogste niveau. Als we daarom gaan miepen kunnen we net zo goed stoppen met gamen. Burnout ziet er ook niet even mooi uit als PGR3, maar de game is fantastisch.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
deze is niet zo bijzonder mooi geworden, zeker geen pgr3, graw of cod2, en dat is jammer
wessiej hoeveel is de verzendkosten van die site, jij gaat er natuurlijk heen maar las 2 euro of 5.50
Nee maar juist van dit spel had ik wel wat meer verwacht. Vooral omdat het zich in een kleine omgeving afspeelt en er dus meer detail mogelijk is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet elke game heeft bloedmooie graphics op het hoogste niveau. Als we daarom gaan miepen kunnen we net zo goed stoppen met gamen. Burnout ziet er ook niet even mooi uit als PGR3, maar de game is fantastisch.
CoD2 is overigens bij lange na geen GR:AW, PGR3 of DoA4Grafisch dan.
Star Wars: KotoR had ook kleine opgevingen die continu ingeladen moesten worden en zag er op de Xbox ook maar ok uit. Niemand die daar over klaagde. De gameplay en het verhaal waren daar te briljant voor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee maar juist van dit spel had ik wel wat meer verwachte. Vooral omdat het zich in een kleine omgeving afspeelt en er dus meer detail mogelijk is.
Maar ja misschien ziet het er inderdaad thuis op m'n HD-TV wel erg goed uit.
Dan heb jij hier niet goed gelezen toen die uitkwam. Die laadtijden waren zeker wel godsgruwelijk irritant...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Star Wars: KotoR had ook kleine opgevingen die continu ingeladen moesten worden en zag er op de Xbox ook maar ok uit. Niemand die daar over klaagde. De gameplay en het verhaal waren daar te briljant voor.
Dat was deel 2, deel 1 merkte ik er eigenlijk weinig van. Maar goed, ik doelde dan ook op de graphics en niet op de laadtijdenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dan heb jij hier niet goed gelezen toen die uitkwam. Die laadtijden waren zeker wel godsgruwelijk irritant...
Fantastische game, daar niet van.
Online career, dat heb ik na 3 potjes al opgegevenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Net weer pgr3 lopen spelen, deze keer online career. Zonde zeg dat iedereen elkaar maar beukt enzo, SP vindt ik leuker op dit moment
Beide delen vond ik fantastische games.... kijk ook niet altijd naar graphics en of bugs alhoewel K2 echt wel erg was. Laadtijden waren voor beide games echtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat was deel 2, deel 1 merkte ik er eigenlijk weinig van. Maar goed, ik doelde dan ook op de graphics en niet op de laadtijden![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:54 schreef pkwarts het volgende:
128-pagina-groot-hardcover-Marvel-Halo-comicbook:
[afbeelding]
Juli 2006
Ik draag een Halo 2 jas en heb een action figure van de Arbiter. Take a wild guess.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik draag een Halo 2 jas en heb een action figure van de Arbiter. Take a wild guess.
Whahahaha, Burnout beter dan GR:AWquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:05 schreef H.Flick het volgende:
Laatste Eurogamer Xbox360 review update.
The Outfit 5/10: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63314
Burnout Revenge 8/10: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63321
Ik zeg niet dat Burnout geen 8 waard is, ben het eigenlijk ook wel mee eens, ik zeg alleen dat het nergens op slaat dat Burnout een hoger cijfer krijgt dan GR:AWquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:07 schreef H.Flick het volgende:
Totaal ander soort spel, dus echt vergelijken kan je het niet. Ik vind Burnout ook wel een 8 waard. En GR:AW ook wel.
Als ze dan toch zo objectief zijn laat ze die game dan vergelijken met zijn voorganger.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:05 schreef H.Flick het volgende:
Laatste Eurogamer Xbox360 review update.
The Outfit 5/10: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63314
Burnout Revenge 8/10: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63321
Het is nog van dezelfe reviewer ookquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Burnout geen 8 waard is, ben het eigenlijk ook wel mee eens, ik zeg alleen dat het nergens op slaat dat Burnout een hoger cijfer krijgt dan GR:AW
Vanavond dan wel online komen he.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:15 schreef gijsje79 het volgende:
Straks ff in de stad kijken voor Burnout.
PROESTquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Whahahaha, Burnout beter dan GR:AW
Tsja, zit momenteel alleen tegen Amerikanen enzo te spelen, niet extreem boeiend.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zit ik denk ik GRAW te doen, maar zal wel ff kijken.
topspinquote:Ook zul je weer dubbel kunnen spelen en streeft het PAM team er naar dit ook over Xbox Live mogelijk te maken zonder dat twee dubbelspelers naast elkaar hoeven te zitten.
Nu alquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:55 schreef Sjotime het volgende:
GRAW uitgespeeldNu deze week lekker MP-en totdat Oblivion uitkomt !
Nu al ? Dik 13 uur mee bezig geweest. Prima lengte voor een shooter SP game als je het mij vraagt. Hard mode nodigd ook uit verder te gaan. Deed hier langer over dan de laatste SCquote:
Bedoelde meer, de game is net uitquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nu al ? Dik 13 uur mee bezig geweest. Prima lengte voor een shooter SP game als je het mij vraagt. Hard mode nodigd ook uit verder te gaan. Deed hier langer over dan de laatste SC
Pas op 20%?! Ik heb hem 3 dagen en zit op 1.5% ofzoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bedoelde meer, de game is net uitBij Burnout zit ik ook pas op 20%
Tsja, heb nu een uur of 6-7 gespeeld denk ik zoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Pas op 20%?! Ik heb hem 3 dagen en zit op 1.5% ofzo.
ik ben er alweer bijna doorheen voor de 2de keer op hardquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bedoelde meer, de game is net uitBij Burnout zit ik ook pas op 20%
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ben er alweer bijna doorheen voor de 2de keer op hard
Inderdaad 169 races die je moet completen. Maar gelukkig niet alles is racen, er is zat aan heerlijk zinloze vernietiging.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:14 schreef gijsje79 het volgende:
Cool spelletje dat Burnout.
Zit iets van 169 races in wat ik zo las.
Dat is volgens mij nog meer dan PGR3.
Wat is je naam op live?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Inderdaad 169 races die je moet completen. Maar gelukkig niet alles is racen, er is zat aan heerlijk zinloze vernietiging.
Morthill jaja, ik ben origineelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wat is je naam op live?
Voeg ik je ff toe straks.
Is Top Spin 2 al uit dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
zo wessiej en de andere ik ga topspin 2 kopen in den haag. Bij die zuiderpark zaak, Ben benieuwd. Gelijk mooie tijd om hem zelf te halen met de trein
Zeker wel, eerst de demo spelen en als die niet bevalt wachten op Virtua Tennisquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:18 schreef twi het volgende:
Top Spin 2 ook maar besteld. Kan eigenlijk niet anders he?
Zullen we niet aan een discussie beginnen op niveau Fifa vs PESquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Blijft objectief natuurlijk en het feit is wel dat Top Spin uitgebreider is en meer manieren van slaan heeft e.d.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |