Ik heb een persoonlijke digitale foto gebruikt !quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:35 schreef linuxje het volgende:
ik het gebruik gratis topspin 2 thema, ik vind dat er niet veel mooie bij zitten maar heb ook niet veel zin om weer te betalen voor die dingen, ik wil wel eerst weten wat ik koop, straks koop ik 8 lelijke themas ofzo.
Welke xbox dashboards thema's gebruiken jullie? En is het ook mogelijk om een thema op een andere manier dan via marketplace op je xbox te krijgen?
Nergens voor nodig... gewoon zelf voor PC of 360 halen !quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef TC03 het volgende:
Ik word wel een beetje jaloers als ik die Oblivion screenshots zie.
Ik een gears of war screenshotquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb een persoonlijke digitale foto gebruikt !
Waar heb je een lcd tv voor nodig?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:42 schreef TC03 het volgende:
Ik had misschien wel een 360 gekocht als ik al een LCD TV had, anders is het een beetje nuttelos. Ik speel hem wel gewoon op de PC.
Het beeld wordt wel mooier, hogere resolutie. Op een normale TV is de 360 grafisch niet erg bijzonder vind ik. Mooier dan de Xbox, maar echt schokkend... Nee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:10 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Waar heb je een lcd tv voor nodig?
Ziet er mooi uit aan de muur maar de graphics worden er niet beter op hoor.
Je weet zeker dat je niet HD TV bedoeld ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het beeld wordt wel mooier, hogere resolutie. Op een normale TV is de 360 grafisch niet erg bijzonder vind ik. Mooier dan de Xbox, maar echt schokkend... Nee.
LCD TV's hebben (nagenoeg) altijd een hoge resolutie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:29 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet HD TV bedoeld ?
Daar moet je dus heel erg mee oppassen. Heel veel LCD-TV's zijn helemaal niet HDready en hebben soms nog een lagere resolutie dan een gewone SDTV.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
LCD TV's hebben (nagenoeg) altijd een hoge resolutie.
Als ik mn 360 terug hebt wordt er hier ook volop Burnout, GRAW en Oblivion gespeeld. Wat krijg ik het druk, heb er nu al zin inquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb vandaag trouwens Burnout 4 gekocht, net even gespeeld en het ziet er wel prachtig uit. Gameplay lijkt me ook nog steeds redelijk in orde, maar daar moet ik hem eigenlijk langer voor spelen.
Super en tof om te zien hoeveel mensen op dit forum een accountje hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
[..]
Ik heb jullie stiekem toegevoegd aan de Xbox Live! gamercards lijst.
Dat had ik ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:39 schreef DaMSWer het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,
Wil ik net verder gamen, start game, controller begint te trillen scherm gaat op zwart. Kloink
einde 3603 rode segmentjes
![]()
Ja echt minder. Heb MS inmiddels gebeld. Gast die me hielp heel vriendelijk en vond het ook een verademing dat ik verder vriendelijk bleefquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:42 schreef GokuSFE het volgende:
Dat had ik ookDood dus, net als bij mij. Af en toe wil die dan nog wel opstarten enzo, maar het wordt alleen maar erger met de freezes, trust me. MS bellen en afhandelen. Kun je over 2 weken weer gamen
Que? Bij mij stond gewoon de volgende dag een UPS busje voor, om een lege doos te brengen. Xbox erin, UPS bellen en smiddags kwamen ze m ophalenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Heb nu al emailtje met de bonnen, morgen even uitprinten op me werk en dan kan ie maandag de deur uit. En dan maar hopen dat hij snel terug is.
Yep alles behalve de kabels en de controller. Dus savegames zullen het wel niet overlevenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:00 schreef Ash het volgende:
Moeten jullie ook naast de console, ook de HD en Brick terug sturen? dat werd tegen mij tenminste wel verteld.
Hmmm, heb bonnen die ik op doos moet plakken en dan komt ups hem halen, of je brengt em naar ups zelf. Moet dus zelf morgen ff ergens doos vandaan zien te halen met juiste maat.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:57 schreef GokuSFE het volgende:
Que? Bij mij stond gewoon de volgende dag een UPS busje voor, om een lege doos te brengen. Xbox erin, UPS bellen en smiddags kwamen ze m ophalen
Maar idd topservice![]()
Houd eens opquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:23 schreef gijsje79 het volgende:
Voor de liefhebbers.
Oblivion: Elder Scrolls IV Special Edition
[afbeelding]
[afbeelding]
¤ 69.99
Ik hoefde alleen xbox + hd op te sturen. Kreeg idd een doos geadresseerd aan mezelf, en een sticker erbij om over de bestaande adressering te plakken. Ging uiteraard richting Duitslandquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:02 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Yep alles behalve de kabels en de controller. Dus savegames zullen het wel niet overleven
62,50 incl. verzendkosten @ gcshop. Ergens nog goedkoper?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:23 schreef gijsje79 het volgende:
Voor de liefhebbers.
Oblivion: Elder Scrolls IV Special Edition
[afbeelding]
[afbeelding]
¤ 69.99
Sixteen ftwquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:17 schreef Mister_T het volgende:
Tyfus twi, ik heb die faceplats maar opgegeven!
Na het rijden in london met die sixteen krijg ik zelfmoord neigingen, wat een hoere bak!!!
Voeding moest ook mee werd mij verteld. Is misschien veranderd in die paar dagen tijdquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef GokuSFE het volgende:
Ik hoefde alleen xbox + hd op te sturen. Kreeg idd een doos geadresseerd aan mezelf, en een sticker erbij om over de bestaande adressering te plakken. Ging uiteraard richting DuitslandMaar ik kon mn voeding enzo dus thuis laten.
Verschilt denk ik per geval. Ik belde specifiek op om te vragen of de voeding mee moest, omdat dat nooit in die doos zou passen. Werd dus gemeld dat ik het niet hoefde mee te sturen. Terwijl een andere gast van MS de dag ervoor zei dat de voeding ook mee moest. Klaarblijkelijk vonden ze dat niet nodig bij mij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:26 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Voeding moest ook mee werd mij verteld. Is misschien veranderd in die paar dagen tijdbox gaat idd naar duitsland zie ik op de ups sticker, das is dus nog wel hetzelfde. Morgen op me werk ook maar ff van dat bubbeltjes plastic schoepen dan maar
Als dit ingame was dan ging ik nu direct naar Redmond om Microsoft te aanbiddenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
weer een zooi
vast en zeker niet ingame
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo is het maar net! En fokkers hebben toch voorrangquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:47 schreef GokuSFE het volgende:
Verschilt denk ik per geval. Ik belde specifiek op om te vragen of de voeding mee moest, omdat dat nooit in die doos zou passen. Werd dus gemeld dat ik het niet hoefde mee te sturen. Terwijl een andere gast van MS de dag ervoor zei dat de voeding ook mee moest. Klaarblijkelijk vonden ze dat niet nodig bij mij.
Zolang we allebei onze gerepareerde/nieuwe xbox maar terugkrijgen, vind ik alles best
Dit ziet er volgensmij toch wel behoorlijk ingame uit hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
weer een zooi
vast en zeker niet ingame
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik gok op het laatstequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:46 schreef xFriendx het volgende:
Op xboxworld en hier lees ik nog wel eens verhalen over xbox360 machines die het begeven. Zit ik verkeerd als ik de indruk krijg dat het vooral bij de premium versie is? Of is dat wellicht alleen maar zo omdat het overgrote deel de premium versie heeft ipv de core?
Het enige verschil tussen de 2 is de dvd-lade dus ik denk ook het laatste.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:46 schreef xFriendx het volgende:
Op xboxworld en hier lees ik nog wel eens verhalen over xbox360 machines die het begeven. Zit ik verkeerd als ik de indruk krijg dat het vooral bij de premium versie is? Of is dat wellicht alleen maar zo omdat het overgrote deel de premium versie heeft ipv de core?
niet xbox360 ingamequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dit ziet er volgensmij toch wel behoorlijk ingame uit hoor.
Er zit geen uitleg bij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:13 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Zo is het maar net! En fokkers hebben toch voorrangBen ook wel benieuwd wat ze er aan repareren. Misschien zit er nog een uitleg bij
Fight Night, maar daar is echt niks aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:17 schreef Hellrazor het volgende:
wat is op dit moment de mooiste x360(gfx) game die uit is ?
Niks aan? Ik vind het echt een geweldig spel. Ik heb speel 'm op dit moment zelfs vaker dan Ghost Recon.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Fight Night, maar daar is echt niks aanZou dus voor nr 2, Ghost Recon: Advanced Warfighter, gaan. Ziet er prachtig uit EN een dijk van een spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |