Dat eerste shot is wel heel erg teleurstellend slecht...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:35 schreef Tain het volgende:
Rumble Roses
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer...
CoD2 en Condemned zijn de grootste must-haves.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
net fifa tegen gast uit frankrijk gedaan
1-0 verloren, breng vanmiddag fifa toch terug, krijg hem volgende week toch
dus nu weet ik niet welke, cod2 of een andere..
heb geen zin in pgr, vind racen niet alles, en als dan race game koop, dan wel die testdrive..
Condemned is zeker een vette game ja, een aanradertjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
CoD2 en Condemned zijn de grootste must-haves.
Mja, ziet er wel geinig uit, maar dat lettertype... wtf?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef kepler het volgende:
Vlieg mee met de trailer van Blazing Angels
ik denk (hoop) dat dat gewoon een vervanging is voor de stemmen die nog ingesproken moeten wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Mja, ziet er wel geinig uit, maar dat lettertype... wtf?![]()
![]()
Maar als je dan iets van subtitles aan hebt staan, hoop ik niet dat ze zo'n lettertype gebruikenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:39 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk (hoop) dat dat gewoon een vervanging is voor de stemmen die nog ingesproken moeten worden
Niet eensch, CoD2 is niet zo fantastisch, tis tof, maar een must-have, zeker niet. Maar das natuurlijk persoonlijk. Ik vind DoA4 de grootste must have samen met GR:AWquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Al gevond stond op m'n garantie bon (denk ik, iig de Xbox Live site pakte hemquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waar kan ik het serie nummer vinden?
Op de doos zit ergens een lipje waar je aan moet trekken om je serienummer te kunnen zien.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Al gevond stond op m'n garantie bon (denk ik, iig de Xbox Live site pakte hem). Maar waar staat ie op de Xbox??
Die had ik al gevonden maar zit dus niksquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:43 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Op de doos zit ergens een lipje waar je aan moet trekken om je serienummer te kunnen zien.
Tja en ik vind DoA4 veruit de grootste kutgame op 360, dus dat is idd persoonlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet eensch, CoD2 is niet zo fantastisch, tis tof, maar een must-have, zeker niet. Maar das natuurlijk persoonlijk. Ik vind DoA4 de grootste must have samen met GR:AW
www.insidegamer.nlquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Iemand die meer weet over het uitstel van The Outfit?
Is bij Dimplus al uit hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
www.insidegamer.nl
is verlaat tot 24 mrt
Toch wel erg praat hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef kepler het volgende:
Vlieg mee met de trailer van Blazing Angels
GOTYquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:35 schreef Tain het volgende:
Rumble Roses
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer...
hehe, heb CoD2 gepakt, vanwege dat ie evenduur was als fifa,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan zul je nog wel even moeten wachtenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:15 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeveel is condemned tegenwoordig dan
moet die nog halen in de uitverkoop
Nigga, please!quote:
ik vond het er ook erg vet uitzien 14.gifquote:
Burnwhat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:04 schreef Morthill het volgende:
Komen er nog mensen online vanavond voor Burnout?
Misschien dat ik hem morgen haal.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:04 schreef Morthill het volgende:
Komen er nog mensen online vanavond voor Burnout?
Je kan hem overnemen van me voor 30 euro exclusief verzendkosten. Als je geinteresseerd bent mail dan maar om dit topic voor de rest schoon te houden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:15 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeveel is condemned tegenwoordig dan
moet die nog halen in de uitverkoop
Waarom grom je zo? Je kunt Burnout niet uitspreken? Ben je neanderthaler of zoquote:
ik ook, ik wil een vette tennisgame voor de 360, maar Top Spin was een teleurstelling, maar het is nog niet zeker dat Virtua Tennis ook naar de 360 komt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef jorienvdherik het volgende:
op xboxwolrd een mooie preview van topspin 2
ik twijfel nog
Ik vind het er niet zo heel mooi uitzien eigenlijk. Durf bijna zover te gaan door te zeggen dat dit ook wel mogelijk is op de oude Xbox.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef jorienvdherik het volgende:
op xboxwolrd een mooie preview van topspin 2
ik twijfel nog
Dat idee heb ik meerdere malen gehad met games, maar ik ben nu zover om te zeggen dat dat soort opmerkingen gewoon totale bullshit zijn. Als je die game eenmaal speelt merk je dat absoluut.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind het er niet zo heel mooi uitzien eigenlijk. Durf bijna zover te gaan door te zeggen dat dit ook wel mogelijk is op de oude Xbox.
Niet elke game heeft bloedmooie graphics op het hoogste niveau. Als we daarom gaan miepen kunnen we net zo goed stoppen met gamen. Burnout ziet er ook niet even mooi uit als PGR3, maar de game is fantastisch.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
deze is niet zo bijzonder mooi geworden, zeker geen pgr3, graw of cod2, en dat is jammer
wessiej hoeveel is de verzendkosten van die site, jij gaat er natuurlijk heen maar las 2 euro of 5.50
Nee maar juist van dit spel had ik wel wat meer verwacht. Vooral omdat het zich in een kleine omgeving afspeelt en er dus meer detail mogelijk is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet elke game heeft bloedmooie graphics op het hoogste niveau. Als we daarom gaan miepen kunnen we net zo goed stoppen met gamen. Burnout ziet er ook niet even mooi uit als PGR3, maar de game is fantastisch.
CoD2 is overigens bij lange na geen GR:AW, PGR3 of DoA4Grafisch dan.
Star Wars: KotoR had ook kleine opgevingen die continu ingeladen moesten worden en zag er op de Xbox ook maar ok uit. Niemand die daar over klaagde. De gameplay en het verhaal waren daar te briljant voor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee maar juist van dit spel had ik wel wat meer verwachte. Vooral omdat het zich in een kleine omgeving afspeelt en er dus meer detail mogelijk is.
Maar ja misschien ziet het er inderdaad thuis op m'n HD-TV wel erg goed uit.
Dan heb jij hier niet goed gelezen toen die uitkwam. Die laadtijden waren zeker wel godsgruwelijk irritant...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Star Wars: KotoR had ook kleine opgevingen die continu ingeladen moesten worden en zag er op de Xbox ook maar ok uit. Niemand die daar over klaagde. De gameplay en het verhaal waren daar te briljant voor.
Dat was deel 2, deel 1 merkte ik er eigenlijk weinig van. Maar goed, ik doelde dan ook op de graphics en niet op de laadtijdenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dan heb jij hier niet goed gelezen toen die uitkwam. Die laadtijden waren zeker wel godsgruwelijk irritant...
Fantastische game, daar niet van.
Online career, dat heb ik na 3 potjes al opgegevenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Net weer pgr3 lopen spelen, deze keer online career. Zonde zeg dat iedereen elkaar maar beukt enzo, SP vindt ik leuker op dit moment
Beide delen vond ik fantastische games.... kijk ook niet altijd naar graphics en of bugs alhoewel K2 echt wel erg was. Laadtijden waren voor beide games echtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat was deel 2, deel 1 merkte ik er eigenlijk weinig van. Maar goed, ik doelde dan ook op de graphics en niet op de laadtijden![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:54 schreef pkwarts het volgende:
128-pagina-groot-hardcover-Marvel-Halo-comicbook:
[afbeelding]
Juli 2006
Ik draag een Halo 2 jas en heb een action figure van de Arbiter. Take a wild guess.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik draag een Halo 2 jas en heb een action figure van de Arbiter. Take a wild guess.
Whahahaha, Burnout beter dan GR:AWquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:05 schreef H.Flick het volgende:
Laatste Eurogamer Xbox360 review update.
The Outfit 5/10: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63314
Burnout Revenge 8/10: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63321
Ik zeg niet dat Burnout geen 8 waard is, ben het eigenlijk ook wel mee eens, ik zeg alleen dat het nergens op slaat dat Burnout een hoger cijfer krijgt dan GR:AWquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:07 schreef H.Flick het volgende:
Totaal ander soort spel, dus echt vergelijken kan je het niet. Ik vind Burnout ook wel een 8 waard. En GR:AW ook wel.
Als ze dan toch zo objectief zijn laat ze die game dan vergelijken met zijn voorganger.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:05 schreef H.Flick het volgende:
Laatste Eurogamer Xbox360 review update.
The Outfit 5/10: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63314
Burnout Revenge 8/10: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63321
Het is nog van dezelfe reviewer ookquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Burnout geen 8 waard is, ben het eigenlijk ook wel mee eens, ik zeg alleen dat het nergens op slaat dat Burnout een hoger cijfer krijgt dan GR:AW
Vanavond dan wel online komen he.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:15 schreef gijsje79 het volgende:
Straks ff in de stad kijken voor Burnout.
PROESTquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Whahahaha, Burnout beter dan GR:AW
Tsja, zit momenteel alleen tegen Amerikanen enzo te spelen, niet extreem boeiend.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zit ik denk ik GRAW te doen, maar zal wel ff kijken.
topspinquote:Ook zul je weer dubbel kunnen spelen en streeft het PAM team er naar dit ook over Xbox Live mogelijk te maken zonder dat twee dubbelspelers naast elkaar hoeven te zitten.
Nu alquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:55 schreef Sjotime het volgende:
GRAW uitgespeeldNu deze week lekker MP-en totdat Oblivion uitkomt !
Nu al ? Dik 13 uur mee bezig geweest. Prima lengte voor een shooter SP game als je het mij vraagt. Hard mode nodigd ook uit verder te gaan. Deed hier langer over dan de laatste SCquote:
Bedoelde meer, de game is net uitquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nu al ? Dik 13 uur mee bezig geweest. Prima lengte voor een shooter SP game als je het mij vraagt. Hard mode nodigd ook uit verder te gaan. Deed hier langer over dan de laatste SC
Pas op 20%?! Ik heb hem 3 dagen en zit op 1.5% ofzoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bedoelde meer, de game is net uitBij Burnout zit ik ook pas op 20%
Tsja, heb nu een uur of 6-7 gespeeld denk ik zoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Pas op 20%?! Ik heb hem 3 dagen en zit op 1.5% ofzo.
ik ben er alweer bijna doorheen voor de 2de keer op hardquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bedoelde meer, de game is net uitBij Burnout zit ik ook pas op 20%
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ben er alweer bijna doorheen voor de 2de keer op hard
Inderdaad 169 races die je moet completen. Maar gelukkig niet alles is racen, er is zat aan heerlijk zinloze vernietiging.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:14 schreef gijsje79 het volgende:
Cool spelletje dat Burnout.
Zit iets van 169 races in wat ik zo las.
Dat is volgens mij nog meer dan PGR3.
Wat is je naam op live?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Inderdaad 169 races die je moet completen. Maar gelukkig niet alles is racen, er is zat aan heerlijk zinloze vernietiging.
Morthill jaja, ik ben origineelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wat is je naam op live?
Voeg ik je ff toe straks.
Is Top Spin 2 al uit dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
zo wessiej en de andere ik ga topspin 2 kopen in den haag. Bij die zuiderpark zaak, Ben benieuwd. Gelijk mooie tijd om hem zelf te halen met de trein
Zeker wel, eerst de demo spelen en als die niet bevalt wachten op Virtua Tennisquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:18 schreef twi het volgende:
Top Spin 2 ook maar besteld. Kan eigenlijk niet anders he?
Zullen we niet aan een discussie beginnen op niveau Fifa vs PESquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Blijft objectief natuurlijk en het feit is wel dat Top Spin uitgebreider is en meer manieren van slaan heeft e.d.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |