Niks aan? Ik vind het echt een geweldig spel. Ik heb speel 'm op dit moment zelfs vaker dan Ghost Recon.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Fight Night, maar daar is echt niks aanZou dus voor nr 2, Ghost Recon: Advanced Warfighter, gaan. Ziet er prachtig uit EN een dijk van een spel.
Had wel geprobeerd met die voeding, paste wel, maar na bellen zei de medewerkster van de MS dat de voeding in mijn geval niet mee hoefde. Dus heb me daar netjes aan gehouden, kan er ook weinig gebeuren. En even logisch gezien, die vakken leken me meer ter bescherming, opvangen van klappen enzo. Dat de voeding erin past, leuk, maar daar lijken ze me niet voor bedoeldquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:09 schreef HuHu het volgende:
De voeding past wel in de doos die je krijgt toegestuurd. Je moet hem in 1 van die vierkante vakken stoppen die links en rechts in de doos zitten.
Daarin stopt Microsoft de voeding zelf ook als ze je een nieuwe/gerepareerde XboX terug sturen.
Ik heb helaas ervaring daar mee
Iemand die daar me vraag kan beantwoorden??quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef kepler het volgende:
Screens Test Drive: Unlimited
ziet er goed uit
Moest ik even over nadenken, dacht marktplaats.nl ... het is nog vroegquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
op marktplaats nu een videoclip van natascha beddinfield-unwritten
Nintendogs sloeg hier ook aan, dus waarom niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:05 schreef lizardtattoo het volgende:
Viva Piņata gaat hier ook wel aanslaan denk ik, ik vind Animal Crossing en Harvest Moon en dergelijke ook leuk om te spelen.
Maar eerst volgende week (en de komende maanden) Oblivion! We hebben Champions of Norrath (PS2) nu vermoedelijk bijna uitgespeeld dus we zijn er bijna klaar voor.
GRAW SP ! en volgende week waarschijnlijk Oblivion !quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:17 schreef Hellrazor het volgende:
wat is op dit moment de mooiste x360(gfx) game die uit is ?
waarschijnlijk? tenzij de game niet volgende week komt of zoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
GRAW SP ! en volgende week waarschijnlijk Oblivion !
Waarschijnlijk als in nog niet zelf in actie gezienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
waarschijnlijk? tenzij de game niet volgende week komt of zo
Kijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als in nog niet zelf in actie gezien
Ik bedoelde met "hier" eigenlijk "bij mij thuis" en niet "in Europa" of "in Nederland", maar ik denk idd dat dat ook wel goed zal komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nintendogs sloeg hier ook aan, dus waarom niet.
ja misschien ook wel deden ze eigenlijk ook op de pc, jammer dat het zolaat komt, seizoen is alweer voorbij maar opzich je speelt toch door tot 2010 ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:15 schreef devv05 het volgende:
Hoop dat ze wel zo slim zijn om updates uit te brengen, lijkt me toch van wel eigenlijk. Denk wel dat ik 'm ga halen wat hij lijkt me erg vet.
Nou nog in het PSP topicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:09 schreef Fliepke het volgende:
Wie had dat ooit gedacht, Lizardtattoo die hier opeens actief komt posten![]()
14.gif
Er zijn al wel RPG's voor dat ding hoor, en Loco Roco zal waarschijnlijk de druppel zijn voor jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |