abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:31:02 #76
35662 Heintje
Gears of War.
pi_36071299
Net ff een potje GRAW gedaan.
Een costom defend in Old Town. Gewoon een uur lang ventjes killen.
Helaas waren we na iets meer dan 50 minuten af. Maar toch wel ff ruim 500 kills gehaald.
En toen ik daarna de game van Fillepe wou joinen was die al weer weg. Nou ja, andere keer beter.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_36071985
Ja mn Xbox bleef hangen midden in een gevecht, controller bleef trillen, erg vaag. Kwam paar minuten later gelijk weer online, en ben nu nog aan het knallen met o.a Sjotime. Erg lachen, als er nog mensen zijn, join even.
pi_36072314
Totaal onverwacht moet ik zeggen dat GRAW adembenemend is.
Ik had niet echt verwacht dat het zo mooi zou zijn (en zo moeilijk).
Absoluut een van mijn favoriete Xbox360 games.
Mocht iemand interesse in hebben, mijn gamertag is: SpacedMirror ;-) invite me of voeg me toe aan je friendslist, ik ben altijd wel in om even online te gamen .
pi_36072318
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:30 schreef peristilius het volgende:
Ja, heb ik hiervoor nou al die moeite gedaan.
Ik ben benieuwd wat we de komende week nog kunnen verwachten aan nietszeggende teasers.
pi_36072586
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:33 schreef DooD het volgende:
Jullie kunnen mij ook toevoegen aan je friendslist als je wilt. Xbox live account DooD84. Kunnen we van het weekend een keertje GRAW doen. Lijkt me geweldig om met Nederlanders te knallen online. Heb net even een beetje Ctf gedaan ging redelijk goed als zeg ik het zelf.
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:01 schreef DJJoris het volgende:
Mocht iemand interesse in hebben, mijn gamertag is: SpacedMirror ;-) invite me of voeg me toe aan je friendslist, ik ben altijd wel in om even online te gamen .
Ik heb jullie stiekem toegevoegd aan de Xbox Live! gamercards lijst.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_36072922
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef peristilius het volgende:

[..]

[..]

Ik heb jullie stiekem toegevoegd aan de Xbox Live! gamercards lijst.
dj joris vind ik er toch niet

Wel dus
sorry baas
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_36073020
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:51 schreef Fillipe het volgende:
Ja mn Xbox bleef hangen midden in een gevecht, controller bleef trillen, erg vaag. Kwam paar minuten later gelijk weer online, en ben nu nog aan het knallen met o.a Sjotime. Erg lachen, als er nog mensen zijn, join even.
Zijn jullie er dadelijk nog??
ben zo online ff hondje uitlaten
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_36073322
Ik moet mn huisarts vrijdagochtend met een shotgun dwingen om nu na 4 weken aanklooten voorgoed mn oogontsteking te verhelpen, dan zie ik met de release van Oblivion tenminste weer scherp
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  donderdag 16 maart 2006 @ 01:02:37 #84
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36075348
ik zag vanmiddag iemand in de Makro lopen met ongeveer 15 Xbox 360-premium bundels in zijn karretje

raar dat ze steeds uitverkocht zijn
The line is a dot to you!
pi_36075685
Helaas was ik er vanavond niet, moest even mijn pasgekochte films gaan bekijken, zonde als je 10dvds haalt en ze niet bekijkt maar verder erg verslavend spel dat GRAW
pi_36075716
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 01:02 schreef kepler het volgende:
ik zag vanmiddag iemand in de Makro lopen met ongeveer 15 Xbox 360-premium bundels in zijn karretje

raar dat ze steeds uitverkocht zijn
Eigenlijk mag dat niet
vaak is dat 2 of 1 max per klant, maar die persoon heeft er echt geen 15 gekocht voor vrienden, zal wel een winkeltje hebben, en ze mooi daar verkopen
15 euro per premium pakket winst, zo zo goed gedaan

Net weer ff GRAW gedaan, meer multiplayer dan sp
En ja, me eerst dag als xb360 eigenaar bevalt me wel
  donderdag 16 maart 2006 @ 01:46:22 #87
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36075825
't Is de Makro, iedereen koopt daar alles per 20
  donderdag 16 maart 2006 @ 08:06:11 #88
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_36076968
Hoe is Burnout online?
Zijn de servers stabiel?
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_36076977
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
Hoe is Burnout online?
Zijn de servers stabiel?
Ze zijn prima, nog geen Lag gezien
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 16 maart 2006 @ 08:09:43 #90
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_36076988
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ze zijn prima, nog geen Lag gezien
En blijf je wel in je lobby zitten, want met deel 3 werd je er steeds eruit geknikkerd.
Halo Stats
360 Blog
pi_36076997
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:09 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

En blijf je wel in je lobby zitten, want met deel 3 werd je er steeds eruit geknikkerd.
Hoe bedoel je?
  donderdag 16 maart 2006 @ 08:13:54 #92
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_36077028
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Na een game kwam je vaak niet meer terug in de lobby.
Was flink irritant.
Halo Stats
360 Blog
pi_36077075
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:13 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Na een game kwam je vaak niet meer terug in de lobby.
Was flink irritant.
De 2 keer dat in online speelde disconnecte ik, dus ik weet het niet (probeer nog steeds mijn internet goed te krijgen, zat gisteren weer te kloten).
  donderdag 16 maart 2006 @ 08:27:11 #94
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_36077136
.... ik heb het gedaan....
oblivion besteld...
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 16 maart 2006 @ 08:32:15 #95
8372 Bastard
Persona non grata
pi_36077192
Ik heb zo het idee dat het eind Maart behoorlijk leeg is op live
The truth was in here.
pi_36077221
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:27 schreef pmponer het volgende:
.... ik heb het gedaan....
oblivion besteld...
Je zal herinnerd worden als een groots persoon.

Anyways, ik heb dat Feeding Frenzy even gedownload, en het is best guitig. Tussen alle kid-friendly zooi met Pinatas kan dat er ook nog wel bij.

Heb ik trouwens al gezegd dat dat Pinata gebeuren een briljante move is in potentie? Alles staat of valt met het succes van de cartoon, maar 4Kids entertainment is erg goed in kinderen hypen voor waardeloze zooi. De kwaliteit van de game doet er niet zo toe eigenlijk.

Maar goed, PS3 in November, deze game + (misschien) succesvolle cartoon + merchandise ook rond die tijd. Hoor ik daar iemand 'prijsverlaging' en 'bundel' zeggen?

De beste manier om de PS3 schade toe te brengen is niet om de hardcore gamers weg te kapen, die kopen ze toch allemaal (zoals ik waarschijnlijk) maar de beste zet om te maken is om de mensen die 1 console kopen weg te kapen. Dat zijn families. Dit kan dus mooi kassa zijn voor MS. Maar ja, moet je wel voor een aardige cartoon zorgen dus.
pi_36077278
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je zal herinnerd worden als een groots persoon.

Anyways, ik heb dat Feeding Frenzy even gedownload, en het is best guitig. Tussen alle kid-friendly zooi met Pinatas kan dat er ook nog wel bij.

Heb ik trouwens al gezegd dat dat Pinata gebeuren een briljante move is in potentie? Alles staat of valt met het succes van de cartoon, maar 4Kids entertainment is erg goed in kinderen hypen voor waardeloze zooi. De kwaliteit van de game doet er niet zo toe eigenlijk.

Maar goed, PS3 in November, deze game + (misschien) succesvolle cartoon + merchandise ook rond die tijd. Hoor ik daar iemand 'prijsverlaging' en 'bundel' zeggen?

De beste manier om de PS3 schade toe te brengen is niet om de hardcore gamers weg te kapen, die kopen ze toch allemaal (zoals ik waarschijnlijk) maar de beste zet om te maken is om de mensen die 1 console kopen weg te kapen. Dat zijn families. Dit kan dus mooi kassa zijn voor MS. Maar ja, moet je wel voor een aardige cartoon zorgen dus.
Op zich heb je een prima punt, maar dan moet er echt wel een een prijsverlaging komen en een bundel, want anders denken families ook van, laat maar.
pi_36077334
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:40 schreef Morthill het volgende:

[..]

Op zich heb je een prima punt, maar dan moet er echt wel een een prijsverlaging komen en een bundel, want anders denken families ook van, laat maar.
Het lijkt me heel sterk als dat niet gebeurt...Een prijsverlaging sowieso, Microsoft wil zoveel mogelijk mensen een 360 in plaats van een PS3 laten overwegen. Als ze dat goed combineren met deze game (zeker als ze er echt een 'hot item' van kunnen maken) dan is dat natuurlijk goud waard.

Er zijn veel mensen die zeggen dat een type game met 'Pokemon-elementen' en een gelijke cartoon niet werken. Echter is het de hype die dingen verkoopt.
pi_36077358
Een prijsverlaging van ¤100, en dan een core bundel voor ¤225 met deze game en een premium bundel voor ¤325 met deze game erbij. Lijkt mij een prima move voor Microsoft.
pi_36078064
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
Ik heb zo het idee dat het eind Maart behoorlijk leeg is op live
Ik ben echt nog zo niet klaar met GRAW, moet nog beginnen naar mijn gevoel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: