Ik ben benieuwd wat we de komende week nog kunnen verwachten aan nietszeggende teasers.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:30 schreef peristilius het volgende:
Ja, heb ik hiervoor nou al die moeite gedaan.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:33 schreef DooD het volgende:
Jullie kunnen mij ook toevoegen aan je friendslist als je wilt. Xbox live account DooD84. Kunnen we van het weekend een keertje GRAW doen. Lijkt me geweldig om met Nederlanders te knallen online. Heb net even een beetje Ctf gedaan ging redelijk goed als zeg ik het zelf.![]()
Ik heb jullie stiekem toegevoegd aan de Xbox Live! gamercards lijst.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:01 schreef DJJoris het volgende:
Mocht iemand interesse in hebben, mijn gamertag is: SpacedMirror ;-) invite me of voeg me toe aan je friendslist, ik ben altijd wel in om even online te gamen.
dj joris vind ik er toch nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
[..]
Ik heb jullie stiekem toegevoegd aan de Xbox Live! gamercards lijst.
Zijn jullie er dadelijk nog??quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:51 schreef Fillipe het volgende:
Ja mn Xbox bleef hangen midden in een gevecht, controller bleef trillen, erg vaag. Kwam paar minuten later gelijk weer online, en ben nu nog aan het knallen met o.a Sjotime. Erg lachen, als er nog mensen zijn, join even.
Eigenlijk mag dat nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:02 schreef kepler het volgende:
ik zag vanmiddag iemand in de Makro lopen met ongeveer 15 Xbox 360-premium bundels in zijn karretje![]()
raar dat ze steeds uitverkocht zijn
Ze zijn prima, nog geen Lag gezienquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
Hoe is Burnout online?
Zijn de servers stabiel?
En blijf je wel in je lobby zitten, want met deel 3 werd je er steeds eruit geknikkerd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze zijn prima, nog geen Lag gezien
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En blijf je wel in je lobby zitten, want met deel 3 werd je er steeds eruit geknikkerd.
De 2 keer dat in online speelde disconnecte ik, dus ik weet het niet (probeer nog steeds mijn internet goed te krijgen, zat gisteren weer te kloten).quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Na een game kwam je vaak niet meer terug in de lobby.
Was flink irritant.
Je zal herinnerd worden als een groots persoon.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:27 schreef pmponer het volgende:
.... ik heb het gedaan....
oblivion besteld...
Op zich heb je een prima punt, maar dan moet er echt wel een een prijsverlaging komen en een bundel, want anders denken families ook van, laat maar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je zal herinnerd worden als een groots persoon.
Anyways, ik heb dat Feeding Frenzy even gedownload, en het is best guitig. Tussen alle kid-friendly zooi met Pinatas kan dat er ook nog wel bij.
Heb ik trouwens al gezegd dat dat Pinata gebeuren een briljante move is in potentie? Alles staat of valt met het succes van de cartoon, maar 4Kids entertainment is erg goed in kinderen hypen voor waardeloze zooi. De kwaliteit van de game doet er niet zo toe eigenlijk.
Maar goed, PS3 in November, deze game + (misschien) succesvolle cartoon + merchandise ook rond die tijd. Hoor ik daar iemand 'prijsverlaging' en 'bundel' zeggen?
De beste manier om de PS3 schade toe te brengen is niet om de hardcore gamers weg te kapen, die kopen ze toch allemaal (zoals ik waarschijnlijk) maar de beste zet om te maken is om de mensen die 1 console kopen weg te kapen. Dat zijn families. Dit kan dus mooi kassa zijn voor MS. Maar ja, moet je wel voor een aardige cartoon zorgen dus.
Het lijkt me heel sterk als dat niet gebeurt...Een prijsverlaging sowieso, Microsoft wil zoveel mogelijk mensen een 360 in plaats van een PS3 laten overwegen. Als ze dat goed combineren met deze game (zeker als ze er echt een 'hot item' van kunnen maken) dan is dat natuurlijk goud waard.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op zich heb je een prima punt, maar dan moet er echt wel een een prijsverlaging komen en een bundel, want anders denken families ook van, laat maar.
Ik ben echt nog zo niet klaar met GRAW, moet nog beginnen naar mijn gevoelquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
Ik heb zo het idee dat het eind Maart behoorlijk leeg is op live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |