Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht Macauly Culkin: enige jongen
Was ook goed geweest... Dit om het gokpercentage wat beter te maken.quote:Ik dacht Macauly Culkin: enige jongen
JEZUS WAT EEN DOMBOquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:37 schreef jessie het volgende:
kermis de kikker hahahhahahahahaha
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:37 schreef jessie het volgende:
kermis de kikker hahahhahahahahaha
Zij is de enige die niet als kind is begonnen in de showbizzquote:
quote:
3quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:38 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Welke stream kijken jullie? Jullie hebben al gepost voor ik het gehoord heb![]()
KermiS de Kikker![]()
inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Als Tanja een penis was, was BB masturbatiekampioen (voor)trekken.
dat had ze niet eens door.. dat was het trieste...quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:39 schreef -Delta- het volgende:
Ze hebben wel geholpen, ze lachten bij het foute antwoord en dus wist zij dat hij fout was.
BB is gelukkig wel in een goeie bui hè.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:39 schreef CartWOman het volgende:
Ze vergeet Bert en Ernie
Kermis de kikker.. muts.
Jup, zo zou ik het ook willen samenvatten iddquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten...
Iedereen boos op Tanja, iedereen wil haar aanspreken op gedrag. Niemand durft het uiteindelijk. BB wordt beetje bang omdat Tanja buiten de groep dreigt te vallen en verzint een kinderlijk makkelijk spelletje waarmee Tanja kadootjes kan verzamelen voor de rest van de bewoners....
Heb ik het zo bij het rechte end?
Ik kan mezelf geen BB heugen waarbij een bewoner zo ontzettend geholpen werd in de smaak te vallen.....
Haha ja of niet, die heeft echt wel meer hersens dan Tanja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef marbe het volgende:
Gelukkig is er een die nog dommer is en dat is Chantal.....
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten...
Iedereen boos op Tanja, iedereen wil haar aanspreken op gedrag. Niemand durft het uiteindelijk. BB wordt beetje bang omdat Tanja buiten de groep dreigt te vallen en verzint een kinderlijk makkelijk spelletje waarmee Tanja kadootjes kan verzamelen voor de rest van de bewoners....
Ik kan mezelf geen BB heugen waarbij een bewoner zo ontzettend geholpen werd in de smaak te vallen.....
Klinkt helemaal zoals BB het bedoeldequote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten...
Behalve Bianca in BB2 dan. Ar-me Koos.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten...
Volkomen mee eens... en hoewel dit zeer vermakelijk was, kan ik alleen maar hopen dat de bewoners net zo achterbaks zijn als ik ze inschat en dat dit dus niet geholpen heeft...quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten...
Talpa leest dit topicquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:42 schreef BBscanner het volgende:
Ze zouden voor straf toch muziek moeten draaien voor Tanja![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:42 schreef BBscanner het volgende:
Ze zouden voor straf toch muziek moeten draaien voor Tanja![]()
janken krengquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:42 schreef Djoj het volgende:
Je bent klaar Tan...time to do your own thing....![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:43 schreef D.Rose het volgende:
Wel een goede zet van BB om Tanja wat meer 'in' de groep te krijgen
Daar gaat het kunstje van Lieske...quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:44 schreef MissX het volgende:
ze kunnen nu helemaal niet goed dansen met die buiken dat is weer een beetje jammer
Ha ha ha ha ( op de maat van de muziek) arme Tanjaquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef teun911 het volgende:
maar ik had toch wat anders gedaan, zegt tanja
Psychologisch charmeoffensief.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Nogmaals bescherming: TOCH MUZIEK.
Kunnen ze haar daar ook niet meer om aanvallen
hmz.. dan vraag ik me af waarom de zeug er toch nog isquote:
GVD weer de druk van de ketel afquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Nogmaals bescherming: TOCH MUZIEK.
Kunnen ze haar daar ook niet meer om aanvallen
denk dat dit hele forum het hiermee eens is. en aangezien BB dit forum ook leest: DOE HIER IETS MEEquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef flugeltje het volgende:
Het meest trieste vind ik nog dat de andere bewoners er in meegaan, ze trappen er met open ogen in.... Tanja heeft verdriet, moet steeds huilen... Ach kom maar meis, we halen je moeder wel naar het huis. Wil je even apart in een kamertje? Is ook allemaal wel moeilijk hè....
Vinden de andere bewoners je stom, meissie toch, dat lost BB wel voor je op... Hier een paar makkelijke vragen. (waar ze er dan ook nog een aantal fout van beantwoord) en dan krijgen je medebewoners leuke speeltjes of lekkere snoepjes en zullen ze je allemaal vergeven....
Bah, dit riekt ergens naar en ik wordt er niet blij van....
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
Mooi, laat de muziek doorgaan tot 2 uur dan is die trut gegarandeerd chago
Inderdaad, bah dit is géén Big Brotherquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef flugeltje het volgende:
Het meest trieste vind ik nog dat de andere bewoners er in meegaan, ze trappen er met open ogen in.... Tanja heeft verdriet, moet steeds huilen... Ach kom maar meis, we halen je moeder wel naar het huis. Wil je even apart in een kamertje? Is ook allemaal wel moeilijk hè....
Vinden de andere bewoners je stom, meissie toch, dat lost BB wel voor je op... Hier een paar makkelijke vragen. (waar ze er dan ook nog een aantal fout van beantwoord) en dan krijgen je medebewoners leuke speeltjes of lekkere snoepjes en zullen ze je allemaal vergeven....
Exact, anders een hele middag ergeren weggegooid, en dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
Mooi, laat de muziek doorgaan tot 2 uur dan is die trut gegarandeerd chago
Nee het is wel erg he.. Ik heb serieus 'n klein beetje het gevoel dat er gemanipuleerd word. Heel klein beetje maar hoor.. Tss.. Voel me zelfs een beetje opgelicht. Big Brother is toch helemaal niet op zoek naar kijkcijfers? Big brother is toch wel honderd procent eerlijk??quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef flugeltje het volgende:
zonder een hint van BB komt ze vast niet op het antwoordquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:47 schreef BtheBest het volgende:
En als het weer mis dreigt te gaan met Tanja en de groep kan ze voor elke bewoner 5000 pleuries verdienen met de vraag "Hoe zwaar is een kilo suiker?"
70's muziek is zó okquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit een back to the seventies thema-avond wat muziek betreft?
ik krijg van deze bb een hekel aan baby'squote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
Mensen die een hekel aan kinderen en baby's hebben walgen echt van deze BB![]()
![]()
![]()
quote:
Gezelliquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
Kunnen we geen BB-meet doen voor de finale, dat we met z'n allen in een kroeg of ergens gaan kijken?![]()
![]()
Ze heeft het moeilijk hoor, er is geen ramp groter in de wereld dan haar leven en problemenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik krijg van deze bb een hekel aan baby's
trouwens: waarom kan de zeug niet bewegen op muziek en de rest met die buiken wel? Welke smoes heeft ze daar nu weer voor dan?
damn.. dat was een lekker dingquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef CartWOman het volgende:
Blondie!!!
met mijn haar kan je niet springenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef CartWOman het volgende:
Blondie!!!
Milagro, spring je mee, met je haar los?![]()
Ik denk dat Lieske doorheeft wat er aan de hand is in het huis en zichzelf wat dat betreft het liefste afzijdig houdt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Ligt het aan mij of valt Lieske ook steeds meer uit de groep?? Hoor haar steeds minder..... En dansen kan ze ook al niet
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft het moeilijk hoor, er is geen ramp groter in de wereld dan haar leven en problemen![]()
zelfde verlopen kop en rookverslaving, zou dus heel goed kunnen!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef Showtime het volgende:
Is Tanja soms stiekem de dochter van Hummie, dat ze zo lief voor d'r is.![]()
het gaat niet over haar?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik krijg van deze bb een hekel aan baby's
trouwens: waarom kan de zeug niet bewegen op muziek en de rest met die buiken wel? Welke smoes heeft ze daar nu weer voor dan?
waarom dan die buik eruitquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef BtheBest het volgende:
Wat een vreselije afknapper dit jaar BB![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het wordt zwangerschap niet meer horen..en geen dikke buik meer zien. Gooi die buik eruit en een hells angel van 2 bij 2 meter erin!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef BtheBest het volgende:
Wat een vreselijke afknapper dit jaar BB![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het wordt zwangerschap niet meer horen..en geen dikke buik meer zien. Gooi die buik eruit en een hells angel van 2 bij 2 meter erin!
Had ze na moeten denken, dat ze niet zelf exact kan bepalen zonder de pil, wanneer ze onvruchtbaar en vruchtbaar is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:51 schreef Kimske het volgende:
Ook ter bescherming van Tanja: wat ze over zich heenkrijgt als ze er nu uitgaat is ook niet mis natuurlijk... dan springt ze helemaal van de flat...
Ja ik denk dat Lieske door onopgemerkt te blijven zo ver mogelijk wil komen.... Komt bij dat Lieske ook de populairste niet meer is...quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieske doorheeft wat er aan de hand is in het huis en zichzelf wat dat betreft het liefste afzijdig houdt.
Daarom. Al die fratsen van BB halen toch niets uit. Tanja verandert er niet door, en zal de andere bewoners tegen zich in het harnas blijven jagen. Het kan niet anders of Tanja krijgt bij de volgende nominatie-ronde een fors aantal stemmen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:50 schreef Dropvetertje20 het volgende:
En wie zit er weer alleen niet mee te doen?![]()
Da's juist haske sexy als je lekker doet van zwierezwaaienkontjedraaien!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:51 schreef milagro het volgende:
[..]
met mijn haar kan je niet springen![]()
dat komt niet meer naar beneden namelijk (zie haar Linda, exact zo dus, maar dan bruin)![]()
quote:
wedden van nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom. Al die fratsen van BB halen toch niets uit. Tanja verandert er niet door, en zal de andere bewoners tegen zich in het harnas blijven jagen. Het kan niet anders of Tanja krijgt bij de volgende nominatie-ronde een fors aantal stemmen.
Linda denkt aan komende donderdagquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:53 schreef Djoj het volgende:
Heeft Linda alleen onderbroeken, zie haar de god ganse dag in dur onderbroek lopen...
BB als voorbehoedsmiddel?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef BtheBest het volgende:
Wat een vreselijke afknapper dit jaar BB![]()
![]()
![]()
![]()
ze zei vanmiddag iets over haar ouders, dat ze steeds meer denkt aanover hoe ze over komt nu bij hen en dat ze daaraan wil denken, iets meer dimmen dus, vond ze wel nodig of zo .quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Ligt het aan mij of valt Lieske ook steeds meer uit de groep?? Hoor haar steeds minder..... En dansen kan ze ook al niet
Ja lekker he?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:53 schreef Djoj het volgende:
Heeft Linda alleen onderbroeken, zie haar de god ganse dag in dur onderbroek lopen...
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef Kimske het volgende:
Nee hoor, Kimske is helemaal to Tanja: you go girl!
De jaren 70 blijft het beste decennium wat betreft muziekquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:55 schreef teamlead het volgende:goeie plaat dit... wie gaat er schuifelen met wie....
Kan ik me iets bij indenken.. Alleen dat weet je voordat je het huis ingaat.... Dat je ouders enz ook meekijken.. Is denk ik geen reden niet meer jezelf te zijn.. Voor haar blijbaar wel..quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:55 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zei vanmiddag iets over haar ouders, dat ze steeds meer denkt aanover hoe ze over komt nu bij hen en dat ze daaraan wil denken, iets meer dimmen dus, vond ze wel nodig of zo .
En ook al houdt BB haar er nog weken in tot de bevalling en net erna, dan nog haalt ze de finale niet. Echt niet, geloof ik niks van in, dan heeft BB al de kijkcijfers binnen die ze willen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom. Al die fratsen van BB halen toch niets uit. Tanja verandert er niet door, en zal de andere bewoners tegen zich in het harnas blijven jagen. Het kan niet anders of Tanja krijgt bij de volgende nominatie-ronde een fors aantal stemmen.
60's en (begin)80's is ook behoorlijk wat goeie muziek gemaakt hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De jaren 70 blijft het besteéén van de decennium wat betreft muziek
Leuk!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgende week de 80's dan met Guns n Roses, Queen en Michael Jackson?
klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgende week de 80's dan met Guns n Roses, Queen en Michael Jackson?
jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:59 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Joost is net Guust Flater af en toeLach me ook altijd dood om hem...
Inderdaad. Wat denkt hij nou, dat die muts een leuke gimmick is?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef Falco het volgende:
De outfit van Rikkert kan eigenlijk echt niet!
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:00 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat denkt hij nou, dat die muts een leuke gimmick is?
Apart volk, die hockeyers.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:00 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
een soort van 'handelsmerk'quote:Op woensdag 14 september 2005 00:00 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer overeenkomsten hebt met Linda, zou het niet milagro?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:51 schreef milagro het volgende:
[..]
met mijn haar kan je niet springen![]()
dat komt niet meer naar beneden namelijk (zie haar Linda, exact zo dus, maar dan bruin)![]()
Juist!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:56 schreef Showtime het volgende:
Tanja mag van Hummie in geen mogelijkheid het huis uit omdat ze anders opmerkt hoe gehaat ze op het moment is in Nederland. Die springt geheid van een flat af met haar dikke buik, de verrassing is er toch al af.![]()
ingrid moet maar lekker op der duim zuigen lekker volwasenquote:Op woensdag 14 september 2005 00:01 schreef Zapje het volgende:
Ingrid - ik wordt gek van die opdrachten....gezeik ook altijd.....altijd wat doen............sodemieter dan op mens............tsssss
Ja dat heb ik dus ook eerdere jaren (bedoel ik vooral BB1) keek ik af en toe wel de streams alleen sja niet al te lang wat wil je ook met een telefoonlijntje.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:59 schreef flugeltje het volgende:
Dit is voor mij dus de eerste keer dat ik BB stream, eerdere jaren volgde ik het niet of alleen via tv. Begin mezelf dan ook écht af te vragen of het beeld dat ik van bewoners in de eerdere seizoenen had wel klopt. BB gaat dit keer wel heel erg ver in hun beeld- en groepmanipulatie.
* flugeltje kan er nog steeds niet over uit...
nah... eerlijk is eerlijk: dit is ook wel weer een bagger opdracht... en afgezien van wat vragen op kleuterschool-niveau weet de zeug zich er iedere keer weer afzijdig te houden.. Ik snap best dat Ingrid daar niet vrolijker van wordt...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:01 schreef Zapje het volgende:
Ingrid - ik wordt gek van die opdrachten....gezeik ook altijd.....altijd wat doen............sodemieter dan op mens............tsssss
Hij wil opvallen he...ivm komende donderdag.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:00 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
welkomquote:Op woensdag 14 september 2005 00:01 schreef coz het volgende:
ik klikte op zon stream
dit is mijn allereerste minuut talpa![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer overeenkomsten hebt met Linda, zou het niet milagro?
nee ik hoor der nog ergensquote:Op woensdag 14 september 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Tanja is sinds het spelletje is afgelopen al weer verdwenen?
Nee nee ze zit te praten over de buikbanden jaja, maar over 5 minuten ligt ze wel plat hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Ga jij nou als de donder douchende Dido maar in de gaten houden aub, want ik kan momenteel ff niet streamen.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Ja, hèquote:Op woensdag 14 september 2005 00:01 schreef ruby het volgende:
Chantal helemaal in haar nopjes met die zak.
verdomd.. ik ben het eens een keer met haar eens zeg....quote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef kwakveense het volgende:
ach tanja vindt haar kleren niet goed genoeg...
bedankt, maar ik denk dat ik het hou op, tot ziensquote:
Tuurlijk, die komt alleen als er iets te halen valt.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Trusten, Dre.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef misterDre het volgende:
Ik houd het voor gezien [afbeelding]
Zo jij bent inderdaad lekker simpelquote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een grote bekken allemaal hier over Tanja. Vanmiddag had iedereen nog een grote bek over dat ze haar wel ff de waarheid zouden vertellen.
Kan je zien wat voor achterbakse mensen jullie in het huis willen houden. Zegt ook vast en zeker iets over jullie zelf.
Als Tanja meedoet is het niet goed en als ze zich afzijdig houdt ook niet. Jullie stelletje kuddedieren.
Tanja is gewoon een spontane meid. Maar de meesten denken met hun pik. En omdat ze zwanger is is het maar een muts??!!
Net zoals jullie geven jullie haar bij voorbaat al geen respect. Omdat ze nu eenmaal de troef van deze BB is. De eerste BB ter wereld waar een baby wordt geboren.
En dan maar meteen die meid af te zeiken, net zoals ze doen in het huis.
Allemaal uit pure jalousie en helemaal niet denken waar BB voor bedoeld is.
Chantal is pas een tyfushoer. Die gaat over lijken. En zo zijn er nog wel een paar achterbakse snollen te bedenken.
Ik heb respect voor Tanja.
jij bent dan ook lekker simpelquote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een grote bekken allemaal hier over Tanja. Vanmiddag had iedereen nog een grote bek over dat ze haar wel ff de waarheid zouden vertellen.
Kan je zien wat voor achterbakse mensen jullie in het huis willen houden. Zegt ook vast en zeker iets over jullie zelf.
Als Tanja meedoet is het niet goed en als ze zich afzijdig houdt ook niet. Jullie stelletje kuddedieren.
Tanja is gewoon een spontane meid. Maar de meesten denken met hun pik. En omdat ze zwanger is is het maar een muts??!!
Net zoals jullie geven jullie haar bij voorbaat al geen respect. Omdat ze nu eenmaal de troef van deze BB is. De eerste BB ter wereld waar een baby wordt geboren.
Chantal is pas een tyfushoer. Die gaat over lijken. En zo zijn er nog wel een paar achterbakse snollen te bedenken.
Toedeloe.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef misterDre het volgende:
Ik houd het voor gezien [afbeelding]
jij heet Shurendy??quote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn we het toch over iéts eens.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Chantal is pas een tyfushoer.
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja is gewoon een spontane meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |