Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht Macauly Culkin: enige jongen
Was ook goed geweest... Dit om het gokpercentage wat beter te maken.quote:Ik dacht Macauly Culkin: enige jongen
JEZUS WAT EEN DOMBOquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:37 schreef jessie het volgende:
kermis de kikker hahahhahahahahaha
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:37 schreef jessie het volgende:
kermis de kikker hahahhahahahahaha
Zij is de enige die niet als kind is begonnen in de showbizzquote:
quote:
3quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:38 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Welke stream kijken jullie? Jullie hebben al gepost voor ik het gehoord heb![]()
KermiS de Kikker![]()
inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Als Tanja een penis was, was BB masturbatiekampioen (voor)trekken.
dat had ze niet eens door.. dat was het trieste...quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:39 schreef -Delta- het volgende:
Ze hebben wel geholpen, ze lachten bij het foute antwoord en dus wist zij dat hij fout was.
BB is gelukkig wel in een goeie bui hè.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:39 schreef CartWOman het volgende:
Ze vergeet Bert en Ernie
Kermis de kikker.. muts.
Jup, zo zou ik het ook willen samenvatten iddquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten...
Iedereen boos op Tanja, iedereen wil haar aanspreken op gedrag. Niemand durft het uiteindelijk. BB wordt beetje bang omdat Tanja buiten de groep dreigt te vallen en verzint een kinderlijk makkelijk spelletje waarmee Tanja kadootjes kan verzamelen voor de rest van de bewoners....
Heb ik het zo bij het rechte end?
Ik kan mezelf geen BB heugen waarbij een bewoner zo ontzettend geholpen werd in de smaak te vallen.....
Haha ja of niet, die heeft echt wel meer hersens dan Tanja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef marbe het volgende:
Gelukkig is er een die nog dommer is en dat is Chantal.....
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten...
Iedereen boos op Tanja, iedereen wil haar aanspreken op gedrag. Niemand durft het uiteindelijk. BB wordt beetje bang omdat Tanja buiten de groep dreigt te vallen en verzint een kinderlijk makkelijk spelletje waarmee Tanja kadootjes kan verzamelen voor de rest van de bewoners....
Ik kan mezelf geen BB heugen waarbij een bewoner zo ontzettend geholpen werd in de smaak te vallen.....
Klinkt helemaal zoals BB het bedoeldequote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten...
Behalve Bianca in BB2 dan. Ar-me Koos.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten...
Volkomen mee eens... en hoewel dit zeer vermakelijk was, kan ik alleen maar hopen dat de bewoners net zo achterbaks zijn als ik ze inschat en dat dit dus niet geholpen heeft...quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten...
Talpa leest dit topicquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:42 schreef BBscanner het volgende:
Ze zouden voor straf toch muziek moeten draaien voor Tanja![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:42 schreef BBscanner het volgende:
Ze zouden voor straf toch muziek moeten draaien voor Tanja![]()
janken krengquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:42 schreef Djoj het volgende:
Je bent klaar Tan...time to do your own thing....![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:43 schreef D.Rose het volgende:
Wel een goede zet van BB om Tanja wat meer 'in' de groep te krijgen
Daar gaat het kunstje van Lieske...quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:44 schreef MissX het volgende:
ze kunnen nu helemaal niet goed dansen met die buiken dat is weer een beetje jammer
Ha ha ha ha ( op de maat van de muziek) arme Tanjaquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef teun911 het volgende:
maar ik had toch wat anders gedaan, zegt tanja
Psychologisch charmeoffensief.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Nogmaals bescherming: TOCH MUZIEK.
Kunnen ze haar daar ook niet meer om aanvallen
hmz.. dan vraag ik me af waarom de zeug er toch nog isquote:
GVD weer de druk van de ketel afquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Nogmaals bescherming: TOCH MUZIEK.
Kunnen ze haar daar ook niet meer om aanvallen
denk dat dit hele forum het hiermee eens is. en aangezien BB dit forum ook leest: DOE HIER IETS MEEquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef flugeltje het volgende:
Het meest trieste vind ik nog dat de andere bewoners er in meegaan, ze trappen er met open ogen in.... Tanja heeft verdriet, moet steeds huilen... Ach kom maar meis, we halen je moeder wel naar het huis. Wil je even apart in een kamertje? Is ook allemaal wel moeilijk hè....
Vinden de andere bewoners je stom, meissie toch, dat lost BB wel voor je op... Hier een paar makkelijke vragen. (waar ze er dan ook nog een aantal fout van beantwoord) en dan krijgen je medebewoners leuke speeltjes of lekkere snoepjes en zullen ze je allemaal vergeven....
Bah, dit riekt ergens naar en ik wordt er niet blij van....
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
Mooi, laat de muziek doorgaan tot 2 uur dan is die trut gegarandeerd chago
Inderdaad, bah dit is géén Big Brotherquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef flugeltje het volgende:
Het meest trieste vind ik nog dat de andere bewoners er in meegaan, ze trappen er met open ogen in.... Tanja heeft verdriet, moet steeds huilen... Ach kom maar meis, we halen je moeder wel naar het huis. Wil je even apart in een kamertje? Is ook allemaal wel moeilijk hè....
Vinden de andere bewoners je stom, meissie toch, dat lost BB wel voor je op... Hier een paar makkelijke vragen. (waar ze er dan ook nog een aantal fout van beantwoord) en dan krijgen je medebewoners leuke speeltjes of lekkere snoepjes en zullen ze je allemaal vergeven....
Bah, dit riekt ergens naar en ik wordt er niet blij van....
Exact, anders een hele middag ergeren weggegooid, en dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
Mooi, laat de muziek doorgaan tot 2 uur dan is die trut gegarandeerd chago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |