dat had ze niet eens door.. dat was het trieste...quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:39 schreef -Delta- het volgende:
Ze hebben wel geholpen, ze lachten bij het foute antwoord en dus wist zij dat hij fout was.
BB is gelukkig wel in een goeie bui hè.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:39 schreef CartWOman het volgende:
Ze vergeet Bert en Ernie
Kermis de kikker.. muts.
Jup, zo zou ik het ook willen samenvatten iddquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten...
Iedereen boos op Tanja, iedereen wil haar aanspreken op gedrag. Niemand durft het uiteindelijk. BB wordt beetje bang omdat Tanja buiten de groep dreigt te vallen en verzint een kinderlijk makkelijk spelletje waarmee Tanja kadootjes kan verzamelen voor de rest van de bewoners....
Heb ik het zo bij het rechte end?
Ik kan mezelf geen BB heugen waarbij een bewoner zo ontzettend geholpen werd in de smaak te vallen.....
Haha ja of niet, die heeft echt wel meer hersens dan Tanja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef marbe het volgende:
Gelukkig is er een die nog dommer is en dat is Chantal.....
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten...
Iedereen boos op Tanja, iedereen wil haar aanspreken op gedrag. Niemand durft het uiteindelijk. BB wordt beetje bang omdat Tanja buiten de groep dreigt te vallen en verzint een kinderlijk makkelijk spelletje waarmee Tanja kadootjes kan verzamelen voor de rest van de bewoners....
Ik kan mezelf geen BB heugen waarbij een bewoner zo ontzettend geholpen werd in de smaak te vallen.....
Klinkt helemaal zoals BB het bedoeldequote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten...
Behalve Bianca in BB2 dan. Ar-me Koos.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |