Ze heeft het moeilijk hoor, er is geen ramp groter in de wereld dan haar leven en problemenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik krijg van deze bb een hekel aan baby's
trouwens: waarom kan de zeug niet bewegen op muziek en de rest met die buiken wel? Welke smoes heeft ze daar nu weer voor dan?
damn.. dat was een lekker dingquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef CartWOman het volgende:
Blondie!!!
met mijn haar kan je niet springenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef CartWOman het volgende:
Blondie!!!
Milagro, spring je mee, met je haar los?![]()
Ik denk dat Lieske doorheeft wat er aan de hand is in het huis en zichzelf wat dat betreft het liefste afzijdig houdt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Ligt het aan mij of valt Lieske ook steeds meer uit de groep?? Hoor haar steeds minder..... En dansen kan ze ook al niet
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft het moeilijk hoor, er is geen ramp groter in de wereld dan haar leven en problemen![]()
zelfde verlopen kop en rookverslaving, zou dus heel goed kunnen!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef Showtime het volgende:
Is Tanja soms stiekem de dochter van Hummie, dat ze zo lief voor d'r is.![]()
het gaat niet over haar?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik krijg van deze bb een hekel aan baby's
trouwens: waarom kan de zeug niet bewegen op muziek en de rest met die buiken wel? Welke smoes heeft ze daar nu weer voor dan?
waarom dan die buik eruitquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef BtheBest het volgende:
Wat een vreselije afknapper dit jaar BB![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het wordt zwangerschap niet meer horen..en geen dikke buik meer zien. Gooi die buik eruit en een hells angel van 2 bij 2 meter erin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |