Nee het is wel erg he.. Ik heb serieus 'n klein beetje het gevoel dat er gemanipuleerd word. Heel klein beetje maar hoor.. Tss.. Voel me zelfs een beetje opgelicht. Big Brother is toch helemaal niet op zoek naar kijkcijfers? Big brother is toch wel honderd procent eerlijk??quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef flugeltje het volgende:
Het meest trieste vind ik nog dat de andere bewoners er in meegaan, ze trappen er met open ogen in.... Tanja heeft verdriet, moet steeds huilen... Ach kom maar meis, we halen je moeder wel naar het huis. Wil je even apart in een kamertje? Is ook allemaal wel moeilijk hè....
Vinden de andere bewoners je stom, meissie toch, dat lost BB wel voor je op... Hier een paar makkelijke vragen. (waar ze er dan ook nog een aantal fout van beantwoord) en dan krijgen je medebewoners leuke speeltjes of lekkere snoepjes en zullen ze je allemaal vergeven....
Bah, dit riekt ergens naar en ik wordt er niet blij van....
zonder een hint van BB komt ze vast niet op het antwoordquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:47 schreef BtheBest het volgende:
En als het weer mis dreigt te gaan met Tanja en de groep kan ze voor elke bewoner 5000 pleuries verdienen met de vraag "Hoe zwaar is een kilo suiker?"
70's muziek is zó okquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit een back to the seventies thema-avond wat muziek betreft?
ik krijg van deze bb een hekel aan baby'squote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
Mensen die een hekel aan kinderen en baby's hebben walgen echt van deze BB![]()
![]()
![]()
quote:
Gezelliquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
Kunnen we geen BB-meet doen voor de finale, dat we met z'n allen in een kroeg of ergens gaan kijken?![]()
![]()
Ze heeft het moeilijk hoor, er is geen ramp groter in de wereld dan haar leven en problemenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik krijg van deze bb een hekel aan baby's
trouwens: waarom kan de zeug niet bewegen op muziek en de rest met die buiken wel? Welke smoes heeft ze daar nu weer voor dan?
damn.. dat was een lekker dingquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef CartWOman het volgende:
Blondie!!!
met mijn haar kan je niet springenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef CartWOman het volgende:
Blondie!!!
Milagro, spring je mee, met je haar los?![]()
Ik denk dat Lieske doorheeft wat er aan de hand is in het huis en zichzelf wat dat betreft het liefste afzijdig houdt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Ligt het aan mij of valt Lieske ook steeds meer uit de groep?? Hoor haar steeds minder..... En dansen kan ze ook al niet
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft het moeilijk hoor, er is geen ramp groter in de wereld dan haar leven en problemen![]()
zelfde verlopen kop en rookverslaving, zou dus heel goed kunnen!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef Showtime het volgende:
Is Tanja soms stiekem de dochter van Hummie, dat ze zo lief voor d'r is.![]()
het gaat niet over haar?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik krijg van deze bb een hekel aan baby's
trouwens: waarom kan de zeug niet bewegen op muziek en de rest met die buiken wel? Welke smoes heeft ze daar nu weer voor dan?
waarom dan die buik eruitquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef BtheBest het volgende:
Wat een vreselije afknapper dit jaar BB![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het wordt zwangerschap niet meer horen..en geen dikke buik meer zien. Gooi die buik eruit en een hells angel van 2 bij 2 meter erin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |