Naaaaaaaaaaa het eten, erna, nadat ze hebben gegeten, als de maaltijd genutigd is, NADAT men gegeten heeft.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:32 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik ben er klaar voor.... Begin maar met Tanja aanspreken.
Haha, suupp dude?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:32 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
ROFLOL
Hij is bang dat die ghettohoer 'm meteen aanvalt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom zit Joost zo fucking ver van Tanja af?
Okay, dóóreten dan....quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:32 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Naaaaaaaaaaa het eten, erna, nadat ze hebben gegeten, als de maaltijd genutigd is, NADAT men gegeten heeft.![]()
Ach daarna komt er toch niks van... Stelletje mietjes in dat huis. Ze zijn bang voor represailles van BB denk ik. Want Tanja gaat uiteraard in de Dagboekkamer om meer geld jammerenquote:
Op Talpa nu ook BBquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:35 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Mooie OP en TT
Lekker offtopic overigens bij gebrek aan spannende streams![]()
Ik kijk die uitzendingen niet meer, alleen de live-uitzending nog. Erger mezelf aan het gekleurde beeld dat BB in de uitzendingen laat zien.quote:
Mail to : Hummie@Talpa.nlquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:37 schreef Jojogirl het volgende:
Ze moeten Tanja gewoon een sociale opdracht geven. Laat iedereen haar zijn intiemste gehiem vertellen oid.
Ik hoop op herhaling van uitspraken van Ralphquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kijk die uitzendingen niet meer, alleen de live-uitzending nog. Erger mezelf aan het gekleurde beeld dat BB in de uitzendingen laat zien.
Dit is Rikkert op zijn best, als lullo/bal zijndequote:Op dinsdag 13 september 2005 19:34 schreef Jojogirl het volgende:
Wat ziet Rikkert er sip en Remi uit zo op die band.
Alleen dat geziek van Tanja over dat feestjequote:Op dinsdag 13 september 2005 19:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik hoop op herhaling van uitspraken van Ralph
Je bedoelt toch niet te zeggen dat je hem hebt horen praten hè. Vertel me dat ik dat bijzondere moment niet heb gemist.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik hoop op herhaling van uitspraken van Ralph
Ik vind hem vrolijk leuker eik. Al heb ik dat de laatste dagen amper meer gezien nu ik erover nadenk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dit is Rikkert op zijn best, als lullo/bal zijnde![]()
![]()
De avond en nacht had ie droge uitspraken. Zou het komen omdat ie gezopen hadquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:43 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet te zeggen dat je hem hebt horen praten hè. Vertel me dat ik dat bijzondere moment niet heb gemist.
Je hebt zoveel gemist. Uitspraken als :"he onweert t nou of maken ze een foto" en "Dit is geen sneeuw, op zeker geen sneeuw" enquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:43 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet te zeggen dat je hem hebt horen praten hè. Vertel me dat ik dat bijzondere moment niet heb gemist.
Ralph heeft inderdaad een droge soort humor over zich. Jammer dat ie zo stil is, maar misschien is dat ook wel juist de charme... dat ie niet constant slap lult...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:42 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ja inderdaad erg jammer. Ik weet niet of je 't gelezen hebt de uitspraken van Ralph maar ze waren zooo cool.
nou hij is meer in beeld dan Rikkertquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:49 schreef EmjaY het volgende:
Ik vrees voor Ralph donderdag. hij komt vrijwel niet in beeld en met een paar honderd streamers haalt hij het niet.
Huh waddan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:50 schreef Jojogirl het volgende:
Ow wacht, ik heb Ralph wel eens horen praten (toen is zei dat Joost een gouwe snikkel had).
Ze waren aan het triktrakken en Joost had onwijze mazzel en gooide al een aantal keer achter elkaar precies wat ie wilde/nodig had. Toen zei Ralph "jesus, jij hebt ech een gouwe snikkel"quote:
Poëzie!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:53 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze waren aan het triktrakken en Joost had onwijze mazzel en gooide al een aantal keer achter elkaar precies wat ie wilde/nodig had. Toen zei Ralph "jesus, jij hebt ech een gouwe snikkel"
Misschien hebben ze toch nog een beetje manieren, in plaats van alleen maar achter iemand z'n rug om te roddelen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:36 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat is t stil aan tafel. Is dat de spanning of omdat men zo lekker eet dat niemand wat zegt? gehehe
Linda of Rikkert. Ik denk dat het om die twee zal gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:49 schreef EmjaY het volgende:
Ik vrees voor Ralph donderdag. hij komt vrijwel niet in beeld en met een paar honderd streamers haalt hij het niet.
Niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien hebben ze toch nog een beetje manieren, in plaats van alleen maar achter iemand z'n rug om te roddelen....
Maar zijn dat ook de stemmers?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Linda of Rikkert. Ik denk dat het om die twee zal gaan.
Vergeet niet dat er ook een hoop mensen naar de streams kijken. In het begin iets van 300.000 kijkers.
Terwijl Tanja vermanend toegesproken wordtquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:57 schreef MissX het volgende:
arme Rikkert, moet zometeen ook helemaal alleen eten
Nee man, geluksvogel Rikkert, die mag drek met shoarma het geruzie aanzien, wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:57 schreef MissX het volgende:
arme Rikkert, moet zometeen ook helemaal alleen eten
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Nee man, geluksvogel Rikkert, die mag drek met shoarma het geruzie aanzien, wat wil je nog meerNet als met chips op de bank een goede film kijken
En als ze daarna nog trek heeft in een toetje, okay.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:57 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
TOETJE? TOETJE? Geef Tanja maar eens een uitbrander !
Neen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:01 schreef -Delta- het volgende:
Ik schakel net in...
Heeft Tanja nog een andere opdracht gekregen en hebben de bewoners nog iets gezegd tegen haar, dat ze niet meedeed?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef CartWOman het volgende:
Tanja: "Linda is een beetje stilletjes..., dat je gaat denken: wat doe ik verkeerd?"![]()
![]()
![]()
Hahaha, wat slechtquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef CartWOman het volgende:
Tanja: "Linda is een beetje stilletjes..., dat je gaat denken: wat doe ik verkeerd?"![]()
![]()
![]()
Wat niet, waar moet je beginnen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef CartWOman het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef regenworm het volgende:
Is er nog iemand naar de DBK geroepen?
Ah oke, thanks voor de updatequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Neen.
Ze wilde het na het eten zeggen maar ze taaien af.
last van een stijve lulquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:07 schreef Tamagotchi het volgende:
Wat loop je moeilijk?
En ja hoor, weer een verhaal over dat been.
Ik heb er geen hoop meer op... maarja, dat lag in de lijn der verwachtingquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Nou het zal me benieuwen hoor..
Jij bent wel zon type die t zou zeggen idd. En dat is wel een compliment. ahhhh...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:09 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Ik heb er geen hoop meer op... maarja, dat lag in de lijn der verwachting![]()
Vertaling: "We vinden je een snol en je moet eruitquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:10 schreef Zabb het volgende:
Nathalie vindt dat Tanja een lekker kontje heeft!![]()
Net weer even technisch college gekregen omtrent de werking van een prothese.quote:
Je kunt niet pro-tanja zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Chantal is een vuile tyfushoer, die er van mij meteen uit mag.
En wel meer van die achterbakse etterbakken.
(valt zeker niet op dat ik pro-Tanja ben?)
Tanja weer: "Mijn moeder vindt dat ik een dikke kont op tv heb".quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:10 schreef Zabb het volgende:
Nathalie vindt dat Tanja een lekker kontje heeft!![]()
neequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Chantal is een vuile tyfushoer, die er van mij meteen uit mag.
En wel meer van die achterbakse etterbakken.
(valt zeker niet op dat ik pro-Tanja ben?)
Ja desnoods met een grappige invalshoek (die te grof is danquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:12 schreef Falco het volgende:
Waar is Joost eigenlijk? Die zou nu toch het woord moeten doen...
Joost zal nog wel aan het oefenen zijn.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:12 schreef Falco het volgende:
Joost zit een spelletje te doen en het moment uit te stellen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:12 schreef Falco het volgende:
Yeah rightquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef flugeltje het volgende:
Tien tegen één dat de streams op zwart gaan als ze tóch met 'het gesprek' beginnen.
Neuh dat geloof ik niet ..quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef flugeltje het volgende:
Tien tegen één dat de streams op zwart gaan als ze tóch met 'het gesprek' beginnen.
what heshe said.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef Quembel het volgende:
vergeet het maar, gebeurt niets!
hoezo is ze aangeslagen door Roel, heeft hij wat tegen haar gezegd?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geloof dat Lieske echt is aangeslagen door Roel
Ik denk niet dat ze verliefd was op Roel, maar gewoon keihard afgewezen
Maar hij wist toch niet van de confrontatie. hij was niet bij die afspraak.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:15 schreef CartWOman het volgende:
Gottegot, Rob....
Hij verpest het weer grandioos.
Nou, Roel en Dido hebben min of meer tegen elkaar verklaart elkaar wel ERG leuk te vinden, en volgens mij vond Lieske Roel ook leuk. En sinds ze die twee zo knus bij elkaar had gezien, is Lieske down. Dus ik dacht: 1+ 1 = 2quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:15 schreef Showtime het volgende:
[..]
hoezo is ze aangeslagen door Roel, heeft hij wat tegen haar gezegd?
sorry ben ff paar uurtjes er uit geweest, wat ik wel heb meegekregen is dat Dido en Roel veel gesproken hebben met elkaar in de tuin over hun gevoelens
verraderquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:16 schreef Inca het volgende:
rob vertelt het tanja ff
Waarom?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
ROEL gaat vrijwillig de dbk in!
Zo meteen naar bed?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef Darklight het volgende:
wanneer begint het gesprek met Tanja?
Ze zijn nu gewoon spelletjes aan het spelen
Zometeen gaat ze weer naar bed, zijn ze te laat
Goeie post!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:18 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
OMG !!!! WAT EEN ANTICLIMAX !!!
Ik wens een vette cancer voor Rob, wat een kut mankepoot
Ok, maar maakt wmb niet uit. Al denk ik dat 'ie het wel heeft aangevoeld, de voornemens.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:16 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Maar hij wist toch niet van de confrontatie. hij was niet bij die afspraak.
geeft niet vind um toch niet leukquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:18 schreef Tinkerbell het volgende:
Hij was er niet bij-hij!
Hij heeft geen idee van die confronteer-afspraak.
en stopt er meteen weer meequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:20 schreef Cyan het volgende:
Ja Roel begint het gesprek!
De 'Patras Familias'..quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:19 schreef CartWOman het volgende:
"Lieve mensen, luistur effe, ik heb het al opgelost, het is klaar nu."
Bah.
Varken dat ze is!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:20 schreef NG het volgende:
hehe.. Roel wil dat Tanja ook iets doet.. Tanja zal wel balen, straks moet ze ook nog wat doen...
BB vergeet nooit iets.. nee zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
Sow..... Roel is de dbk ingekomen om BB eraan te herinneren dat Tanja ook nog een opdracht zou krijgen.
BB: "BB vergeet nooit iets"
Go Roel![]()
Jij wint.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:21 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Jouw bijdrage is natuurlijk een stuk constructiever....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |