Maar zijn dat ook de stemmers?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Linda of Rikkert. Ik denk dat het om die twee zal gaan.
Vergeet niet dat er ook een hoop mensen naar de streams kijken. In het begin iets van 300.000 kijkers.
Terwijl Tanja vermanend toegesproken wordtquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:57 schreef MissX het volgende:
arme Rikkert, moet zometeen ook helemaal alleen eten
Nee man, geluksvogel Rikkert, die mag drek met shoarma het geruzie aanzien, wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:57 schreef MissX het volgende:
arme Rikkert, moet zometeen ook helemaal alleen eten
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Nee man, geluksvogel Rikkert, die mag drek met shoarma het geruzie aanzien, wat wil je nog meerNet als met chips op de bank een goede film kijken
En als ze daarna nog trek heeft in een toetje, okay.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:57 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
TOETJE? TOETJE? Geef Tanja maar eens een uitbrander !
Neen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:01 schreef -Delta- het volgende:
Ik schakel net in...
Heeft Tanja nog een andere opdracht gekregen en hebben de bewoners nog iets gezegd tegen haar, dat ze niet meedeed?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef CartWOman het volgende:
Tanja: "Linda is een beetje stilletjes..., dat je gaat denken: wat doe ik verkeerd?"![]()
![]()
![]()
Hahaha, wat slechtquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef CartWOman het volgende:
Tanja: "Linda is een beetje stilletjes..., dat je gaat denken: wat doe ik verkeerd?"![]()
![]()
![]()
Wat niet, waar moet je beginnen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef CartWOman het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef regenworm het volgende:
Is er nog iemand naar de DBK geroepen?
Ah oke, thanks voor de updatequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Neen.
Ze wilde het na het eten zeggen maar ze taaien af.
last van een stijve lulquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:07 schreef Tamagotchi het volgende:
Wat loop je moeilijk?
En ja hoor, weer een verhaal over dat been.
Ik heb er geen hoop meer op... maarja, dat lag in de lijn der verwachtingquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Nou het zal me benieuwen hoor..
Jij bent wel zon type die t zou zeggen idd. En dat is wel een compliment. ahhhh...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:09 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Ik heb er geen hoop meer op... maarja, dat lag in de lijn der verwachting![]()
Vertaling: "We vinden je een snol en je moet eruitquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:10 schreef Zabb het volgende:
Nathalie vindt dat Tanja een lekker kontje heeft!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |