Hahaha, wat slechtquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef CartWOman het volgende:
Tanja: "Linda is een beetje stilletjes..., dat je gaat denken: wat doe ik verkeerd?"![]()
![]()
![]()
Wat niet, waar moet je beginnen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef CartWOman het volgende:
Tanja: "Linda is een beetje stilletjes..., dat je gaat denken: wat doe ik verkeerd?"![]()
![]()
![]()
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef regenworm het volgende:
Is er nog iemand naar de DBK geroepen?
Ah oke, thanks voor de updatequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Neen.
Ze wilde het na het eten zeggen maar ze taaien af.
last van een stijve lulquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:07 schreef Tamagotchi het volgende:
Wat loop je moeilijk?
En ja hoor, weer een verhaal over dat been.
Ik heb er geen hoop meer op... maarja, dat lag in de lijn der verwachtingquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Nou het zal me benieuwen hoor..
Jij bent wel zon type die t zou zeggen idd. En dat is wel een compliment. ahhhh...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:09 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Ik heb er geen hoop meer op... maarja, dat lag in de lijn der verwachting![]()
Vertaling: "We vinden je een snol en je moet eruitquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:10 schreef Zabb het volgende:
Nathalie vindt dat Tanja een lekker kontje heeft!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |