Waarom?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
ROEL gaat vrijwillig de dbk in!
Zo meteen naar bed?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef Darklight het volgende:
wanneer begint het gesprek met Tanja?
Ze zijn nu gewoon spelletjes aan het spelen
Zometeen gaat ze weer naar bed, zijn ze te laat
Goeie post!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:18 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
OMG !!!! WAT EEN ANTICLIMAX !!!
Ik wens een vette cancer voor Rob, wat een kut mankepoot
Ok, maar maakt wmb niet uit. Al denk ik dat 'ie het wel heeft aangevoeld, de voornemens.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:16 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Maar hij wist toch niet van de confrontatie. hij was niet bij die afspraak.
geeft niet vind um toch niet leukquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:18 schreef Tinkerbell het volgende:
Hij was er niet bij-hij!
Hij heeft geen idee van die confronteer-afspraak.
en stopt er meteen weer meequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:20 schreef Cyan het volgende:
Ja Roel begint het gesprek!
De 'Patras Familias'..quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:19 schreef CartWOman het volgende:
"Lieve mensen, luistur effe, ik heb het al opgelost, het is klaar nu."
Bah.
Varken dat ze is!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:20 schreef NG het volgende:
hehe.. Roel wil dat Tanja ook iets doet.. Tanja zal wel balen, straks moet ze ook nog wat doen...
BB vergeet nooit iets.. nee zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
Sow..... Roel is de dbk ingekomen om BB eraan te herinneren dat Tanja ook nog een opdracht zou krijgen.
BB: "BB vergeet nooit iets"
Go Roel![]()
Jij wint.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:21 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Jouw bijdrage is natuurlijk een stuk constructiever....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |