Net weer even technisch college gekregen omtrent de werking van een prothese.quote:
Je kunt niet pro-tanja zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Chantal is een vuile tyfushoer, die er van mij meteen uit mag.
En wel meer van die achterbakse etterbakken.
(valt zeker niet op dat ik pro-Tanja ben?)
Tanja weer: "Mijn moeder vindt dat ik een dikke kont op tv heb".quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:10 schreef Zabb het volgende:
Nathalie vindt dat Tanja een lekker kontje heeft!![]()
neequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Chantal is een vuile tyfushoer, die er van mij meteen uit mag.
En wel meer van die achterbakse etterbakken.
(valt zeker niet op dat ik pro-Tanja ben?)
Ja desnoods met een grappige invalshoek (die te grof is danquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:12 schreef Falco het volgende:
Waar is Joost eigenlijk? Die zou nu toch het woord moeten doen...
Joost zal nog wel aan het oefenen zijn.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:12 schreef Falco het volgende:
Joost zit een spelletje te doen en het moment uit te stellen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:12 schreef Falco het volgende:
Yeah rightquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef flugeltje het volgende:
Tien tegen één dat de streams op zwart gaan als ze tóch met 'het gesprek' beginnen.
Neuh dat geloof ik niet ..quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef flugeltje het volgende:
Tien tegen één dat de streams op zwart gaan als ze tóch met 'het gesprek' beginnen.
what heshe said.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef Quembel het volgende:
vergeet het maar, gebeurt niets!
hoezo is ze aangeslagen door Roel, heeft hij wat tegen haar gezegd?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geloof dat Lieske echt is aangeslagen door Roel
Ik denk niet dat ze verliefd was op Roel, maar gewoon keihard afgewezen
Maar hij wist toch niet van de confrontatie. hij was niet bij die afspraak.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:15 schreef CartWOman het volgende:
Gottegot, Rob....
Hij verpest het weer grandioos.
Nou, Roel en Dido hebben min of meer tegen elkaar verklaart elkaar wel ERG leuk te vinden, en volgens mij vond Lieske Roel ook leuk. En sinds ze die twee zo knus bij elkaar had gezien, is Lieske down. Dus ik dacht: 1+ 1 = 2quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:15 schreef Showtime het volgende:
[..]
hoezo is ze aangeslagen door Roel, heeft hij wat tegen haar gezegd?
sorry ben ff paar uurtjes er uit geweest, wat ik wel heb meegekregen is dat Dido en Roel veel gesproken hebben met elkaar in de tuin over hun gevoelens
verraderquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:16 schreef Inca het volgende:
rob vertelt het tanja ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |