Net weer even technisch college gekregen omtrent de werking van een prothese.quote:
Je kunt niet pro-tanja zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Chantal is een vuile tyfushoer, die er van mij meteen uit mag.
En wel meer van die achterbakse etterbakken.
(valt zeker niet op dat ik pro-Tanja ben?)
Tanja weer: "Mijn moeder vindt dat ik een dikke kont op tv heb".quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:10 schreef Zabb het volgende:
Nathalie vindt dat Tanja een lekker kontje heeft!![]()
neequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Chantal is een vuile tyfushoer, die er van mij meteen uit mag.
En wel meer van die achterbakse etterbakken.
(valt zeker niet op dat ik pro-Tanja ben?)
Ja desnoods met een grappige invalshoek (die te grof is danquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:12 schreef Falco het volgende:
Waar is Joost eigenlijk? Die zou nu toch het woord moeten doen...
Joost zal nog wel aan het oefenen zijn.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:12 schreef Falco het volgende:
Joost zit een spelletje te doen en het moment uit te stellen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:12 schreef Falco het volgende:
Yeah rightquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef flugeltje het volgende:
Tien tegen één dat de streams op zwart gaan als ze tóch met 'het gesprek' beginnen.
Neuh dat geloof ik niet ..quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef flugeltje het volgende:
Tien tegen één dat de streams op zwart gaan als ze tóch met 'het gesprek' beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |