Daar koop ik niks voor!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:01 schreef Zhenar het volgende:
Oeps, ik zie nu pas dat dit #228 moest zijn.
En BVO claimde #229.
Dus niet deze.
![]()
Mijn excuses BVO!
![]()
Ja, ik realiseerde mijn fout toen het te laat was.quote:
Ik vind deze TT wel grappigquote:Op woensdag 6 april 2005 18:02 schreef Zhenar het volgende:
Deze dicht en een nieuwe (mooie)?
Of een TT change?
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:02 schreef bar_rel het volgende:
Ja maar wat is dat nou voor stom iets, dat zeg je dan toch niet dan![]()
Hij zei dat het niks is. Maar ik denk dat dus welquote:Op woensdag 6 april 2005 17:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gehad ja, en dan viel ik ook flauiw, maar dat is vanzelf weer weggegaan.
En depressie-pillen kan ik ook wel gebruiken denk ik
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vind deze TT wel grappigsorry Beev
Er is nogal veel op het moment, ga het ook niet allemaal hier opschrijven, maar komt erop neer dat ik ongelukkig benquote:Op woensdag 6 april 2005 18:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hij zei dat het niks is. Maar ik denk dat dus wel, maar ik ga geen pillen slikken want ik ben nog jong!
Wat is er met jouw dan? Stress??![]()
Ja ik maak me er ook druk om dat is het ook juist, maar k weet niet hoe ik dat weg krijg.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Er is nogal veel op het moment, ga het ook niet allemaal hier opschrijven, maar komt erop neer dat ik ongelukkig benen ik heb ook nog nooit zoveel stress gehad als de laatste 8 weken van mn leven. Maar ik denk idd dat jij je er juist teveel druk ommaakt en dat het daardoor komt.
Is zo, het komt allemaal helemaal goedquote:Op woensdag 6 april 2005 18:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik maak me er ook druk om dat is het ook juist, maar k weet niet hoe ik dat weg krijg.
Ik begrijp het wel, niet zo leuk dat je ongelukkig bent. Echt zon dip periode, maar we komen er alletwee wel weer uit![]()
![]()
En dan zijn we gelukkig met ons werk, huisje, en onze liefdequote:Op woensdag 6 april 2005 18:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Is zo, het komt allemaal helemaal goedhoe en wanneer is alleen nog even de vraag.
Fuck me baby.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:09 schreef Zhenar het volgende:
(Titel blijft natuurlijk wel hetzelfde, gezien de betekeniswijziging van "fuck", uitgelegd in de OP)
Ahhh... Ber_rel's eeuwige liefde voor MB...quote:Op woensdag 6 april 2005 18:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En dan zijn we gelukkig met ons werk, huisje, en onze liefde![]()
ZOWIEE, je weet toch wel: We all fuck you!quote:
Ik bedoel niet dat MB en ik dan wat hebbeb hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ahhh... Ber_rel's eeuwige liefde voor MB...![]()
Lijkt me heerlijk om helemaal gelukkig te zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 18:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En dan zijn we gelukkig met ons werk, huisje, en onze liefde![]()
Das wel erg direct hoor, Miss.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat MB en ik dan wat hebbeb hoor!
Ik bedoel dat zij gelukkig is met haar liefde, huisje enzo, en ik met de mijne
Maar het mag best hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 18:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik wou het gewoon nog even horenquote:Op woensdag 6 april 2005 18:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ZOWIEE, je weet toch wel: We all fuck you!![]()
En jij met je beestje ?quote:Op woensdag 6 april 2005 18:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
quote:
Fuck you too baby, fuck you too...quote:Op woensdag 6 april 2005 18:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik wou het gewoon nog even horen
Fuck you Zhenar.
You really fuck your dog, don't you?quote:
quote:
Alsof liefde en sex tegengestelden zijn!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:18 schreef bar_rel het volgende:
Wist je dat NIet NIet wel is en Wel Wel niet, dus Love Love is Fuck en Fuck Fuck is Love
Ik ga eten![]()
Fuck youquote:Op woensdag 6 april 2005 18:18 schreef bar_rel het volgende:
Wist je dat NIet NIet wel is en Wel Wel niet, dus Love Love is Fuck en Fuck Fuck is Love
Ik ga eten![]()
Wel wel is trouwens wel.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:18 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga eten![]()
Mja, het is jammer genoeg niet altijd hetzelfdequote:Op woensdag 6 april 2005 18:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof liefde en sex tegengestelden zijn!![]()
Get with the program, biatch!![]()
Fuck is in the air...quote:
Skaai is een 'Zij'quote:Op woensdag 6 april 2005 18:09 schreef Zhenar het volgende:
Skaai's plaatje lukt niet meer. Hij wil niet meer editen verder. Raarrrrrr!
Met "hij" bedoelde ik mijn OP!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Skaai is een 'Zij'
En was ik al klaar met het plaatje dan?
Lekker ziek ventje ben jij, wensen dat iemand doodgeschoten is. Zat je er ook zo bij tijdens Pim Fortuyn en Theo van Gogh? Walgelijk.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom zijn dit soort dingen nou nooit eens echt waar?.
* Orginial pakt snel popcorn..quote:Op woensdag 6 april 2005 18:40 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Lekker ziek ventje ben jij, wensen dat iemand doodgeschoten is. Zat je er ook zo bij tijdens Pim Fortuyn en Theo van Gogh? Walgelijk.
* Orginial gooit de hele bak over PeRi. Catfightquote:Op woensdag 6 april 2005 18:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
* PeRi] gooit wat popcorn naar Orginial [afbeelding
Ik ben er ook niet kapot vanquote:Op woensdag 6 april 2005 18:44 schreef BVO het volgende:
Die 50 Cent mogen ze wmb ook zo afknallen.
JA HALLO IK WILDE LIEF ZIJN JA.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial gooit de hele bak over PeRi. Catfight![]()
Tjaquote:Op woensdag 6 april 2005 18:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom zijn dit soort dingen nou nooit eens echt waar?.
I take you to the candy shopquote:Op woensdag 6 april 2005 18:44 schreef BVO het volgende:
Die 50 Cent mogen ze wmb ook zo afknallen.
Cyaquote:Op woensdag 6 april 2005 18:55 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga lekker Buffy kijkenen daarna GTST en daarna Buffy
![]()
Ik ga nog ff m'n levensverzekeringswiskunde leren ... en dan leert m'n broertje me nog een paar accoorden op z'n gitaarquote:Op woensdag 6 april 2005 18:55 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga lekker Buffy kijkenen daarna GTST en daarna Buffy
![]()
Ja, als je naar jouw kostuum kijkt is ze ook zo weer weg.quote:
Ja man. Ik lees het al vanaf het begin. Echt spannend gewoon!quote:Op woensdag 6 april 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
Niet
Geen pottenkijkers. Deel VII. 'Nolius Onthult' Freaky shit
Ik geloof het wel.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja man. Ik lees het al vanaf het begin. Echt spannend gewoon!
Ik weet alleen niet of ik het nog moet geloven of niet. Maar ik wil nu gewoon weten of het echt is of niet![]()
Dat is zoooo 1986quote:Op woensdag 6 april 2005 20:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Heb jij wel eens een lever worst gewonnen ?
Theo en Thea
Ja toen heb ik het ook gezien blijft super grappigquote:Op woensdag 6 april 2005 20:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat is zoooo 1986Maar zoooo cool
Paar maand geleden waren de herhalingen ervoor ... alles bekeken
En Theo, wat hebben we vandaag uitgebeeld?
Ongewest intimiteit![]()
Hilarisch
Nee.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:40 schreef OnaNia het volgende:
Lekker ziek ventje ben jij, wensen dat iemand doodgeschoten is. Zat je er ook zo bij tijdens Pim Fortuyn en Theo van Gogh? Walgelijk.
Die clip is geil men!quote:
Ja, is waar. En als 'ie dood gaat komen er alleen maar nog meer kutnummers van 'm uit die hij toevallig een keer ergens had opgenomen en in een stoffige doos op zolder had gezet. Net als bij 2pac.quote:
Te veel om op te noemen.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:50 schreef Orginial het volgende:
Wat is er Nano?
quote:Op woensdag 6 april 2005 20:54 schreef Nano het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen.
Komt er op neer dat ik me kut voel.
Dan moet je je handen uit je broek halenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:54 schreef Nano het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen.
Komt er op neer dat ik me kut voel.
Ja,misschien helpt dat wel.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan moet je je handen uit je broek halen![]()
Heb je jezelf al ontdekt op de foto?quote:
Ik heb er een gevangenquote:
Het is ook nooit goedquote:Op woensdag 6 april 2005 21:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb er een gevangen![]()
Was dat nou nodig, zo'n hele natte?
Hij was wel lekker, maar had geen handdoek in de buurt.... en nu droogt 't op (en dat is wat minderquote:
Uiteraard. Nouja, bijna allemaalquote:
Jup!quote:Op woensdag 6 april 2005 21:28 schreef PeRi het volgende:
Is timbob al gesignaleerd?
Tof volk.quote:
*humeur verbetert*quote:Op woensdag 6 april 2005 21:46 schreef Nano het volgende:
[..]
oh![]()
Kan er iemand mijn humeur verbeteren?![]()
Nano heeft geen zin in de horlepiep!quote:Op woensdag 6 april 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*humeur verbetert*
* Bupatih danst de horlepiep met Nano
Dankje Beev. Had je niet moeten doenquote:
Ik wel!!quote:Op woensdag 6 april 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
* Bupatih heeft nu ook geen zin meer.
Het topic is voor mij natuurlijkquote:
Moet wel een verrassing blijven he.quote:
quote:
Blijf 't vreemd vinden dat je recht de camera inkijkt... je had een inkijk dudequote:Op woensdag 6 april 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
Dubbel.!
Dan maar gelijk even een opfleurende post!
[afbeelding]
Had ik verteld op school, niemand kon erom lachen.quote:Als ik zou gaan paalzitten, heb je alle gekheid op een stokje
Whehe.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Blijf 't vreemd vinden dat je recht de camera inkijkt... je had een inkijk dude
Dat zeg ik niet natuurlijk he.quote:
Ten eerste komt dit uit het geniale brein van Bupatih.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Had ik verteld op school, niemand kon erom lachen.![]()
Hij doet 't ookquote:Op woensdag 6 april 2005 22:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Whehe..
Tijdens de foto is ook zo lullig he..
quote:MONTFORT - Kinderen hebben afgelopen weekeind honderden dode kikkers gevonden in een visvijver in het Limburgse Montfort. Volgens kikkerexpert H. van Buggenum van het Waterschap Roer en Overmaas hebben de kikkers zich waarschijnlijk dood gepaard.
De hormonen drijven jaarlijks talloze kikkers en padden naar paarvijvers. Daar kruipen de mannetjeskikkers en -padden in groepen op het vrouwtje. Zij wordt door het gewicht van de enthousiaste mannetjes onder water geduwd en stikt. Ook mannetjeskikkers komen tijdens de trek naar de vijver vaak om het leven: ze worden in de menigte paarlustige seksegenoten doodgedrukt.
Uitzonderlijk
In elke paarvijver leggen jaarlijks zo'n honderd kikkers en padden op vrijersvoeten het loodje. "Dat is normaal, maar dat het hier om honderden gaat, is toch wel uitzonderlijk", aldus Van Buggenum.
Whehehe.quote:
Nee joh.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:12 schreef Orginial het volgende:
Ik zie net BVO`s fotoboek.Ik dacht dat BVO veel forser was.
Ah goed dat je het zegt.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:12 schreef Dizer het volgende:
OP van #250 is klaar maat in het geval dat ik hem niet kan openen.....
Kijk net in Orgi's fotoboek en zie nog steeds geen foto's van z'n kapselquote:Op woensdag 6 april 2005 22:12 schreef Orginial het volgende:
Ik zie net BVO`s fotoboek.Ik dacht dat BVO veel forser was.
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah goed dat je het zegt.
Want ik heb de OP van #500 al klaar liggen
Uhu.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar eerst was je toch wel dikker?![]()
Of wie zijn fotoboek heb ik nou zitten bekijken?![]()
Niet snoepen, veel sporten, veel water drinken, veel.. ehm laat maar.quote:
Om dat stukje over die kikkersquote:
jot·tem (tw.)quote:Op woensdag 6 april 2005 22:47 schreef BVO het volgende:
Wat betekent Jottem! ?
Net als het Latijnse "io!" - uitroep van vreugde.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
jot·tem (tw.)
1 uitroep van enthousiasme
Yo Zhenarquote:Op donderdag 7 april 2005 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Net als het Latijnse "io!" - uitroep van vreugde.
Daar komt het hedendaagse "yo" natuurlijk vandaan!![]()
ZOWIEE! Io!quote:
Niks, ik wisselde weer even. Heel irritant als je niet kan kiezen tussen 2 accountsquote:Op donderdag 7 april 2005 00:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ZOWIEE! Io!
Wat is er met MB gebeurd?
Dat is zeker omdat ZOWIEE in de US-verkiezingen-finale staat en MissBliss niet!quote:Op donderdag 7 april 2005 00:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Niks, ik wisselde weer even. Heel irritant als je niet kan kiezen tussen 2 accounts
En vanwege mn postaantal enzo, ik weet het... triestquote:Op donderdag 7 april 2005 00:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is zeker omdat ZOWIEE in de US-verkiezingen-finale staat en MissBliss niet!
Maar ZHENAR verwacht dat wel! (wist je trouwens dat alle mensen met een Z in hun nick extra gaaf zijn?)quote:Op donderdag 7 april 2005 00:32 schreef ZOWIEE het volgende:
ZOWIEE verwacht trouwens niet te winnen hoor
En ik ben er morgen ook niet dus
Trustequote:Op donderdag 7 april 2005 00:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ZHENAR verwacht dat wel! (wist je trouwens dat alle mensen met een Z in hun nick extra gaaf zijn?)
Maar ik kruip m'n bed in. Nog even wat lezen en dan![]()
!
Ja vriendelijkheid hetzelfde he`quote:Op donderdag 7 april 2005 09:13 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja hoi, fuck you all.
Bleh, geen zin in vandaag
Of je leest de OP evenquote:Op donderdag 7 april 2005 09:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vriendelijkheid hetzelfde he`![]()
quote:
Dag meneer op de boot!quote:Op donderdag 7 april 2005 09:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hier ben ik weer.
Dag mevrouw met de mooie rode haren!quote:Op donderdag 7 april 2005 09:50 schreef Skaai het volgende:
Dag meneer op de boot!
Onderweg!quote:Op donderdag 7 april 2005 09:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Blauw verlichte treinen, je hart is zo dichtbij me maar het klopt niet![]()
Waren er maar blauw verlichte treinen. Of desnoods zonder licht.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Au revoir monsieurquote:Op donderdag 7 april 2005 09:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dag mevrouw met de mooie rode haren!
Ik zit potverdorie in de zesde, moet ik nog woordjes gaan leren. Frans nog wel..
Adieu dan maar weer.
Daar worden die lelijke NS dingen niet mooier op hoor.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Waren er maar blauw verlichte treinen. Of desnoods zonder licht.
Nee, maar vandaag rijden ze helemaal niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Daar worden die lelijke NS dingen niet mooier op hoor.
Geef mij het gevoel Skaai dat ik er weer bij hoor voortaanquote:
Ohquote:Op donderdag 7 april 2005 09:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, maar vandaag rijden ze helemaal niet.
Of serieus IRC kanalen gaan openen, like #vermist en #zoektocht.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:56 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan van die lui die echt serieus met satelietfoto`s komen van The pit
Wil je hier even geenquote:Op donderdag 7 april 2005 09:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Jah en zeggen ik zit op mn werk ik meld me om 12 uur weerquote:Op donderdag 7 april 2005 09:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Of serieus IRC kanalen gaan openen, like #vermist en #zoektocht.
Is dat echt zo?! Dan heb ik een groot probleem namelijk...quote:Op donderdag 7 april 2005 09:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, maar vandaag rijden ze helemaal niet.
Oh, alleen rond Utrecht zie ik. Phieuw!quote:Op donderdag 7 april 2005 10:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dat echt zo?! Dan heb ik een groot probleem namelijk...
Wat nouquote:Op donderdag 7 april 2005 09:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wil je hier even geenAbel
gaan quoten?!
Stom ventje is dat met nietszeggende teksten. "Als het maar rijmt" is zijn motto.quote:
En die 'zachte g' geeft het nummer ook geen extra dimensiequote:Op donderdag 7 april 2005 10:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stom ventje is dat met nietszeggende teksten. "Als het maar rijmt" is zijn motto.![]()
Dat liedje is aardig wel vind ikquote:Op donderdag 7 april 2005 10:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stom ventje is dat met nietszeggende teksten. "Als het maar rijmt" is zijn motto.![]()
Ja hallo, het gaat toch alleen over 'Onderweg'quote:Op donderdag 7 april 2005 10:39 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond 'Onderweg' ook wel mooi (eigenlijk alleen vanwege het pianoriedeltje).
Bij 'Neem me mee' ging ik pas op de teksten letten. Die raken echt kant nog wal.
"Er is niemand onbemind
In de ogen van een kind"
Nee, echt joh? En wat wil je daar verder mee zeggen, Abel?
Heeft iemand de songtekst? Dan mag die mij uitleggen wat alles betekent.
Onderweg is wel iets coherenter, maar hangt volgens mij ook nog steeds samen van de loze kreten en rijmende leukigheidjes...quote:Op donderdag 7 april 2005 10:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja hallo, het gaat toch alleen over 'Onderweg'
Who cares about die andere nummers
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Onderweg is wel iets coherenter, maar hangt volgens mij ook nog steeds samen van de loze kreten en rijmende leukigheidjes...
Correct me if I'm wrong. (Oftewel: waar blijft die songtekst?!)
Echt semi-diepzinnige crap is dit gewoon! De rest van het liedje is wel (redelijk) duidelijk, maar dit klopt van geen kant. Als iemand mij kan uitleggen wat er precies wordt bedoeld met deze zinnen, danquote:je kent mijn stem niet
wie ik ben is wat je nu ziet
wil je dansen met illusies in gedachten
ben je verder dan het heden
wil je terug naar je verleden
zegt je dat iets
Nou bv als je iemand alleen maar ziet is het al opgelostquote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef Zhenar het volgende:
Thanx BVO & ZOWIEE!
Okee, de tekst is nog redelijk in orde, al vind ik de overdaad aan rijm wel heel erg geforceerd overkomen.
Dit stuk vind ik echt een voorbeeld van hoe Abel de mist in gaat:
[..]
Echt semi-diepzinnige crap is dit gewoon! De rest van het liedje is wel (redelijk) duidelijk, maar dit klopt van geen kant. Als iemand mij kan uitleggen wat er precies wordt bedoeld met deze zinnen, dan![]()
Nee, neem dan Blof (quote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef Zhenar het volgende:
Thanx BVO & ZOWIEE!
Okee, de tekst is nog redelijk in orde, al vind ik de overdaad aan rijm wel heel erg geforceerd overkomen.
[..]
Echt semi-diepzinnige crap is dit gewoon! De rest van het liedje is wel (redelijk) duidelijk, maar dit klopt van geen kant. Als iemand mij kan uitleggen wat er precies wordt bedoeld met deze zinnen, dan![]()
Ik kan het niet uitleggen neequote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef Zhenar het volgende:
Thanx BVO & ZOWIEE!
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou bv als je iemand alleen maar ziet is het al opgelost
Ja, hallo, we hebben het nu over Abel!quote:Op donderdag 7 april 2005 10:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, neem dan Blof (). Die teksten raken helemaal kant noch wal.
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, hallo, we hebben het nu over Abel!![]()
En je hebt wel gelijk, maar ik vind Blof gewoon helemaal geweldig. Die zeikstem van Abel maakt het voor mij ook een stuk minder gemakkelijk om van zijn muziek te kunnen genieten; dat probleem heeft Blof niet.
Die tekst is van de Counting Crows hoor.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:02 schreef BVO het volgende:
[..]. Abel heeft juist een mooie stem. Dat gebler van Blof vind ik vervelender.
Nee, neem dan die vakantie in Spanje. Die tekst.!
Dat Nederlandse gedeelte zal heus niet door die CC geschreven zijn.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die tekst is van de Counting Crows hoor.![]()
daarom was ik er ookquote:Op donderdag 7 april 2005 11:02 schreef PeRi het volgende:
TIMBOB IK WIL NIET MET KNUT TROUWEN JA.
Ik heb z`on hekel aan dat nummer met dat oeverloze gebalkquote:Op donderdag 7 april 2005 11:02 schreef BVO het volgende:
het nummer was van de CCquote:Op donderdag 7 april 2005 11:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat Nederlandse gedeelte zal heus niet door die CC geschreven zijn.. Toch?
.
En dan nog, hij zingt het. Dus.
Jottem!
Dat Nederlandse gedeelte is een vertaling van de originele Engelse tekst en dus niet echt door Blof geschreven.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat Nederlandse gedeelte zal heus niet door die CC geschreven zijn.. Toch?
.
En dan nog, hij zingt het. Dus.
Jottem!
nouquote:
Omg, dat stukje van:quote:Op donderdag 7 april 2005 11:02 schreef BVO het volgende:
(o.i.d)quote:Mn schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer de deur uit want er is nog wel wat..
dat zeg ikquote:Op donderdag 7 april 2005 11:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat Nederlandse gedeelte is een vertaling van de originele Engelse tekst en dus niet echt door Blof geschreven.![]()
Maar je mag wel met een ander voorbeeld komen hoor.
tong80 heeft ooit een heel mooi topic geopend waarin hij mijn mening mooi verkondigd.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat Nederlandse gedeelte is een vertaling van de originele Engelse tekst en dus niet echt door Blof geschreven.![]()
Maar je mag wel met een ander voorbeeld komen hoor.
escapadequote:Op donderdag 7 april 2005 11:07 schreef timbob het volgende:
[..]
nou
iig een heftige liefdesesquepade (zo schrijf je dat niet) zat in de planning
maar skaai moest zo nodig de aandacht trekken met d'r skatebaan
blumchen welquote:Op donderdag 7 april 2005 11:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Omg, dat dtukje van:
[..]
Aaaaarg, hoe dom kan een tekst zijn??![]()
Tja, ik ben ook geen Blof-fan-edit- oh, geschreven door CC, nou ja ook geen CC-fan.
Kutskaai ook.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:07 schreef timbob het volgende:
[..]
nou
iig een heftige liefdesesquepade (zo schrijf je dat niet) zat in de planning
maar skaai moest zo nodig de aandacht trekken met d'r skatebaan
quote:Want dit is, ja dit is die Leipe Mocro Flavour
Geen probleem Ali B, brengt Leipe Mocro Flavour
Iedereen die doet mee, met Leipe Mocro Flavour
Die Leipe Mocro Flavour, die Leipe Mocro Flavour
Ik vind esquepade eigenlijk ook wel mooi!quote:
Das tenminste een kwaliteitstekst.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 11:12 schreef timbob het volgende:
[..]
ja!
vanavond droom ik het wel opnieuw, en dan *boot ik skaai wel een end weg [afbeelding]
Die tekst is gewoon stom. Maar niet onbegrijpelijk zoals de teksten die hier eerder genoemd zijn.quote:
acda en de munnick kennen d'r heel wat vanquote:Op donderdag 7 april 2005 11:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die tekst is gewoon stom. Maar niet onbegrijpelijk zoals de teksten die hier eerder genoemd zijn.
Dat schoenen stukje uit Holiday in Spain is ook wel erg debiel, dat moet ik toegeven.
Kent iemand nog meer artiesten met zulke verbijsterende teksten?
Hee, niet Acda & de Munnik dissen, ja?! Die teksten zijn allemaal 100% puur en begrijpelijk!quote:Op donderdag 7 april 2005 11:15 schreef timbob het volgende:
[..]
acda en de munnick kennen d'r heel wat van
en die klonen.. van ik wou dat ik een baksteen was oid.. gaat ook nergens over..
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 7 april 2005 11:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee, niet Acda & de Munnik dissen, ja?! Die teksten zijn allemaal 100% puur en begrijpelijk!![]()
Ik fuck Acda & de Munnik!![]()
Moet je eens op de vorige pagina kijken, daar staat 'ie ook 2 x!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:56 schreef Airelle het volgende:
[sub]
[Abel Crap]
Dit vind ik wel een mooi liedje.
oh sorry...quote:Op donderdag 7 april 2005 13:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet je eens op de vorige pagina kijken, daar staat 'ie ook 2 x!![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:56 schreef Airelle het volgende:
Ik doe de deur dicht
Straten lijken te huilen
Wolken lijken te vluchten
Ik stap de...etc... lama
Dit vind ik wel een mooi liedje.
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:59 schreef Skaai het volgende:
* Skaai smijt met appels naar Spook
Debiel was je al, je gaat er nu alleen nog maar scheel van kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |