quote:
Dag meneer op de boot!quote:Op donderdag 7 april 2005 09:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hier ben ik weer.
Dag mevrouw met de mooie rode haren!quote:Op donderdag 7 april 2005 09:50 schreef Skaai het volgende:
Dag meneer op de boot!
Onderweg!quote:Op donderdag 7 april 2005 09:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Blauw verlichte treinen, je hart is zo dichtbij me maar het klopt niet![]()
Waren er maar blauw verlichte treinen. Of desnoods zonder licht.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Au revoir monsieurquote:Op donderdag 7 april 2005 09:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dag mevrouw met de mooie rode haren!
Ik zit potverdorie in de zesde, moet ik nog woordjes gaan leren. Frans nog wel..
Adieu dan maar weer.
Daar worden die lelijke NS dingen niet mooier op hoor.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Waren er maar blauw verlichte treinen. Of desnoods zonder licht.
Nee, maar vandaag rijden ze helemaal niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Daar worden die lelijke NS dingen niet mooier op hoor.
Geef mij het gevoel Skaai dat ik er weer bij hoor voortaanquote:
Ohquote:Op donderdag 7 april 2005 09:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, maar vandaag rijden ze helemaal niet.
Of serieus IRC kanalen gaan openen, like #vermist en #zoektocht.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:56 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan van die lui die echt serieus met satelietfoto`s komen van The pit
Wil je hier even geenquote:Op donderdag 7 april 2005 09:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Jah en zeggen ik zit op mn werk ik meld me om 12 uur weerquote:Op donderdag 7 april 2005 09:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Of serieus IRC kanalen gaan openen, like #vermist en #zoektocht.
Is dat echt zo?! Dan heb ik een groot probleem namelijk...quote:Op donderdag 7 april 2005 09:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, maar vandaag rijden ze helemaal niet.
Oh, alleen rond Utrecht zie ik. Phieuw!quote:Op donderdag 7 april 2005 10:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dat echt zo?! Dan heb ik een groot probleem namelijk...
Wat nouquote:Op donderdag 7 april 2005 09:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wil je hier even geenAbel
gaan quoten?!
Stom ventje is dat met nietszeggende teksten. "Als het maar rijmt" is zijn motto.quote:
En die 'zachte g' geeft het nummer ook geen extra dimensiequote:Op donderdag 7 april 2005 10:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stom ventje is dat met nietszeggende teksten. "Als het maar rijmt" is zijn motto.![]()
Dat liedje is aardig wel vind ikquote:Op donderdag 7 april 2005 10:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stom ventje is dat met nietszeggende teksten. "Als het maar rijmt" is zijn motto.![]()
Ja hallo, het gaat toch alleen over 'Onderweg'quote:Op donderdag 7 april 2005 10:39 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond 'Onderweg' ook wel mooi (eigenlijk alleen vanwege het pianoriedeltje).
Bij 'Neem me mee' ging ik pas op de teksten letten. Die raken echt kant nog wal.
"Er is niemand onbemind
In de ogen van een kind"
Nee, echt joh? En wat wil je daar verder mee zeggen, Abel?
Heeft iemand de songtekst? Dan mag die mij uitleggen wat alles betekent.
Onderweg is wel iets coherenter, maar hangt volgens mij ook nog steeds samen van de loze kreten en rijmende leukigheidjes...quote:Op donderdag 7 april 2005 10:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja hallo, het gaat toch alleen over 'Onderweg'
Who cares about die andere nummers
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Onderweg is wel iets coherenter, maar hangt volgens mij ook nog steeds samen van de loze kreten en rijmende leukigheidjes...
Correct me if I'm wrong. (Oftewel: waar blijft die songtekst?!)
Echt semi-diepzinnige crap is dit gewoon! De rest van het liedje is wel (redelijk) duidelijk, maar dit klopt van geen kant. Als iemand mij kan uitleggen wat er precies wordt bedoeld met deze zinnen, danquote:je kent mijn stem niet
wie ik ben is wat je nu ziet
wil je dansen met illusies in gedachten
ben je verder dan het heden
wil je terug naar je verleden
zegt je dat iets
Nou bv als je iemand alleen maar ziet is het al opgelostquote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef Zhenar het volgende:
Thanx BVO & ZOWIEE!
Okee, de tekst is nog redelijk in orde, al vind ik de overdaad aan rijm wel heel erg geforceerd overkomen.
Dit stuk vind ik echt een voorbeeld van hoe Abel de mist in gaat:
[..]
Echt semi-diepzinnige crap is dit gewoon! De rest van het liedje is wel (redelijk) duidelijk, maar dit klopt van geen kant. Als iemand mij kan uitleggen wat er precies wordt bedoeld met deze zinnen, dan![]()
Nee, neem dan Blof (quote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef Zhenar het volgende:
Thanx BVO & ZOWIEE!
Okee, de tekst is nog redelijk in orde, al vind ik de overdaad aan rijm wel heel erg geforceerd overkomen.
[..]
Echt semi-diepzinnige crap is dit gewoon! De rest van het liedje is wel (redelijk) duidelijk, maar dit klopt van geen kant. Als iemand mij kan uitleggen wat er precies wordt bedoeld met deze zinnen, dan![]()
Ik kan het niet uitleggen neequote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef Zhenar het volgende:
Thanx BVO & ZOWIEE!
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou bv als je iemand alleen maar ziet is het al opgelost
Ja, hallo, we hebben het nu over Abel!quote:Op donderdag 7 april 2005 10:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, neem dan Blof (). Die teksten raken helemaal kant noch wal.
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, hallo, we hebben het nu over Abel!![]()
En je hebt wel gelijk, maar ik vind Blof gewoon helemaal geweldig. Die zeikstem van Abel maakt het voor mij ook een stuk minder gemakkelijk om van zijn muziek te kunnen genieten; dat probleem heeft Blof niet.
Die tekst is van de Counting Crows hoor.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:02 schreef BVO het volgende:
[..]. Abel heeft juist een mooie stem. Dat gebler van Blof vind ik vervelender.
Nee, neem dan die vakantie in Spanje. Die tekst.!
Dat Nederlandse gedeelte zal heus niet door die CC geschreven zijn.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die tekst is van de Counting Crows hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |