Net als het Latijnse "io!" - uitroep van vreugde.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
jot·tem (tw.)
1 uitroep van enthousiasme
Yo Zhenarquote:Op donderdag 7 april 2005 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Net als het Latijnse "io!" - uitroep van vreugde.
Daar komt het hedendaagse "yo" natuurlijk vandaan!![]()
ZOWIEE! Io!quote:
Niks, ik wisselde weer even. Heel irritant als je niet kan kiezen tussen 2 accountsquote:Op donderdag 7 april 2005 00:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ZOWIEE! Io!
Wat is er met MB gebeurd?
Dat is zeker omdat ZOWIEE in de US-verkiezingen-finale staat en MissBliss niet!quote:Op donderdag 7 april 2005 00:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Niks, ik wisselde weer even. Heel irritant als je niet kan kiezen tussen 2 accounts
En vanwege mn postaantal enzo, ik weet het... triestquote:Op donderdag 7 april 2005 00:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is zeker omdat ZOWIEE in de US-verkiezingen-finale staat en MissBliss niet!
Maar ZHENAR verwacht dat wel! (wist je trouwens dat alle mensen met een Z in hun nick extra gaaf zijn?)quote:Op donderdag 7 april 2005 00:32 schreef ZOWIEE het volgende:
ZOWIEE verwacht trouwens niet te winnen hoor
En ik ben er morgen ook niet dus
Trustequote:Op donderdag 7 april 2005 00:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ZHENAR verwacht dat wel! (wist je trouwens dat alle mensen met een Z in hun nick extra gaaf zijn?)
Maar ik kruip m'n bed in. Nog even wat lezen en dan![]()
!
Ja vriendelijkheid hetzelfde he`quote:Op donderdag 7 april 2005 09:13 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja hoi, fuck you all.
Bleh, geen zin in vandaag
Of je leest de OP evenquote:Op donderdag 7 april 2005 09:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vriendelijkheid hetzelfde he`![]()
quote:
Dag meneer op de boot!quote:Op donderdag 7 april 2005 09:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hier ben ik weer.
Dag mevrouw met de mooie rode haren!quote:Op donderdag 7 april 2005 09:50 schreef Skaai het volgende:
Dag meneer op de boot!
Onderweg!quote:Op donderdag 7 april 2005 09:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Blauw verlichte treinen, je hart is zo dichtbij me maar het klopt niet![]()
Waren er maar blauw verlichte treinen. Of desnoods zonder licht.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Blauw verlichte treinen, je hart is zo dichtbij me maar het klopt niet![]()
Au revoir monsieurquote:Op donderdag 7 april 2005 09:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dag mevrouw met de mooie rode haren!
Ik zit potverdorie in de zesde, moet ik nog woordjes gaan leren. Frans nog wel..
Adieu dan maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |