Fuck youquote:Op woensdag 6 april 2005 18:18 schreef bar_rel het volgende:
Wist je dat NIet NIet wel is en Wel Wel niet, dus Love Love is Fuck en Fuck Fuck is Love
Ik ga eten![]()
Wel wel is trouwens wel.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:18 schreef bar_rel het volgende:
Wist je dat NIet NIet wel is en Wel Wel niet, dus Love Love is Fuck en Fuck Fuck is Love
Ik ga eten![]()
Mja, het is jammer genoeg niet altijd hetzelfdequote:Op woensdag 6 april 2005 18:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof liefde en sex tegengestelden zijn!![]()
Get with the program, biatch!![]()
Fuck is in the air...quote:
Skaai is een 'Zij'quote:Op woensdag 6 april 2005 18:09 schreef Zhenar het volgende:
Skaai's plaatje lukt niet meer. Hij wil niet meer editen verder. Raarrrrrr!
Met "hij" bedoelde ik mijn OP!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Skaai is een 'Zij'
En was ik al klaar met het plaatje dan?
Lekker ziek ventje ben jij, wensen dat iemand doodgeschoten is. Zat je er ook zo bij tijdens Pim Fortuyn en Theo van Gogh? Walgelijk.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom zijn dit soort dingen nou nooit eens echt waar?.
* Orginial pakt snel popcorn..quote:Op woensdag 6 april 2005 18:40 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Lekker ziek ventje ben jij, wensen dat iemand doodgeschoten is. Zat je er ook zo bij tijdens Pim Fortuyn en Theo van Gogh? Walgelijk.
* Orginial gooit de hele bak over PeRi. Catfightquote:Op woensdag 6 april 2005 18:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
* PeRi] gooit wat popcorn naar Orginial [afbeelding
Ik ben er ook niet kapot vanquote:Op woensdag 6 april 2005 18:44 schreef BVO het volgende:
Die 50 Cent mogen ze wmb ook zo afknallen.
JA HALLO IK WILDE LIEF ZIJN JA.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial gooit de hele bak over PeRi. Catfight![]()
Tjaquote:Op woensdag 6 april 2005 18:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom zijn dit soort dingen nou nooit eens echt waar?.
I take you to the candy shopquote:Op woensdag 6 april 2005 18:44 schreef BVO het volgende:
Die 50 Cent mogen ze wmb ook zo afknallen.
Cyaquote:Op woensdag 6 april 2005 18:55 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga lekker Buffy kijkenen daarna GTST en daarna Buffy
![]()
Ik ga nog ff m'n levensverzekeringswiskunde leren ... en dan leert m'n broertje me nog een paar accoorden op z'n gitaarquote:Op woensdag 6 april 2005 18:55 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga lekker Buffy kijkenen daarna GTST en daarna Buffy
![]()
Ja, als je naar jouw kostuum kijkt is ze ook zo weer weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |