Foeiquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
Och nee he, Orginial heb heeft weer eens aandacht nodig.
die sub van jou he..quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
Och nee he, Orginial heb weer eens aandacht nodig.
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:45 schreef PeRi het volgende:
BVO negatieveling!
Idd, moet eerst 10 minuten scrollen eer ik bij de FiPo ben.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die lijst topics in de OP wordt echt te lang.
In de arme landen, daar hebben ze pas honger!quote:
Juist, is het geen idee gewoon de eerste 100 of 200 in een tekstbestandje te zetten en alleen de rest nog in de OP? tekstbestandje dan ook in de OP zodat je eventueel, mocht je willen, alle ShowChats nog na kan lezenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik een muisarm krijg, komt het door de OP van ShowChat.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:50 schreef Skaai het volgende:
Idd, moet eerst 10 minuten scrollen eer ik bij de FiPo ben.
Dat had ik ook heel langquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:49 schreef Skaai het volgende:
Weet je dat ik nu pas lees dat er Orginial staat?
En ik maar telkens Original lezen.
Wat ben je toch weer inventief, MisterBliss.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:51 schreef MissBliss het volgende:
Juist, is het geen idee gewoon de eerste 100 of 200 in een tekstbestandje te zetten en alleen de rest nog in de OP? tekstbestandje dan ook in de OP zodat je eventueel, mocht je willen, alle ShowChats nog na kan lezen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als ik een muisarm krijg, komt het door de OP van ShowChat.
Ik ontdekte het vorige week ook pasquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:49 schreef Skaai het volgende:
Weet je dat ik nu pas lees dat er Orginial staat?
En ik maar telkens Original lezen.
Kan ook. Anders zoek je in je posthistory maar een topic op waar ze allemaal instaanquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:53 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zeg-> alleen de link van het vorige topic.
Altijd Miss_Tom-quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer inventief, MisterBliss..
En misschien tijd voor een geupgrade openingsplaatje?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:52 schreef Skaai het volgende:
[..]!
Wat MissBliss zegt, 1e 100 topics in 1 bestandje gooien.
Misschien even stiekem bij GPD spieken, die hebben dat ook gedaan. [/spam]
Ik ben er al om over MB te zeuren.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
Waarom zeurt BVO wel over Orgi, maar niet over MB of Christine?
Buup laat het nou. Waarom zit het je zo dwars wat iemand anders zegt?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
Omdat ik niet zeur dat mn haar dom zit maar over échte problemenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
Omdat dat babes zijn? Daar zeur je niet over, daarover ben je trots omdat ze er zijn (slecht Nederlands maargoed... ik heb nog wat kredietquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
Dat ook ja, ik wordt heus niet ontzien ofzo hoor, Bupaquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben er al om over MB te zeuren.
Iemand die het voor Christine wilt doen?
Omdat dat wat mij betreft toch wel wat vervelendere problemen zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
Gewoon selectief lezen joh, kan best helpenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Buup laat het nou. Waarom zit het je zo dwars wat iemand anders zegt?
Ga ik météén voor je regelenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Juist, is het geen idee gewoon de eerste 100 of 200 in een tekstbestandje te zetten en alleen de rest nog in de OP? tekstbestandje dan ook in de OP zodat je eventueel, mocht je willen, alle ShowChats nog na kan lezen![]()
![]()
In IE is 'ie bést lang hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:55 schreef BVO het volgende:
Die topiclijst hoort zo bij SC.. Ask Bupa.
.
Slijmbalquote:
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat dat wat mij betreft toch wel wat vervelendere problemen zijn..
Hij mag best over z'n haar zeuren, maar zet dan een foto neer en zit niet heel de tijd van "Vindt niemand het dan mooi?". Dat begint namelijk wel erg op het wekelijkse "Ik heb aandacht nodig"-moment van Orginial te lijken.
Maar voor Orgi zijn dát echte problemen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat ik niet zeur dat mn haar dom zit maar over échte problemen
Okequote:Op dinsdag 5 april 2005 16:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat dat wat mij betreft toch wel wat vervelendere problemen zijn..
Hij mag best over z'n haar zeuren, maar zet dan een foto neer en zit niet heel de tijd van "Vindt niemand het dan mooi?". Dat begint namelijk wel erg op het wekelijkse "Ik heb aandacht nodig"-moment van Orginial te lijken.
*zoekt naar plaatje met tekst "This tread is worthless without pics"quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:58 schreef Tania18 het volgende:
Ik wil de haaropmerkingen van Orgi trouwens wel graag horen, vind ze wel grappig
Je kunt ze toch ook naast elkaar zetten? Scheelt een hoop ruimte (net als bij die ONM topics van een paar week geleden)quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In IE is 'ie bést lang hoor
Al heb je wel gelijk.
Topiclijst
Nou, één keer 2 tellen scrollen per topic, big deal.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In IE is 'ie bést lang hoor
Al heb je wel gelijk.
Topiclijst
Ik ga het timenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, één keer 2 tellen scrollen per topic, big deal.
Ik wil ook wel een foto zien eigenlijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar voor Orgi zijn dát echte problemen.
Wel in Sexy en Gewaagd dan hequote:Op dinsdag 5 april 2005 17:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een foto zien eigenlijk
Zal ik dan een foto posten van mn blaas?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Buup laat het nou. Waarom zit het je zo dwars wat iemand anders zegt?
8?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:02 schreef Skaai het volgende:
Ik moest wel 8 tellen scrollen!
Dat zijn er 7 teveel.
::9
[/mierenneukt]
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij is wel erg stil ineensquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een foto zien eigenlijk
Zal ik dan een foto posten van mn blaas?
Hmm, hoe moet ik dát nou charmant op de foto zetten?quote:
Maar niet erg overzichtelijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:04 schreef timbob het volgende:
[..]
HELE LIJST]
zo issie iets korter, opzich
Ja, leuk. Lingo enzoquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:04 schreef timbob het volgende:
[..]
[SHO] Showchat-topic numero uno. ShowChat #2: GTST vs ONM ShowChat #3: Evelien, meer een Rnb-slet dan een gothicwijf. ShowChat #4: Forca Nelly! ShowChat # 5: Dizer, de leukste FOK!-ker allertijden!! ShowChat #6: Svurno, leukste & beste offtopicer ooit! Showchat#223:Een ode aan Timbob, Scandy, mother-mother en TA Showchat #224: heeft een hekel aan kliekjes Showchat # 225: Slipjes vallen uit de hemel 8-)
Volgens mij maakt subscript hem ook langer, ik had mijn sig van ZOWIEE ook in subscript en dat nam gek genoeg heel veel ruimte in.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:04 schreef timbob het volgende:
[..]
[SHO] Showchat-topic numero uno.
Jezelf ophangen aan je oorlel boven een ravijn is ook een uitdaging....quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:07 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien niet overzichtelijk, maar wel een uitdaging.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezelf ophangen aan je oorlel boven een ravijn is ook een uitdaging....
Maar dat is ook niet echt fijn om te zien.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij maakt subscript hem ook langer, ik had mijn sig van ZOWIEE ook in subscript en dat nam gek genoeg heel veel ruimte in.![]()
Ik weet het. Het is een gavequote:Op dinsdag 5 april 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een mooie vergelijkingen maak je vandaag
das neo-expresismische kunst manquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezelf ophangen aan je oorlel boven een ravijn is ook een uitdaging....
Maar dat is ook niet echt fijn om te zien.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:08 schreef Skaai het volgende:
Showchat #222: Een ode aan Nano,Skaai & PeRi
DIE HEB IK GEMIST!
Hij was dan ook midden in de nacht geopendquote:
Ik kijken... Wolter Kroesquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:15 schreef Duiveltja het volgende:
Tania op Ned 2 is je idool te gast!!!
H., B. , J. of M.?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:15 schreef Duiveltja het volgende:
Tania op Ned 2 is je idool te gast!!!
Idd, ik vroeg 't zondag alquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:17 schreef Skaai het volgende:
Ohja, Mark_03, dat nr van Girls Aloud heet 'Love Machine'.
Beetje late reactie, maar toch.
Vind het trouwens een lekker nummer
Ik ben 'm nu aan het downloaden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd, ik vroeg 't zondag al
Maargoed, super, ga 'm zo ff downloaden
Zag 'm in een flits bij de TMF Awards voorbij komen
Gaak straks ook doen ... en die danspasjes meedoen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben 'm nu aan het downloaden.
Zitten verdorie zoveel neppe en lege versies van 17 minuten tussen.
Heb eindelijk een goede te pakken, en meteen maar even de songtekst erbij gezocht.
Lekker mee blèren
Girls Aloud - Love Machinequote:Op dinsdag 5 april 2005 17:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Gaak straks ook doen ... en die danspasjes meedoen natuurlijk
Op hun site staat wel een klein stukje van dat nummer... volledige versie ben ik nu aan 't downloaden... schiet alleen niet opquote:
Jaloers?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze heeft die knakker zelfs live gezien!!
Nu bij 150quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben hem nu mooi aan het editen.
Ik ben nú bij topic 40
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:34 schreef mark_03 het volgende:
* mark_03 luistert naar Hanny - Mijn kijkdoos
Mijn hemel.........quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:34 schreef mark_03 het volgende:
* mark_03 luistert naar Hanny - Mijn kijkdoos
Wat een funzige tekst, dat ik dat vroeger mooi vond![]()
![]()
hmmquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:37 schreef Skaai het volgende:na 2 minuten houdt Girls Aloud er ineens mee op.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:39 schreef timbob het volgende:
[..]
hmm
doe maar weghalen voordat je een ban hebt
Laat ik nu pas weten waar warez voor staatquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:41 schreef Duiveltja het volgende:
Ok bij deze een waarschuwing.
Vragen naar warez is verboden en kan je een ban opleveren.
Nou ik heb ze pas 5 minuten en ik neem de eerste ook pas bij het etenquote:
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 5 april 2005 17:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ik heb ze pas 5 minuten en ik neem hem ook pas bij het eten
Maar ze helpen vaak wel snel ja
Okquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar bedankt, ik zal het niet meer doen.
Dit post ik dus onder de naam van [insert random name]quote:
Ik moet nog steeds zoveel mogelijk ( = 2,5 literquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je![]()
Dan hoef je in ieder geval geen pijn meer te lijden,maar het vaak naar de wc gaan zal dr wel niet van over gaan![]()
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:51 schreef ZOWIEE het volgende:
Dat tweede plaatje kan er ook wel uit vind ik, aangezien het toch niet werkt en ik heb nooit de toegevoegde waarde ervan gezienmaar dat ben ik he?
![]()
Je bent een schatquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik ga het météén veranderen.
Maak maar een betere/mooierequote:Op dinsdag 5 april 2005 17:52 schreef Duiveltja het volgende:
Eerste plaatje is ook wel aan vervanging toe
Ik dans al vrolijk in 't rondquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:37 schreef Skaai het volgende:na 2 minuten houdt Girls Aloud er ineens mee op.
--edit mag niet--
*pakt een touw*quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:54 schreef Duiveltja het volgende:
Voor de depri mensen om nog meer depri te worden
http://museumofconceptualart.com/accomplished/
Deze hoorde toch bij jou?quote:
Ik kan wel iets in Photoshop maken ... maar hoe ik dat dan weer moet laten bewegen weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maak maar een betere/mooiere
Christine wilde het laatst wel doen, maar toen stuurde niemand nieuwe foto's
Doe deze maarquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Deze hoorde toch bij jou?
At age 29:
The Buddha decided to renounce the world and abandon family and posessions. Seven years later, he realized this brought him no closer to the wisdom he sought.
Scottish-born inventor Alexander Graham Bell transmitted the first complete sentence by telephone.
Agatha Christie, the most translated writer in the world, published her first book.
Michael Faraday demonstrated electromagnetic rotation, leading the way to the invention of the electric motor.
Blacksmith Kirkpatrick MacMillan invented the first real bicycle.
English novelist Emily Jane Bronte wrote the romance Wuthering Heights .
Singer-songwriter Carole King released her best-selling album Tapestry.
French naturalist George Dagobert founded the science of comparative anatomy.
Hoeft niet perse een gif te zijn hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kan wel iets in Photoshop maken ... maar hoe ik dat dan weer moet laten bewegen weet ik ook niet.
73?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:00 schreef niksan het volgende:
[..]
Doe deze maar
At age 73:
Yeats completed his final play and poems days before he died.
Tightrope walker Karl Wallenda was knocked off balance by a gust of wind and fell to his death while crossing a wire between two hotels.
Ronald Reagan was reelected President of the United States.
Vind ik ook ... ik zal eerst s een nieuw decor gaan zoekenquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoeft niet perse een gif te zijn hoor
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vind ik ook ... ik zal eerst s een nieuw decor gaan zoeken
Nou, ik dacht eerder aan de lichamen.quote:
Als je daar plaatjes van kunt vindenquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:07 schreef PeRi het volgende:
Waarom geen palmbomen strand met naakte zeemeermannen?
Dies mooi,...quote:
In het kader van zomer enzoquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dies mooi,...
We kunnen d'r wel een BBQ bij plakken, en wat mensen die er bij staan... enzo
De Seychellen bezoeken staat op mijn to-do listquote:
Bij mij ook. Samen op reis?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De Seychellen bezoeken staat op mijn to-do list
quote:Check dit: een gozert die een wereldreis heeft gemaakt en in ieder land een gek dansje doet. Echt supervetHoop ik ooit ook een keer te doen
http://www.wherethehellismatt.com/dancing.htm
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De Seychellen bezoeken staat op mijn to-do list
Check dit: een gozert die een wereldreis heeft gemaakt en in ieder land een gek dansje doet. Echt supervetHoop ik ooit ook een keer te doen
ach ja, ik heb nu toch een jaar over.. laat ik zoiets ook maar doen dan hequote:Op dinsdag 5 april 2005 18:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Check dit: een gozert die een wereldreis heeft gemaakt en in ieder land een gek dansje doet. Echt supervetHoop ik ooit ook een keer te doen
dat is wel erg in tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:36 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik val weer in mijn dipje terug denk ik.![]()
Nou ja zo gezellig is het niet.Ik zie weer alles negatief in en dat kan wel grote gevolgen hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:38 schreef timbob het volgende:
[..]
dat is wel erg in tegenwoordig.
ik doe gezellig mee
ik ken hetquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ja zo gezellig is het niet.Ik zie weer alles negatief in en dat kan wel grote gevolgen hebben.![]()
![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:51 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
je mist alleen MissBliss
of ZOWIEE
Ik dacht net dat ik er overheen was,maar het komt dus weer terug..........quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:50 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ken het
't is niet m'n 3de jaar niks omdat ik alles zo vrolijk inzie..
Dan hebben ze dikke pech en kunnen ze diep in de stont zakkenquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:51 schreef timbob het volgende:
en jezelf als eerste zetten is natuurlijk vragen om problemen
Nee, laat ik meteen bigmac en dunn0w erbij zetten.quote:
Ik vind het niet erg hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan hebben ze dikke pech en kunnen ze diep in de stont zakken [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik dacht net dat ik er overheen was,maar het komt dus weer terug..........
En het rotte is dat iedereen mij supervrolijk vindt.Ik laat nooit zien wat ik voel.Ik ga dan juist heel vrolijk doen.Maar niemand weet wat er echt in mij omgaat op een paar mensen na die ik alleen maar ken via msn.![]()
ohja! die missen ook nog!quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, laat ik meteen bigmac en dunn0w erbij zetten.
Thanksquote:
Ja idd en meestal gaat het echt helemaal nergens over.En dan zit ik weer op mijn kamer te balen om alles,terwijl er eigenlijk helemaal niks is,maar gewoon omdat ik alles negatief in zie,lijkt het of er wel wat is........quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:55 schreef timbob het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik gekloond was als meisje!
ik snap het helemaal hoor. en het is ook echt niet zomaar over als je ergens mee zit.. je hebt altijd wel weer een tegenslag ergens..
Ik hoop dat je doorhebt dat MissBliss en ZOWIEE dezelfde persoon zijnquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:57 schreef Skaai het volgende:
* Skaai geeft timbob een knuffel en een appel.
Svennie moet er echt wel bij hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Thanks
Al heb ik wel het idee dat ik iemand mis
Ja, Svurno.
Maar voor de rest?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorhebt dat MissBliss en ZOWIEE dezelfde persoon zijn
Zo niet: MissBliss en ZOWIEE zijn dezelfde persoon!
Ja, dan wordt het geen uitroepteken maar een streepquote:
Als je vaker langskomt, kan alles.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:58 schreef Together-Alone het volgende:
Mag ik de punt van het uitroepteken zijn?
Tja, anders moet er iemand uit die hier nog niet lang komt vind ikquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het geen uitroepteken maar een streep
Ja, het is maar een probeersel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tja, anders moet er iemand uit die hier nog niet lang komt vind ik
Jeuuj, I'm here to staaayy.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je vaker langskomt, kan alles.[afbeelding]
Wel een mooi probeersel!quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, het is maar een probeersel.
Dada staat er bijvoorbeeld wél in.
Er is nog niks zeker, hè?quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:05 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Jeuuj, I'm here to staaayy.
Ava blokjes zijn okay, zeker als ze een vormpje zijn .![]()
Nu alles nog in 1 gif bestandquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
word een beetje groot he..quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nu alles nog in 1 gif bestand
En die punt... kun je wel een soort logo van maken ...
Ik slinger photoshop wel ff aan ... hold on
SC jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Hallo ik snap nu ook wat het is SH !
goed he`
Die punt was bij gebrek aan wat betersquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nu alles nog in 1 gif bestand
En die punt... kun je wel een soort logo van maken ...
Ik slinger photoshop wel ff aan ... hold on
Komt door peri en skaai hun koppen denk ik ,dan slaan mn ogen altijd even dicht sorryquote:
Jij bent ook wel veeleisend zeg!quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:17 schreef timbob het volgende:
[..]
maak 'm dan ff transparant
en je schaduw valt weg
Ja, zo heb je pech dus.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Skaai peri etterbakken inviten nu !!!!!!!!!!!!!!!
Joh, valt hartstikke mee. Voor je t weet, is ie alweer geband.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ghostbuster en wraak,dan zal ik maar uitkijken!![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ghostbuster en wraak,dan zal ik maar uitkijken!![]()
Mooi niet dus hehquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Skaai peri etterbakken inviten nu !!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:30 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Joh, valt hartstikke mee. Voor je t weet, is ie alweer geband.![]()
Huh?quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
![]()
ben je nog ziek Nano anders b........ als nog he`
![]()
ik vraag het 10 keerquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:42 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nou inviten als je er niet bent.
Dankjewelquote:
1 of ander breezer chatkanaaltjequote:Op dinsdag 5 april 2005 19:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het gaat over inviten enzo...
Invits voor wat?
ircquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het gaat over inviten enzo...
Invits voor wat?
Jij ... jij ...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:47 schreef Nano het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Klinkt best wel lekker,iedereen die zo lief is tegen mij.Ik zeg mooi niet dat ik al beter ben......
Ik probeer t ook ffquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
http://irc.tweakers.net/fok/
Bij kanaal SHO intikken en connecten maar![]()
Zo gezellig was 't nou ook weer nietquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:06 schreef Skaai het volgende:
Gezellig dat je zo lang bleef, mark_03!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook 1 keer en dat was meer dan genoeg![]()
Niet als ik aan het eten benquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]![]()
!
Hij kan goed zingen
''Ik heb de heeeele dag liggen dromen!!''
Best goed nummerquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]![]()
!
Hij kan goed zingen
''Ik heb de heeeele dag liggen dromen!!''
jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:01 schreef mark_03 het volgende:
Ik ga voetbal kijken
(staan al met 1-0 achter las ik)
Iddquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Anders zou je er ook niet verliefd op worden denk ik
Oho Tania toch wat is dat toch voor onbehoorlijke taalquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:24 schreef Tania18 het volgende:
Broodje schapie schapie of kippie kippie, met spermasaus?
Van die leuke Turken (of wat het ook waren) op Mallorca geleerdquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oho Tania toch wat is dat toch voor onbehoorlijke taal
* ALERT *quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:24 schreef Tania18 het volgende:
Broodje schapie schapie of kippie kippie, met spermasaus?
Ja en ik heb maar zo'n miezerig klein beetje gehadquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:27 schreef timbob het volgende:
Ik ben misselijk van de pepernoten...
Ik zit toch hier?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:29 schreef Tania18 het volgende:
O ja shit mijn imago.
Klote vriendje zat weer eens onder mijn naam achter de computer![]()
![]()
Hoi Botoxquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:29 schreef Tania18 het volgende:
O ja shit mijn imago.
Klote vriendje zat weer eens onder mijn naam achter de computer![]()
![]()
Ja. Ik vertrouwde je, ik dacht dat ik jou m'n wachtwoord wel kon toevertrouwen. Maar nee hoor. Stiekem onder mijn naam vieze dingen posten he!quote:
je mag de rest hebben...quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja en ik heb maar zo'n miezerig klein beetje gehad![]()
Waarom moest die verdomde melkboer ook langskomenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:33 schreef Orginial het volgende:
Nano en ik hebben in goed overleg besloten (tijdelijk) uit elkaar te gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |