Je kunt ze toch ook naast elkaar zetten? Scheelt een hoop ruimte (net als bij die ONM topics van een paar week geleden)quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In IE is 'ie bést lang hoor
Al heb je wel gelijk.
Topiclijst
Nou, één keer 2 tellen scrollen per topic, big deal.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In IE is 'ie bést lang hoor
Al heb je wel gelijk.
Topiclijst
Ik ga het timenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, één keer 2 tellen scrollen per topic, big deal.
Ik wil ook wel een foto zien eigenlijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar voor Orgi zijn dát echte problemen.
Wel in Sexy en Gewaagd dan hequote:Op dinsdag 5 april 2005 17:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een foto zien eigenlijk
Zal ik dan een foto posten van mn blaas?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Buup laat het nou. Waarom zit het je zo dwars wat iemand anders zegt?
8?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:02 schreef Skaai het volgende:
Ik moest wel 8 tellen scrollen!
Dat zijn er 7 teveel.
::9
[/mierenneukt]
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die lijst topics in de OP wordt echt te lang.
Hij is wel erg stil ineensquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een foto zien eigenlijk
Zal ik dan een foto posten van mn blaas?
Hmm, hoe moet ik dát nou charmant op de foto zetten?quote:
Maar niet erg overzichtelijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:04 schreef timbob het volgende:
[..]
HELE LIJST]
zo issie iets korter, opzich
Ja, leuk. Lingo enzoquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:04 schreef timbob het volgende:
[..]
[SHO] Showchat-topic numero uno. ShowChat #2: GTST vs ONM ShowChat #3: Evelien, meer een Rnb-slet dan een gothicwijf. ShowChat #4: Forca Nelly! ShowChat # 5: Dizer, de leukste FOK!-ker allertijden!! ShowChat #6: Svurno, leukste & beste offtopicer ooit! Showchat#223:Een ode aan Timbob, Scandy, mother-mother en TA Showchat #224: heeft een hekel aan kliekjes Showchat # 225: Slipjes vallen uit de hemel 8-)
Volgens mij maakt subscript hem ook langer, ik had mijn sig van ZOWIEE ook in subscript en dat nam gek genoeg heel veel ruimte in.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:04 schreef timbob het volgende:
[..]
[SHO] Showchat-topic numero uno.
Jezelf ophangen aan je oorlel boven een ravijn is ook een uitdaging....quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:07 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien niet overzichtelijk, maar wel een uitdaging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |