Je kunt ze toch ook naast elkaar zetten? Scheelt een hoop ruimte (net als bij die ONM topics van een paar week geleden)quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In IE is 'ie bést lang hoor
Al heb je wel gelijk.
Topiclijst
Nou, één keer 2 tellen scrollen per topic, big deal.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In IE is 'ie bést lang hoor
Al heb je wel gelijk.
Topiclijst
Ik ga het timenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, één keer 2 tellen scrollen per topic, big deal.
Ik wil ook wel een foto zien eigenlijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar voor Orgi zijn dát echte problemen.
Wel in Sexy en Gewaagd dan hequote:Op dinsdag 5 april 2005 17:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een foto zien eigenlijk
Zal ik dan een foto posten van mn blaas?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Buup laat het nou. Waarom zit het je zo dwars wat iemand anders zegt?
8?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:02 schreef Skaai het volgende:
Ik moest wel 8 tellen scrollen!
Dat zijn er 7 teveel.
::9
[/mierenneukt]
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die lijst topics in de OP wordt echt te lang.
Hij is wel erg stil ineensquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een foto zien eigenlijk
Zal ik dan een foto posten van mn blaas?
Hmm, hoe moet ik dát nou charmant op de foto zetten?quote:
Maar niet erg overzichtelijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:04 schreef timbob het volgende:
[..]
HELE LIJST]
zo issie iets korter, opzich
Ja, leuk. Lingo enzoquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:04 schreef timbob het volgende:
[..]
[SHO] Showchat-topic numero uno. ShowChat #2: GTST vs ONM ShowChat #3: Evelien, meer een Rnb-slet dan een gothicwijf. ShowChat #4: Forca Nelly! ShowChat # 5: Dizer, de leukste FOK!-ker allertijden!! ShowChat #6: Svurno, leukste & beste offtopicer ooit! Showchat#223:Een ode aan Timbob, Scandy, mother-mother en TA Showchat #224: heeft een hekel aan kliekjes Showchat # 225: Slipjes vallen uit de hemel 8-)
Volgens mij maakt subscript hem ook langer, ik had mijn sig van ZOWIEE ook in subscript en dat nam gek genoeg heel veel ruimte in.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:04 schreef timbob het volgende:
[..]
[SHO] Showchat-topic numero uno.
Jezelf ophangen aan je oorlel boven een ravijn is ook een uitdaging....quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:07 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien niet overzichtelijk, maar wel een uitdaging.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezelf ophangen aan je oorlel boven een ravijn is ook een uitdaging....
Maar dat is ook niet echt fijn om te zien.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij maakt subscript hem ook langer, ik had mijn sig van ZOWIEE ook in subscript en dat nam gek genoeg heel veel ruimte in.![]()
Ik weet het. Het is een gavequote:Op dinsdag 5 april 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een mooie vergelijkingen maak je vandaag
das neo-expresismische kunst manquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezelf ophangen aan je oorlel boven een ravijn is ook een uitdaging....
Maar dat is ook niet echt fijn om te zien.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:08 schreef Skaai het volgende:
Showchat #222: Een ode aan Nano,Skaai & PeRi
DIE HEB IK GEMIST!
Hij was dan ook midden in de nacht geopendquote:
Ik kijken... Wolter Kroesquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:15 schreef Duiveltja het volgende:
Tania op Ned 2 is je idool te gast!!!
H., B. , J. of M.?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:15 schreef Duiveltja het volgende:
Tania op Ned 2 is je idool te gast!!!
Idd, ik vroeg 't zondag alquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:17 schreef Skaai het volgende:
Ohja, Mark_03, dat nr van Girls Aloud heet 'Love Machine'.
Beetje late reactie, maar toch.
Vind het trouwens een lekker nummer
Ik ben 'm nu aan het downloaden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd, ik vroeg 't zondag al
Maargoed, super, ga 'm zo ff downloaden
Zag 'm in een flits bij de TMF Awards voorbij komen
Gaak straks ook doen ... en die danspasjes meedoen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben 'm nu aan het downloaden.
Zitten verdorie zoveel neppe en lege versies van 17 minuten tussen.
Heb eindelijk een goede te pakken, en meteen maar even de songtekst erbij gezocht.
Lekker mee blèren
Girls Aloud - Love Machinequote:Op dinsdag 5 april 2005 17:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Gaak straks ook doen ... en die danspasjes meedoen natuurlijk
Op hun site staat wel een klein stukje van dat nummer... volledige versie ben ik nu aan 't downloaden... schiet alleen niet opquote:
Jaloers?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze heeft die knakker zelfs live gezien!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |