In het kader van zomer enzoquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dies mooi,...
We kunnen d'r wel een BBQ bij plakken, en wat mensen die er bij staan... enzo
De Seychellen bezoeken staat op mijn to-do listquote:
Bij mij ook. Samen op reis?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De Seychellen bezoeken staat op mijn to-do list
quote:Check dit: een gozert die een wereldreis heeft gemaakt en in ieder land een gek dansje doet. Echt supervetHoop ik ooit ook een keer te doen
http://www.wherethehellismatt.com/dancing.htm
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De Seychellen bezoeken staat op mijn to-do list
Check dit: een gozert die een wereldreis heeft gemaakt en in ieder land een gek dansje doet. Echt supervetHoop ik ooit ook een keer te doen
ach ja, ik heb nu toch een jaar over.. laat ik zoiets ook maar doen dan hequote:Op dinsdag 5 april 2005 18:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Check dit: een gozert die een wereldreis heeft gemaakt en in ieder land een gek dansje doet. Echt supervetHoop ik ooit ook een keer te doen
dat is wel erg in tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:36 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik val weer in mijn dipje terug denk ik.![]()
Nou ja zo gezellig is het niet.Ik zie weer alles negatief in en dat kan wel grote gevolgen hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:38 schreef timbob het volgende:
[..]
dat is wel erg in tegenwoordig.
ik doe gezellig mee
ik ken hetquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ja zo gezellig is het niet.Ik zie weer alles negatief in en dat kan wel grote gevolgen hebben.![]()
![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:51 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
je mist alleen MissBliss
of ZOWIEE
Ik dacht net dat ik er overheen was,maar het komt dus weer terug..........quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:50 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ken het
't is niet m'n 3de jaar niks omdat ik alles zo vrolijk inzie..
Dan hebben ze dikke pech en kunnen ze diep in de stont zakkenquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:51 schreef timbob het volgende:
en jezelf als eerste zetten is natuurlijk vragen om problemen
Nee, laat ik meteen bigmac en dunn0w erbij zetten.quote:
Ik vind het niet erg hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan hebben ze dikke pech en kunnen ze diep in de stont zakken [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik dacht net dat ik er overheen was,maar het komt dus weer terug..........
En het rotte is dat iedereen mij supervrolijk vindt.Ik laat nooit zien wat ik voel.Ik ga dan juist heel vrolijk doen.Maar niemand weet wat er echt in mij omgaat op een paar mensen na die ik alleen maar ken via msn.![]()
ohja! die missen ook nog!quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, laat ik meteen bigmac en dunn0w erbij zetten.
Thanksquote:
Ja idd en meestal gaat het echt helemaal nergens over.En dan zit ik weer op mijn kamer te balen om alles,terwijl er eigenlijk helemaal niks is,maar gewoon omdat ik alles negatief in zie,lijkt het of er wel wat is........quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:55 schreef timbob het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik gekloond was als meisje!
ik snap het helemaal hoor. en het is ook echt niet zomaar over als je ergens mee zit.. je hebt altijd wel weer een tegenslag ergens..
Ik hoop dat je doorhebt dat MissBliss en ZOWIEE dezelfde persoon zijnquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:57 schreef Skaai het volgende:
* Skaai geeft timbob een knuffel en een appel.
Svennie moet er echt wel bij hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Thanks
Al heb ik wel het idee dat ik iemand mis
Ja, Svurno.
Maar voor de rest?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorhebt dat MissBliss en ZOWIEE dezelfde persoon zijn
Zo niet: MissBliss en ZOWIEE zijn dezelfde persoon!
Ja, dan wordt het geen uitroepteken maar een streepquote:
Als je vaker langskomt, kan alles.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:58 schreef Together-Alone het volgende:
Mag ik de punt van het uitroepteken zijn?
Tja, anders moet er iemand uit die hier nog niet lang komt vind ikquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het geen uitroepteken maar een streep
Ja, het is maar een probeersel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tja, anders moet er iemand uit die hier nog niet lang komt vind ik
Jeuuj, I'm here to staaayy.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je vaker langskomt, kan alles.[afbeelding]
Wel een mooi probeersel!quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, het is maar een probeersel.
Dada staat er bijvoorbeeld wél in.
Er is nog niks zeker, hè?quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:05 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Jeuuj, I'm here to staaayy.
Ava blokjes zijn okay, zeker als ze een vormpje zijn .![]()
Nu alles nog in 1 gif bestandquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
word een beetje groot he..quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nu alles nog in 1 gif bestand
En die punt... kun je wel een soort logo van maken ...
Ik slinger photoshop wel ff aan ... hold on
SC jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Hallo ik snap nu ook wat het is SH !
goed he`
Die punt was bij gebrek aan wat betersquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nu alles nog in 1 gif bestand
En die punt... kun je wel een soort logo van maken ...
Ik slinger photoshop wel ff aan ... hold on
Komt door peri en skaai hun koppen denk ik ,dan slaan mn ogen altijd even dicht sorryquote:
Jij bent ook wel veeleisend zeg!quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:17 schreef timbob het volgende:
[..]
maak 'm dan ff transparant
en je schaduw valt weg
Ja, zo heb je pech dus.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Skaai peri etterbakken inviten nu !!!!!!!!!!!!!!!
Joh, valt hartstikke mee. Voor je t weet, is ie alweer geband.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ghostbuster en wraak,dan zal ik maar uitkijken!![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ghostbuster en wraak,dan zal ik maar uitkijken!![]()
Mooi niet dus hehquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Skaai peri etterbakken inviten nu !!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:30 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Joh, valt hartstikke mee. Voor je t weet, is ie alweer geband.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |