Nu alles nog in 1 gif bestandquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
word een beetje groot he..quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nu alles nog in 1 gif bestand
En die punt... kun je wel een soort logo van maken ...
Ik slinger photoshop wel ff aan ... hold on
SC jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Hallo ik snap nu ook wat het is SH !
goed he`
Die punt was bij gebrek aan wat betersquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nu alles nog in 1 gif bestand
En die punt... kun je wel een soort logo van maken ...
Ik slinger photoshop wel ff aan ... hold on
Komt door peri en skaai hun koppen denk ik ,dan slaan mn ogen altijd even dicht sorryquote:
Jij bent ook wel veeleisend zeg!quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:17 schreef timbob het volgende:
[..]
maak 'm dan ff transparant
en je schaduw valt weg
Ja, zo heb je pech dus.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Skaai peri etterbakken inviten nu !!!!!!!!!!!!!!!
Joh, valt hartstikke mee. Voor je t weet, is ie alweer geband.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ghostbuster en wraak,dan zal ik maar uitkijken!![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ghostbuster en wraak,dan zal ik maar uitkijken!![]()
Mooi niet dus hehquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Skaai peri etterbakken inviten nu !!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:30 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Joh, valt hartstikke mee. Voor je t weet, is ie alweer geband.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |