als dat zo was, dan was het iig zonder mijquote:Dat werd gewoon normaal overlegd hoor met Raus, Mercy, Fazer .......jij
quote:Is de meet na het tanken ineens afgelopen ..
ook datquote:Volgens mij ben je nog teleurgesteld over je BT.![]()
(
jammer dat je er niet was idd)
euh jij was er ook gewoon bij hoor, was de meest trieste meetdag ooit.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als dat zo was, dan was het iig zonder mijen dan snap ik deze niet:
quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
euh jij was er ook gewoon bij hoor, was de meest trieste meetdag ooit.
Voor het tanken dacht ik dat we nog door gingen rijden (Mercy had een speciaal circuitje ergens gevonden) en na het tanken barste het helemaal los. Geen profijt van de V-power dus.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op een regenachtige dagquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:46 schreef Drazic het volgende:
hoow hier heb ik iets gemist...wat is er gebeurd OPM/????
Overigens heb ik mijn auto zo zien weggaan vorige week vrijdag...ongelukje...
Kicke foto is dat met die dikke druppels en die vochtdampen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op een regenachtige dag
[afbeelding]
werd de motor van ZX9R te warm, moest uiteindelijk opgehaald worden door de ANWB. Luc zelf mocht in een Corsa terug van Brabant naar Groningen...
dacht ik ook, en omdat ik het overleg had gemist was het voor mij een verrassing dat jullie ervandoor gingen. en dat zei ik ook, de reacties waren allemaal hetzelfde van Raus en RBquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
Voor het tanken dacht ik dat we nog door gingen rijden (Mercy had een speciaal circuitje ergens gevonden) en na het tanken barste het helemaal los. Geen profijt van de V-power dus.![]()
ghe ghequote:Een lamme bandit eruit trekken (in een tussensprintje onderweg naar huis terwijl je al 160 rijdt) is natuurlijk geen prestatie.
Blablabla. lekker boeiequote:Op dinsdag 21 september 2004 10:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dacht ik ook, en omdat ik het overleg had gemist was het voor mij een verrassing dat jullie ervandoor gingen. en dat zei ik ook, de reacties waren allemaal hetzelfde van Raus en RB
dat merkten wequote:Op dinsdag 21 september 2004 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Blablabla. lekker boeie
Komt allemaal goed Pepijntje..... nog een ruim jaartjequote:Op dinsdag 21 september 2004 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
Een lamme bandit eruit trekken (in een tussensprintje onderweg naar huis terwijl je al 160 rijdt) is natuurlijk geen prestatie.
Voor jullie blijkbaarquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat merkten we
quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Blablabla. lekker boeie
blablabla boeiequote:Op dinsdag 21 september 2004 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Voor jullie blijkbaar
Ik had het toch verteld bij die Shell..... dat er zo geen ruk aan is en dat Pepijn en ik naar huis gingen. Ik ging iig naar huis en Pepijn zei dat ie gelijk mee ging......
Zijn jullie Oostindisch doof ofzo
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker communiceren met jou......... jij begint toch met te zeggen dat wij ineens waren en dat jullie o zo verbaas waren
is missch het beste jah...quote:Forget it....
...quote:wij zeggen immers eerst nog iets voordat we gaan, in tegenstelling tot andere.... tja, tankstations zijn ook zo zeldzaam in NL he![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je meer vermogen wilt, moet je naar Duitsland gaan en V-Power 100 octaan met WRIJVINGSVERMINDERAARS tanken, dat zorgt namelijk wel voor iets meer vermogen....
Je moet ook aan die rechterhandle draaien dan ga je harder vooruit en ben je er ook snellerquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy's circuit: ja, in Oss!! wat volgens hem zo'n 10 min rijden wastoen wij naar Oss gingen heb ik er 40 min overgedaan
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En kerosine in die toevoeging die er nu inzit ..
![]()
Ik heb er een half flesje in gemieterd van 375 ml...![]()
True.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne voor de rest die meet is bijna 2 maanden geleden![]()
was gewoon kutweer en daarom niet echt geslaagd, laten we elkaar nu achteraf niet gaan verwijten of zo, denk gewoon aan de wel leuke ( lees minder regenachtige) meets![]()
![]()
verwijtenquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne voor de rest die meet is bijna 2 maanden geleden![]()
was gewoon kutweer en daarom niet echt geslaagd, laten we elkaar nu achteraf niet gaan verwijten of zo, denk gewoon aan de wel leuke ( lees minder regenachtige) meets![]()
![]()
Enquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb het over het overleg
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:
JIJ bent degene die er over begin hoor
Zie: Fok Motorclub [SC Deel 101]
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
verwijten![]()
![]()
geen van mijn post is verwijtend bedoeld...ik kan toch wel gewoon met pepijn over een natte meet hebben zonder dat iedereen zich er zo druk over hoeft te maken
![]()
ook hierbij maak jij het zelf groter dan het was...(er is wel een patroon te ontdekken...)quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar OPM heeft er wel een handje van om iemand achteraf te gaan beschuldigen van dingen.... hij weet wel wat ik bedoel
Ok mijn woordkeuze was misschien iets ongelukkig,quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
verwijten![]()
![]()
geen van mijn post is verwijtend bedoeld...ik kan toch wel gewoon met pepijn over een natte meet hebben zonder dat iedereen zich er zo druk over hoeft te maken
![]()
Ja, precies, toen lag ik nog op bed......quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]als je je halverwege in een gesprek mengt, lees dan eerst goed alles terug
scroll ff naar boven, naar dinsdag 21 september 2004 @ 09:25
en nogmaals, het was helemaal niet zo'n beladen gesprek totdat jij je ermee ging bemoeien.
En dan begin jij:quote:.. totdat ze bij een meet perse bij een Shell pomp stoppen ..
Dan maar V-power erin een keer voor de gein .. maakt het uit ..
Is de meet na het tanken ineens afgelopen ..
quote:tja, jullie gingen er opeens vandoor toen wij aan het schuilen waren
Uhuh, tuurlijk, altijd een ander de schuld gevenquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook hierbij maak jij het zelf groter dan het was...(er is wel een patroon te ontdekken...)
Hey jij hou wel van rellen he ?quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uhuh, tuurlijk, altijd een ander de schuld geven
Ik zit toch niet zeuren om overleg.... dat jij nou staat te slapen kunnen wij niks aan doen
ja kunt wel overal eenquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhuh, tuurlijk, altijd een ander de schuld geven
alleen al je woordkeuze: zeuren was ik echt zo aan het zeuren?? nogmaals, ik kan toch wel gewoon met pepijn praten over het einde van een meet?quote:Ik zit toch niet zeuren om overleg.... dat jij nou staat te slapen kunnen wij niks aan doen
spijker op z'n kopquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey jij hou wel van rellen he ?![]()
![]()
Het komt idd heel zeikerig over. Echt lekker belangrijk als iemand opeens weggaatquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alleen al je woordkeuze: zeuren was ik echt zo aan het zeuren?? nogmaals, ik kan toch wel gewoon met pepijn praten over het einde van een meet?
Ervaringenquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
duidelijk dus dat ik je achteraf maar niets meer vertel over mijn ervaringen
ok, ik zal je verlossen van mijn gezeik.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Het komt idd heel zeikerig over.
tvpquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh jij was er ook gewoon bij hoor, was de meest trieste meetdag ooit.
Waarom maken ze er niet gewoon een 1500 langeslag motor van.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Deze gast snapt het[..]
Dus voortaan geven we gewoon Rietje de schuld als er iets mis gaat ?quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Tuurlijk, het ligt weer aan Rietje
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel grappig dat OPM gelijk altijd zo aanvallend op mij reageert terwijl ik het niet eens kwaad bedoel......
Met dat lekker boeie bedoelde ik gewoon dat het niet echt bijzonder was ofzo.... beetje zinloos om dr achteraf over te gaan discussiëren.
En als ik iets uitleg/vraag aan OPM reageert ie met hetzelfde als dat ik zei (maar dan in een heel ander verband)
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dus voortaan geven we gewoon Rietje de schuld als er iets mis gaat ?![]()
![]()
Leg uit.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Grote mensen halen wel eens vaker herinneringen op ...
LOL, het valt me idd wel op, wat moet zo'n nieuwkomer daar allemaal wel niet van denken?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
is bijna ieder topic raak hier![]()
zullen we de SlowChat veranderen in ReL Motorclubje ?![]()
![]()
![]()
lees jij nooit je eigen posts terug ?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik word gewoon vaak verkeerd begrepen hier, vermoed ik...
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:19 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/62208/1
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Iken ik bedoel het ook allemaal niet kwaad, als ik deze club niks aan vind zou ik niet bij elke meet aanwezig zijn en niet zoveel posten Rellen......
En jij leest wat je zelf wilt lezen.....quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dit was wel een domme actie;
Ik was een keer op bezoek bij mn buren en mn brommer stond buiten op de stoep. Toen was mn broertje langsgelopen en hij wilde mn laten schrikken/grappig zijn ofzo en mn brommer starten. Hij zag alleen de achterrem aan voor de kickstarter en gaf daar een flinke trap op. Gevolg: achterrem afgebroken naast de motor op de grond, remkabel stuk en de motor was nog steeds uit
quote:
Serieus echt waar
Afgelopen kerst:...
*(tegen moeder ) ik zou wel een goeie tanktas willen
- moet je weer die motor gaan verbouwen , geeft toch een pestzooi
*bedoel voor op de tank he ma
- oh dus dan doe je hem met een slangetje in je eigen tank ofzo met een
afdichtdop
* laat maar , koop maar gewoon aftershave ofzo
quote:Pas een opmerking van iemand van het forum! (weet ff niet hoe hij heet )
Hij was zo blij met zijn Kawasaki ZZR250 vtwin en met het vermogen ervan... maar zijn achterband was versleten.
Hij merkte op dat als je met een veiltje in het midden van je band een nieuw profiel erin veilt je voorlopig weeer verder kan rijden op je achterband en dat je er vanaf de buitenkant helemaal niets van ziet
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Leg uit.
Wij vonden het dus blijkbaar niet zinloos dus als jij dat vind doe je daar anderen mee tekort.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Met dat lekker boeie bedoelde ik gewoon dat het niet echt bijzonder was ofzo.... beetje zinloos om dr achteraf over te gaan discussiëren.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
en is gewoon zinloos naar mijn mening,
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy vond het ook?
quote:beschuldigen helpt al zeker niet, en is gewoon zinloos naar mijn mening,
quote:buurman : hoe hard gaat jouw motor
ik : nou bij 390 houdt het wel een beetje op
buurman : 390 ??
ik : ja man en in mijn korte broek ook nog
buurman : gaan ze echt zo hard he ??
ik : ik heb laatst op een motor van mijn vriend 450 km/h gereden hehe
buurman : zo kijkend op de snelheidsmeter ,maar hij gaat maar tot 280 ?
ik : ja dat is alleen maar voor de politie , teller draait 2 keer rond
buurman : gekkenhuis zeg , Ik wist dat ze hard gaan maar zo hard !!?.
En hoeveel cc is het ??
ik : 7500 cc en dat is 7,5 liter , hij heeft 500 pk .
Enz enz , ik vind het gewoon leuk mensen in de maling nemen .
Weltrustenquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Die bedoelt dat in een andere context..
[..]
Dus zinloos.....quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
en druk maken helpt nu toch niet meer ?![]()
Je ziet inderdaad een beetje wazig ..quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Weltrusten![]()
... om er drukte over te maken, reageert op de discussie niet op de uitleg.quote:Dus zinloos.....
Zit topic ook te lezen en rol af en toe van de stoel van het lachen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Welke vd 4?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:46 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zit topic ook te lezen en rol af en toe van de stoel van het lachen. [afbeelding]
De kat op mijn schoot vind er niks aan
quote:vorige week maandag een schuiver gedaan, toen ik sprak over het vervangen van de kuip en demper, vroeg mijn moeder of ik niet eerst wou proberen om de krassen weg te waxen(bij de wagen had ze zo reeds veel krasjes weggekregen)
pics van de "krasjes":
http://img28.exs.cx/img28/3765/schuiverdemper.th.jpg
http://img28.exs.cx/my.php?loc=img28&image=schuiverkuip01.jpg
quote:buurvrouw kijkt vol bewondering naar de nieuwe bike:
"Goh, ik wist niet dat jij van motorrijden hield?"
ik: "Ja joh, dat is hardstikke leuk. Je ontmoet ook nog eens andere mensen."
buurvrouw: "Ja, ze kennen elkaar ook allemaal, die motorrijders zwaaien altijd naar elkaar..."
quote:Wat voor type H-D is dat?
rij je op een stuk superieure techniek uit Beieren rond B|
quote:Op vakantie in het Zwarte Woud, na een stukkie gassen ff de motoren laten afkoelen bij een winkeltje. Op diezelfde plek werden ook de senioren uit de bus gelaten, dus er scharrelde al eea rond. Nadat een wat irritante en nieuwsgierige duitser had staan kwijlen bij onze motoren (Thundercat en cbr600)wilde hij nog even de cockpit van wat dichterbij bekijken. Opeens ruiken mijn broer en ik een "gebakken worst"lucht, echt iets dat aan het aanbranden is. Staat die pipo met zijn blote kuiten tegen de uitlaat van de CBR aan!!!!!
En gewoon doen alsof er niets aan de hand is hè!
Wat een pipo
quote:
Het volgende is geen rare vraag, en zeker niet van een koekblikker.
Maar ik vond het toch wel grappig.
Een maat van mij houd tijdens het afrekenen van de benzine zijn helm (bijna) altijd op, en zijn oordoppen in.
Wanneer mensen wat zeggen verstaat hij ze daardoor niet zo goed.
De standaard vragen zoals: Airmiles? en zegels?, herkent hij als gemompel, zodoende antwoord hij altijd met "NEE".
Op een dag staat ik naast hem om af te rekenen, zegt de casssiere "mooie motor heb je".
Zegt die maat "NEE". Je had die kop van die cassiere moeten zien.
*Hoort een bel rinkelen en vraagt zich af wat ze daar bedoelen uit Beieren*quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb daar ook ooit in gepost,![]()
deze is ook wel cool,
[..]
krijg jij ook deze vraag wel eens ?quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
*Hoort een bel rinkelen en vraagt zich af wat ze daar bedoelen uit Beieren*![]()
Volgens mij heb ik er ook in gepost ..![]()
Vorige week nog een collega:
Maakt dat nog wat uit rijden in de regen qua grip of merk je er niets van?![]()
quote:Gisteren bij de start van de tanktastocht. Vraagt een kerel van een jaar of 60-70 die aanstalten maakt om aan mijn tafeltje te gaan zitten: Ben jij een BMW rijder? Ik antwoord met nee en hij loopt door naar een lege tafel
.. Nee wel van alle niet motorrijders dat Harley de motorfiets om ooit eens te hebben is.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
krijg jij ook deze vraag wel eens ?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL!
Allemaal tuig dat motorgespuis, behalve BMW-rijders!
quote:buurman : hoe hard gaat jouw motor
ik : nou bij 390 houdt het wel een beetje op
buurman : 390 ??
ik : ja man en in mijn korte broek ook nog
buurman : gaan ze echt zo hard he ??
ik : ik heb laatst op een motor van mijn vriend 450 km/h gereden hehe
buurman : zo kijkend op de snelheidsmeter ,maar hij gaat maar tot 280 ?
ik : ja dat is alleen maar voor de politie , teller draait 2 keer rond
buurman : gekkenhuis zeg , Ik wist dat ze hard gaan maar zo hard !!?.
En hoeveel cc is het ??
ik : 7500 cc en dat is 7,5 liter , hij heeft 500 pk .
quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij heeft de link gefixed .. mag dit wel volgens de policy?
Beetje bij blijven he?quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:35 schreef ondeugend het volgende:
Huh ???
Wat heb ik nou weer gemist
Jaquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Beetje bij blijven he?
Blackbird, Thundercat, ZZR1100 en op een R1100Squote:Op dinsdag 21 september 2004 16:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waar wil je een proefrit mee maken?
quote:Snorro
gebanned worden op MF is niet eens zo moeilijk.....zodra je een iets te uitgesproken mening TEGEN een der MOD's hebt...heb je hem al te pakken geloof ik.
Das gewoon een R1150R Rocksterquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey ik heb ook nog iets leuks gevonden,
hier alvast plaatje word waarschijnlijk een ratbike![]()
[afbeelding]
Tja... zijn gewoon een stel eikels daaro...quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee PatM....
Onze blik op MF word weer hevig versterkt door dit topic
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/75277/10
Iedereen zit het goed te lullen dat die gast zonder kleding reedNet de politiek......
BMW's zijn toch allemaal saai.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey ik heb ook nog iets leuks gevonden,
hier alvast plaatje word waarschijnlijk een ratbike![]()
[afbeelding]
Woei, in 1x goed, en dat met beperkte BMW-kennisquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Das gewoon een R1150R Rockster
quote:Stephan,
Mijn excuses...
Enne Nobbie, het is net als bij snelheidsovertredingen...achteraf valt het toch weer een beetje mee...
Laat me raden, Reetspeerder is Johannes5? Of niet natuurlijk, maar het zou me in ieder geval niet verbazenquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee PatM....
Onze blik op MF word weer hevig versterkt door dit topic
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/75277/10
Iedereen zit het goed te lullen dat die gast zonder kleding reedNet de politiek......
Ik ook, maar ik zou 'm wel gelijk bij de spuiter brengenquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou hem wel willen hebben hoor
Misschien iets voor je buurmeisje .. maar zou je hem dan nog willen lenen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:45 schreef PatrickM het volgende:
Dit is idd te erg![]()
quote:Op Dinsdag 21 September om 9:49 schreef miss_bleu:
Subject: feedback bezoekersaantallen en aanwas nieuwe users
Beste Patrick,
Er zijn helaas nog geen stats beschikbaar dus ik zou het je 1, 2, 3 niet kunnen vertellen.
Met vriendelijke groet,
[..edit..] aka miss_bleu
Eindredactie Reviews FOK!.nl
quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom word er hier vandaag zo weinig geluld?
Zo halen we deel 1000 nooit natuurlijk
Yep, dat weet ik nog.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
Hollander..
Weet je nog het gesprekje dat jij steeds dezelfde mensen tegenkwam op Fok! ?
Ik heb gelijk gegevens opgevraagd .. maar helaas ..![]()
[..]
Hierquote:Op woensdag 22 september 2004 09:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Waar is pep met zijn 1ste post van vandaag ?
Er is een algemeen formulier voor info over Fok! En zij beheert die blijkbaar.quote:Op woensdag 22 september 2004 08:10 schreef hollander172 het volgende:
Yep, dat weet ik nog.Ik geloof alleen niet dat Fok! dit bijhoudt op IP adres. Daarnaast durf ik wel te beweren dat ook vanaf scholen veel kloontjes aangemaakt worden.
Hoe kom je eigenlijk bij Miss Blue terecht? Kan je beter aan iemand van het Dev team vragen denk ik.![]()
En de cijfers in dit staatje staan voor.......?quote:Op woensdag 22 september 2004 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey de post statistieken van leden van de FOK MC
0502 (0399) Mercy_symbol----- 76
0212 (0272) hollander172----- 159
0292 (0249) PatrickM ---------120
0169. (190) Patrick281 -------2387
0155 (0108) Rietvaerder ------198
0077 (0101) One_Punch_Mickey -296
0146 (0714) ondeugend --------204
wie niet vermeld is werd niet gevonden in de statistieken
quote:Op woensdag 22 september 2004 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat toen ik nog werk had dat ik hier aardig in de buurt zou komenquote:Op woensdag 22 september 2004 09:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
euh het laatste getal is het aantal post van de afgelopen week,
alleen Patrick281 zat bij de top van de afgelopen 13 weken met 2387
ik dacht dat ik niks te doen hadquote:
Kewl .. in ieder geval ergens bovenaan in ons clubje.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
euh het laatste getal is het aantal post van die week,
alleen Patrick281 zat bij de top van de afgelopen 13 weken met 2387
bron:
beetje user-posting stats deel 7
en is stats van week 29![]()
domme mercy
![]()
![]()
Best kansloos eigenlijk. Ik heb als excuus dat ik werkloos ben, wat is jullie excuus?quote:Op woensdag 22 september 2004 09:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe kom je hieraan dan .. en wat is het precies ..
![]()
0502 (0399) Mercy_symbol----- 76 - 5quote:Op woensdag 22 september 2004 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
je kan wel duidelijk zien wie er veel op fok zit
Het gaat meer om unieke users, de meeste klonen herken ik snel genoeg.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het ging mij om de stats van het aantal users die zich inschreef dit jaar t.o.v. vorig jaar.
Hollander zei dat hij al een tijd alleen maar dezelfde mensen tegenkwam.
Maar ja als je altijd in dezelfde topics met dezelfde lozers komt.![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 09:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik denk dat toen ik nog werk had dat ik hier aardig in de buurt zou komen![]()
Excuus? Wat is kanslozer: werkeloos Fokken dus niets doen of werkend Fokken!quote:Op woensdag 22 september 2004 09:43 schreef hollander172 het volgende:
Best kansloos eigenlijk. Ik heb als excuus dat ik werkloos ben, wat is jullie excuus?
quote:Op woensdag 22 september 2004 09:47 schreef hollander172 het volgende:
Lurken doe ik overal, posten alleen als het losergehalte hoog genoeg is.![]()
![]()
gemiddeld per dag nog altijd boven aan (in dit lijstje)quote:Op woensdag 22 september 2004 09:56 schreef Patrick281 het volgende:Rotsmoesje .. je bent er s'avonds ook minder vaak..
Jij werkt toch met cijfertjes .........quote:Op woensdag 22 september 2004 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gemiddeld per dag nog altijd boven aan (in dit lijstje)
quote:Op woensdag 22 september 2004 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vergelijken? ik maak nergens een vergelijking of trek een conclusie ergens uit
is alleen maar een opsomming meer niet...
gezeik?? kijk, je moet ook niet alles gaan opblazen want dan is er de hele dag wel gezeik...toevallig weer met pepijn, maar we zijn gewoon in een discussiequote:Op woensdag 22 september 2004 10:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we binnenkort een meet houden ergens bij een boxring en elkaar te lijf gaan. Zou een hoop gezeik schelen![]()
![]()
Ik heb dan alleen niemand om neer te halen maar dan ben ik wel scheids, ok?
Inderdaad .. dit is de essente van mijn post:quote:Op woensdag 22 september 2004 10:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat zou het voor waarde toevoegen als je jou deling zou toepassen (die je voor je edit postte)? dat zou voor jou betekenen dat je 2387 deelt door 7 = 341 en zet dat tegenover die 18 van jou...? wat geeft dat voor beeld dan? helemaal niks want de een staat al zo lang geregistreerd en de ander weer zo lang, etc etc...
heeft totaal geen nut zoiets...
Maar jij zegt dat je het niet vergelijkt. Dan moet je er ook geen streepje tussenzetten.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
Je gaat een gemiddeld aantal post's over een totale fok! historie vergelijken met een periode meting?![]()
Zie jequote:Op woensdag 22 september 2004 10:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gezeik?? kijk, je moet ook niet alles gaan opblazen want dan is er de hele dag wel gezeik...toevallig weer met pepijn, maar we zijn gewoon in een discussie
alhoewel ik het sowieso wel een goed idee vind
Ow .. maar ik kick wel op kleine roodharige wannabe racertjes in groene pakken. Hard aanpakken die lui.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:18 schreef Makster het volgende:
ik vond het opzoeken van de gemiddelden al meer dan moeite genoegquote:Op woensdag 22 september 2004 10:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Inderdaad .. dit is de essente van mijn post:
[..]
Maar jij zegt dat je het niet vergelijkt. Dan moet je er ook geen streepje tussenzetten.![]()
In dit geval zet je het eronder of doet even wat meer moeite en maakt een overzicht van het gemiddelde aantal keer posten in die periode.
Nu slaat het het dus nergens op.Stay hungry (quote- monsterbord.nl) Jij lijkt wel wat ingeslapen.
![]()
![]()
Ow...?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we zijn gewoon in een discussie
Wat bedoel je hiermee?quote:alhoewel ik het sowieso wel een goed idee vind![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gezeik?? kijk, je moet ook niet alles gaan opblazen want dan is er de hele dag wel gezeik...toevallig weer met pepijn, maar we zijn gewoon in een discussie
Dus ik ben zo kansloos nog nietquote:Op woensdag 22 september 2004 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
je kan wel duidelijk zien wie er veel op fok zit
jij zegt wel, ik zeg niet...yep, we zijn in discussiequote:Op woensdag 22 september 2004 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
Ow...?
ik reageerde daarmee hierop:quote:Wat bedoel je hiermee?
quote:Op woensdag 22 september 2004 10:18 schreef Makster het volgende:
Ik stel voor dat we binnenkort een meet houden ergens bij een boxring en elkaar te lijf gaan.
Nee joh Mark, dat is een heel gezellig gesprek, dat zie je toch zo?? Allemaal aardige smileys enzo.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we binnenkort een meet houden ergens bij een boxring en elkaar te lijf gaan. Zou een hoop gezeik schelen![]()
![]()
Ja ik vind je lui..quote:Op woensdag 22 september 2004 10:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik vond het opzoeken van de gemiddelden al meer dan moeite genoeg![]()
maar het is duidelijk; het is een kwestie van interpreteren
![]()
Praat voor jezelf, "de een, de ander" -net alsof er heel veel mensen bij betrokken zijn.quote:de een ziet het als een vergelijk, de ander niet meer dan een opsomming.
Waarom zet je het er dan bij .. niet om te vergelijken .. gewoon voor de lol dus.quote:ik vind, als ik er een conclusie bij had gezet (iets van: dat zijn wel heeeeeeeel erg veel posts pepijn, als je naar je gemiddelde kijkt) dan ga je pas vergelijken
quote:Op woensdag 22 september 2004 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee joh Mark, dat is een heel gezellig gesprek, dat zie je toch zo?? Allemaal aardige smileys enzo.
Nee...... als jij er iets van zegt blaas je het meteen op en tja dan word het natuurlijk gezeik!
ik heb hier helemaal geen zin meer in...quote:Op woensdag 22 september 2004 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee joh Mark, dat is een heel gezellig gesprek, dat zie je toch zo?? Allemaal aardige smileys enzo.
Nee...... als jij er iets van zegt blaas je het meteen op en tja dan word het natuurlijk gezeik!
Ja we gaan voortaan alleen maar op de Randstad manier met elkaar om..quote:Op woensdag 22 september 2004 10:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Niks over de Randstad hehquote:Op woensdag 22 september 2004 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja we gaan voortaan alleen maar op de Randstad manier met elkaar om..
Geen diepte en alleen maar vriendelijk en efficient zonder discussie.![]()
Totdat diegene even de rug omkeert ..Witte boordencriminaliteit.
![]()
![]()
Je had geen reden om de boksring in te gaan toch .. ik geef hem wel even.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:41 schreef Makster het volgende:
Niks over de Randstad heh![]()
Anders sta ik mijn plaats als scheids inderdaad een ronde af![]()
mee ronde heb ik uiteraard niet nodig voor een Rotterdammer op een BMW![]()
guess what...ik ben luiquote:Op woensdag 22 september 2004 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
Ja ik vind je lui..
ik praat in zijn algemeenheid, toevallig hebben we het met zijn 2en over...(had met meerdere gekund die het op verschillende manieren hadden kunnen opvatten.)quote:Praat voor jezelf, "de een, de ander" -net alsof er heel veel mensen bij betrokken zijn.
De enige 2 die het over de stijl van je bijdrage had was ik.
waarom werd dat eerste rijtje gepost..? om dezelfde reden dus.quote:Waarom zet je het er dan bij .. niet om te vergelijken .. gewoon voor de lol dus.![]()
Nutteloze bijdrage zei ik dus al .. had meer diepte van je verwacht.
Zeg dan niks. Had ik het tegen jou?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb hier helemaal geen zin meer in...
[Dr. Phil modus]quote:Op woensdag 22 september 2004 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb hier helemaal geen zin meer in...
Gooi het daar maar op ja, das lekker makkelijkquote:Op woensdag 22 september 2004 10:37 schreef Patrick281 het volgende:Onze echte relnicht is opgestaan van de doden ..
![]()
Daaromquote:Op woensdag 22 september 2004 10:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je had geen reden om de boksring in te gaan toch .. ik geef hem wel even.![]()
![]()
![]()
Komt spuit 11 weer mee aan.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeg dan niks. Had ik het tegen jou?
Check de smilies, smilienoob.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gooi het daar maar op ja, das lekker makkelijk
Ik leg weer iets uit aan Mark, en ja hoor, ik ben weer een relnight![]()
Schitterend.
quote:Op woensdag 22 september 2004 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waarom werd dat eerste rijtje gepost..? om dezelfde reden dus.
Ik introduceer je alleen maar.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik leg weer iets uit aan Mark, en ja hoor, ik ben weer een relnight![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, ik zal je nogmaals verlossen van mijn gezeik.
Maar als je niet op meetings komt kan je ook nooit aan mijn uitlaat ruiken..quote:Op woensdag 22 september 2004 10:45 schreef Makster het volgende:
Daarom
Als hij geen zin heeft om te reageren om een post die niet eens tegen hem gericht is, waarom reageert ie danquote:Op woensdag 22 september 2004 10:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Komt spuit 11 weer mee aan.
Ligt allemaal aan jezelf jankbalquote:Op woensdag 22 september 2004 10:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gezellig dat je er ook weer bent riet
[..]
Nou.......quote:Op woensdag 22 september 2004 10:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als hij geen zin heeft om te reageren om een post die niet eens tegen hem gericht is, waarom reageert ie dan
Dacht al, begint nu weerquote:Op woensdag 22 september 2004 10:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou.......
Dit was provocerend bedoeld, je wordt mild Stephan.Ga eens even gauw jezelf worden!
Het was mij ook al opgevallen, al laat'ie af en toe nog wel eens een steekje vallen.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:53 schreef hollander172 het volgende:
.. je wordt mild Stephan.Ga eens even gauw jezelf worden!
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tjonge wat een post van mijn al niet kan aanrichten,![]()
ligt misschien aan mij maar ik snap sommige snedige opmerkingen die voorbij kwamen niet helemaal
maar goed ik ga broeden op een volgende REL aanwakkerende post![]()
![]()
Dat moest van jullie? Net was ik nog een relnightquote:Op woensdag 22 september 2004 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het was mij ook al opgevallen, al laat'ie af en toe nog wel eens een steekje vallen.![]()
![]()
Hij is nog niet helemaal wakker,quote:Op woensdag 22 september 2004 10:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou.......
Dit was provocerend bedoeld, je wordt mild Stephan.Ga eens even gauw jezelf worden!
Dat heeft inderdaad even geduurd maar het gaat best zo.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dacht al, begint nu weerVond ik beetje jammer, zit het eindelijk goed tussen ons
Zijnquote:Op woensdag 22 september 2004 11:03 schreef hollander172 het volgende:
Nu nog even bijleggen met OPM, jullie waren altijd zulke dikke maatjes.
Ik vond jouw post doelgericht en een echte eye opener.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tjonge wat een post van mijn al niet kan aanrichten,![]()
ligt misschien aan mij maar ik snap sommige snedige opmerkingen die voorbij kwamen niet helemaal
![]()
Kick some ass Mearcy!quote:Op woensdag 22 september 2004 11:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
We're complete and utterly lost.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Best vaag, ene kant zeiken dat ik te relliger ben, en als ik dan weer de goede band tussen Lars en mij wil behouden, ben ik weer mild.......
Jullie weten niet wat jullie willen![]()
Okee, sorry. Relatiedipje bedoelde ik.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn
Dat hij nu gelijk jankend wegrent daar kan ik niks aan doen. Kan je het niet bijleggen ook. En er valt niks bij te leggen denk ik, is toch gewoon een discussie ??
Zo kennen we je weer!quote:Alleen tja, sommige mensen blazen het op en ja DAN word het gezeik![]()
Kijk het begin is erquote:Op woensdag 22 september 2004 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy denk nou eens na voordat je iets zegt![]()
![]()
![]()
Ik reageer toch![]()
Best vaag, ene kant zeiken dat ik te relliger ben, en als ik dan weer de goede band tussen Lars en mij wil behouden, ben ik weer mild.......
Jullie weten niet wat jullie willen![]()
Ik laat jou nooit oppassen op kinderen van 2.5 jaar.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:14 schreef hollander172 het volgende:
Zo kennen we je weer!Je kan het wel.
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Kijk het begin is er![]()
![]()
Ga door Riet het word weer spannend hier![]()
Maar ze moeten ook luisteren, misschien nog wel belangrijker.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ik laat jou nooit oppassen op kinderen van 2.5 jaar.![]()
De jeugd kan niet nederig genoeg zijn.
![]()
Het is inderdaad net oorlog maar zo'n peuter van 2,5 kan er ook wat van hoor.quote:Tering.. als ze 6 jaar zijn dan ben je gewoon bijna het hele weekend politieagent en moet je relletjes sussen.
Kan af en toe aardig hoog oplopen trouwens. En andere ouders beschermen hun eigen relschoppers in blinde liefde.(of zou het schaamte zijn / niet toe willen geven?)
Ik ga er altijd vanuit dat mijn zoontje schuldig is en ga de discussie met de tegenpartij aan om te bepalen of het niet zo is.![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou, zo hard treedde je anders niet op bij Motoport
quote:Tja.....kan dan moeilijk achterblijven. We lijken wel een stel schapen met zijn allen.
Ben ook onderuit gegaan. De 5de van September om precies te zijn.
Ik was wat aan het bochtjes pakken op het industrieterrein in Groningen.
Vol vertrouwen ging ik met 60-70km/h de bocht in om de knie aan de grond te leggen. Opeens voel ik dat mijn achterwiel onder mij wegdraaid en "plof" daar ga ik. Ik glij nog wat door en kom tot stilstand in het gras.
Resultaat: 1 kapotte mouw van mijn jas, een leren broek die nu matzwart is door het glijden, geschaafde motorlaarzen, krom superbike stuur, kapotte rem-hendel, kromme voetrem, kras op het blok, kras op de uitlaat en wel het ergste van allemaal...een deuk in mijn tank van het stuur wat er tegen aan klapte!!!
En wat heb ik zelf? geschaafde knie en beste bloeduitstorting op mijn heup die mij ook nog es belemmerd in het doen en laten. En ik moet vandaag ook weer mijn eerste dag werken na 2 weken vakantie die ik gisteren graag anders had afgesloten!!
reden van vallen...zelf denk ik omdat ik doordat ik zo schuin ging, ik de voetrem aan de grond reed waardoor je zo'n hefboom idee krijgt waardoor het achterwiel wordt op gelift! Allemaal behoorlijk kut dus.
Sinds wanneer is een ZXR400 een Supersport danquote:Op woensdag 22 september 2004 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Behalve dat ik een beetje schrok van zijn opmerking deed hij feitelijk niets verkeerd.
Supersport instelling is niets mis mee.![]()
Anders moet je maar op het enige forum gaan zeiken waar jij recht van spreken hebt.![]()
Klikkerdeklik
Was het niet 23 Kw?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Behalve dat ik een beetje schrok van zijn opmerking deed hij feitelijk niets verkeerd.
Supersport instelling is niets mis mee.![]()
Anders moet je maar op het enige forum gaan zeiken waar jij recht van spreken hebt.![]()
Klikkerdeklik
Zal ik nog wat olie op het vuur gooien?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben ik nou de enigste die OPM zwak vind omdat ie gelijk ''wegrent'' zodra het beetje heet onder voeten wordt
Daar los je ook niks mee op IMO.
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
Klikkerdeklik
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zal ik nog wat olie op het vuur gooien?Zal ik? Zal ik.
[..]De heren zijn in vorm vandaag.
![]()
Lijkt me leukquote:Op woensdag 22 september 2004 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
Avondeten..
Nog leuke vrouwen die willen komen?
Ow .. nee het zit dichter bij een toermotor.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Sinds wanneer is een ZXR400 een Supersport dan![]()
Eerder bij een RS50 motor-wannabeequote:Op woensdag 22 september 2004 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow .. nee het zit dichter bij een toermotor.![]()
.. die ik nog niet ken graag ..quote:Op woensdag 22 september 2004 11:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Lijkt me leuk![]()
Zal ik me verkleden?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.. die ik nog niet ken graag ..
Ik kan wel leuk geintjes maken, ik heb mijn rijbewijs nog niet eens moet je maar denkenquote:Op woensdag 22 september 2004 11:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Allemaal schijterds hier...... niemand durf op mijn post over OPM te reageren
Ja wat jullie willen Raus, hoe minder KW hoe leuker als je bedenkt dat ik er meeste nog steeds uitstuur met zo weinig kw's
Wel een aardig idee, "Rel hier mee met de heren nichten in leer."quote:Op woensdag 22 september 2004 11:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
misschien had Mercy toch gelijk en moeten we de titel veranderen in Fok Rel motorclubje deel 102
Lees nog eens:quote:Op woensdag 22 september 2004 11:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Lijkt me leuk![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
Avondeten..
Nog leuke vrouwen die willen komen?
Denk hetquote:Op woensdag 22 september 2004 11:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben ik nou de enigste die OPM zwak vind omdat ie gelijk ''wegrent'' zodra het beetje heet onder voeten wordt
Daar los je ook niks mee op IMO.
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:37 schreef Rietvaerder het volgende:
las gisteren in een Engels blad een multitest van 2 50cc hyper sport machientjes en een 50 cc crosser.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Eerder bij een RS50 motor-wannabee![]()
Dan zou ik een ander soort pagina aanradenquote:Op woensdag 22 september 2004 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.. die ik nog niet ken graag ..
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd ..
Misschien is'ie even wat belangrijks gaan doen ..
.. of is gewoon moe om op jou te reageren ...
[..]
las gisteren in een Engels blad een multitest van 2 50cc hyper sport machientjes en een 50 cc crosser.
He-le-maal gek die lui daarstoppie's, knee down's, wheelie's .. burn out bij een bushalte met bejaarden..
![]()
![]()
Deze? Sex voor of na de Blind date?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:43 schreef Rausdouwer het volgende:
Dan zou ik een ander soort pagina aanraden![]()
Ben ik dan de enige die er de lol van in ziet?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Er is idd geen hol meer aan op deze manier Mark, maar ja, je moet denken in oplossingen en niet in problemen![]()
Vandaar de discussies denk ik dan
Heeft ook geen zin om iedereen tegen je haren in te strijken als ik ze misschien nog nodig heb,quote:Op woensdag 22 september 2004 11:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou, zo hard treedde je anders niet op bij Motoport
Had het tegen Pepijn, is een onderonsjequote:Op woensdag 22 september 2004 11:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin om iedereen tegen je haren in te strijken als ik ze misschien nog nodig heb,
ik heb nog 2,5 maand garantie
en als ik daar aanspraak op moet maken en ik heb het al helemaal verbruid daar schiet ik er ook niets mee op,
Deze post heeft wel een heel laag "rel opwekkend" gehalte.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin om iedereen tegen je haren in te strijken als ik ze misschien nog nodig heb,
en als ik daar aanspraak op moet maken en ik heb het al helemaal verbruid daar schiet ik er ook niets mee op,
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Gay![]()
*meldt*quote:Op woensdag 22 september 2004 11:49 schreef hollander172 het volgende:
Ben ik dan de enige die er de lol van in ziet?Is allemaal een beetje dollen toch?
Zolang er niet gescholden wordt of mensen met opzet worden beledigd maakt het toch niks uit?
Watje.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
En onderuit gaat met 22kwquote:Op woensdag 22 september 2004 11:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja wat jullie willen Raus, hoe minder KW hoe leuker als je bedenkt dat ik er meeste nog steeds uitstuur met zo weinig kw's
Je gaat voor de lolita look?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij begon .. wel even scheren graag dan.
![]()
Je had zaterdag wat plekken overgeslagen of plaatselijke overlast van haren.![]()
De grens ligt soms wel erg laag.quote:*meldt*
Hoe langer je elkaar kent hoe minder serieus aanvallen zijn toch .. dan kan je wat van mekaar hebben en vat je de dingen anders op.
Maar ja iedereen heeft andere grenzen of begrijpt de dingen in een andere context.
Zaterdag ook al bijna met parkeren .. reed notabene stapvoets.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
En onderuit gaat met 22kw![]()
neej je bent niet de enigequote:Op woensdag 22 september 2004 11:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die er de lol van in ziet?Is allemaal een beetje dollen toch?
Zolang er niet gescholden wordt of mensen met opzet worden beledigd maakt het toch niks uit?
Klopt, ook bovenop mn hoofdquote:Op woensdag 22 september 2004 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
Je had zaterdag wat plekken overgeslagen of plaatselijke overlast van haren.![]()
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En onderuit gaat met 22kw![]()
Gelukkig maar, we moeten elkaar toch een beetje scherp houden?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
neej je bent niet de enige![]()
![]()
Wat zit je nu weer te zeurenquote:Op woensdag 22 september 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zaterdag ook al bijna met parkeren .. reed notabene stapvoets.![]()
En maar de Bandit de schuld geven.Was gewoon een stuur omgooi actiefoutje..
![]()
Daarna reed Riet nog 2 keer een rotonde en vroeg hoe die ging ..Lekker hoor ..
Wat ik daarmee wil zeggen is dat diegene met de grootste bek dat ze wel kunnen rijden altijd een keer zich of haar zelf overschat hebben en onderuit gegaan zijn,quote:Op woensdag 22 september 2004 12:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Rossi pleurt ook vaak zat.
Wacht maar tot jij aan de beurt bent (nite dat ik je dat gunt)
Deze opmerking vind ik weer een beetje onder de gordel Mercy.
Vaagheden met niet willen starten door zowel een onafhankelijke startonderbreker van het alarm als een niet onafhankelijke startonderbreker in het blok i.v.m. een wel/niet ingeschakelde versnelling en een tijdelijk zwart gaat van diegene die het geheel moest bedienen.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik krijg mn motor tenminste in zn 1.......
Maar dat lag natuurlijk aan de Bimota he
Hoor ik daar nu een kakatoe kotsenquote:Op woensdag 22 september 2004 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vaagheden met niet willen starten door zowel een onafhankelijke startonderbreker van het alarm als een niet onafhankelijke startonderbreker in het blok i.v.m. een wel/niet ingeschakelde versnelling en een tijdelijk zwart gaat van diegene die het geheel moest bedienen.![]()
Ik hoorde wel een kat kotsen, maar dat was hier, dus lijkt me sterk dat je dat gehoord hebtquote:Op woensdag 22 september 2004 12:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoor ik daar nu een kakatoe kotsenBla bla
dit is toch geen reactie op mijn verhaal he ?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
De Bandit is gewoon een motor waar je al snel op de grens zit als je sportief gaat rijden....... dus het lag niet helemaal aan mij, gewoon befboom-effect.... met demper, middenbok of stepje achterwiel opgetild...
En ach, lekker mensen laten lullen en voor jezelf weten dat er mensen zijn die veel beter rijden dan jij, maar nog meer die slechter rijden......
Ik weet van mezelf gewoon dat ik aardig kan rijden, ondanks je een de grens van je motor qua grondspeling leert kennen. Had ik maar een andere fiets moeten kopen, big deal.
Jawelquote:Op woensdag 22 september 2004 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dit is toch geen reactie op mijn verhaal he ?![]()
kom op je kan wel beter hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
De Bandit is gewoon een motor waar je al snel op de grens zit als je sportief gaat rijden....... dus het lag niet helemaal aan mij, gewoon befboom-effect.... met demper, middenbok of stepje achterwiel opgetild...
En ach, lekker mensen laten lullen en voor jezelf weten dat er mensen zijn die veel beter rijden dan jij, maar nog meer die slechter rijden......
Ik weet van mezelf gewoon dat ik aardig kan rijden, ondanks je een de grens van je motor qua grondspeling leert kennen. Had ik maar een andere fiets moeten kopen, big deal.
Ik heb een vrij objectieve visie en val verder niemand aan .. constateer hooguit iets.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:11 schreef Rietvaerder het volgende:
En zo door, als je mij belachelijk wilt maken kan ik dat ook hoor Pepijntje
Hee Pepijn,. doe es stil.....quote:Op woensdag 22 september 2004 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan de motor ..
Hoe hard reed je nou helemaal op die parkeerplaats.![]()
Nee ik zag gewoon iemand die even onhandig niet helemaal scherp was
Jij voelt je ook bij alles aangesproken he.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit is toch geen reactie op mijn verhaal he ?![]()
Tja ik zat er achter en dacht: wat doet'ie nou?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Alsof ik zo'n beginnersfout zou maken![]()
Is die rechter een broer van OPM?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
quote:Iraanse vrouw wil slechts wekelijks pak slaag
Uitgegeven: 22 september 2004 12:11
TEHERAN - Een Iraanse vrouw heeft haar man voor de rechter gesleept, omdat zij niet langer elke avond door hem geslagen wil worden. Ter compensatie stelde zij een wekelijks pak slaag voor. Dat meldde de Iraanse krant Mardomsalari woensdag.
"Ik wil geen scheiding of schadevergoeding. Mijn man heeft nu eenmaal een gewelddadige aard. Ik wil alleen dat hij belooft me maar eenmaal per week te slaan", aldus de Iraanse.
De beklaagde gaf meteen toe dat hij zijn echtgenote elke avond slaat. Volgens hem hoort hij zijn vrouw te tuchtigen. "Een vrouw moet bang zijn voor haar man, zo verplicht je haar respect te tonen", aldus de Iraniër. bron:
Moest Mercy vandaag niet werken?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:15 schreef Rausdouwer het volgende:
Nee hoor, hier ben ik![]()
Was even afgeleid door de beestebende bij ons in huis
Mercy wel ja, maar we hebben ook een letterlijke beestebende hier (twee poezen)quote:Op woensdag 22 september 2004 12:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moest Mercy vandaag niet werken?
Wist niet dat je meer huisdieren had.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:47 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy wel ja, maar we hebben ook een letterlijke beestebende hier (twee poezen)
U communiceert met poesjes?quote:Ik werk op woensdag thuis voor mijn eigen vertaalbureau
quote:Op woensdag 22 september 2004 12:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wist niet dat je meer huisdieren had.
[..]
U communiceert met poesjes?
Ik nietquote:Op woensdag 22 september 2004 12:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie vind Hans Teeuwen cool?
Jij toch ook?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:51 schreef hollander172 het volgende:
U communiceert met poesjes?
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 september 2004 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik nietvoor de rest wel alle andere podiumbeesten.
![]()
Das nou net de minste voorstelling van hemquote:Op woensdag 22 september 2004 12:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie heeft er toevallig DVD's van hem? Wie wilt er een DVD?Industry of Love
Ik wil hem wel hebben,quote:Op woensdag 22 september 2004 12:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie heeft er toevallig DVD's van hem? Wie wilt er een DVD?Industry of Love
Nauwelijks, heb alleen een hond.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
Jij toch ook?
Net gecancelled..... duurde beetje erg langquote:Op woensdag 22 september 2004 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ik wil hem wel hebben,![]()
heb deze op TV gezien was best leuk vooral die medley
Nee.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Luc, is je MSN kapot ofzo
ghehehehe lekker aan het rellen ?quote:Op woensdag 22 september 2004 13:27 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee.
Hoezo?
Ik heb je geblokt![]()
Oh?quote:Op woensdag 22 september 2004 13:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ghehehehe lekker aan het rellen ?![]()
![]()
hey je mag wel eens iets meer posten jij kwam niet in de statistieken voor![]()
![]()
okayquote:Op woensdag 22 september 2004 13:30 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Week 38
0054 (0048) ZX9R 335
Hier ookquote:Op woensdag 22 september 2004 13:28 schreef ondeugend het volgende:
Hij is hier gewoon online hoor
Ik ben weg !
Als mensen gaan lopen schreeuwen en schelden dan verlies ik altijd de aandacht.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom niet?![]()
Ik weet het.. ik ben een boefjequote:Op woensdag 22 september 2004 13:53 schreef ploderus het volgende:
ff een post tijdens werktijd
quote:Op woensdag 22 september 2004 13:54 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik weet het.. ik ben een boefje
quote:Op woensdag 22 september 2004 13:54 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik weet het.. ik ben een boefje
Dat soort prive dingen vertel ik alleen tegen mezelfquote:Op woensdag 22 september 2004 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wil je wat vertellen Plo?
Samen met (ehh?) Bert zijn dat alweer 3 caberetiers die ik niet leuk vind.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat nu weer??
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:02 schreef ploderus het volgende:Dat soort prive dingen vertel ik alleen tegen mezelf![]()
Maar ik geloof dat ik de verkeerde gequote heb..Moest jou quoten maar begon nu alweer tegen mezelf te lullen
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Samen met (ehh?) Bert zijn dat alweer 3 caberetiers die ik niet leuk vind.
Deze kijkt altijd teveel dat'ie leuk is.
[..]
Je handen doen wat anders dan je hoofd.
Maarre je kan alles kwijt hier .. vooral iemand die toch anoniem is en nooit meet.![]()
![]()
![]()
En jij bent Anoniemquote:Op woensdag 22 september 2004 14:06 schreef ploderus het volgende:
[..]Jij ben nie liev
Begin jij nu ook al?quote:Op woensdag 22 september 2004 14:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En jij bent Anoniem![]()
![]()
Slappe hap al die Kawa gasten.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:10 schreef ploderus het volgende:
Begin jij nu ook al?![]()
Ik ga er weer vandoor zo
Huilliequote:Op woensdag 22 september 2004 14:10 schreef ploderus het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al?![]()
Ik ga er weer vandoor zo
Welke nog meer dan? Behalve ikke dan?quote:Op woensdag 22 september 2004 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Slappe hap al die Kawa gasten. [afbeelding]
Eensch.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind Youp van het Hek helemaal![]()
![]()
quote:al is ie de laatste jaren wat rustiger geworden,
Hollander, ZX9R, OPM, Makster ..quote:Op woensdag 22 september 2004 14:17 schreef ploderus het volgende:
Welke nog meer dan? Behalve ikke dan?
Proestquote:Op woensdag 22 september 2004 14:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hollander, ZX9R, OPM, Makster ..
Merk is in de overhand van alle losers hier ..
vind ik ook erg jammer vroeger toen ie nog jong was werd ie tenminste echt kwaadquote:Op woensdag 22 september 2004 14:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eensch.
[..]Jammer eigenlijk, hij wordt echt oud.
Oei, glas ijsquote:Op woensdag 22 september 2004 14:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Merk is in de overhand van alle losers hier ..
Fautjuh gefixtquote:Op woensdag 22 september 2004 14:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Merk is in de overhand van alle loszers hier ..
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:20 schreef ploderus het volgende:
ProestEn dat zegt een Beemerrijder?
![]()
en P-Lo dan?quote:Op woensdag 22 september 2004 14:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oei, je vindt je op glas ijs
Toch zit er een kern van waarheid in.........
Mark komt niet op de Dynorunmeet omdat ie "moet'' werken...
Hollander ging ook al eerder weg.....
OPM vlucht gelijk als je een discussie aan wilt gaan...
ZX9R begint gelijk weer met roken als zn relatie stuk loopt...![]()
![]()
Hey je vergeet onsquote:Op woensdag 22 september 2004 14:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oei, je vindt je op glas ijs
Toch zit er een kern van waarheid in.........
Mark komt niet op de Dynorunmeet omdat ie "moet'' werken...
Hollander ging ook al eerder weg.....
OPM vlucht gelijk als je een discussie aan wilt gaan...
ZX9R begint gelijk weer met roken als zn relatie stuk loopt...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |