als dat zo was, dan was het iig zonder mijquote:Dat werd gewoon normaal overlegd hoor met Raus, Mercy, Fazer .......jij
quote:Is de meet na het tanken ineens afgelopen ..
ook datquote:Volgens mij ben je nog teleurgesteld over je BT.![]()
(
jammer dat je er niet was idd)
euh jij was er ook gewoon bij hoor, was de meest trieste meetdag ooit.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als dat zo was, dan was het iig zonder mijen dan snap ik deze niet:
quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
euh jij was er ook gewoon bij hoor, was de meest trieste meetdag ooit.
Voor het tanken dacht ik dat we nog door gingen rijden (Mercy had een speciaal circuitje ergens gevonden) en na het tanken barste het helemaal los. Geen profijt van de V-power dus.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als dat zo was, dan was het iig zonder mijen dan snap ik deze niet:
op een regenachtige dagquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:46 schreef Drazic het volgende:
hoow hier heb ik iets gemist...wat is er gebeurd OPM/????
Overigens heb ik mijn auto zo zien weggaan vorige week vrijdag...ongelukje...
Kicke foto is dat met die dikke druppels en die vochtdampen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op een regenachtige dag
[afbeelding]
werd de motor van ZX9R te warm, moest uiteindelijk opgehaald worden door de ANWB. Luc zelf mocht in een Corsa terug van Brabant naar Groningen...
dacht ik ook, en omdat ik het overleg had gemist was het voor mij een verrassing dat jullie ervandoor gingen. en dat zei ik ook, de reacties waren allemaal hetzelfde van Raus en RBquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
Voor het tanken dacht ik dat we nog door gingen rijden (Mercy had een speciaal circuitje ergens gevonden) en na het tanken barste het helemaal los. Geen profijt van de V-power dus.![]()
ghe ghequote:Een lamme bandit eruit trekken (in een tussensprintje onderweg naar huis terwijl je al 160 rijdt) is natuurlijk geen prestatie.
Blablabla. lekker boeiequote:Op dinsdag 21 september 2004 10:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dacht ik ook, en omdat ik het overleg had gemist was het voor mij een verrassing dat jullie ervandoor gingen. en dat zei ik ook, de reacties waren allemaal hetzelfde van Raus en RB
dat merkten wequote:Op dinsdag 21 september 2004 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Blablabla. lekker boeie
Komt allemaal goed Pepijntje..... nog een ruim jaartjequote:Op dinsdag 21 september 2004 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
Een lamme bandit eruit trekken (in een tussensprintje onderweg naar huis terwijl je al 160 rijdt) is natuurlijk geen prestatie.
Voor jullie blijkbaarquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat merkten we
quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Blablabla. lekker boeie
blablabla boeiequote:Op dinsdag 21 september 2004 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Voor jullie blijkbaar
Ik had het toch verteld bij die Shell..... dat er zo geen ruk aan is en dat Pepijn en ik naar huis gingen. Ik ging iig naar huis en Pepijn zei dat ie gelijk mee ging......
Zijn jullie Oostindisch doof ofzo
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker communiceren met jou......... jij begint toch met te zeggen dat wij ineens waren en dat jullie o zo verbaas waren
is missch het beste jah...quote:Forget it....
...quote:wij zeggen immers eerst nog iets voordat we gaan, in tegenstelling tot andere.... tja, tankstations zijn ook zo zeldzaam in NL he![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je meer vermogen wilt, moet je naar Duitsland gaan en V-Power 100 octaan met WRIJVINGSVERMINDERAARS tanken, dat zorgt namelijk wel voor iets meer vermogen....
Je moet ook aan die rechterhandle draaien dan ga je harder vooruit en ben je er ook snellerquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy's circuit: ja, in Oss!! wat volgens hem zo'n 10 min rijden wastoen wij naar Oss gingen heb ik er 40 min overgedaan
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En kerosine in die toevoeging die er nu inzit ..
![]()
Ik heb er een half flesje in gemieterd van 375 ml...![]()
True.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne voor de rest die meet is bijna 2 maanden geleden![]()
was gewoon kutweer en daarom niet echt geslaagd, laten we elkaar nu achteraf niet gaan verwijten of zo, denk gewoon aan de wel leuke ( lees minder regenachtige) meets![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |