Helaas!quote:Op zondag 19 september 2004 19:34 schreef ondeugend het volgende:
SEPO
quote:Op zondag 19 september 2004 19:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Wauwie
Iedereen gefelicitieerd he en proost !
(Beetje Oud & Nieuw sfeertje he?)
21 november ben ik jarig, dus ik zou zeggen, kom langsquote:Op zondag 19 september 2004 19:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Pics!!!!!!!!!!!1
Nopequote:Op zondag 19 september 2004 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand dit weleens gehad?
[afbeelding]
vandaag gekregen van me broer, net terug uit costa rica
Mag dat?quote:Op zondag 19 september 2004 19:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
21 november ben ik jarig, dus ik zou zeggen, kom langs
Dit zou mijn eerste post zijn ?quote:ondeugend - zondag 30 november 2003 @ 18:38
Ploinggggg
Hey .... ziet er gezellig uit hoor !
* ondeugend meldt zich voor in het voorjaar voor achterop
coolquote:Op zondag 19 september 2004 19:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dit zou mijn eerste post zijn ?
ik heb iig woord gehoudenquote:One_Punch_Mickey - zaterdag 15 november 2003 @ 12:03
als ik em heb ben ik zeker van de partij, anders bij de 2e
Kom op joh !!quote:Op zondag 19 september 2004 19:39 schreef PatrickM het volgende:
En dan nu weer on/off-topic
Ze zegt telkens weer 'mijn hond wordt helemaal gek van vreugde als hij jou ziet' :')
en ik denk dat bij mezelf: 'ik word helemaal gek van vreugde als ik jou zie'
Of ik mag komen, maffe Westlanderquote:Op zondag 19 september 2004 19:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Meet deel 2 geloof ik, maar ik moet haast wel een eerder post hebben gedaan.................. ik kan me haast niet voorstellen dat ik mezelf uitgenodigd hebquote:Op zondag 19 september 2004 19:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
coolin welk deel is dat?
mijn 1e post in het allereerste deel:
[..]
ik heb iig woord gehouden
Ja tuurlijkquote:Op zondag 19 september 2004 19:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Of ik mag komen, maffe Westlander
Uhm... het zou zo maar kunnen dat door omstandigheden de vriendschappelijke band die er nu bestaat ernstig zou kunnen beschadigen... (en dan bedoel ik niet zozeer de band tussen zij en mij maar in een groter geheel, die van m'n moeder met hen...)quote:Op zondag 19 september 2004 19:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kom op joh !!
Je hebt niets te verliezen !
DAT wat je denkt alleen nog even uitspreken
Wat kan je gebeuren ? Hooguit een deukje in je ego
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |