NEW Indie was beter geweestquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:12 schreef Norrage het volgende:
Ja de TT is heel gay. Had ik Indievings moeten doen??
Pretentieusquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:14 schreef Tchock het volgende:
Ik ben zo blij met die abonnementsdienst op Jaar's labelElke zondag nieuwe muziek krijgen is leuk.
45 euro ofzo?quote:
Ach of je nou 25 of 45 betaald voor een concert maakt ook niet meer uit. Als je nadenkt over wat je allemaal nog meer betaalt die dagquote:
Hmm oké, vind ik beide nog wel redelijke prijzen. Althans, The National had ik wel rond die prijs verwacht en Nick Cave zelfs nog duurderquote:
Ja dat is wel waarquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach of je nou 25 of 45 betaald voor een concert maakt ook niet meer uit. Als je nadenkt over wat je allemaal nog meer betaalt die dag
Ik ga naar 30 concerten ofzo dit jaar (ik sta nu op 22 ofzoquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm oké, vind ik beide nog wel redelijke prijzen. Althans, The National had ik wel rond die prijs verwacht en Nick Cave zelfs nog duurder
En dat wil nooitquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar
Maar je probeert het toch ergens wat te beperken
Wat heb je dan allemaal gehad tot nu?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ga naar 30 concerten ofzo dit jaar (ik sta nu op 22 ofzo), en dit zijn de enige 2 boven de 25 euro...en dat in 1 week
In volgorde van hoe goed het was zelfs (Het waren er iets minder dan ik dacht, omdat ik festivals een beetje illegaal meetel):quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat heb je dan allemaal gehad tot nu?
Ach, als je niet naar een concert gaat zit je toch wel in de kroegquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dat wil nooit
*Tikt zoveelste biertje weg* *hips*
Wat? Drink je geen alcohol? Ohja, je bent nog te jongquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:20 schreef Kerftminister het volgende:
Superhandig als je geen alcohol drinkt, Qotsa en Deltron worden voor mij niet zo heel duur, buiten de tickets en evt een shirt.
Vervang 'nog te jong' maar door 'een kansloze fokker'quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach, als je niet naar een concert gaat zit je toch wel in de kroeg
[..]
Wat? Drink je geen alcohol? Ohja, je bent nog te jong
Ben bijna 19 man.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach, als je niet naar een concert gaat zit je toch wel in de kroeg
[..]
Wat? Drink je geen alcohol? Ohja, je bent nog te jong
Oh, laat maar, ik was er nog 3 vergeten dus wel 22 ofzo of zelfs meerquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
In volgorde van hoe goed het was zelfs (Het waren er iets minder dan ik dacht, omdat ik festivals een beetje illegaal meetel):
1 Yo La Tengo @ Paradiso : ****1/2
2 Portishead @ Best Kept Secret : ****1/2
3 Damien Rice @ Best Kept Secret : ****1/2
4 Suuns @ Rotown : ****1/2
5 De Speeldoos @ Into The Great Wide Open : ****1/2
6 Mozes and the Firstborn @ Rotown : ****1/2
7 Gregory Porter @ De Doelen : ****
8 Benjamin Herman @ Ekko : ****
9 Typhoon @ Into The Great Wide Open : ****
10 Suuns @ Best Kept Secret : ****
11 Ben Caplan @ Tivoli de Helling : ****
12 Jazzinvaders & Dr. Lonnie Smith : ****
13 James Blake @ Melkweg : ***1/2
14 Peace @ Tivoli de Helling : ***1/2 (***** for 1998 (Delicious))
15 Kurt Vile @ Paradiso : ***1/2
16 Eels @ Paradiso : ***1/2
17 The Walkmen @ Tivoli Oudegracht : ***1/2
18 Yuri Honing Wired Paradise @ EKKO : ***1/2
19 Claw Boys Claw @ Tivoli : ***
20 Wovenhand @ Tivoli : **1/2
Ohhhh, als je festivaloptredens meerekent red ik deze aantallen ook makkelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
In volgorde van hoe goed het was zelfs (Het waren er iets minder dan ik dacht, omdat ik festivals een beetje illegaal meetel):
1 Yo La Tengo @ Paradiso : ****1/2
2 Portishead @ Best Kept Secret : ****1/2
3 Damien Rice @ Best Kept Secret : ****1/2
4 Suuns @ Rotown : ****1/2
5 De Speeldoos @ Into The Great Wide Open : ****1/2
6 Mozes and the Firstborn @ Rotown : ****1/2
7 Gregory Porter @ De Doelen : ****
8 Benjamin Herman @ Ekko : ****
9 Typhoon @ Into The Great Wide Open : ****
10 Suuns @ Best Kept Secret : ****
11 Ben Caplan @ Tivoli de Helling : ****
12 Jazzinvaders & Dr. Lonnie Smith : ****
13 James Blake @ Melkweg : ***1/2
14 Peace @ Tivoli de Helling : ***1/2 (***** for 1998 (Delicious))
15 Kurt Vile @ Paradiso : ***1/2
16 Eels @ Paradiso : ***1/2
17 The Walkmen @ Tivoli Oudegracht : ***1/2
18 Yuri Honing Wired Paradise @ EKKO : ***1/2
19 Claw Boys Claw @ Tivoli : ***
20 Wovenhand @ Tivoli : **1/2
Hoe kan dit nouquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben bijna 19 man.
Nee heb van mijn 15e tot mijn 18e verjaardag gedronken, toen vond ik het wel even genoeg, en nu nog steeds wel.
Ik vanaf mijn 20e of zoquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:27 schreef Tchock het volgende:
Ik ben na mijn 18e verjaardag alleen maar meer gaan drinken
Ik ben nog niet zo lang 20, misschien komt de echte knaller nogquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vanaf mijn 20e of zoIets met een beetje laat loskomen denk ik
Ik heb dit jaar zeven volle festivaldagen, dus dat alleen zal een act of 50-60 zijn. Plus nog wat losse concerten en hun voorprogramma's.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:29 schreef brooklyndodger het volgende:
Als ik festivals optredens ga mee tellen zit ik denk met gemak boven de 100....
Meerdere redenen, heb 3 maten gehad die zich in coma gezopen hebben en dat deed me er een beetje over nadenken. Daarna ben ik zelf nog een paar keer goed zat geweest en dat is op het moment zelf heel leuk, maar vind het toch niet fijn om mezelf niet onder controle te hebben. Verder heb ik ook zoiets van: als je het niet leuk kan hebben zonder alcohol is dat wel triest.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou
Oke, ik voel een verhaal aankomen. Heb je toevallig coma gezopen? Heb je je (nu ex) vriendin ondergekotst? Wat heb je gedaan man?
Ik denk dat ik eigenlijk pas op mijn 18e ben gaan drinkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:27 schreef Tchock het volgende:
Ik ben na mijn 18e verjaardag alleen maar meer gaan drinken
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vanaf mijn 20e of zoIets met een beetje laat loskomen denk ik
Pas op mijn 18e beetje begonnen en dus vanaf 20 beetje geëscaleerd
Wat losse concerten zitten hier ook weer tegen de 40 aan ofzo, ben de tel kwijtquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar zeven volle festivaldagen, dus dat alleen zal een act of 50-60 zijn. Plus nog wat losse concerten en hun voorprogramma's.
Als je zat bent en je vind het nog leuk dan ben je nog niet zat genoegquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meerdere redenen, heb 3 maten gehad die zich in coma gezopen hebben en dat deed me er een beetje over nadenken. Daarna ben ik zelf nog een paar keer goed zat geweest en dat is op het moment zelf heel leuk, maar vind het toch niet fijn om mezelf niet onder controle te hebben. Verder heb ik ook zoiets van: als je het niet leuk kan hebben zonder alcohol is dat wel triest.
Tja en dan is het nog goedkoper en gezonder en ik vind water toch lekkerder dan welke alcoholische drank dan ook dus dat heeft me het doen besluiten. Blijf nog zeker nuchter tot mijn uitwisseling volgend jaar denk ik.
Ik heb alleen de goede dingen erin gezet natuurlijk, het is +4 door festivals. Anders had ik er wel 40+ gehad ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ohhhh, als je festivaloptredens meerekent red ik deze aantallen ook makkelijk.
Dat kan helemaal niet joh, gekke Bert.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:29 schreef BoerBert het volgende:
Enerzijds baal ik er nogal van dat ik The National mis, anderzijds hen ik ergens het idee dat het mij tegen zou vallen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je zat bent en je vind het nog leuk dan ben je nog niet zat genoeg
Hmm, ik zie op een volle festival-dag denk ik net 5 of 6 bandjes ofzo. Ik ben niet zo iemand die overal flarden van wil zien...op BKS bv heb ik 13 acts gezien als het niet minder was.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar zeven volle festivaldagen, dus dat alleen zal een act of 50-60 zijn. Plus nog wat losse concerten en hun voorprogramma's.
Ik vrees er een beetje voor. Ik heb me kaartje gekocht voordat dat verschrikkelijke nieuwe album uitkwamquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet joh, gekke Bert.
7×6= 42. Zit je al bijna aan de vijftig die ik als indicatie gaf.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm, ik zie op een volle festival-dag denk ik net 5 of 6 bandjes ofzo. Ik ben niet zo iemand die overal flarden van wil zien...op BKS bv heb ik 13 acts gezien als het niet minder was.
Maar dat is toch absoluut niet stoer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar jongons, je kan ook zuipen zonder helemaal naar de tering te gaan, zeg maar.
The National kan live niet slecht zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vrees er een beetje voor. Ik heb me kaartje gekocht voordat dat verschrikkelijke nieuwe album uitkwammaar live zal het hopelijk vast wel goed zijn...toch? hopelijk?
Inderdaad. Liefst met pillen er bij helemaal leip wordenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat is toch absoluut niet stoer.
Ja nu je het zegtquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
7×6= 42. Zit je al bijna aan de vijftig die ik als indicatie gaf.
Geloof me maar. Geen pretje.quote:
Zeker waar, maar dan zou je het voor de smaak doen en vind ik water lekkerder, dus prefereer ik water.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar jongons, je kan ook zuipen zonder helemaal naar de tering te gaan, zeg maar.
Jij staat in de kroeg serieus water te drinken?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zeker waar, maar dan zou je het voor de smaak doen en vind ik water lekkerder, dus prefereer ik water.
Alcohol drinken om de smaakquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zeker waar, maar dan zou je het voor de smaak doen en vind ik water lekkerder, dus prefereer ik water.
Cola kan ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij staat in de kroeg serieus water te drinken?
Iedereen denkt dat jij continu aan de pillen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |