Dankjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nummer aangepast. Met de TVPknop hoef je dus geen tvp's meer te plaatsen hier he!
Met een wattenstaafje gedipt in removerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:37 schreef kirsten. het volgende:
hoe maken jullie je nagels schoon (typ dit met natte nagels)? bij mij lukt het of niet goed genoeg, of ik neem wat van de nagel-nagellak mee..
Een clean up bij je nagelriemen bedoel je?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:37 schreef kirsten. het volgende:
hoe maken jullie je nagels schoon (typ dit met natte nagels)? bij mij lukt het of niet goed genoeg, of ik neem wat van de nagel-nagellak mee..
Zo!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:37 schreef kirsten. het volgende:
Hèhè, dat dusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een clean up bij je nagelriemen bedoel je?
Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken
Ik doe dat altijd in de douche. Ik lak altijd 's avonds, en dan een flinke laag SV eroverheen en olie of creme op mijn nagelriemen. De volgende morgen kan ik in de douche zo de randjes ervan af wrijven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:37 schreef kirsten. het volgende:
American Apparal heeft toffe lakjes, er zitten genoeg H&M's, een Sephora in de V&D.. verder heb ik lang niet geshopt in Rotterdamquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:11 schreef princess-a het volgende:
Die zelfgemaakte lakjes zijn echt tofEn Loqi's Koh komt ook op mijn wishlist, what a pwetty
![]()
Er lagen net 2 moodies op mij te wachten![]()
Eerst even toegeven aan een instortmomentje maar vanavond lekker lakken
Weten jullie nog leuke lakwinkels in Rotterdam? Ik ga morgen daarheen en kom écht van ver dus vind wel dat ik dan mag falen
Wattenstokjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:37 schreef kirsten. het volgende:
Daar heb ik wat aan, die American Apparel lakjes zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
American Apparal heeft toffe lakjes, er zitten genoeg H&M's, een Sephora in de V&D.. verder heb ik lang niet geshopt in Rotterdam.
Ja ze is mooi he! Ik had nog geen Koh lak omdat er hier in de eerdere topics wat slechte ervaringen mee waren, maar toen ik van de week bij de Douglas stond met een bon (gratis yaayquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:11 schreef princess-a het volgende:
Die zelfgemaakte lakjes zijn echt tofEn Loqi's Koh komt ook op mijn wishlist, what a pwetty
![]()
OMG, die oorbellen! HEBBENquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Matte about Holiday Glow:
[ afbeelding ]
En mijn vet hippe retro lellebellen
[ afbeelding ]
Welkom!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:34 schreef Miss_V het volgende:
ooh wat zie ik nou, val meteen met de deur in huis.. Maar stel me niet netjes voor![]()
Ik volg jullie al een poosje.. en ik moet zeggen sindsdien is mijn nagellakjes verzameling aardig gegroeid. Soms tot ergenis van mijn lief. Maar hij blijft lief![]()
Dacht laat ik nu eens wat posten, en zag de vraag over lakjes in R'dam dus dat was een mooie binnenkomer toch...
Six, 3,95quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:36 schreef Mss het volgende:
[..]
OMG, die oorbellen! HEBBEN. Waar heb je ze vanaf?
gave oorbellen.matching nagellakkleurtje al gevonden ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nubar Night Sparklequote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:37 schreef AmNaBa het volgende:
Nog even een late reactie op het vorige topic, gaaf gedaan mirannie, je hebt hele toffe kleuren gebruikt!
En ook Delta's nagel vond ik goed, welke kleur heb je daar gebruikt???
Ik heb nog niet de moed gevonden om mijn WK nagels te vervangen.
ZOMG die ringvingerquote:
Voor een roze mooi, maar wel een beetje tamquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:24 schreef Holyme het volgende:
DeltaCephei, mooi! Al zou ik er zelf nog wel wat meer tc overheen gooien
milka82, oh leuk pakketje!
[ afbeelding ]
Nubar Brilliant. Hmm.
Hail!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:40 schreef Khepera het volgende:
Bedankt voor de welkoms!
[..]
For Audrey is ook al zo'n mooie kleur, zouden ze Audrey Hepburn bedoelen? Mooie nagels heb jij, die van mij bladderen altijd af.
Zelf heb ik laatst wat lakjes gemaakt met pigment en gewone doorzichtige lak, dit was het resultaat:
Pigment:
[ afbeelding ]
Swatches:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel mooi, maar ik vind ze toch echt te kansloos duurquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
Welkom!
Oeh, waar komen die pigmenten vandaan?![]()
NOTD
Koh - Midnight blue
[ afbeelding ]
Nog veel zon gehad op de sportdag? Je nagels zijn iig shiny!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:57 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
foto in de zon werd ook niet echt beter, dus hier maar een foto onder het licht
Ik ook hoor, bonnen ftwquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
Heel mooi, maar ik vind ze toch echt te kansloos duur
Mijn ervaring is dat het redelijk standaard is. Douglas, Sephora, H&M. Je hebt dus ook een American appearal. Maar daar houdt het (Volgens mij) nogal op.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:11 schreef princess-a het volgende:
![]()
Er lagen net 2 moodies op mij te wachten![]()
Eerst even toegeven aan een instortmomentje maar vanavond lekker lakken
Weten jullie nog leuke lakwinkels in Rotterdam? Ik ga morgen daarheen en kom écht van ver dus vind wel dat ik dan mag falen
Oh en Alice and Jo's hebben vanaf vandaag 8 nieuwe Art de Lautrec kleurtjes, nummer 413 t/m 420, ik ben benieuwd naar de swatches ze zien er lief uit
[ afbeelding ]
Ja maar dat is volgens mij redelijk standaard, iedere stad heeft wel een Hema met lakjes dacht ik...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:20 schreef Miss_V het volgende:
Ooh lakjes zat te koop in Rotterdam (Centrum).![]()
Bij Mooi naast de DA hebben ze Opi, de Hema en Kruidvat (daar zag ik afgelopen zondag dat ze Catrice hebben aangevuld) Heb meteen even de Bloody Mary to go meegenomen... eindelijk!
Ja het is m'n baar-nagelak,ik blijf paar dgn in ziekenhuis dus tja dan moet ik geen fel lakje want dan kun je goed zien dat er stukjes af gaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:27 schreef Holyme het volgende:
Guess., beetje saai inderdaad maar is soms ook wel 'ns leuk, en lol@je batterij opmerkingHou je 't nog een beetje vol?
Straks baar je d'r ook 1 van ruim 9 pondquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja het is m'n baar-nagelak,ik blijf paar dgn in ziekenhuis dus tja dan moet ik geen fel lakje want dan kun je goed zien dat er stukjes af gaan![]()
k hou het nog wel vol hoor,heb geen keus maar vind het wel zwaar,mijn buik is ook echt topzwaar echt nog even en ik zak door m'n hoefjes!
Thanks for asking,ook de andere dames!
@SC,gave bellen!!!
Die nieuwe lakes van A&J zijn mooi
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:34 schreef Miss_V het volgende:
ooh wat zie ik nou, val meteen met de deur in huis.. Maar stel me niet netjes voor![]()
Ik volg jullie al een poosje.. en ik moet zeggen sindsdien is mijn nagellakjes verzameling aardig gegroeid. Soms tot ergenis van mijn lief. Maar hij blijft lief![]()
Dacht laat ik nu eens wat posten, en zag de vraag over lakjes in R'dam dus dat was een mooie binnenkomer toch...
Normaal ben ik niet zo van het matte maken van lakjes, maar dit vind ik leuk!! Lijkt zo een beetje een suedequote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:37 schreef AmNaBa het volgende:
Nog even een late reactie op het vorige topic, gaaf gedaan mirannie, je hebt hele toffe kleuren gebruikt!
En ook Delta's nagel vond ik goed, welke kleur heb je daar gebruikt???
Ik heb nog niet de moed gevonden om mijn WK nagels te vervangen.
Thanks!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nog veel zon gehad op de sportdag? Je nagels zijn iig shiny!
Even volhouden nog meis!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja het is m'n baar-nagelak,ik blijf paar dgn in ziekenhuis dus tja dan moet ik geen fel lakje want dan kun je goed zien dat er stukjes af gaan![]()
k hou het nog wel vol hoor,heb geen keus maar vind het wel zwaar,mijn buik is ook echt topzwaar echt nog even en ik zak door m'n hoefjes!
@SC,gave bellen!!!
Dankjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welkom!![]()
YEAH mijn pakketje van TD is eindelijk geshipped
Ja, mijn ervaringen zijn ook wel vrij standaard, maar soms staat er ineens dat ene mooie lakje d'r bij. Maar om eerlijk te zijn koop ik ze écht overal zelfs bij de action of een knakenshop. Maar ik kom ook graag bij Fairy-Nailart die heeft konadjes en China's jaaa daar wordt ik blij vanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het redelijk standaard is. Douglas, Sephora, H&M. Je hebt dus ook een American appearal. Maar daar houdt het (Volgens mij) nogal op.
[..]
Ja maar dat is volgens mij redelijk standaard, iedere stad heeft wel een Hema met lakjes dacht ik...
En welkom, je komt dus ook uit Rotterdam?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Straks baar je d'r ook 1 van ruim 9 pond
(nee, zal je niet plagen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
Oew ben echt beniewd wanneer je kindje komt! Wel grappig dat je een heuse baar nagellak hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Guess. het volgende:
[..]
@SC,gave bellen!!!
Ja, de fairy-nailart had ik ook gezien. Zijn ze daar duur, de china's? Hoeveel ongeveer?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:22 schreef Miss_V het volgende:
[..]
[..]
Ja, mijn ervaringen zijn ook wel vrij standaard, maar soms staat er ineens dat ene mooie lakje d'r bij. Maar om eerlijk te zijn koop ik ze écht overal zelfs bij de action of een knakenshop. Maar ik kom ook graag bij Fairy-Nail art die heeft konadjes en China's jaaa daar wordt ik blij van
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:23 schreef Guess. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik LOLde
Ja one way or another, er uit gaat het toch. Ik hoop voor je dat het meevalt![]()
disclaimer
De China's kosten zo rond de 6 a 7 euries. Maar tja soms moet het meisje verwend worden héquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, de fairy-nailart had ik ook gezien. Zijn ze daar duur, de china's? Hoeveel ongeveer?Ik koop eigenlijk bijna alleen bij de douglas momenteel. Soms bij de H&M en als Catrice of Essence IETS heeft ook daar. Maar het meest bij de douglas.
Niet heel duur die CG'squote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:29 schreef Miss_V het volgende:
[..]
De China's kosten zo rond de 6 a 7 euries. Maar tja soms moet het meisje verwend worden hé![]()
Het was de laatste tijd echt droevig met de Catrice... daarom was ik helemaal hyper toen ik ze eindelijk op de hoogstraat zag. Die bij de MM kom ik niet graag, zo'n krap pad.
Hij zag er een beetje vies uit na een laagje, als hele vieze rokers nagels - maar 2 laagjes is wel mooi!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:32 schreef Miss_V het volgende:
oh da's jammer! Of is smutzig juist goed?? Sorry ben een beetje blond.![]()
En nu genoeg gekletst hier mijn WK nageltjes:
[ afbeelding ]
Superleuk gedaan, origineel ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:32 schreef Miss_V het volgende:
oh da's jammer! Of is smutzig juist goed?? Sorry ben een beetje blond.![]()
En nu genoeg gekletst hier mijn WK nageltjes:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een van de meest beschaafde kleuren, erg subtiel chic inderdaadquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij zag er een beetje vies uit na een laagje, als hele vieze rokers nagels - maar 2 laagjes is wel mooi!!
Best soort van onopvallend chique!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |