Me likes faalfoto'squote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Lindytje het volgende:Ik ben weer terug! Wel kapķt.... vamavond misschien nog een faalfoto, anders morgen
Had het wel gezien maar nog nooit gedaan, dus was even aan het uitvogelenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef mirannie het volgende:
Kan iemand die van mij dichtgooien? Dacht dat Miss Moana het niet gezien had
Graag gedaanquote:Op maandag 14 juni 2010 16:22 schreef miss--moana het volgende:
De creaties komen er aan, ben al blij dat ik dit heb uitgevonden (Loqi bedankt)
Oeh hoe was het? *wil inheemse lakjes zien*quote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Lindytje het volgende:Ik ben weer terug! Wel kapķt.... vamavond misschien nog een faalfoto, anders morgen
Geeft niks hoor. Dacht, ik help je even.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:26 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Had het wel gezien maar nog nooit gedaan, dus was even aan het uitvogelensrry dat het wat langer duurde.
Ben nu met de foto's bezig..
Je gebruikt Internet explorer? Rechtermuisknop op een afbeelding, eigenschappen, en dan het adres (URL ) kopieren.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:31 schreef miss--moana het volgende:
de afbeeldingen willen niet lukken, zie geen optie afbeeldingslocatie...
Aaah zo!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je gebruikt Internet explorer? Rechtermuisknop op een afbeelding, eigenschappen, en dan het adres (URL ) kopieren.
Dies ook mooi.. Lijkt een beetje op dorothy dinges...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:44 schreef Linnie20v het volgende:
Even een feauteau, gewoon omdat het kan!
Sky Sparkle
[ afbeelding ]
Heb nog altijd koppijn, maar moet zo werken.
Nederland is al in de pocket, nu Japan nogen mijn dag is goed!
Ik kreeg de invoice pas nadat de bestelling verzonden was. Erg logisch, haha.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:49 schreef MissJ het volgende:
jahoeeeeeeeeeee mijn TD pakket is geshipped vandaag (zag ik bij mijn orderstatus)!
Wel gek, heb nog geen invoice via email ontvangen.. hebben jullie dat ook wel eens gehad bij TD?
Dorothy Who? is veul donkerderquote:Op maandag 14 juni 2010 16:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dies ook mooi.. Lijkt een beetje op dorothy dinges...![]()
Moooi!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:44 schreef Linnie20v het volgende:
Sky Sparkle
[ afbeelding ]
Mijne ookquote:Op maandag 14 juni 2010 16:49 schreef MissJ het volgende:
jahoeeeeeeeeeee mijn TD pakket is geshipped vandaag (zag ik bij mijn orderstatus)!
Wel gek, heb nog geen invoice via email ontvangen.. hebben jullie dat ook wel eens gehad bij TD?
Die is ook mooi!! Maar ja, ben een Nubar fanquote:Op maandag 14 juni 2010 16:44 schreef Linnie20v het volgende:
Sky Sparkle
[ afbeelding ]
Vamp, we kunnen swappen, maar laten we dat even via de mail afhandelen danquote:Op maandag 14 juni 2010 16:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dies ook mooi.. Lijkt een beetje op dorothy dinges...![]()
En nubar heeft de meest bijzondere kleuren vind ik... De anderen hebben allemaal wel iets gekopieerd van een ander merk, vind ik bij Nubar veel minderquote:Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie,
Honda, geweldige speler en ex VVV-erverder heb ik gewoon 'iets' met Japan
(vorige opleiding was ook gerelateerd)
Nja komt er op neer dat Ned. en Japan doormoeten in onze poule!
En ja, nubar rocks!!! Vind het veel fijner dan OPI of China Glaze...bevalt echt goed!!
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie,
Honda, geweldige speler en ex VVV-erverder heb ik gewoon 'iets' met Japan
(vorige opleiding was ook gerelateerd)
Nja komt er op neer dat Ned. en Japan doormoeten in onze poule!
En ja, nubar rocks!!! Vind het veel fijner dan OPI of China Glaze...bevalt echt goed!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil mijn bestellingen
Aids.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay w hebben gewonnen!
Maar nu ga ik snel mn oranje nagellak eraf halen, want ik vind oranje niet zo leuk :p
Meh oke, dan snap ik je aversie wel een beetjequote:Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
En nubar heeft de meest bijzondere kleuren vind ik... De anderen hebben allemaal wel iets gekopieerd van een ander merk, vind ik bij Nubar veel minder
Ik ben meer anti-Japan, maar misschien komt dat omdat mijn ex half-Japans is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:25 schreef Linnie20v het volgende:
@ MssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:26 schreef Mss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu naar m'n werk, in een oranje werkshirt en mijn neon oranje nagelsoh joy!!!
Waar ga je heen?? Op vakantie gaan is echt hobby nummer 1 hier.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Net vakantie geboekt! Jeej! He4t duurt nog 3 maanden maar toch
Mooiquote:
Opnieuw bestellen en die andere niet betalen.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:36 schreef Skaai het volgende:
Jaa uiteindelijke TD rekening is 46 dollar, scheelt 25 dollar verzendkosten![]()
Ja hodfr ik heb bij TD een ander mailadres gebruikt, nu accepteert Paypal het niet omdat ik bij Paypal onder een ander mailadres sta geregistreerd
Centerparcs duitsland voor een weekje. We zijn in januari een midweekje weg gegaan, ik denk niet dat we verder nog op vakantie gaan dit jaar dus leef er enorm naar toequote:Op maandag 14 juni 2010 17:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Waar ga je heen?? Op vakantie gaan is echt hobby nummer 1 hier.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Opnieuw bestellen en die andere niet betalen.
Het is al gelukt! Ik kon nog 7 mailadressen aan mijn Pay pal account toevoegen en heb hetzelfde adres toegevoegd waar ik bij TD ben geregistreerdquote:Your payment has been sent.
Ik vergeet die ook altijdquote:Op maandag 14 juni 2010 17:44 schreef Skaai het volgende:
Oh damned, OPI bracelet vergeten erbij te doen. Ellende!
Oh, wist niet dat dat kon.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
[..]
Het is al gelukt! Ik kon nog 7 mailadressen aan mijn Pay pal account toevoegen en heb hetzelfde adres toegevoegd waar ik bij TD ben geregistreerd
De invoice van TD is een mailtje met je ordernummer en een pdf-bestandje met je bon. Betalingsverzoek komt van paypal en is een ander mailtje.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:48 schreef Skaai het volgende:
Invoice is het mailtje wat je krijgt van TD? Ik kreeg een mail van TD met daarin een nieuw betalingsverzoek en aangepaste prijzen.
Ik heb 'm wel gekregen, hij was alleen veel later dan ik ze voorheen kreeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:50 schreef Tegan het volgende:
Nee, je krijgt sowieso een betalingsverzoek met de goede prijs.
De invoice krijg je daarna met een .pfd van je bestelling en een track&trace code. Maar blijkbaar krijgt bijna niemand die meer.
Soms duurt het ook wel een week, maar ik krijg ze altijd. Denk dat het dan gewoon druk is op TD. Want dan is de hele bestelling laat. De invoice krijg je gewoon als het verzonden is denk ik.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gekregen, hij was alleen veel later dan ik ze voorheen kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |