Hier dus: http://www.bundlemonster.com/quote:Doet me eraan denken dat ik dat nog zou doen: als reguliere posters hier ook nog van die bundlemonster-plates willen, moeten ze me even een pm sturen voor vrijdag 15:00 uur.Ik wil alleen niet voor een te hoog bedrag gaan bestellen, dus ik zet het aantal deelnemers op 6.
Is al klaar, toch dankjequote:
Neen, debbie zou dat komen meldenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is er nou al bekend of die 18 dollar klopt bij TD?
Ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan laat ik m`n mandje nog even gewoon vol staan
Behalve als je niet van groen en mauve houdtquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Maar, als iemand nog een fantastische duochrome zoekt: Nubar Wildlife u wantz.
Soms issie groen, soms issie mauve, maar het is altijd liefde
Impossible to hate this one. Maar misschien ben ik abuis.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Behalve als je niet van groen en mauve houdt
Wou zeggen, vind die heul niet mooiquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Behalve als je niet van groen en mauve houdt
Niet???? Rarequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wou zeggen, vind die heul niet mooi :p.
Echt lelijk vind ik em niet, kan mooi zijn bij andere, maar het is niks voor mijquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wou zeggen, vind die heul niet mooi :p.
Mauve is dus echt niet mijn kleurquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Impossible to hate this one. Maar misschien ben ik abuis.
Lief van mij hequote:
oeh, dan pas?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lief van mij he![]()
Ik ga mn nest in! half 5 wekker enzo
Oh trouwens, ik ga vanaf 2juli bij KV werken, dan krijgen jullie als eerste alle updates over leuke nagellak collecties
Maand uitwerktijdquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oeh, dan pas?
Nou, super! En slaap lekker!
Ghehe, same here.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef Joysa het volgende:
Ik wil ook zoya's, maar mijn bankrekening hoeft ze niet
*kijkt in rek* ik vind alles van CC leuk, heb er dan ook een behoorlijk aantalquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:05 schreef Ooi86 het volgende:
IK STA IN DE OP![]()
![]()
Nog even een andere vraag: weten jullie nog leuke color club kleurtjes? En waar zijn ze leuk goedkoop te bestellen?
Wild & willingquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:05 schreef Ooi86 het volgende:
IK STA IN DE OP![]()
![]()
Nog even een andere vraag: weten jullie nog leuke color club kleurtjes? En waar zijn ze leuk goedkoop te bestellen?
Met flits, zal morgen in daglicht nog eens goed kijken naar die 2, mijn verlichting is niet ideaal nu.quote:
Ik heb er nog een lakheldin bij geloof ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Holyme het volgende:
[..]
Met flits, zal morgen in daglicht nog eens goed kijken naar die 2, mijn verlichting is niet ideaal nu.
[ afbeelding ]
En hier zonder flits en lekker bewogen, maja dan zie je die CND tenminste
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er nog een lakheldin bij geloof ik
Crimson toch? Of scarlet? Ik heb volgens mij scarlet sparkle.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Holyme het volgende:
[..]
Met flits, zal morgen in daglicht nog eens goed kijken naar die 2, mijn verlichting is niet ideaal nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Holyme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Holyme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Holyme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, ik had je foto in het vorige topic gemist. Mooie kleurtje zegquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:05 schreef Ooi86 het volgende:
IK STA IN DE OP![]()
![]()
Oeh, mooi effect!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Holyme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wild at Heart is mooiquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:24 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, ik had je foto in het vorige topic gemist. Mooie kleurtje zeg![]()
Ik ben helemaal weg van Color Club Wild at Heart. Ik denk dat ebay het goedkoopst (is dat een woord?) is...
Trusten!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lief van mij he![]()
Ik ga mn nest in! half 5 wekker enzo
Oh trouwens, ik ga vanaf 2juli bij KV werken, dan krijgen jullie als eerste alle updates over leuke nagellak collecties
Ja, ik moet hem echt weer een xtje opsmeren. Te.Veel.Lakjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wild at Heart is mooi(En goedkoopst is een prima woord
)
Het is inderdaad niet het mooiste woord ooit, maar er zijn wel meer spuuglelijke woorden die gewoon "goed" zijn, dus tsja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, ik moet hem echt weer een xtje opsmeren. Te.Veel.Lakjes.![]()
'goedkoopst' staat gewoon lelijk
Doe je er mee stempelen, kan je 2 lakjes ineens gebruikenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, ik moet hem echt weer een xtje opsmeren. Te.Veel.Lakjes.![]()
Dat is een goed idee! Thanxquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef Holyme het volgende:
[..]
Doe je er mee stempelen, kan je 2 lakjes ineens gebruiken
Anyways, welterusten!
Mja, ik gebruik liever alleen maar mooie woorden. Vandaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet het mooiste woord ooit, maar er zijn wel meer spuuglelijke woorden die gewoon "goed" zijn, dus tsja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |