quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ken ook heel veel verhalen waar het wel bij is goed gegaan
damnit, wilde net zeggen TD wacht maar evenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
www.bundlemonster.com
moet wel met CC betalen!
En ijsdraakje gaat groepsorderen vrijdag, dus je kan haar ook pm-menquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
damnit, wilde net zeggen TD wacht maar even![]()
Paypal is helemaal 2010
Maar zelfs danquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef AmyGrace het volgende:
Stel dat TD toch flatrate wil verzenden, is de huidige dollarkoers jammer genoeg niet erg gunstig
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ijsdraakje gaat groepsorderen vrijdag, dus je kan haar ook pm-men
*danst weer verder*quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ijsdraakje gaat groepsorderen vrijdag, dus je kan haar ook pm-men
Netjes!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg geld terug van Boozy voor het foute lakje
Yayquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Dit wisten jullie al?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Misstique het volgende:
En ik lees nu net dat OPI haar lakjes sowieso niet meer online verkocht wil hebben, vandaar de uitverkoop bij TD en er zullen velen volgen.
Wat een stel idioten, ze snijden zichzelf zo enorm in hun vingers.
Boozy heeft zeer goede servicequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, is oud nieuws...quote:
Ze snappen niet dat een webshop ook gewoon een winkel is? En dat de webshops zorgen voor een enorm veel groter bereik over de hele wereld en dus naamsbekendheid etc, etc?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, is oud nieuws...
maar inderdaad niet fijn! Ze willen echt dat mensen de winkelprijs ervoor neerleggen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er is nog hendig aan te komen hoor
Lol als je even een paar topics terug kijkt kun je de hele discussie lezenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat een webshop ook gewoon een winkel is? En dat de webshops zorgen voor een enorm veel groter bereik over de hele wereld en dus naamsbekendheid etc, etc?
Dan hoef ik die stomme lakjes niet eens meer..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoya Lexie
Paars met groene duochrome
Tja, dat snappen ze denk ik wel, maar de prijzen liggen nogal wat lager en ze willen gewoon dat het alleen via de originele kanalen verkocht wordt. En veel webshops doen aan parallelle import, wat sowieso officieel helemaal niet mag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat een webshop ook gewoon een winkel is? En dat de webshops zorgen voor een enorm veel groter bereik over de hele wereld en dus naamsbekendheid etc, etc?
Dan hoef ik die stomme lakjes niet eens meer..
Oehhh niceeeequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoya Lexie
Ja ennn ja!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
SQ, heb je mijn geld al binnen voor de plates? Dan weet ik of ik ze kan verwachten![]()
Gaan ze door de brievenbus trouwens?
IK Maar ik mag niet. Dus. Succes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
is er iemand die met mij Zoya wil bestellen? (graag een pb'tje, ik wil liefst met 1 of 2 mensen samen bestellen om de kosten (en mijn hebbenhebbenhebben-drang) in de hand te houden)
Slaap lekker!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef mirannie het volgende:
Zo, en nu ga ik mijn bedje in, vroege dienst morgen.
Welterusten dames
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef mirannie het volgende:
Zo, en nu ga ik mijn bedje in, vroege dienst morgen.
Welterusten dames
Ik heb er nog maar 1 op mijn wishlist staan, dus aan mij heb je niet veel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
is er iemand die met mij Zoya wil bestellen? (graag een pb'tje, ik wil liefst met 1 of 2 mensen samen bestellen om de kosten (en mijn hebbenhebbenhebben-drang) in de hand te houden)
Naaisquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoya Lexie
mooie kleur!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoya Lexie
www.nailetc.comquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
mooie kleur!
Ik vind die zoya lakjes echt heel mooi maar ze zijn zo moeilijk te bestellen (jaja via ebay ik weet...maar dat is te omslachtig voor me)
Wel heb ik al een lijstje met genoeg zoya lakjes die ik graag wil hebben en die wordt nu als maar groter
Bestel jij met me mee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
mooie kleur!
Ik vind die zoya lakjes echt heel mooi maar ze zijn zo moeilijk te bestellen (jaja via ebay ik weet...maar dat is te omslachtig voor me)
Wel heb ik al een lijstje met genoeg zoya lakjes die ik graag wil hebben en die wordt nu als maar groter
ik had je al een pm gestuurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |