quote:Op zondag 6 juni 2010 23:20 schreef Mirjam het volgende:
zijn er nous erieus nog steeds mensen te beroerd om de laatste post te plaatsen? ;')
ik ga proberen er wat van te breien, ik heb teveel wij op
euh wattequote:Op zondag 6 juni 2010 23:20 schreef Mirjam het volgende:
zijn er nous erieus nog steeds mensen te beroerd om de laatste post te plaatsen? ;')
ik ga proberen er wat van te breien, ik heb teveel wij op
quote:Op maandag 7 juni 2010 04:57 schreef Ainnir het volgende:
Ging vandaag 'eventjes' een blogpostje maken over de verschillende OPI flesjes door de jaren heen. 7 uur en een slaapkamer bedekt met flesjes verder..
quote:Op maandag 7 juni 2010 04:57 schreef Ainnir het volgende:
Ging vandaag 'eventjes' een blogpostje maken over de verschillende OPI flesjes door de jaren heen. 7 uur en een slaapkamer bedekt met flesjes verder..
Hij was wel interessant om te lezen.quote:Op maandag 7 juni 2010 04:57 schreef Ainnir het volgende:
nóg wakker? heb je helemaal niet geslapen?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:02 schreef princess-a het volgende:
Good morning!
Ik ben nog wakker en ga zo naar school voor écht een hele lange dag, dit is zo niet leuk
quote:
Ieks, sterktequote:Op maandag 7 juni 2010 09:02 schreef princess-a het volgende:
Good morning!
Ik ben nog wakker en ga zo naar school voor écht een hele lange dag, dit is zo niet leuk
Netjesquote:Op maandag 7 juni 2010 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Oh hai! Heerlijk, ochtendgym! Dat ik dat niet eerder heb ontdekt
auwquote:
omg DS Fantasyquote:
Haha ja echt? Gekke vrouwquote:Op maandag 7 juni 2010 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Doe het gewoon goed, ik was duidelijk genoegquote:Beste renchanz,
Hi, shipment went out last night, if this is your previous
address it should
forward to you
ok,,,
Thanks
Maiandjays
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doe het gewoon goed, ik was duidelijk genoeg
Jemig, die krijgen van mij geen positieve feedback als het zo door gaat. Wat een omslachtig gedoe en blijkbaar lezen ze mailtjes niet. Gaat het alleen om geld.quote:
Owja feedback! Ik zal ook maar eens inloggen om feedback te geven voor mijn nagelwielenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jemig, die krijgen van mij geen positieve feedback als het zo door gaat. Wat een omslachtig gedoe en blijkbaar lezen ze mailtjes niet. Gaat het alleen om geld.
Vlinderquote:
Oeh succes ermee!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
VlinderMooi lakje ook!
Ik heb eindelijk Atlantis eraf gehaald.
Ga m'n nagels zo stuk korter vijlen en een rood lakjes doen En dan had ik in de planning om rond een uur of 20.00 vanavond te gaan bevallen,ben naar de kapper geweest,pedicure,geladyschaved en nagels gelakt dus ben er helemaal klaar voor,en klaar mee![]()
Snap dat je er klaar mee bent, en al helemaal als het zo'n benauwd weer is als afgelopen weekend. Maar je krijgt er iets moois voor terugquote:Op maandag 7 juni 2010 11:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
VlinderMooi lakje ook!
Ga m'n nagels zo stuk korter vijlen en een rood-so glamourous essence lakje doen En dan had ik in de planning om rond een uur of 20.00 vanavond te gaan bevallen,ben naar de kapper geweest,pedicure,geladyschaved en nagels gelakt dus ben er helemaal klaar voor,en klaar mee![]()
Ik zeg kom maar op mt die baby!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
VlinderMooi lakje ook!
Ga m'n nagels zo stuk korter vijlen en een rood-so glamourous essence lakje doen En dan had ik in de planning om rond een uur of 20.00 vanavond te gaan bevallen,ben naar de kapper geweest,pedicure,geladyschaved en nagels gelakt dus ben er helemaal klaar voor,en klaar mee![]()
Ik mag het hopen want dit word er iig niet mooier opquote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Snap dat je er klaar mee bent, en al helemaal als het zo'n benauwd weer is als afgelopen weekend. Maar je krijgt er iets moois voor terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
Haha wat een heerlijke planningquote:Op maandag 7 juni 2010 11:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
VlinderMooi lakje ook!
Oe babyquote:Op maandag 7 juni 2010 11:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
VlinderMooi lakje ook!
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:51 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik mag het hopen want dit word er iig niet mooier op![]()
Ohhhh wat een mooie buik heb jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:51 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik mag het hopen want dit word er iig niet mooier op![]()
Wat een mooie buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je ook vandaag uitgerekend of?
De vrouw van mijn broer is vorige week donderdag bevallen, maar door een ruzie tussen me pa en mijn broer willen ze ook niets meer met mij te maken hebben, dus heb de beeb nog niet gezien.
All good things are wild and free.
Haha, ik zie het al voor je, je beeb luistert natuurlijk keurig naar de planningquote:Op maandag 7 juni 2010 11:46 schreef Guess. het volgende:
Ja dank je![]()
En ik heb gisteravond ook nog een flinke faal-bestelling bij Boozy gedaan![]()
Wat is jouw favoriete base en topcoat?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Die maximum growth werkt bij mij echt voor geen meter. M'n peelies komen er gewoon doorheen.. Mijn peelienagel heeft zelfs meer peelies dan vóór ik maximum growth ging gebruiken
Een favoriete basecoat heb ik niet echt, ben nog steeds op zoek naar een goede.. Ik vind OPI Nail Envy erg fijn, maar die doet niks voor peelies (dus daar moet ik eerst vanaf)quote:Op maandag 7 juni 2010 13:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete base en topcoat?
Half achtquote:Op maandag 7 juni 2010 11:44 schreef Lindytje het volgende:
Welke idioot belt me nou weer wakker om half twaalf...
*lindy ging om half 8 pas slapen...*
Tof!! MAAH, mooie foto ook
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:28 schreef Loqi het volgende:
Nubar - Wildlife![]()
[ afbeelding ]
Ja..wat moet ik er van zeggen verder....
eBay voor ¤9 inclquote:Op maandag 7 juni 2010 10:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg DS Fantasy!
waar heb je die gekocht?
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:28 schreef Loqi het volgende:
Nubar - Wildlife![]()
[ afbeelding ]
das wel balen dat het bij jou niet werkt!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Die maximum growth werkt bij mij echt voor geen meter. M'n peelies komen er gewoon doorheen.. Mijn peelienagel heeft zelfs meer peelies dan vóór ik maximum growth ging gebruiken
zomg, echt johquote:
Ja dat is wel jammer.. Gelukkig heb ik hier nog 3 soorten nagelversterkers van SH liggen dus die probeer ik ook maar, ik heb ook iets gehoord over een SH product dat alleen nog op ebay te krijgen is dus als dit niet werkt ga ik dat proberenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
das wel balen dat het bij jou niet werkt!
het is wel geinig om te zien dat wat voor de één geweldig werkt voor de ander dus 3 keer niks is. Net als met SV, ik lees hier fans (waaronder ik zelf dus) en ik lees ook ladies die het boutspul vinden.
[..]
zomg, echt joh!
welke verkoper en wanneer hebbie 'm gekocht?
*kijkt* 28 april bij beautyzone2007!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:45 schreef MissJ het volgende:
zomg, echt joh!
welke verkoper en wanneer hebbie 'm gekocht?
moooiquote:Op maandag 7 juni 2010 13:28 schreef Loqi het volgende:
Nubar - Wildlife![]()
[ afbeelding ]
GAaaaaaaafquote:Op maandag 7 juni 2010 13:28 schreef Loqi het volgende:
Nubar - Wildlife![]()
[ afbeelding ]
say whut?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:13 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb me toch wat geks. Je hebt dat je nagels abladderen he, laagje voor laagje. Ik heb nu bubbeltjes op mijn nagels, dat daar een stukje laag lucht eronder krijgt en eraf bladdert. Superraaarrrrr.
Gewoon eraf halen, ander lakje en morgen weer een ander lakjequote:Op maandag 7 juni 2010 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moooi![]()
ik wil eigenlijk mijn LOL eraf halen en een ander lakje op doen, maar als morgen pakketje binnen is wil ik nieuwe lakjes op doen, dus kan beter nog even wachtendilemma!
eigenlijk moet ik ook aan het studeren zijn![]()
ik ben tegenwoordig wat voorzichtiger omdat ik dus tijdje terug 3 nagels hadden die scheurden in 1 week, maar ik denk dat ik toch maar een ander lakje op ga doen idd, ik kan het niet volhoudenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gewoon eraf halen, ander lakje en morgen weer een ander lakje
Ik draag ook bijna nooit iets langer dan een dag.
Klinkt erg tofquote:Vanaf vandaag is bij ons Wet Paint Nail Glaze System te koop! Nu zult u zich waarschijnlijk afvragen wat dat dan is...
Wetpaint Nailglaze System is een systeem van verschillende setjes nagellakken en topcoats. De verschilllende topcoats kunnen aangebracht worden op de basis-nagellakken waardoor een hele nieuwe kleur nagellak gecreëerd wordt. Hierdoor kunt u met een set van bijvoorbeeld 6 lakjes 18 kleuren creëeren.
Wij bieden de Bold set van 6 lakjes (3 basiskleuren en 3 topcoats) en de Pastel set van 6 lakjes. Tevens is er voor de hele fanatieke lakker de 9-delige Pastel-set waar ook 3 special fx-topcoats in zitten, en zelfs een 15-delige Bold- set waarmee 102 kleurvariaties gemaakt kunnen worden.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:43 schreef Guess. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |