Het was hier vandaag heerlijk weer, morgen ook, daarna weer regenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:50 schreef Ainnir het volgende:
Hoe pas je die OP eigenlijk aan?
* Ainnir heeft geen zin in de zomer. Vandaag de eerste zomerse dag hier met 35 graden. Volgende week de hele week 40+ *zucht*. En dan zetten ze de airco hier op het werk op 18 graden *bibber*. Gekke Amerikanen.
O MIJN GOD! Dit zie ik nu pas! Hello Gooorgeousquote:
Dat!!!quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 06:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat!!!
En ik zou zo'n 6 uur geleden gaan slapen... En ik wilde vandaag nog gaan zwemmen.... dan maar moe een plonsje maken...
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, laten we zeggen dat ik nu nog wakker ben
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:30 schreef vamperotica het volgende:
![]()
[..]
Ik wilde nog vragen of we wilden weten wat je in die tussentijd gedaan hebt...
O.....h me luffffs those nightsquote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bacardi gedronken, muziek geluisterd, mail gelezen, mensen lastig gevallen....
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:02 schreef Ainnir het volgende:
Minifaal vanavond:
[ afbeelding ]
DS Divine en DS Ruby voor mij, DS Original en Zoya Irene voor Sharana_LV
Dat is een goede!! Af en toe even omrollen!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
O.....h me luffffs those nights![]()
En dan heerlijk bijslapen met t geroezemoes van spelende kinderen enzo aan zo'n plas![]()
Laat je je wel af en toe even omrollen
joh, hou opquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:02 schreef Ainnir het volgende:
Minifaal vanavond:
[ afbeelding ]
Mag ik vragen wat je betaald voor die DS'en?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:02 schreef Ainnir het volgende:
Minifaal vanavond:
[ afbeelding ]
*Vingers vast in oren stoptquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je betaald voor die DS'en?
like2lakkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:49 schreef Holyme het volgende:
Zit er ook over te denken om 'n blog te maken, weet alleen nog geen naam (en of ik dat nog wel zoek na een paar posts).
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef Sharana_LV het volgende:
ik gebruik die van essence maar moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of daar wel aceton in zit, ik heb hem hier nu zo 1 2 3 even niet liggen
Bedankt beiden!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:32 schreef princess-a het volgende:
Die gebruik ik ook, hij is op basis van jojoba olie en kirschduft (kerseniets?) en acetonvrij
Ik vind em heel fijn, droogt je nagelriemen ook niet uit. Wel vind ik het irritant dat je voor je hem kunt gebruiken een tijdje over je hand moet wrijven voordat ie 'nat' wordt en remover afgeeft, maar dat hebben ze misschien allemaal
Ik wil geen blogquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wil iedereen eigenlijk een blog?
Oe hell yeah! You're the best!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:02 schreef Ainnir het volgende:
Minifaal vanavond:
[ afbeelding ]
Mmmm geen blog voor mijquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wil iedereen eigenlijk een blog?
wauwquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:30 schreef Linnie20v het volgende:
tvp![]()
Tis nu al warm, bah!
Nfu Oh 125
[ afbeelding ]
Mooi kleurtjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:30 schreef Linnie20v het volgende:
tvp![]()
Tis nu al warm, bah!
Nfu Oh 125
[ afbeelding ]
Jou bestelling is maandag compleet en dan gaat ie ook op de postquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Oke ik ga voor deze maand op een koopstop!
Ik heb nu nog 1 pakketje bij bubsel open staan en 2 volle pakketjes van ainnir.
Ik wou eigenlijk nog bij nfu oh bestellen maar ik ga proberen netjes te wachten tot volgende maand
YEAH!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jou bestelling is maandag compleet en dan gaat ie ook op de post![]()
Pixie Dust is best cute
Noooo, die zijn zo fijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef Misstique het volgende:
De correctiestift van de Hema gaat/is uit hun assortiment en daar baal ik van..
Weet iemand een goed alternatief hiervoor? Ik vond het heel prettig dat er alleen amandel olie in zat en geen aceton.
Ik kan me altijd zo verheugen op dat soort winkeltjes. Have fun!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:03 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ga zo naar een nieuwe winkel in Breda, waar je alleen kan pinnen.. kan er niets over vinden het is iig koopjesmarkt ofzo a la Timco. Misschien leuke lakjes?Bij Timco heb ik eens Orly;s gekocht, oude verpakkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |