quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Blauw natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, TVP![]()
Ja dat zal bestquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik ben in de winter 4 weken ziek geweest en dat tikte ook best aan
Die had ik er eerst ook op staan maar lijkt hij niet heel erg op OPI - Catch me in your net? Die krijg ik namelijk ook alquote:
Dan heb je Charla idd niet nodigquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die had ik er eerst ook op staan maar lijkt hij niet heel erg op OPI - Catch me in your net? Die krijg ik namelijk ook alheeft iemand ze toevallig allebei?
Vrijwel identiek, alleen Zoya dekt iets beter.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die had ik er eerst ook op staan maar lijkt hij niet heel erg op OPI - Catch me in your net? Die krijg ik namelijk ook alheeft iemand ze toevallig allebei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet. Maar mezelf kennende vreet ik het daarna net zo hard er weer aan.quote:
Ja mijn stomme lijf heeft ook zo'n meganismequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar mezelf kennende vreet ik het daarna net zo hard er weer aan.
Dankquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan heb je Charla idd niet nodig
http://www.alllacqueredup(...)swatches-review.html
Ik dus ook niet. En soms ben ik zooooo moe dat ik hoop ziek te worden zodat ik geoorloofd een week in bed kan blijvenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:36 schreef mirannie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. En soms ben ik zooooo moe dat ik hoop ziek te worden zodat ik geoorloofd een week in bed kan blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:39 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Vrijwel identiek, alleen Zoya dekt iets beter.Bwhehehhee, zat jij ook in het spin-topic te kijken??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]You can do it! Even doorbijten maar daarna gaat het steeds makkelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Vrijwel identiek, alleen Zoya dekt iets beter.Ik vind 'm zo ontzettend schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ikweets, been there done that. Ook keurig alles weer aangevreten trouwens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
You can do it! Even doorbijten maar daarna gaat het steeds makkelijker
Nou t ziek zijn op zich nie natuurlijk... Maar de kilootjes die er dan af gaan kunnen net t begin vormen.... schandalige gedachte eik...quote:
Spin-topic? Waar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehhee, zat jij ook in het spin-topic te kijken??
[..]
Vrijwel identiek, alleen Zoya dekt iets beter.IeieieieieieieieieieieieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Gewoon je vingers in je strot na een stevige maaltijd helpt ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou t ziek zijn op zich nie natuurlijk... Maar de kilootjes die er dan af gaan kunnen net t begin vormen.... schandalige gedachte eik...
Ja leuk he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:47 schreef Lindytje het volgende:
Oh, claires moodpolish is BRILJANT!!!!!!
Ik zal zo even een foto maken. Kan alleen niet clean-uppen, want ik heb niet genoeg licht hier om het goed te zien, dus excuses voor lelijke randjes alvast
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon je vingers in je strot na een stevige maaltijd helpt ook![]()
Oh, was bij mij best effectief. En dan het verschil wegen natuurlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
In mn pubertijd al geprobeerd ( nog littekens op mn knokkels, want bij mij moet dat natuurlijk pas met geweld een beetje werken
)
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Dat is dan natuurlijk ook het andere uiterste, gun je niemand!! Maar zelfs een simpel griepje is er nooit bij hier. Hooguit een dikke verkoudheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vooral opletten wat je t eerst at, want als dat er nog niet uit was.....quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, was bij mij best effectief. En dan het verschil wegen natuurlijk
()
Weet je, ik denk da'k maar gewoon dik blijf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En vooral opletten wat je t eerst at, want als dat er nog niet uit was.....
Maar ook de wetenschap dat er altijd 25% in je maag blijft zitten.... gelukkig hoorde ik dat pas later...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En vooral opletten wat je t eerst at, want als dat er nog niet uit was.....
Ik wil gewoon mn mooie lakjes niet meer verpesten door allerlei zuuraanvallenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je, ik denk da'k maar gewoon dik blijf.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar ook de wetenschap dat er altijd 25% in je maag blijft zitten.... gelukkig hoorde ik dat pas later...
Nu een glas koud water pakken en gaan dippen. En je vriendin er mee lastig vallen. Die dan met d'r ogen gaat rollen.quote:
Daarom heb ik met een vriendin Boulirexia bedacht, dat je 2 plakjes komkommer per dag eet en die dan uit gaat kotsenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu een glas koud water pakken en gaan dippen. En je vriendin er mee lastig vallen. Die dan met d'r ogen gaat rollen.
Da's nog beter...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom heb ik met een vriendin Boulirexia bedacht, dat je 2 plakjes komkommer per dag eet en die dan uit gaat kotsen![]()
Succes gegarandeerd
En dan de restjes wegwerken met laxeermiddel zekerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom heb ik met een vriendin Boulirexia bedacht, dat je 2 plakjes komkommer per dag eet en die dan uit gaat kotsen![]()
Succes gegarandeerd
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]Dat heb ik al gedaan.... KIJK!!! En nu doe ik ze onder de koude kraan, KIJK!!! En nu wordt het weer roze! En nu weer paars, KIJK!!!!
Ze is naar bed gegaan....
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]Dat heb ik al gedaan.... KIJK!!! En nu doe ik ze onder de koude kraan, KIJK!!! En nu wordt het weer roze! En nu weer paars, KIJK!!!!
Ze is naar bed gegaan....
Slaap lekker en morgen is dit weer gewoon show je nagels en geen slankhulpdingesnogwatquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga ook naar bed, met Dan BrownTruste dames
Trusten!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga ook naar bed, met Dan BrownTruste dames
dat staat er nog... we moeten eerst ons eigen huis verkopen hebben we besloten. En voordat dat kan moet er veeeeeeeeeeel geverfd/geklust worden en we schieten niet echt heel hard op...quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Hoest eik met dat schattige huisje afgelopen?
Blue Sparrowquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
*Pakt nog een dropje*
Blue Sparrow of Magenta Divine?
How come??quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kotsen is mijn specialiteitje valt er wel van af
Morgen naar de dietiste en dan moet ik meer eten *zucht*
Nu slapen en bedenken wat ik morgen ga lakken
was niet echt als groepsbestelling bedoeld geloof ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:15 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme heb ik weer de groepsbestelling van de Bundeltjes gemistAls iemand ze binnenkort gaat bestellen, geef ff een gil
Ik ga nu slapen, moet over 6 uur en 45 minuten alweer werken
Trusten!! Ik duik ook zo mijn mandje in...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
was niet echt als groepsbestelling bedoeld geloof ikmeer zo van goh wil er nog iemand? en toen iedereen jaaaaaaaa
nouja voor die prijs
Good night
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |